GOOTTIA !!!

Milla & Sussu

Mä oon nyt ruvennut diggailee tota Apulantaa ja sit 69eyes bändejä, niin nyt mua voi kai sanoa GOOTIKSI vai kuinka ? PS. GOOTTI FOR 4 .

29

3780

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä vain

      KYLLÄ suomikansa gootit tunnistaa, eli olet aivan oikeassa. Meikkiä kannattaa sit lisätä pikku hiljaa koko ajan lisää.

    • Delinom

      No huh huh mitä juttua. Se että kuuntelee jotain 69eyesin tapasta musaa ja lisää vähä meikkiä ja pukeutuu mustaan ei todellakaan tee susta mitään goottia! Goottilaisuus on eräänlainen aate,justiin niinku esimerkiksi punk,ei se susta tee vielä goottia jos vedät mustiin ittes,SUN PITÄÄ MYÖS USKOA SIIHEN, toi on pelkkää teiniskeidaa että "jee mä pukeudun mustaan,oon vähä gootti"...Kasvakaa aikuisiksi!! Toi on loukkaus oikeita gootteja kohtaan!!

      • Sleeping-Sun

        tuo on sellanen juttu mikä mua vituttaa ihan mielettömästi! meiudän koulun 7.lk:laiset muijat on niin goottia (luulee olevansa) ku käyttää mustia vaatteita ja roikottaa ketjuja hiusuista ja käyttää niittirannekkeita ja vöitä! ja tuskin niitä nyt miksikään gooteiksi edes voisi sanua, ku ne vois ennemmin luokitella hevareiksi... :D säälittäviä pikku kakaroita! ja tää ei tarkota ett itte olisin gootti. xD


      • atat
        Sleeping-Sun kirjoitti:

        tuo on sellanen juttu mikä mua vituttaa ihan mielettömästi! meiudän koulun 7.lk:laiset muijat on niin goottia (luulee olevansa) ku käyttää mustia vaatteita ja roikottaa ketjuja hiusuista ja käyttää niittirannekkeita ja vöitä! ja tuskin niitä nyt miksikään gooteiksi edes voisi sanua, ku ne vois ennemmin luokitella hevareiksi... :D säälittäviä pikku kakaroita! ja tää ei tarkota ett itte olisin gootti. xD

        Joo sysätään toki kaikki kakka meille. sinne mahtuu.


      • ksym

        >> Goottilaisuus on eräänlainen aate ...

        Pyh.

        Pinnallinen muoti-ilmiö, johon kuuluu
        synkistely ... feikkaamalla tahi ei.

        Skeneuskottovuus on tärkeintä,
        ja siksi pitää aina vittuilla muille gooteille
        näiden tyylittömyydestä jne ...


    • jussi4ever

      no toisaalta kyllä ! onhan tuo 69 kovimmasta gootti päästä. Muistat vaan sylesekllä kovasti ja polttaa sätkiä ketjussa. Niin melkein unohtui KIROILE kovaan ääneen, sillä saat kans kovan Gootti maineen ja vait todeta olevasti gootti aivan kuten muutkin gootit ovat. Näin minäkin etenin GOOTIKSI ja sain hyväksynnän OIKEISIIN piireihin.

      • night shadow

        oikeassa olet ! kyllä mä pidän itseäniki aika kovan luokan goottina. ja tykkään kuunnella vain ja ainoastaan 69eyesia.


    • noudata näitä

      näitä kun noudatat olet AITO gootti






      -Pukeutuu mustiin (mekot,hameet, sametti)
      -Käyttää paljon koruja (mm.Ankh)
      -Kuuntelee rockia,metallia,heviä ja goottimusiikkia
      -Käyttää paljon meikkiä (verenpunaiset huulet)
      -Pitää arvossa
      vampyyreitä,pääkalloja,yötä,kuutamoa...
      -Lempileffana on The Crow
      -Käyttää paljon niittejä
      -RAKASTAA mustaa ja kynttilöitä

      • Sleeping-Sun

        tuohon leffaan liittyen, miten kaikkien goottien mielestä just tuon leffan pitäis olla se ns. paras? ihmetyttää.. :D


      • Voihan...!

        Voe vitura! Miehän oon Gootti!

        No perkule, aina ei voi voittaa.


      • thedyingbride

        AHAA, tämän perusteella siis olen gootti. Mutta itseäni en gootiksi luokittele, enkä käytä niittivöitä joita myydään kaikkialla, tulee niin vi**n teini fiilis, KOSKA kaikilla pissaliisoilla sellainen on. Musiikki on Cradle of Fith, My Dying Bride, Black Sabbath... Pari sanoakseni. Sitten tulee näitä joilla on pari mielestäni hyvää biisiä, kuten Children of Bodom, the 69 Eyes, Nightwish... Pukeudun täysin mustaan, muita vaatteita en omista ja lapsesta asti olen ollut "kieroutunut" kun en pukeutunut pinkkeihin lappuhaalareihin (kerrottakoon että sakset pääsivät kuvaan...). En kestä yhtään aurinkoa, kesäisin palan jos olen 5 min. suorassa yhteydessä aurinkoon, eli olen kalpea, minulla on terävät kulmahampaat, tummat silmät, nykyisin hiukset mustina.... Voi, kaikkea kylällä liikkuukin. Olen kylä narkkari & saatananpalvoja...

        Mitä ilmeisimmin ihmiset eivät vieläkään erota saatananpalvojia gooteista, hevareista ja muista hihhuleista. Mikä ihmisiä vaivaa? Palvelu on perseestä kaikissa kaupoissa (paitsi levykaupoissa, joista saan "alennusta" kun nuorempi hevari on kassalla, pomo kyllä tuskin tykkää...)

        LISÄKSI olen kyllästynyt näihin teineihin, jotka kuuntelevat vähän the 69 eyesiä ja jotain pirun infernalia (paskaa ihme pimputusta) ja omistavat yhden mustan paidan... Siis mitä helvettiä täällä tapahtuu???


      • Anonyymi

        En käytä hameita koska oon poika. Metalli ei oo tarpeeks sivistynyttä gooteille. Mustat huulet on parempi. En käytä edes paljoa niittejä. Arvostan kyllä vampyyreita jotenkin sekä yötä.


    • gothic girl

      voi vittu!! toi on pahinta skeidaa mitä olen ikinä kuullut!!! ensiks: gootiks ei ruveta ihan tosta vaan!! toiseks goottiutta ei voi määritellä vaatteiden perusteella... se on jotain paljon syvällisempää...toivottavasti teinit ei eti omaa minäänsä goottiudesta.

      • ksym

        >> toiseks goottiutta ei voi määritellä
        >> vaatteiden perusteella... se on jotain paljon
        >> syvällisempää...

        Jeps.

        Siihen kuuluu mm. Cthulhun manaaminen,
        krusifikseilla masturbointi, www.tigerpumping.com,
        kaljan siider -litkun juominen,
        toisille gooteille vittuilu näiden
        tyylittömyydestä ... jnejne

        Kaikenkaikkiaan aika helvetin pinnallinen
        skene/"uskonto".

        Ja ei, mitään gootismia ei edes ole.
        On vain goottityyli ja siihen kuuluvat
        kulttuurilliset kliseet, joita noudatetaan
        orjallisen tarkasti tai joutuu vittuilun
        kohteeksi.


    • Gothic Goot

      Hyvä TYTÖT että osaatte olla omat itsenne ja tunnustatte itsenne gooteiksi, koska muut eivät aina uskalla näin tehdä. Apulanta ja 69 eyes ovat todellakin sieltä rankimmasta päästä suomen musiikki tarjontaa. Jatkakaa samaa rataa ja tulkaa te muutkin tyttelit ulos !

      • Archenemy

        Ette taia paljo titää musiikista! Tosi musiikkidikkarit ETSII musaa eikä tyydy pariin listakympissä heiluvaan bändiin!


      • Brandon Lee

        Kyllä on mun mielestä noi tyttelit kyllä ihan oikeassa, kun sanovat olevansa gootteja ! 69 eyes ja Apulanta ovat sieltä suomen tarjonnan kovimmasta päästä juuri GOOTTI musaa ! hyvä tytöt älkää välittäkö muitten mielipiteistä !


      • Hilu
        Archenemy kirjoitti:

        Ette taia paljo titää musiikista! Tosi musiikkidikkarit ETSII musaa eikä tyydy pariin listakympissä heiluvaan bändiin!

        No jaa. Mun mielest aika törkeetä alkaa toisten musamakuu arvostelee. Mä ainaki oon ihan oikee GOOTTI ku mä pukeudun mustaan ja villtelen itteeni. Ja mä myös tykkään kaikesta synkäst musats niinku NEGATIVE, uniklubi ja 69eyes.


      • Positive
        Hilu kirjoitti:

        No jaa. Mun mielest aika törkeetä alkaa toisten musamakuu arvostelee. Mä ainaki oon ihan oikee GOOTTI ku mä pukeudun mustaan ja villtelen itteeni. Ja mä myös tykkään kaikesta synkäst musats niinku NEGATIVE, uniklubi ja 69eyes.

        Uniklubi ja Negative on just sieltä paskimmasta päästä... Vai vielä gootti.


    • brandon & lee

      tääl on kax goottijätkää, jotka diggailee kans 69eyesia ja apista cradle of filthii. lähetteks te kattoo apista meiän kaa tampereen pakkahuoneelle 26.3??? K-16!!! muutkiin gootit ilmoittautukaa!

    • ksym

      Noilla bändeillä ei ole juuri mitään tekemistä
      truu-goottien harjoittamien cthulhun
      manaamisrituaalien kanssa, joihin kuuluu
      mm. krusifiksit, kynttilöitä ja
      Sisters of Mercyn LP:itä.

      SENKIN VÄÄRÄUSKOISET IRSTAILIJAT!
      CTHULHU NAUTTIKOON SIELUNNE VALKOSIPULIN KERA
      TOMAATTIKASTIKKEESSA!

      • oman tien gootti

        vittu te ootte kaikki ihan perseestä!!! kaikki saa olla ihan mitä mieltä vaan tästä uudesta muoti gootiudesta... itse kannatan tätä vanhaa periaatetta...


    • 50 Cent

      BERBERISTÄ ! GET A LIFE ! TUKKA POIS JA ARMEIJAAN

    • Mitnait Exlipse

      kyllä noi kyllä on goottia !!! sanokoot muut mitä haluaa ! 69eyes ROKS ! ps. Jussi on ihgu !

    • Dracul Death

      Goottilaisuus on aate. Gootteja tulee aina olemaan piti siitä tai ei, näin on ollut jo vuosikymmeniä. Jos asiasta ei mitään ymmärrä, ei kannata siihen puuttua PISTE!!!!!!!!!

      • Dracula Death

        No ei voi ymmärtää ei miten joku voi olla niin dorka että vapaa ehtoisesti pitää 30 asteessa jotain himmetin mustaa nahkakaapua yllään ja on sitten olevinaan niin kovaa jermua että oksat pois. Voi siinä kavereilla olla kassit melko hiessä, ja varmasti on hygieeniakin ihan kunnossa tommosen paxi ja hiuskuontalon kanssa. Onnee vaan sinnekki.


    • Eternal Darkness In The Forest

      u girlz ROK !!! hyvästä teille !

    • Prandon Lee

      muistakaa tytöt laittaa vilä pikkuhosut jalasta ja nahkahosut siihen päälle niin KYLLÄ GOOTEISTA silloin puhutaan

    • Anonyymi

      Kuuntele Grey Gallowsia tai Rosetta Stonea nii oot oikee gootti...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1769
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      42
      1568
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      46
      1527
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe