Nyt täytyy kyllä sanoa

Anonyymi

että olen kateellinen tuolle miehelle, katsokaa miten suloinen neitokainen...!
https://youtu.be/EgLy4otgmaE
Tuolainen kun sylissä istuisi ja kainaloon käpertyisi joka ilta...
Nukkumaan menoa oikein odottaisi.
Mutta minua vain pelästyisi...
Ja mielummin on miehen kanssa joka puhuu äidinkielenään englantia, ei tarvitse neitokaisen uutta kieltä oppia...

Jalkasieni

10

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö ole muidenkin palstalaisten mielestä kaunis ja suloinen...?

Jalkasieni

• Rahalla saa jos tuollaisen haluaa.

• Anonyymi

Ehkä, mutta ei tuo neitokainen noin iloiselta näyttäisi jos vain rahan takia olisi...

Jalkasieni

• Anonyymi

no itse viehätyn 40v tuksun ja lolan vartaloisista naisista mutta hän on nuori kaunis nainen mutta itse olen liian vanha hänelle mutta 40v naisten kanssa pärjään

• Anonyymi

hah

• Anonyymi

Nättihän se on mutta et saa tuollaista koska et ole komea.

• Anonyymi

Näin se valitettavasti on, tuo mies on erittäin komea ja saisi monenkin Filippiini- ja Thaineidon sydämen valloitettua.
        Ruman miehen ei kannata edes vaivautua matkustamaan Filippiineille tai Thaimaaseen, koska naiset kiertäisivät kaukaa, kuin ruttotautista.

Tuossa on tubettaja, joka tekee livestriimiä Thaimaasta silloin tällöin ja naisiakin näkyy striimillä.
        https://www.youtube.com/channel/UCFwVqLgD0VqwaMmK4nbvo1g

t. Ruma mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin se valitettavasti on, tuo mies on erittäin komea ja saisi monenkin Filippiini- ja Thaineidon sydämen valloitettua.
        Ruman miehen ei kannata edes vaivautua matkustamaan Filippiineille tai Thaimaaseen, koska naiset kiertäisivät kaukaa, kuin ruttotautista.

Tuossa on tubettaja, joka tekee livestriimiä Thaimaasta silloin tällöin ja naisiakin näkyy striimillä.

t. Ruma mies

Olet kyllä väärässä. Olen matkustanut filippiineillä ja naiset teki aloitteen monta kertaa mutta en ole niin rikas että voisin ottaa sellaisen naisen. Noille naisille ulkonäkö on vain pelkkä kuva, ei merkkaa mitään. Jos on rahaa tuoda nainen suomeen niin kannattaa heti. Ovat uskollisia. Seksiä saa kyllä filippiineilläkin todella kauniilta naisilta ilmaiseksi.

• Anonyymi kirjoitti:

t. Ruma mies

Tunnen yhden raksamiehen jolla on tuontimorsian. On ruma ja köyhä, mutta hyvin on näyttänyt kelpaavan.

• Anonyymi
        Zombi kirjoitti:

Tunnen yhden raksamiehen jolla on tuontimorsian. On ruma ja köyhä, mutta hyvin on näyttänyt kelpaavan.

No sitten ehkä minullakin on mahdollisuus saada neitokainen...

Jalkasieni

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      32
      2881
    2. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      172
      2255
    3. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      62
      2234
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      33
      1968
    5. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1326
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      22
      1323
    7. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      13
      1308
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10