Olipa kähinää taas tuolla alemmilla oksilla!
No, tähän ketjuun saatte kirjoittaa aivan mitä
haluatte ja saatte rönsyillä niin paljon kuin
mielikuvitusta riittää, minua ei haittaa vaikka
aloitukseeni rönsyillään. Päinvastoin, toivon että tästä ketjusta tulee oikein sanasatu.
Kirjoitetaan kaikki vauvoista vaareihin, lapsellisista, lapsettomista tai vaikkapa ihan jokapäiväisestä leivästämme.
Niin, että hiiret vaan vinkumaan ja vikisemään!
voi taivahan vallat !
40
1860
Vastaukset
- Totuus vaan
Mulla loppuu huomenna loma :( Meni kyllä nopiaan.
- Nanni
todella harmi, mutta aina lohduttaa tietoisuus,
että uusi loma on aina edessäpäin, eikö niin? - Totuus...
Nanni kirjoitti:
todella harmi, mutta aina lohduttaa tietoisuus,
että uusi loma on aina edessäpäin, eikö niin?Nii,in. Ja ei saa olla itsekäs. Vaikka harmittaa. Pitää ajatella, että kaikilla ei ole töitä ollenkaan.
happea haukkamaan.Kun tuossa taivahan vallasta aloitat,niin jatkan;älkää peljästykö,en aio esittää mitään,mistä pitäisi olla jotain mieltä.
Tulin vain jähdyttelemään sekaista nuppiani ja niinkuin pitkän ja raskaan ahertamisen jälkeen, tulee tehdä nollaus ja varovainen alasajo.
Vielä kun käyn laittamassa vaimolle auton liekaan ja tuon samalla takkaan puita aamuksi,niin enköhän ole valmis yöpuulle menoon.
Toivottavasti tästä avauksesta kehkeytyy kepeä ja runsaasti rönsyävä kirjo'myös maan päälle',kuin taivahan vallan väliin sovussa mahtuu.
Hyvää iltaa ja hyvää yötä toivotan edellä-ja kejuun jäljenpänä osallistuville,Rauhaa!Rakkautta!Hyvää tahtoa!,Olkaa hyvä!tv.raskaiden vesien kyntäjä.- n52
mitään asiaa.Kunhan tunsin tarvetta sanoa
Moi =)
Hyvät illan jatkot! - sirkku:)
Kylläpä onkin kiva huone tällainen. Kuten emw ja n52 ja muutkin, minäkin ajattelin käväistä vain haukkaamassa raitista ilmaa...;)
Jo pari kertaa on mennyt maku tälle palstalle kirjoittamiseen, mutta nyt päätin, etten yhden häirikön anna kirjoitushalujani lannistaa! Ehei; nyt pistän pökköä pesään tarvittaessa...!:)))
Hyvät illan jatkot minunkin puolestani kaikille! Hymyillään, kun tavataan!;)- 50jarisat
Mehän tästä noustaan. Olen käynyt täällä välillä kurkkimassa minäkin mutta kovin aneemista angstiahdistusta täällä jaetaan, unettavaa urputusta ketjusta toiseen.
Hyvät jutut ja antoisat aiheet odottavat jossain. Kirjoittajat keräävät voimiaan.
Illanjatkoa Sinullekin, Sirkku:)))) - sirkku:)
50jarisat kirjoitti:
Mehän tästä noustaan. Olen käynyt täällä välillä kurkkimassa minäkin mutta kovin aneemista angstiahdistusta täällä jaetaan, unettavaa urputusta ketjusta toiseen.
Hyvät jutut ja antoisat aiheet odottavat jossain. Kirjoittajat keräävät voimiaan.
Illanjatkoa Sinullekin, Sirkku:))))sinustakin! Todella lämmittävää.
Juu; kaksi kertaa häiriköinti on saanut minut viikoksi kerrallaan palstalta pois, mutta lienenkö juuri siitä seikasta saanutkin sisua lisää...? Tyhmältähän tuntuu jo ajatuksenakin, että todennäköisesti yksi ainoa riidanhaluinen henkilö saa ihmisten kirjoitus- ja keskusteluhalut kaikkoamaan!
Koska rakastan kirjoittamista ylipäänsä, palasin tänne siis kaiken uhallakin. Tietääkseni ainakaan itse en ketään koskaan ole loukannut, joten enää en myöskään anna kenenkään häirikön itseäni loukata! En vain ole vielä päättänyt, että väistynkö vaaran uhatessa vai käynkö päälle kuin yleinen syyttäjä...:)
Muutaman kommentin olen käynyt heittelemässä n52:n ja Pullukan ketjuihin, mutta sielläkin alkoi juuri äsken kuulua sitä tietynlaista rääkyvää ääntä... Siellä lähinnä peräänkuulutin juuri näitä viattoman hauskoja ja kevyitä rupattelutuokioita. Näitä minulla oli jo ikävä...
Millään kaikkiin ketjuihin en edes ennättäisi osallistua, joten sitä kevyttä minulle, kiitos...;) Mutta tässähän näitä on jo ainakin pari ketjua; tämä Nannin ketju ja tuossa lähellä on hauska n52:n naapurijuttu... Kiitokseni aloittajille näistä jo tässä vaiheessa!
Palaillaan...;) - Tällainen???
sirkku:) kirjoitti:
sinustakin! Todella lämmittävää.
Juu; kaksi kertaa häiriköinti on saanut minut viikoksi kerrallaan palstalta pois, mutta lienenkö juuri siitä seikasta saanutkin sisua lisää...? Tyhmältähän tuntuu jo ajatuksenakin, että todennäköisesti yksi ainoa riidanhaluinen henkilö saa ihmisten kirjoitus- ja keskusteluhalut kaikkoamaan!
Koska rakastan kirjoittamista ylipäänsä, palasin tänne siis kaiken uhallakin. Tietääkseni ainakaan itse en ketään koskaan ole loukannut, joten enää en myöskään anna kenenkään häirikön itseäni loukata! En vain ole vielä päättänyt, että väistynkö vaaran uhatessa vai käynkö päälle kuin yleinen syyttäjä...:)
Muutaman kommentin olen käynyt heittelemässä n52:n ja Pullukan ketjuihin, mutta sielläkin alkoi juuri äsken kuulua sitä tietynlaista rääkyvää ääntä... Siellä lähinnä peräänkuulutin juuri näitä viattoman hauskoja ja kevyitä rupattelutuokioita. Näitä minulla oli jo ikävä...
Millään kaikkiin ketjuihin en edes ennättäisi osallistua, joten sitä kevyttä minulle, kiitos...;) Mutta tässähän näitä on jo ainakin pari ketjua; tämä Nannin ketju ja tuossa lähellä on hauska n52:n naapurijuttu... Kiitokseni aloittajille näistä jo tässä vaiheessa!
Palaillaan...;)Jos jollain kirjoittajalla on "huono päivä" Kaikillahan näitä joskus on? Vaikka kuulostaa rajulta,niin ohittaa uhittelu.Jatkaa jutustelua muiden kanssa. Eikä sen tarvitse tarkoittaa sitä,että tämä jutustelija on kokonaan hylätty. Väliaikainen näpäytys. Niinhän ne sudetkin lauman rettelöitsijälle tekee. Kun olo on iloisempi,niin ei kun takaisin riveihin:)
- sirkku:)
Tällainen??? kirjoitti:
Jos jollain kirjoittajalla on "huono päivä" Kaikillahan näitä joskus on? Vaikka kuulostaa rajulta,niin ohittaa uhittelu.Jatkaa jutustelua muiden kanssa. Eikä sen tarvitse tarkoittaa sitä,että tämä jutustelija on kokonaan hylätty. Väliaikainen näpäytys. Niinhän ne sudetkin lauman rettelöitsijälle tekee. Kun olo on iloisempi,niin ei kun takaisin riveihin:)
tyhmä vai hidasälyinen, kun jouduin lukemaan viestisi moneen kertaan, enkä vieläkään ole varma, ymmärsinkö pointtisi oikein...?
Jos tarkoitit minua kehottaessasi ohittamaan uhittelut, niin vastaan siihen aivan rehellisesti, että juuri niin olen tehnytkin. Vaikka minulla ei olisikaan se 'huono päiväni', pahoitan herjaavista kommenteista aika herkästi mieleni. Siirryn sellaisen saatuani toiseen ketjuun juttelemaan. Siis yleensä tein niin.
Muutaman viikon aikana on käynyt vain niin ikävästi, että kun olen viattoman hauskan kommentin johonkin ketjuun heittänyt, siihen alle on lähes aina ilmestynyt suoranainen herjaava kommentti - jopa öiseen aikaan. Kun sitä sattui 10-20 kertaa viesti viestin jälkeen ja ketju ketjun jälkeen, tietenkin kirjoitushaluni vähenivät ja vetäydyin palstalta.
Olenhan nytkin taas palattuani hypähdellyt muutamassa ketjussa kommenttejani heittämässä, mutta joku ilmeisesti ei joko pidä tyylistäni tai on sitä mieltä, että kaikkien keskustelujen ja kommenttien on oltava todella syvällisiä ja perusteltuja. Olen nyt siis yksinkertaisesti vain ilmeisesti sisuuntunut, kuten äsken kerroin, ja kevyitä kommentteja aion heitellä jatkossakin - jopa kaksimielisiä tai halutessani yksimielisiä härskejä kommentteja. Pelätkää, tosikot!:)
Minulla on omat syyni olla osallistumatta vakaviin keskusteluihin. Yksi syistäni yksinkertaisesti on kiire; enhän nytkään ole edes kaikkia keskustelujen avauksia ennättänyt lukea! Jos jokaiseen ketjuun osallistuisin, ei työnteostani tulisi yhtään mitään... Urakat kusevat näinkin ihan tarpeeksi...;)))
- T.R.maalari.N
Mikä erottaa ihmisen sudesta?
Laumaannumme samaan tapaan.
Kierrämme tätä reviiriämme,
heittelemme sutkautuksiamme,
niin kuin sudetkin kuseksivat
rajamerkejään.
Ulvomme yhteistä kuuta.
Saalistamme.
Ja välillä uskottelemme itsellemme olevemme
tämän metsän
yksinäisiä susia.
Keksin vain yhden eron.
Tämä lauma
raatelee ja puree surutta,
vaikka toinen olisi
selvääkin selvemmin
altavastaajana.
Suden luonnosta
moinen julmuus
puuttuu.- hennaliisa1
tarkoitetaan sanonnalla, että ihminen on ihmiselle susi?
Susi on vaistonvarainen petoeläin, eikä tahallisen julma.
Onko ihminen, jolla ei ole inhimillisiä tunteita sitten kuin susi, joka hyökkää nälkäisenä saaliinsa kimppuun? - T.R.maalari.N
hennaliisa1 kirjoitti:
tarkoitetaan sanonnalla, että ihminen on ihmiselle susi?
Susi on vaistonvarainen petoeläin, eikä tahallisen julma.
Onko ihminen, jolla ei ole inhimillisiä tunteita sitten kuin susi, joka hyökkää nälkäisenä saaliinsa kimppuun?susi on laskelmoiva ja armoton...
eipä ole pupulla helpot oltavat
hukan hampaissa;)) - T.R.maalari.N
T.R.maalari.N kirjoitti:
susi on laskelmoiva ja armoton...
hukan hampaissa;))... lajitoveriaan eivät revi siltikään kappaleiksi, kuten me ihmiset ...niin helposti teemme.
- hennaliisa1
T.R.maalari.N kirjoitti:
susi on laskelmoiva ja armoton...
hukan hampaissa;))eläin laskelmoida?
Nälkä saa saalistamaan.
Olen tavannut ihmisiä, joilla on vallanhimo ja nälkä ja silloin he käyttäytyvät kuin raatelevat sudet, eikä "pupuilla" ole helpot oltavat tälläisen laskelmoivan ihmissuden hampaissa. - T.R.maalari.N
hennaliisa1 kirjoitti:
eläin laskelmoida?
Nälkä saa saalistamaan.
Olen tavannut ihmisiä, joilla on vallanhimo ja nälkä ja silloin he käyttäytyvät kuin raatelevat sudet, eikä "pupuilla" ole helpot oltavat tälläisen laskelmoivan ihmissuden hampaissa.puida ja halkoa...
Perusajatukseni oli, että jollain tapaa
olemme julmia toisillemme...
Enkä kovinkaan korkealle osaa arvostaa
sanan miekalla
yksittäisen nikin, olipa tämä millainen tahansa,
teilaamista. - hennaliisa1
T.R.maalari.N kirjoitti:
puida ja halkoa...
sanan miekalla
teilaamista.mutta oletko joutunut 'teilattavaksi?'
Täällä on riitaa ja sorretuksi joutuneen ajatuksia ja pahaa mieltä.
Minä en ole ainakaan sinua tietääkseni loukannut ja jos olen niin pyydän anteeksi, se on ollut tahatonta.
Tämän nikini sain tyttären avustuksella rekisteröityä toissa päivänä.
Sitä ennen katselin palstoja, sekä kirjoitin vain muutaman kerran. - n52
T.R.maalari.N kirjoitti:
puida ja halkoa...
sanan miekalla
teilaamista.sitten jos on yksi joka käy juuri sillä sanamiekalla sellaisen kimppuun joka ei heti edes ymmärrä ja on kovin pahoillaan jos on tahtomattaan loukannut.
Pyytelee anteeksi ja saa hetken päästä saman eri takissa taas lyömään sillä miekalla.
Itse en osaa vai katsoa.
Se suden luonto pistää minut puolustamaan vaikka niillä samoilla aseilla jota tuo lyöjä käyttää.
Tykkään todella tästä palstasta.Tykkään eri aiheista.Tykkään kaikenlaisista tyypeistä ja rakastan lörpöttelyä jollaseksi tämäkin meni,mutta onneksi sinäkin olet palannut joten hienoja aiheita on varmaan tulossa. - Nanni
kuin tuulella huudella on hyvä
usein tulee siitä tunne syvä
oivalsitte ystävät ketjun hengen tämän
saimme poistettua alkaneen kränän
- n52
paistoin muuten äsken pari pellistä muhkeita sämpylöitä.
Ai,että osaa tuo tuore leipä olla sitten hyvää.
Ilta tee ja telkkarista hyvä elokuva.Voiko ihanammin enää olla =)- ellumari
rauhalliseta yhdessäolosta hänen kanssaan, jota ei saa mainita koska sille on oma palstansa, mutta en tarkoita seksiä, eli mitään miestä, vaan sellaista toista, joka haukkuu ja heiluttaa häntäänsä.
- Nanni
äsken huitaistiin muhkeat tortillat kaikilla
mausteilla ja höysteillä ja nyt on niin ähky ettei tiedä jaksaako enää mitään muuta..... - Nanni
ellumari kirjoitti:
rauhalliseta yhdessäolosta hänen kanssaan, jota ei saa mainita koska sille on oma palstansa, mutta en tarkoita seksiä, eli mitään miestä, vaan sellaista toista, joka haukkuu ja heiluttaa häntäänsä.
heiluttajissa ole mitään vikaa, päinvastoin.
Nauti vaan olostasi hänen kanssaan emmekä
kiusallakaan mene "niille" palstoille, vai mitä??
Miten sinä muuten aina samaistat miehet ja seksin,
heh, heh, kysyy hän epätietoisena??????????????? - n52
Nanni kirjoitti:
äsken huitaistiin muhkeat tortillat kaikilla
mausteilla ja höysteillä ja nyt on niin ähky ettei tiedä jaksaako enää mitään muuta.....neljä sämpylää eikä edes hävetä =)
- ellumari
Nanni kirjoitti:
heiluttajissa ole mitään vikaa, päinvastoin.
Nauti vaan olostasi hänen kanssaan emmekä
kiusallakaan mene "niille" palstoille, vai mitä??
Miten sinä muuten aina samaistat miehet ja seksin,
heh, heh, kysyy hän epätietoisena???????????????Mistä tuli mieleeni!
Näitä palstoja lukiessa ja joidenkin rouvien mielipiteistä päätellen ne asiat ovat mahdollisimman kaukana toisistaan.
Juu, ei meitä seksi, eikä mihinkään lemmikkieläin palstoille ajeta.
Molemmista hännän heilutusasioista voi täälläkin mainita, vaikka ohimennen.
Kuka härjillä kyntää, se härjistä puhuu.
Siis.....nyt en tarkoittanut kyllä seksiä ja miestä. - Nanni
ellumari kirjoitti:
Mistä tuli mieleeni!
Näitä palstoja lukiessa ja joidenkin rouvien mielipiteistä päätellen ne asiat ovat mahdollisimman kaukana toisistaan.
Juu, ei meitä seksi, eikä mihinkään lemmikkieläin palstoille ajeta.
Molemmista hännän heilutusasioista voi täälläkin mainita, vaikka ohimennen.
Kuka härjillä kyntää, se härjistä puhuu.
Siis.....nyt en tarkoittanut kyllä seksiä ja miestä.mitä se ellumari noin levottomia tähän aikaan
virkkoo, oiskohan vähän unenpuutetta tai jotain?
Joko selvitit muuten sen tuoliongelman, sullahan
on ollut monta päivää tässä aikaa mittoa jalkojesi
suhdetta tuoleihisi????????
En saata uskoa, että et olisi selvittänyt sitä noilla terävillä hoksottimillasi.
Kapsäkki on muuten vielä aivan levällään!!!????? - Nanni
n52 kirjoitti:
neljä sämpylää eikä edes hävetä =)
kyllä sun täytyisi nyt vähän hävetä kun tähän
aikaan vielä moisen tankkauksen suoritit!
Tiedä vaikka näkisit painajaisia moisesta
ahmimisesta, tiedäthän? - ellumari
Nanni kirjoitti:
mitä se ellumari noin levottomia tähän aikaan
virkkoo, oiskohan vähän unenpuutetta tai jotain?
Joko selvitit muuten sen tuoliongelman, sullahan
on ollut monta päivää tässä aikaa mittoa jalkojesi
suhdetta tuoleihisi????????
En saata uskoa, että et olisi selvittänyt sitä noilla terävillä hoksottimillasi.
Kapsäkki on muuten vielä aivan levällään!!!?????kun tuli tämä , jonka nimen mainitsen sitten myöhemmin kun huomaan, ettei kukaan ärsyynny.
Koko tuolinjalkahomma on minulle vielä mysteeri.
Kerro sinä ja jos on muitakin tietämätömiä, niin se on sitten sellainen julkinen info!
Vai kapsäkki levällään.
Kiireitä on sinullakin pitänyt kun et ole purkanut.
Siellähän on tietenkin sinulle jotain todella hyvää. Kerro sitten sekin samalla kun annat kuulla sen tuolinjalkatarinan!
Juu, minä menenkinnyt unten maille ja näen varmaan unta siitä joka heiluttaa häntäänsä ja on niin ihana. Hyvä yötä nyt ja palaillaan! - n52
Nanni kirjoitti:
kyllä sun täytyisi nyt vähän hävetä kun tähän
aikaan vielä moisen tankkauksen suoritit!
Tiedä vaikka näkisit painajaisia moisesta
ahmimisesta, tiedäthän?pelkoa minä näen aina toivomaani unta.
En ole vielä ensi yöstä päättänyt,josko vilistäviä uroita.Vaatteet päällä vai ilman.Tuleekohan vaikeus valita =) - Nanni
ellumari kirjoitti:
kun tuli tämä , jonka nimen mainitsen sitten myöhemmin kun huomaan, ettei kukaan ärsyynny.
Koko tuolinjalkahomma on minulle vielä mysteeri.
Kerro sinä ja jos on muitakin tietämätömiä, niin se on sitten sellainen julkinen info!
Vai kapsäkki levällään.
Kiireitä on sinullakin pitänyt kun et ole purkanut.
Siellähän on tietenkin sinulle jotain todella hyvää. Kerro sitten sekin samalla kun annat kuulla sen tuolinjalkatarinan!
Juu, minä menenkinnyt unten maille ja näen varmaan unta siitä joka heiluttaa häntäänsä ja on niin ihana. Hyvä yötä nyt ja palaillaan!selvinnyt vielä, no kyllä se siitä ennen kuin
tulet täysi-ikäiSEKSI!
Makoisia unia siinä tuolissasi sen häntää
heiluttavan kanssa, toivottavasti tuolisi jalat
ovat sopivan korkuiset!
Täällä ne ovat vielä vähän liian korkeat muuhun
kuin nukkumiseen, öitä ellumari ja ystäväsi. - Nanni
n52 kirjoitti:
pelkoa minä näen aina toivomaani unta.
En ole vielä ensi yöstä päättänyt,josko vilistäviä uroita.Vaatteet päällä vai ilman.Tuleekohan vaikeus valita =)tapauksessa, että jos vilistäviä sellaisia näet,
toivon, että ainakin sinun tuolisi jalat ovat
sopivan korkuiset!!!!!! - n52
Nanni kirjoitti:
tapauksessa, että jos vilistäviä sellaisia näet,
toivon, että ainakin sinun tuolisi jalat ovat
sopivan korkuiset!!!!!!juttu,ei huolta =)
- sirkku:)
ellumari kirjoitti:
Stop, stop tuollaiset puheet! Nannihan oikein erikseen aloituksessaan korosti, että täällä puhutaan asioista kuin asioista! Niin kuin pitäisi olla homman nimi muuten koko tällä palstallakin!
Siis seksiä ja rakastelua ajattelemme ja haluamme kaiken aikaa, koiriamme ja kissojamme hellimme ja pidämme hyvänä myös (miestemme lisäksi tietenkin...), viherkasvejamme hoidamme, matkoja suunnittelemme, käsitöitä teemme, askartelemme, luemme, pesänvaihtoa suunnittelemme... EMMEKÄ SITTENKÄÄN JOKAISEN ASIAN TAKIA ERI PALSTALLE LÄHDE KESKUSTELEMAAN! Kyllä jämpti on näin.;) - tröllli
sirkku:) kirjoitti:
Stop, stop tuollaiset puheet! Nannihan oikein erikseen aloituksessaan korosti, että täällä puhutaan asioista kuin asioista! Niin kuin pitäisi olla homman nimi muuten koko tällä palstallakin!
Siis seksiä ja rakastelua ajattelemme ja haluamme kaiken aikaa, koiriamme ja kissojamme hellimme ja pidämme hyvänä myös (miestemme lisäksi tietenkin...), viherkasvejamme hoidamme, matkoja suunnittelemme, käsitöitä teemme, askartelemme, luemme, pesänvaihtoa suunnittelemme... EMMEKÄ SITTENKÄÄN JOKAISEN ASIAN TAKIA ERI PALSTALLE LÄHDE KESKUSTELEMAAN! Kyllä jämpti on näin.;)#¤#¤#¤#¤#¤#¤#¤#¤#¤#¤#¤
Koneeni on ollut toimintakyvytön iät ja ajat. Itse jouduin avaamaan pellin ja kiinnittämään irronneen jonkun?! Oli vihreä levy, täynnä juotoksia.
Sen jälkeen pääsin nettiin, MUTTA tää tökkii niin hirveästi ettei viitsi kauaa olla. On TOSI hidas nyt, tämä toosa!
Leivosten liverrystä ja sirkkujen sirkutusta! :-)
¤¤¤¤%%%%¤¤¤¤%%%%¤¤¤¤%%%%¤¤¤¤%%%%¤¤¤¤%%%%¤¤¤¤%%%%¤¤
- n52
sain kuule makijat unoset.
jos kertoisin niin varmasti haluaisit minun laittavan ne jakoon =)
Hyvät aamupäivät!- Nanni
voisi nyt vähän raottaa saloja jotta minäkin
pääsisin osalliSEKSI vaikka ei mulla ole valittamista. Minäkin näen unia jopa valveilla,
että silleen. Nyt täytyy olla hetken jalat maassa, täytyy siis hoitaa välillä maallisiakin asioita. Hyvää päivän jatkoa sinulle myös. - n52
Nanni kirjoitti:
voisi nyt vähän raottaa saloja jotta minäkin
pääsisin osalliSEKSI vaikka ei mulla ole valittamista. Minäkin näen unia jopa valveilla,
että silleen. Nyt täytyy olla hetken jalat maassa, täytyy siis hoitaa välillä maallisiakin asioita. Hyvää päivän jatkoa sinulle myös.reilu tunti sitten uimasta.
Vau! Oli silmän ruokaa.
Kyselin jo hädissäni yhdeltä ystävältä,että ei sunkaan naisillakin ole viidenkympin villitystä?
Herran kiesus.Onkos sinulla mitään tietoa tästä asiasta? - Nanni
n52 kirjoitti:
reilu tunti sitten uimasta.
Vau! Oli silmän ruokaa.
Kyselin jo hädissäni yhdeltä ystävältä,että ei sunkaan naisillakin ole viidenkympin villitystä?
Herran kiesus.Onkos sinulla mitään tietoa tästä asiasta?tietoa, sillä kaikki aistit puhkeavat kukkaan
vasta 50 tienoolla. Mullakin ollut vaikeuksia
sulkea silmiäni kaikelta. Jotenkin kiinnittää huomiota enemmän ympärillä oleviin. Olen aivan äimänkäkenä myös, kait se on sitten jonkinlaista villitystä vai olisko keväthuumaa?
Mitä meidän oikein pitäisi tehdä tälle asialle? - n52
Nanni kirjoitti:
tietoa, sillä kaikki aistit puhkeavat kukkaan
vasta 50 tienoolla. Mullakin ollut vaikeuksia
sulkea silmiäni kaikelta. Jotenkin kiinnittää huomiota enemmän ympärillä oleviin. Olen aivan äimänkäkenä myös, kait se on sitten jonkinlaista villitystä vai olisko keväthuumaa?
Mitä meidän oikein pitäisi tehdä tälle asialle?olen ruvennut vastailemaan sähköposti viesteihin,joita olen saanut.Sekö ne vipinät onkin aloittanut?
Tietysti todellisuudessa myös se,että on aika ajatella myös itseään!
minä oikeastaan tykkään näistä tunteista =)
- Nanni
kapsäkki hävisi, jäi vain tyhjä kohta ja villakoiria tilalle.
Selitti, että työkiireet mukamas yllättivät.
Kaikenlaisia selityksiä sitä ihmiset keksivätkään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024682Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493182Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852929- 801690
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411480450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1021274- 151007
Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40921Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah25900- 184894