Helsingissä ei ole juurikaan satanut alkukesänä. Nyt satoi todella rankasti monta tuntia. Kaikkialla virtasi dieselnoesta musta vesi. Kadut ja purot täyttyivät dieselnoesta mustuneesta vedestä kun puut, talot ja katot puhdistuivat dieselien noesta.
Koko Suomenlahti on ollut mustana monta päivää sateen jälkeen.
Rankka ukkossade pesi Helsingin dieselnoesta
9
136
Vastaukset 9
- Anonyymi
Oletko tutkinut mitä saastetta vesisade ilmasta puhdistaa?
Tämä juuri on sitä viherpiipertäjien höpötystä syyttää yksityishenkilöliikennettä.
Pelottaa se, mitä vihreät saa hallituksessa aikaan ilmansaasteiden poistamiseksi. Nostetaan palkansaajien verotusta polttoaineveroa korottamalla ym. saastemaksuilla. Ei siitä ole yhtään mitään vaikutusta. Ihmisten pitää kuitenkin ajaa ne pakolliset työmatkat maksoi mitä maksoi. Ei metro- tai jokin paikallisliikenneverkko kata koko Suomea.
Nyt eräässä Lapin kunnassa joutuu kävelijäkin maksamaan tienkäyttömaksua! Ns. Tietulli myös kävelijöille. Siinä onkin sitten pohja revitty pois siitä, että kulje kävellen.
Ei käynyt aloittajalla pikkumielessä se, että Helsingin suurimmat saasteet tulee hiilien poltosta ja laivaliikenteestä sekä teollisuudesta. 90% ilmansaasteet tulee sieltä.
Ei pidä puhua paskaa jos ei asiasta tiedä yhtään mitään. Mutta näin juuri ne vihreät tekee.- Anonyymi
Yksikään hiukkanen noista korkeista piipuista johtuen ei laskeudu Helsingin alueelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksikään hiukkanen noista korkeista piipuista johtuen ei laskeudu Helsingin alueelle.
Älähän ole noin varma. Suurin osa tulee tietysti tänne naapurikuntiin, mutta kyllä osa jää teillekin. Ja sateen sattuessa ne putoavat sen mukana ihan sinne Helsinkiinkin, jopa piipun juurelle. Siinä on autojen pienhiukkanen mitätön vähemmistö
- Anonyymi
Hyvä, että puhdisti noiden ikivanhojen dieseleiden tuottamat noet. Vielä, kun keksittäisiin miten bensa-autojen saasteet puhdistuisivat. Sade ei sitä tee.
- Anonyymi
Tuulet vievät saasteet mennessään ilmakehään, siellä missä ei sada ikinä!
- Anonyymi
Missä satoi stadissa. Ei ainakaan kantakaupungissa ole satanut aikoihin.
- Anonyymi
Nukuitko vai missä olit rankkasateen aikaan?
- Anonyymi
Siitepölyt pilaavat rantavesistön kun ei mene puhdistamon kautta!
- Anonyymi
Viimeisten sateiden jäljiltä Suomenlahtion mustana dieselnokea.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.176988Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48672- 74657
- 81581
- 39549
- 46530
- 106520
Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä37513Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64499- 21488
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja273482Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U47464Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan34455Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko37431Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.91428- 21422
Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.26420Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80415Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka24406Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain67398