Naiset kertokaa miksei tällänen mies kelpaa?

Anonyymi

Miksei pitkä 190 cm mies kelpaa,joka on kiva ja kiltti, ja vähän ylipainoa. En polta. Kohtuudel juon.Harrastan liikuntaa. Kaikki naiset vastaamaan?

22

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihmettelen suuresti, olen lähestyny nettiprofiileis montaa naista, lähettämällä viestejä, jopa kehunut ulkonäköö halunnut tutustua, mutta naiset vain lukee viestin joka ikinen, se on tosi turhauttavaa, ku olen mies joka ei nyt mistää pahimmasta päästä ole, en vaan voi ymmärtää ,miksi tehdä tätä sit niin vaikeeksi, on vain yksin.

    • Anonyymi

      Saapiko udella että minkä ikäinen olet? Asutko maalla vai kaupungissa? Nämäkin asiat voi vaikuttaa jos on samanikäiset kaukana. Oletko sinkku, eronnut, vai leski? Monesti eronneet valitsevat joko toisen eronneen tai lesken kun katsovat että sinkku ei ehkä ole tottunut ottamaan toista ihmistä huomioon niin kuin aviossa joutuu. No nämä olivat vain minun pähkäilyjäni. Itse olen niin lyhyt että näyttäisin rinnallasi lähinnä "kävelykepiltä" :-) Älä huoli kyllä se oikea sieltä vielä löytyy.

      • Anonyymi

        34 v ja asun Vantaalla.


    • Anonyymi

      Vastasin jo tuolla sinkut-palstalla, jossa kyselit samaa asiaa. Tai jos et ole sama, niin käy lukemassa sieltä.

      Lisäksi näytät tunnut olevan vähän tyhmä jos oikeasti luulet, että noilla tiedoilla mitä aloituksessasi annat luulet jonkun pystyvän oikeasti antamaan sinulle pätevän vastauksen.

      Sanoisin siis, että suurin este naisen saannillesi on tyhmyys.

      • Anonyymi

        Sitten kai olen tyhmä ku en saa naista.


      • Anonyymi

        Kyllä mä silti oon seurustellu ja saanu naisia


    • Anonyymi

      Allu jaksaa jaksaa

    • Anonyymi

      No antaa sit ne naiset olla ja keskityn tiputtaan painoa, sais paremmin naista sit, lihavana ei naisia kiinnosta.

      • Anonyymi

        Lupaatko allu tosiaan antaa naisten olla? Etköhän tee vielä tänään ainakin yhden aloituksen lisää samasta aiheesta.


      • Anonyymi

        Vittuako se sulle kuuluu.


    • Anonyymi

      Koripallon pelaaja Markkanen on pitkä, asuu muistaakseni Chigacossa, vaimo sekä lapsen kanssa. Elikkäs jury ei voi tällaisien tietojen pohjalta puoltaa sinua et olisit pitkänä naisten mielestä etuoikeutettu "rampa" ja siksi joudut tekemään töitä tämän ongelman eteen ihan itse :) Valitettavasti.

    • Anonyymi

      On se kumma kun kaikki haaveilee pitkästä miehestä ja itse olen. Love islandissa naisilta kysyttiin millasta miestä etsii, niin suurin osa vastas pitkää,en tajua. Ja jotkut halus et lihaksia. No niitä ei ole. En nyt ymmärrä.

      • Anonyymi

        Jos haluat love of islands tasoisia bimboja joille pituus on tärkein kriteeri niin siitä vaan.


    • Anonyymi

      Kai mä olen vain sit ruma, helvetti. Ei noi miehetkää nii komeita ole. Ottaa päähän.

    • Anonyymi

      Kuten sanoin jo toisessa ketjussa, naiset haluaa muutakin kuin pituutta.
      Puhelintolpalla ei mitään tee. Onko muuta pään sisällä kuin sahanpurua? Mene kotiin ja kypsy, pentu. Kakara kai olet, noin lapsellinen?

      • Anonyymi

        Onhan allu jo kolmenkympin hujakoilla. Ilman allun lukuisia aloituksia palstoilla olisi aika tyhjää ja ketjut lyhyitä ellei vastailisi itselleen.
        Mikä tahansa nainen tälle ei kelpaa, oltava kaunis nuori nainen koska katsoo olevansa siihen oikeutettu kun kaikki naiset tykkää pitkistä.


      • Anonyymi

        En ole edelleenkään allu ja törkeesti aloittaja sanottu!.


    • Anonyymi

      Se johtuu siitä että ajat Skodalla.
      Kyllä miehellä pitää olla MB,Audi,BMW tai vaikka edes Volvo.

    • Anonyymi

      Niin varmaan haluaaki muuta, mutta antaa sitte olla, minäki haluan nätin naisen joka on seksikäs ja ihana ja kiva ja rehellinen sun muuta.

    • Anonyymi

      Ei kannata harrastaa Nettideittailua. Ainakaan täällä,Tinderissä ja mikä bangook lie oli mistä olen kuullut. Hyi. Minä en rupeisi tuollaisiin, niin ei tartte ihmetellä. Ota mesen tai WAAn kautta yhteyttä mielluummin.

      • Anonyymi

        No kehen yleensä otat yhteyttä WAAN ja mesen kautta kun seuraa etsit? Kavereihin?


    • Anonyymi

      Ei mesessä yms oikeen ite oteta yhteyttä. Mies kuulostaa hyvälle, kelpais. Somedeitissä löydät seuraa nopeasti ilman feikkiprifiileita. Kerrankin joku sivu missä saa puhnumbat yms näkyviin. Ei tartte kauaa sivistolla pyöriä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5580
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1672
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1656
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1102
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      819
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe