mistä saa niitä jalkapainoja, jotka tulevat tarralla kiinni nilkaan? paljonkohan ois hintaa? tulisi tavalliseen lenkkiin vähän puhtia:)
jalkapainot
9
2516
Vastaukset
- jokke
Ei ole henkilökohtaista kokemusta noista nilkkapainoista, mutta olen kuullut, että ne eivät ole välttämättä hyväksi, koska ne saattavat muuttaa askellusta/jotain vastaavaa. Mieluummin suosittelisin esim. jotain painoliiviä. En kyllä tiedä mistä sellaisia sitten löytää.
- Elina
Oon joitakin kertoja kokeillut nilkkapainoja niin kävellessä kuin juostessakin, mutta en ole huomannut niissä sen kummempaa hyötyä. Kovin isot painot ei kylläkään ollut kyseessä, mutta ei ne kovin mukavat käytössä ole. Ja olen minäkin kuullut, että niitä ei suositella virheaskelluksen vuoksi.. Mutta jos silti haluat kyseiset kapineet ostaa, löytyy varmaan tavarataloista, Anttilasta tai jostain.
- lenkkeilijä-n-
entä saisiko reisiin kiinnitettyä sellaiset? ..vai tuntuuko liian oudolta?:)
täytyypä katastella myös niitä painoliivejä, kiitti vinkistä!:) - jjjjj
lenkkeilijä-n- kirjoitti:
entä saisiko reisiin kiinnitettyä sellaiset? ..vai tuntuuko liian oudolta?:)
täytyypä katastella myös niitä painoliivejä, kiitti vinkistä!:)Joo siis reidet saa parhaiten kuntoon pyöräilyllä ja siinä se persekin kiinteytyy samalla.
- sehä on päivänselvä kun
Elina kirjoitti:
Oon joitakin kertoja kokeillut nilkkapainoja niin kävellessä kuin juostessakin, mutta en ole huomannut niissä sen kummempaa hyötyä. Kovin isot painot ei kylläkään ollut kyseessä, mutta ei ne kovin mukavat käytössä ole. Ja olen minäkin kuullut, että niitä ei suositella virheaskelluksen vuoksi.. Mutta jos silti haluat kyseiset kapineet ostaa, löytyy varmaan tavarataloista, Anttilasta tai jostain.
ottaaa painot pois niin on helpompaa meno sama, miksikäs extreamessä repun kevenny ym on huipussaan isksi että pääsis nopeempaa, ei ehkä asfaltilla niinkään mutta maastolävelyssa painot ovat omiaan joutuu muuntkein nosteleen jaljoja tai sitte porraskävelyssä
- Kekku
"tulisi tavalliseen lenkkiin vähän puhtia:)"
Jo on kumma jos juoksu ei ole tarpeeksi raskasta!- lenkkeilijä-n-
toisille riittää, toisille ei :-)
- saa
Itse ostin Anttilasta. Hinta 8,9 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662268Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381873Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711530Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣231517Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.851244Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1841184Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241120Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1051084- 77939
En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9932