Aloin miettimään pari päivää sitten mikä on flirttailua ja mikä kohteliaisuutta? Vai ovatko ne sama asia vai riippuuko se ihan ihmisestä? Jos mies tarjoutuu ostamaan sinulle esimerkiksi kahvin, tarjoaa kyydin kotiin, kyselee suoraan parisuhteesta, hymyilee paljon ja viettää aikaasi kanssasi monta tuntia kun nähdään onko se flirttailua vai ihan kohteliaisuutta?
Vastaukset 1
- Anonyymi
Kohteliaisuutta todennäköisesti. Tai voi se olla flirttailakin. Ei näihin ole mitään selvää sääntöä. Flirtti voi olla myös ajanviete ilman et sen takana on muuta. Flirtti on vaan flirttiä. Kumpikaan näistä ei silti tarkoita välttämättä mitään. Voin olla noita itsekin noita kaikkia mitä kuvailit ja en silti olisi kiinnostunut siinä mielessä. Minulla on paljon naispuoleisia ystäviä ja noin voisi toimia myös miespuolisen kaverin kanssa:
"moi, mitä kuuluu. Älä hey, mä tarjoan nää kaljat. Ai siellä sataa, saat multa kyydin kotiin. Mitäs muuten, vieläkö on se sama mirkku kuvioissa"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062195- 103886
- 64801
- 46790
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21706Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha511698Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76630- 64595
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23570- 57551