Some deitti- palvelu

Anonyymi

Uusi toimiva sivusto seuranhakuun löydetty!!! Rekisteröidyin tuonne lauantaina ja tänään tapasin jo ensimmäisen miehen ihan livenä. Oli pakko jakaa tämä ilo muillekin, kaikki muut sivustot missä olen viettänyt aikaa ja tuhlannut rahaani on ollut yhtä kusetusta. Ai niin se sivusto on somedeitti.com. En voi muuta kuin lämpimästä suositella :)

22

675

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täytyy nyt sit testaa. Rekisteröidyin ja kieltämättä ei pahan oloinen sivusto ollenkaan.

• Anonyymi

Samaa kusetusta kuin muutkin maksa viestistä -sivustot. :)

• Anonyymi

Sivusto on täynnä venakkonaisten kuvia. Iät päin persettä, parikymppiset esitellään neli-viiskymppisinä. Aivan uskomatonta paskaa. Tomii puusilmille ja kiimaisille miehille, joiden aivotoiminta on ajautunut nollatasolle. :-)

• Anonyymi

Minun selain antoi ymmärtää sivustolla olevan kyky kerätä tunnuksiasi ja salasanojasi.

• Anonyymi

Meinasin juuri sanoa samaa, ei ole koko laatikko täynnä naisia joilla kutiaa alapää ja olis kiva saada mies poistamaan kutina.

Lääkäriä kyllä suosittelisin ensin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinasin juuri sanoa samaa, ei ole koko laatikko täynnä naisia joilla kutiaa alapää ja olis kiva saada mies poistamaan kutina.

Lääkäriä kyllä suosittelisin ensin...

Prkl ja väärälle kommentille.

No millai noi sit kerää tunnuksia ja salasanoja. En mä ainakaa mee samalla maililla mitä yleensä käytän ja samalla passulla deittisivulle.

Joku roti sentää siinäki. Voi vaimo löytää helpostikki.

• Anonyymi

Suosittelen! Toisin kuin muilla sivuilla, saat lähetettyä puhelinnumeron yms keskusteluissa. Seuraa löytyy nopeasti, eikä sivuille tarvitse jäädä roikkumaan. Eikä tule niitä pirun feikkiyhteydenottoja!

• Anonyymi

Tähän tarvii lisätä, kyllä aidot bongaa tuolta, ja kun kirjottaa ni sain kyl ihan suoraan et millo sit kaffeelle. Julkinen paikka ja aika.

Parilla muulla sivustolla saa jutella ikuisuuden ja millä helvetin syyllä (kissalla on kiima) ei voi tulla tapaamaan. Sori kärjistys, mutta näin se vaan vittu menee.

• Anonyymi

Joo sama juttu. On siellä erikoisen oloisia profiileita, mutta niiltä ei ole tullut yhteydenottoja. Tiedä sitten mitä täytettä ovat...

• Anonyymi

Noniin, menisittekö itekkään palstalle missä ei ole käyttäjiä paljoa? Ovat varmaan vaan täytettä kerta niiltä ei tule sitä feikkipostia. Muilla sivuillahan posti on tukossa kaikesta feikkipaskasta. Pidän tätä hyvänä merkkinä. Sivusto saattaa olla kurkkaamisen arvoinen.

• Anonyymi

Regattu, eikä ole tullut niitä miljoonia pilluviestejä posti täyteen!

• Anonyymi

täällä on näköjään miehiäkin ja eivät m..a pystyssä vaan ihan asiallisia tavallisia kavereita, joiden kanssa voisi vaikka kahvilla käydä

• Anonyymi

Joku hemmetin pikkulikka tuli mulle siellä mainostamaan toista sivua jonka tiedän ettei toimi. Taitaa olla jotain kilpailevan firman trolleja siellä paljon...?

• Anonyymi

Sama mulle, en jaa tässä et se oli se firma ja sen sivu. Vittu, mainostetun firman asiakkaana ollu jo kohta 3kk ja sit ku tarvii tavata ni ei käykkää, ihan sama kelle kirjottaa.

Kerron heti jos tää muuttuu samanlaiseksi paskaksi. Alkaa turhauttaan pahasti.

• Anonyymi

Joo ei niitä aitoja varmaan ole vielä paljoa, mutta ei ne feikitkään laita paskapostia niinkuin muilla sivuilla. Virkistävät sivut vaihteeksi. Toivottavasti eivät muuta toimintapojaan!

• Anonyymi

Rekattu, viestiä ootellaan eukoilta!

• Anonyymi

somedeitti.com -siellä niitä palveluntarjoajan feikkejä on!

• Anonyymi

Minä olen yhden miehen päässyt tapaamaan ihan livenä. Ei vielä ainakaan tähän mennessä mitään moitittavaa :)

• Anonyymi

Sivuston affiliaatti taas valehtelee minkä istumaltaan ehtii. :)

• Anonyymi

taanoin iskurissa parikin naista olisi jatkanut keskustelua mutta maksullisella seuranhaku palstalla, myöhenmin selvisi että naisia värvätään houkuttelemaan miehiä maksulliselle palstalle,

• Anonyymi

Sivusto näyttää olevan kuukausimaksullinen johon myös kuuluu rajattomat viestit, ei ollenkaan edes hinnalla pilattu verrattuna muihin...

• On kyllä ihan hyvä sivusto, yksi on laittanut Kik:in kautta viestiä, ja muutaman muunkanssa juttu jatkuu.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      5117
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      218
      2696
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      30
      1880
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      35
      1847
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1707
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      30
      1678
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1237
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      157
      1219
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1214
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      43
      994
    Aihe