Mitä evästä salille?

Anonyymi

Palkkari tai protskupatukka? Vai jopa suklaapukki?

15

271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Banaani ja kananmuna

    • Anonyymi

      Kerettiläinen aamun avaus. Menen salille aamuisin klo9:n tietämissä. Lähtiessä juon mukillisen sokeritonta kahvia ja evääksi otan 0,5 litraa sokeroitus kaakaota.
      Ei mikään fiksu päivän aloitus mutta eipä minulla ole kummoisia tavoitteitakaan.

    • Anonyymi

      Mulla on salilla aina eväänä muussia ja puuroa.

    • Anonyymi

      EI MITÄÄN! Se mikään eväs retki paikka oo...

    • Anonyymi

      Kermamunkki. Ihan aina. Takataskussa. Rintataskussa on pieni mämmituokkonen. Povarissa on Sisua ja piimää.

    • Anonyymi

      Mulla on mätiä reisitaskussa.

    • Anonyymi

      Vettä

    • Anonyymi

      Salille pitää ottaa mukaan treenin aikana juotava hh juoma ja treenin jälkeinen prode juoma. Juomissa pitää olla kreatiiniä ja suoloja. Se kuinka paljon juomissa pitää olla kcal riippuu tavoitteesta.
      Normi ruoka ei käy, koska ei imeydy tarpeeksi nopeasti ja vie kapasiteettiä treenistä ja palautumisesta.

      • Anonyymi

        Ne yhtenään juomaansa hörppivät ja kännykkäänsä vilkuilevat salissa laitteelta toiselle paita kuivana vaeltelijat. Juoksen juoksumatolla 10 kilsan lenkkejäni enkä tarvitse mitään juomapulloakaan.
        Banaani ennen treeniä imeytyy kyllä nopeasti ja antaa lisäenergiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne yhtenään juomaansa hörppivät ja kännykkäänsä vilkuilevat salissa laitteelta toiselle paita kuivana vaeltelijat. Juoksen juoksumatolla 10 kilsan lenkkejäni enkä tarvitse mitään juomapulloakaan.
        Banaani ennen treeniä imeytyy kyllä nopeasti ja antaa lisäenergiaa.

        Oletko ikinä ajatellut että ihmisillä on eri tavoitteita? Se että ei matki sinua ei tee treenistä väärää.
        Pystytkö yhtään samaistumaan toisiin ja näkemään erilaisia näkökulmia kuntoiluun?
        Todennäköisesti joku pitää sinua ihan urpona kun juokset salilla etkä ulkona. Banaani ei anna energiaa treeniin, imeytyy aivan liian hitaasti. Se että sinulla toimii on vain plasebo vaikutus.
        10km juoksu on alkulämmittelyä, eikä siinä pidäkään juoda jos ei ole tarkoitus myös oikeasti treenata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ikinä ajatellut että ihmisillä on eri tavoitteita? Se että ei matki sinua ei tee treenistä väärää.
        Pystytkö yhtään samaistumaan toisiin ja näkemään erilaisia näkökulmia kuntoiluun?
        Todennäköisesti joku pitää sinua ihan urpona kun juokset salilla etkä ulkona. Banaani ei anna energiaa treeniin, imeytyy aivan liian hitaasti. Se että sinulla toimii on vain plasebo vaikutus.
        10km juoksu on alkulämmittelyä, eikä siinä pidäkään juoda jos ei ole tarkoitus myös oikeasti treenata.

        Oiskohan jo aika laittaa tuloksia, että mitä oot näillä ”mehu” eväillä saanut aikaiseksi...??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ikinä ajatellut että ihmisillä on eri tavoitteita? Se että ei matki sinua ei tee treenistä väärää.
        Pystytkö yhtään samaistumaan toisiin ja näkemään erilaisia näkökulmia kuntoiluun?
        Todennäköisesti joku pitää sinua ihan urpona kun juokset salilla etkä ulkona. Banaani ei anna energiaa treeniin, imeytyy aivan liian hitaasti. Se että sinulla toimii on vain plasebo vaikutus.
        10km juoksu on alkulämmittelyä, eikä siinä pidäkään juoda jos ei ole tarkoitus myös oikeasti treenata.

        Monet juoksijat syövät banaaneja juoksun aikanakin:

        https://www.quora.com/If-I-eat-a-full-banana-how-much-time-should-I-wait-before-starting-my-run


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet juoksijat syövät banaaneja juoksun aikanakin:

        https://www.quora.com/If-I-eat-a-full-banana-how-much-time-should-I-wait-before-starting-my-run

        Ehkä kannattaisi keksiä jotain muuta.
        Se että jotain pystyy tekemään ei välttämättä ole paras vaihtoehto...
        Jere Karalahti veti huumeita ja viinaa, silti nousi nhl pelaamaan. Se ei tarkoita että huumeet ja viina on hyviä lätkän pelaajalle.
        Banaani on apinoille.
        Oletko apina?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä kannattaisi keksiä jotain muuta.
        Se että jotain pystyy tekemään ei välttämättä ole paras vaihtoehto...
        Jere Karalahti veti huumeita ja viinaa, silti nousi nhl pelaamaan. Se ei tarkoita että huumeet ja viina on hyviä lätkän pelaajalle.
        Banaani on apinoille.
        Oletko apina?

        Apinat eivät juuri banaaneja syö, paitsi sarjakuvalehdissäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Apinat eivät juuri banaaneja syö, paitsi sarjakuvalehdissäsi.

        No syöhän. Kaikkihan sen tietää.
        Itsekkin syöt koska olet....
        Uga ugga ug ug, niinkuin te sen sanoisitte.
        Banaani on apinoille. Piste.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe