Uusia maita MM-kisoihin

inliner

Vihdoinkin saadaan uusia maita rullakiekon MM-kisoihin, kun tänä vuonna Belgian ja vuodesta toiseen kisojen hännillä rämpineen Argentiinan tilalla nähdään Kuopiossa Namibia ja Taiwan. Muut B-sarjan maat ovat perinteisesti Australia, Brasilia, Iso-Britannia, Japani, Unkari ja Uusi-Seelanti.

7

522

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimimerkin

      Olin kirjoittanut nimimerkillä Inliner tälle samalle palstalle mm."USA TUPLAMESTARI 2004". Nimimerkki on edelleen selvästi näkyvissä. Olisit tietysti voinut rekisteröidä jonkun muunkin, käyttämättömän nimimerkin, mutta jos et itse muuta keksinyt niin siitä vaan : ole hyvä nimimerkistä. Älä sano, että olisit rekisteröinyt sen, ei sillä oikeesti ole väliä. Kunhan mainitsin.

      • inliner

        Tiedän kyllä. Itse asiassa olin käyttänyt tätä samaa nikkiä jo pidemmän aikaa muissa asioissa ja siksi ajattelinkin, että se on liian hyvä nimimerkki tuollaisen multinikin raiskattavaksi. Turha siitä on tulla näin jälkikäteen itkeskelemään. Sullahan niitä nimimerkkejä riittää, että eipä tuon luulis olevan kovin iso vaiva rekisteröidä joku niistä. Ja etkös muuten itsekin kirjoittanut palstalle Finskin nimissä ennen kuin nimimerkki rekisteröitiin?


      • inliner

        Kiitos vielä siitä, että selitit nyt muillekin että kyseessä on kaksi eri henkilöä. Ja vielä suurempi kiitos siitä, ettei sinulla ollut munaa rekisteröidä tätä jaloa nimimerkkiä :)


      • suuttua
        inliner kirjoitti:

        Kiitos vielä siitä, että selitit nyt muillekin että kyseessä on kaksi eri henkilöä. Ja vielä suurempi kiitos siitä, ettei sinulla ollut munaa rekisteröidä tätä jaloa nimimerkkiä :)

        ei asia ole riitelemisen arvoinen, joten älä menetä yöuniasi. Aika turha ja ilkeäkin tuo maininta että olisin joskus käyttänyt Finskin nimimerkkiä. En ole käyttänyt sitä enkä muidenkaan nimimerkkejä, joten se siitä. Tämä asia on minun puolestani loppuun käsitelty.


      • inliner
        suuttua kirjoitti:

        ei asia ole riitelemisen arvoinen, joten älä menetä yöuniasi. Aika turha ja ilkeäkin tuo maininta että olisin joskus käyttänyt Finskin nimimerkkiä. En ole käyttänyt sitä enkä muidenkaan nimimerkkejä, joten se siitä. Tämä asia on minun puolestani loppuun käsitelty.

        Eipä noita sun viestejä kovin kauaa tarvi lukea huomatakseen, että kyseessä on sama heppu usean eri nimimerkin takana. Olipas asia muuten harvinaisen nopeasti loppuun käsitelty, kun alettiin puhua sinulla arasta aiheesta... Mutta valheella on lyhyet jäljet ja viimeistään kesäkuussa tuollainen multinikkeily loppuu tällä palstalla.


    • inliner

      Uutena maana kisoissa nähdään myös Portugali, joka korvaa viime vuoden joukkueista Uuden-Seelannin. Mielenkiintoiseksi Portugalin tekee se, että maa on voittanut eniten rullaluistinhockeyn maailmanmestaruuksia. Sehän ei tosin kerro vielä mitään maan rullakiekkoilun tasosta, mutta tänä kesänä sekin tulee sitten nähtyä.

      • inliner

        Jos nyt joku kuvitteli edellisen viestini perusteella, että Portugali voisi olla tulevien MM-kisojen potentiaalinen yllättäjä, niin pistetääs nyt vielä vähän faktaa pöytään... Eli Portugali hävisi viime vuonna pidetyssä MM-kisojen Euroopan karsintaturnauksessa Belgialle 18-0 ja Liechtensteinille 13-3. Belgia voitti turnauksen ja pääsi MM-kisoihin, joissa sen maaliero oli vuorostaan 8-40 eli 32 maalia pakkasen puolella. Mitä voimmekaan siis päätellä Portugalin tulevasta kisamenestyksestä?

        Kovin hääviä menestystä tulee tuskin odottaa kahdelta muultakaan tulokkaalta. Namibia nimittäin hävisi Portugalin tavoin molemmat viimevuotiset karsintaottelunsa, ensin 7-1 Argentiinalle ja sitten 5-2 Etelä-Afrikalle. Taiwan sen sijaan voitti molemmat Hongkongia vastaan pelaamansa karsintaottelut, mutta hävisi ratkaisevan ottelun Belgiaa vastaan 10-7.

        Tulosten valossa Taiwan tulee luultavasti menestymään tulokkaista parhaiten, sitten Namibia ja viimeisenä Portugali. Ainahan toki yllätykset ovat tervetulleita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4709
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4290
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2800
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    7. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1635
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe