Uusi toimiva sivusto seuranhakuun löydetty!!! Rekisteröidyin tuonne lauantaina ja tänään tapasin jo ensimmäisen miehen ihan livenä. Oli pakko jakaa tämä ilo muillekin, kaikki muut sivustot missä olen viettänyt aikaa ja tuhlannut rahaani on ollut yhtä kusetusta. Ai niin se sivusto on somedeitti.com. En voi muuta kuin lämpimästä suositella :)
Some deitti- palvelu
22
675
Vastaukset
- Anonyymi
Täytyy nyt sit testaa. Rekisteröidyin ja kieltämättä ei pahan oloinen sivusto ollenkaan.
- Anonyymi
Samaa kusetusta kuin muutkin maksa viestistä -sivustot. :)
- Anonyymi
Sivusto on täynnä venakkonaisten kuvia. Iät päin persettä, parikymppiset esitellään neli-viiskymppisinä. Aivan uskomatonta paskaa. Tomii puusilmille ja kiimaisille miehille, joiden aivotoiminta on ajautunut nollatasolle. :-)
- Anonyymi
Minun selain antoi ymmärtää sivustolla olevan kyky kerätä tunnuksiasi ja salasanojasi.
- Anonyymi
Meinasin juuri sanoa samaa, ei ole koko laatikko täynnä naisia joilla kutiaa alapää ja olis kiva saada mies poistamaan kutina.
Lääkäriä kyllä suosittelisin ensin... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinasin juuri sanoa samaa, ei ole koko laatikko täynnä naisia joilla kutiaa alapää ja olis kiva saada mies poistamaan kutina.
Lääkäriä kyllä suosittelisin ensin...Prkl ja väärälle kommentille.
No millai noi sit kerää tunnuksia ja salasanoja. En mä ainakaa mee samalla maililla mitä yleensä käytän ja samalla passulla deittisivulle.
Joku roti sentää siinäki. Voi vaimo löytää helpostikki.
- Anonyymi
Suosittelen! Toisin kuin muilla sivuilla, saat lähetettyä puhelinnumeron yms keskusteluissa. Seuraa löytyy nopeasti, eikä sivuille tarvitse jäädä roikkumaan. Eikä tule niitä pirun feikkiyhteydenottoja!
- Anonyymi
Tähän tarvii lisätä, kyllä aidot bongaa tuolta, ja kun kirjottaa ni sain kyl ihan suoraan et millo sit kaffeelle. Julkinen paikka ja aika.
Parilla muulla sivustolla saa jutella ikuisuuden ja millä helvetin syyllä (kissalla on kiima) ei voi tulla tapaamaan. Sori kärjistys, mutta näin se vaan vittu menee.
- Anonyymi
Joo sama juttu. On siellä erikoisen oloisia profiileita, mutta niiltä ei ole tullut yhteydenottoja. Tiedä sitten mitä täytettä ovat...
- Anonyymi
Noniin, menisittekö itekkään palstalle missä ei ole käyttäjiä paljoa? Ovat varmaan vaan täytettä kerta niiltä ei tule sitä feikkipostia. Muilla sivuillahan posti on tukossa kaikesta feikkipaskasta. Pidän tätä hyvänä merkkinä. Sivusto saattaa olla kurkkaamisen arvoinen.
- Anonyymi
Regattu, eikä ole tullut niitä miljoonia pilluviestejä posti täyteen!
- Anonyymi
täällä on näköjään miehiäkin ja eivät m..a pystyssä vaan ihan asiallisia tavallisia kavereita, joiden kanssa voisi vaikka kahvilla käydä
- Anonyymi
Joku hemmetin pikkulikka tuli mulle siellä mainostamaan toista sivua jonka tiedän ettei toimi. Taitaa olla jotain kilpailevan firman trolleja siellä paljon...?
- Anonyymi
Sama mulle, en jaa tässä et se oli se firma ja sen sivu. Vittu, mainostetun firman asiakkaana ollu jo kohta 3kk ja sit ku tarvii tavata ni ei käykkää, ihan sama kelle kirjottaa.
Kerron heti jos tää muuttuu samanlaiseksi paskaksi. Alkaa turhauttaan pahasti.
- Anonyymi
Joo ei niitä aitoja varmaan ole vielä paljoa, mutta ei ne feikitkään laita paskapostia niinkuin muilla sivuilla. Virkistävät sivut vaihteeksi. Toivottavasti eivät muuta toimintapojaan!
- Anonyymi
Rekattu, viestiä ootellaan eukoilta!
- Anonyymi
somedeitti.com -siellä niitä palveluntarjoajan feikkejä on!
- Anonyymi
Minä olen yhden miehen päässyt tapaamaan ihan livenä. Ei vielä ainakaan tähän mennessä mitään moitittavaa :)
- Anonyymi
Sivuston affiliaatti taas valehtelee minkä istumaltaan ehtii. :)
- Anonyymi
taanoin iskurissa parikin naista olisi jatkanut keskustelua mutta maksullisella seuranhaku palstalla, myöhenmin selvisi että naisia värvätään houkuttelemaan miehiä maksulliselle palstalle,
- Anonyymi
Sivusto näyttää olevan kuukausimaksullinen johon myös kuuluu rajattomat viestit, ei ollenkaan edes hinnalla pilattu verrattuna muihin...
On kyllä ihan hyvä sivusto, yksi on laittanut Kik:in kautta viestiä, ja muutaman muunkanssa juttu jatkuu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175800
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04641- 502849
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262846Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332286Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452280Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme211825Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731747- 381500
- 1711363