P234: Olen jälleen sinkku

Myöhään eilen illalla tein pitkän vatuloinnin jälkeen kovan päätöksen ja ilmoitin tyttöystävälleni, että en ole halukas jatkamaan suhdetta.

Syitä tähän oli esimerkiksi hänen lapsiperhearki, kolmivuorotyö, ikäänkuin rutiininomainen ja kaavamaiseksi muodostunut seksi, ja ennen kaikkea valtava stressi ja unettomuus mitä olen kokenut tän kahden kuukauden aikana. Moni varmaan on palstallakin huomannut että olen toisinaan kirjoitellut normaalia myöhemmin. Joskus kesällä hän sanoi että haluaa tulevaisuudessa kunnon parisuhteen ja perheen, mutta juuri nyt on hyvä näin. Eli mä roikuin ikäänkuin löysässä hirressä. No, itsepä menin ihastumaan häneen vaikka alunperinkään ei ollut puhe mistään vakavasta.

Nainen ei yrittänyt ympäripuhua mua pyörtämään päätöstäni, mutta ei myöskään nauranut tai solvannut mistään. Totesi vain että olin hyvä rakastaja kun huomioin naista enkä keskittynyt pelkästään omasta näkökulmasta sänkyjuttuihin. Ja oli kanssani myös samaa mieltä siitä, että tapaamisille on niin hankala löytää aikaa käytännön syistä. Toivotti kaikkea hyvää mulle tulevaisuuteen, ja mä hänelle.

Huuliharppua tai piippua en omista, mutta illalla saatan mennä jokirantaan rauhoittumaan (täällä maaseudulla siis) ja syödä vaikkapa pari maissintähkää ja nauttia oluen tai pari. Ja nauttia vapaudesta.

55

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No voi ....
      Vaikka päätös on varmasti oikea, kyllähän sen surutyön joutuu tekemään joka tapauksessa. Luopumaan jostakin jonka halusi olevan, jota ei sitten ollutkaan.

      Olet saanut hienoa palautetta rakastajan taidoistasi. Ja se, että voi toivottaa toiselle hyvää tulevaisuuteen on hieno asia.

      Jokiranta onkin hyvä paikka rauhoittua ja nauttia vapaudesta ja ehkä mietiskellä syntyjä syviä. Jospa siihen seuraksi tulee vaikka se norppa :)

      • Eipä se ollut kiva tai helppo päätös kun monen vuoden jälkeen olin onnistunut löytämään suhteen. Kuitenkin vähän ironisesti se huononsi mun elämänlaatua. Liittynee aspergeriin ja menneisyyden traumoihin.

        Joo se oli tosiaan kiva kuulla, tai siis lukea että en ollut hänelle pettymys. Yleensä mun naisjutut ovat päättyneet enemmän tai vähemmän myrskyisästi tai siihen että mua ivataan milloin mistäkin. Mutta tällä kertaa kaksi hyvän yleissivistyksen omaavaa aikuista hoiti asian ilman sen suurempaa draamaa.

        Lähistöllä pyöräilyetäisyyden päässä on mukavia paikkoja pienen joen ympäristössä. Niittyjä, hevoslaitumia yms. Mikäs siinä katsellessa auringonlaskua jos nyt ei mitään ukkossateita tule.


      • peris234 kirjoitti:

        Eipä se ollut kiva tai helppo päätös kun monen vuoden jälkeen olin onnistunut löytämään suhteen. Kuitenkin vähän ironisesti se huononsi mun elämänlaatua. Liittynee aspergeriin ja menneisyyden traumoihin.

        Joo se oli tosiaan kiva kuulla, tai siis lukea että en ollut hänelle pettymys. Yleensä mun naisjutut ovat päättyneet enemmän tai vähemmän myrskyisästi tai siihen että mua ivataan milloin mistäkin. Mutta tällä kertaa kaksi hyvän yleissivistyksen omaavaa aikuista hoiti asian ilman sen suurempaa draamaa.

        Lähistöllä pyöräilyetäisyyden päässä on mukavia paikkoja pienen joen ympäristössä. Niittyjä, hevoslaitumia yms. Mikäs siinä katsellessa auringonlaskua jos nyt ei mitään ukkossateita tule.

        Eipä ne erot useinkaan helppoja ole.
        Kahden erilaisissa elämän tilanteissa elävän ei aina ole helppo yhdistää elämäänsä. Kun toisella on vaikka se pikkulapsiarki ja toisella ei, on siinä joskus vaikea löytää yhteistä aikaa ja sitä yhteistä aikaa kuitenkin parisuhde tarvitsee.

        Riitaisat erot ja sellaiset erot, jossa ytitetään loukata toista kaikin mahdollisisn keinon ovat raastavia.

        Maisemasi tuntuvat olevan mitä parhaimmat auringonlaskun katseluun ja fiilistelyyn.

        Toivottavasti löydät uuden ihmisen rinnallesi sitten, kun tuntuu, että sen aika on.

        Kirjoitat todella mukavalla tavalla. Oli kiva lukea aloitustasi, vaikka aihe olikin kurja.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Eipä ne erot useinkaan helppoja ole.
        Kahden erilaisissa elämän tilanteissa elävän ei aina ole helppo yhdistää elämäänsä. Kun toisella on vaikka se pikkulapsiarki ja toisella ei, on siinä joskus vaikea löytää yhteistä aikaa ja sitä yhteistä aikaa kuitenkin parisuhde tarvitsee.

        Riitaisat erot ja sellaiset erot, jossa ytitetään loukata toista kaikin mahdollisisn keinon ovat raastavia.

        Maisemasi tuntuvat olevan mitä parhaimmat auringonlaskun katseluun ja fiilistelyyn.

        Toivottavasti löydät uuden ihmisen rinnallesi sitten, kun tuntuu, että sen aika on.

        Kirjoitat todella mukavalla tavalla. Oli kiva lukea aloitustasi, vaikka aihe olikin kurja.

        Kiitos, kirjoitat sinäkin ihan asiaa.

        Eroaminen ystävinä ei ole koskaan ollut mun juttu, ja harvoin se kai muillakaan onnistuu. Mutta se että kummallakaan ei jäänyt mitään hampaankoloon toista vastaan, eikä eron yhteydessä ollut mitään väittelyä tai syyttelyä, tekee tästä pehmeämmän laskun. Jotenkin helpompi erota käytännön syistä kuin se että jompikumpi kokee toisen epämukavana tai -viehättävänä.


      • peris234 kirjoitti:

        Kiitos, kirjoitat sinäkin ihan asiaa.

        Eroaminen ystävinä ei ole koskaan ollut mun juttu, ja harvoin se kai muillakaan onnistuu. Mutta se että kummallakaan ei jäänyt mitään hampaankoloon toista vastaan, eikä eron yhteydessä ollut mitään väittelyä tai syyttelyä, tekee tästä pehmeämmän laskun. Jotenkin helpompi erota käytännön syistä kuin se että jompikumpi kokee toisen epämukavana tai -viehättävänä.

        Kiitos.

        Riitaisiahan ne erot helposti ovat. Ja helposti sortuu myös alatyyliseen kommunikointiin siinä tilanteessa. Kuitenkin kovin henkilöön käyvä kommentointi riitatilanteessa tuo ainakin itselleni vielä huonomman olon. Jos muitaa pysyä vain asioissa, erostakin jää parempi mieli, jos nyt niin voi sanoa.


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        Eipä se ollut kiva tai helppo päätös kun monen vuoden jälkeen olin onnistunut löytämään suhteen. Kuitenkin vähän ironisesti se huononsi mun elämänlaatua. Liittynee aspergeriin ja menneisyyden traumoihin.

        Joo se oli tosiaan kiva kuulla, tai siis lukea että en ollut hänelle pettymys. Yleensä mun naisjutut ovat päättyneet enemmän tai vähemmän myrskyisästi tai siihen että mua ivataan milloin mistäkin. Mutta tällä kertaa kaksi hyvän yleissivistyksen omaavaa aikuista hoiti asian ilman sen suurempaa draamaa.

        Lähistöllä pyöräilyetäisyyden päässä on mukavia paikkoja pienen joen ympäristössä. Niittyjä, hevoslaitumia yms. Mikäs siinä katsellessa auringonlaskua jos nyt ei mitään ukkossateita tule.

        Ihmissuhteiden realismia. Josku ne myös huonontaa elämänlaatua. Hyvä et tuot tätäkin näkökulmaa palstalle.

        Monen on parempi sinkkuna.


    • Anonyymi

      No jäähän sinulle äiti ja laaja mielikuvitusystävien joukko palstalla :)

      • Anonyymi

        Myös Putinin palvominen tuo paljon sisältöä periksen elämään.


      • Äitihän meillä kaikilla on. Mielikuvitusystäviä sen sijaan mulla ei ole.

        Putinia en palvo, mutta arvostan. Ei meidän tässä ketjussa tarvii politiikasta puhua.


    • Anonyymi

      Eli nainen pisti poikki..

      • Etkö osaa lukea? 🤔


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        Etkö osaa lukea? 🤔

        Oddsit on että mielenterveyspotilas-atm tulee jätetyksi, aika reilut oddsit. Joten etköpåhän tullu jätetyksi.


    • Anonyymi

      Taisi muija vanhentua vuodella joten jätit sen. Minä voin ottaa sen koska ei se ikä minulle merkkaa mitään.

      T: mies 44

    • Sinkkuhan sinä olit tähänkin asti...Ei tuo mikään parisuhde ollut, jos satunnaisesti kävit panemassa.

      • No jos kesäkuussa sovimme että emme jatka seuranhakua, tapailimme viikoittain, sydämet ja pusuemojit oli puhelimella kovassa käytössä, teimme muutakin kuin olimme sängyssä jne. niin mielestäni se oli parisuhde. Tai pelkkä suhde.

        Seuraava askel eli yhteinen arki, yhdessä asuminen jne. olisi ollut mielestäni avoliitto.

        Ihan sama.


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        No jos kesäkuussa sovimme että emme jatka seuranhakua, tapailimme viikoittain, sydämet ja pusuemojit oli puhelimella kovassa käytössä, teimme muutakin kuin olimme sängyssä jne. niin mielestäni se oli parisuhde. Tai pelkkä suhde.

        Seuraava askel eli yhteinen arki, yhdessä asuminen jne. olisi ollut mielestäni avoliitto.

        Ihan sama.

        Noinkin lyhyt suhde, ja ehdit siinäkin jo pettämään. Olet sä aika epeli kiltiksi ja kunnolliseksi...


      • peris234 kirjoitti:

        No jos kesäkuussa sovimme että emme jatka seuranhakua, tapailimme viikoittain, sydämet ja pusuemojit oli puhelimella kovassa käytössä, teimme muutakin kuin olimme sängyssä jne. niin mielestäni se oli parisuhde. Tai pelkkä suhde.

        Seuraava askel eli yhteinen arki, yhdessä asuminen jne. olisi ollut mielestäni avoliitto.

        Ihan sama.

        Harmi juttu tämä ero nyt sun kannaltasi, vaikka se sun oma päätös olikin. Mutta sähän oot vielä nuori mies, niin ehdit kyllä oikein hyvin sen naisen vielä joskus löytämään. Ehkä sulle voi ihan hyvä olla nyt jonkin aikaa sinkkuna ennen seuraavaa suhdetta.


      • DarkFear kirjoitti:

        Harmi juttu tämä ero nyt sun kannaltasi, vaikka se sun oma päätös olikin. Mutta sähän oot vielä nuori mies, niin ehdit kyllä oikein hyvin sen naisen vielä joskus löytämään. Ehkä sulle voi ihan hyvä olla nyt jonkin aikaa sinkkuna ennen seuraavaa suhdetta.

        Niinpä, eihän se kiva tilanne ole koskaan. Mutta mäkin olen tässä vuosien kuluessa vain komistunut ja miehistynyt vaikka nuori vielä olenkin. Ja irtautunut siitä ihmeen incel-ajattelutavasta, niin kummasti sitä on ollut enemmän kysyntää naismarkkinoilla kuin vihaisena 20-vuotiaana pojannulikkana.


    • Anonyymi

      Millä feikkiprofiilillaan peris mahtaa tulla tänne vakuuttelemaan että oikein teit? ;) olisko ”make” tai ”bicky”?

    • Anonyymi

      Vai panopuuhat loppu stressin takia. Selityksiä voi aina keksiä, et halunnut alkaa elättää muijan lapsia joten olikin helppo erota.

    • Teit kyllä mielestäni aika hölmön päätöksen. Olisit voinut hyvinkin käyttäytyä vastuullisemmin etkä esimerkiksi nauttia alkoholia hänen silmien alla. Näin olisit luonut itsestäsi luotettavan vaikutelman ja voinut päästä osaksi hänen perhettään. Ja ainahan sitä mukavempaa olisi ottaa asuntolainaa 250k€ ja asua esimerkiksi Liljalaaksossa ihan Ikean ja Myllyn nurkilla kuin vanhempien nurkissa tai kerrostalossa. Lähetyssaarnaaja-seksi kerran viikossa on hulppea palkkio siitä elämäntyylistä.

      Olet tainnut kaveerata vanhimman poikani oikean isän kanssa viime aikoina aika paljon ja oppia tollasen vastuuttoman käyttäytymismallin.

    • Joo tollaset ruuhkavuosien keskellä elävät tapaukset on kaikkein pahimpia. Kyllähän niitä nyt puikottaa, mut ei kannata ihastua. Mut ihmisen mieli on jännä, et sä sun tunteille mitään mahtanut. Ja silloin kun tykkää jostain mimmistä niin sitä pitäis päästä useamminkin jyystämään kuin kerran viikossa. Kjäh häh, mieluiten joka päivä 😆

      Kyllä mäkin lähtisin lätkimään jos jollain muijalla on tulevaisuudenhaaveina perhe-elämä ja sitä aisurifaijaa etsiessä ei kuitenkaan olis aikaa nähdä. On sitä irtomirriäkin tarjolla mut senhän sä jo oot huomannutkin 😉 Nyt vain koitat unohtaa koko mimmin ja kun sopiva tilaisuus tulee niin pokaat jonkun kuuman pakkauksen 👍

      • Kumpi teistä Timpan kanssa on Jekyll ja kumpi Hyde?


      • Anonyymi

        Hyvä peris, naisen korvikkeena spämmäys liljalaaksolaisilla 😊


      • Anonyymi

        No siinäpä oikein Alfauros äänessä! Eipä taida olla kovin hyvin tarjolla Teikäläiselle kun puheet tuota tasoa! Hyi olkoon. Tuskin tuommoisen puikottajan kanssa kukaan edes harkitsee vakavaa suhdetta.


    • Joskus täytyy tehdä kipeitäkin valintoja, se on elämää. :)

      Parempaa lykkyä ehkä ensi kertaan.

    • Anonyymi

      "...ikäänkuin rutiininomainen ja kaavamaiseksi muodostunut seksi,"

      Miten voi olla hyvä rakastaja jos seksi on kaavamaista ja rutiininomaista? Toisekseen, teillä olisi pitänyt vielä olla alkuhuuma päällä ja silloin naidaan kuin kanit. Siitä villistä rynkytyksestä on kaavamaisuus ja rutiininomaisuus kaukana.

      • Hän kuvaili mua tolla tavalla ja ilmeisesti piti siitä mitä teimme. Eikä hän pihdannut, joten tuskin hän sitä kohteliaisuuttaan sanoi.

        Mutta sängyssä hän ei halunnut oikein muuta kuin maata kädet ja haarat levällään ja mä hänen päällään. No jotain hierontaa ja kaulasuudelmia oli myös. Ja sellaisia hiljaisia hetkiä kun vain halailimme. Ihan kivaa, mutta siihen tavallaan ehti tottumaan ja tiesin aina mitä odottaa.

        Tämä tyttö kenet tapasin kerran, ehdotti eri asentoja, piti siitä että läpsin hänen pakaroitaan, ehdotti että tukistan kevyesti ollesani hänen takana, puhui muitakin tuhmia, saimme toisemme nauramaan sängyssä jne. Reikä se on molemmilla, mut olemus ja käytös ihan erilaista. Hän sanoi että ei halua suhdetta vaan pitää hauskaa. Enkä usko että mäkään ihastuisin emotionaalisesti häneen.

        Mutta toi samaa kaavaa toistava seksi ei ollut se pääsyy miksi pistin poikki. Vaan lähinnä se kun oli niin harvoin aikaa nähdä, ja mun asema roikkua löysässä hirressä kuten aloituksessa sanoin.


      • peris234 kirjoitti:

        Hän kuvaili mua tolla tavalla ja ilmeisesti piti siitä mitä teimme. Eikä hän pihdannut, joten tuskin hän sitä kohteliaisuuttaan sanoi.

        Mutta sängyssä hän ei halunnut oikein muuta kuin maata kädet ja haarat levällään ja mä hänen päällään. No jotain hierontaa ja kaulasuudelmia oli myös. Ja sellaisia hiljaisia hetkiä kun vain halailimme. Ihan kivaa, mutta siihen tavallaan ehti tottumaan ja tiesin aina mitä odottaa.

        Tämä tyttö kenet tapasin kerran, ehdotti eri asentoja, piti siitä että läpsin hänen pakaroitaan, ehdotti että tukistan kevyesti ollesani hänen takana, puhui muitakin tuhmia, saimme toisemme nauramaan sängyssä jne. Reikä se on molemmilla, mut olemus ja käytös ihan erilaista. Hän sanoi että ei halua suhdetta vaan pitää hauskaa. Enkä usko että mäkään ihastuisin emotionaalisesti häneen.

        Mutta toi samaa kaavaa toistava seksi ei ollut se pääsyy miksi pistin poikki. Vaan lähinnä se kun oli niin harvoin aikaa nähdä, ja mun asema roikkua löysässä hirressä kuten aloituksessa sanoin.

        Eli koin reilun parin tunnin aikana enemmän kuin about 20 tapaamiskerran aikana yhteensä. Ja nälkähän kasvaa syödessä.

        Mut kuten sanottu, se ei ollut se suurin syy.


    • Anonyymi

      Dark voi käyttää sitä naista seruraavaksi sillä darkilla on rahaakin ja on nuori mies vielä. Dark haluaa kolme lasta kuitenkin joten saa ne valmiina pakettina.

      • No niinpä just, olipa kerrankin hyvin sanottu joltain:)))))))))))))))))))))))))))))))) Onhan mulla onneksi paljon sitä rahaa ja varallisuutta kertynyt ja nuorikin vielä olen, niin näin ollen sitä onkin vielä ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet edessäpäin. Eipä se omien lasten hankinta ole miehelle mitenkään erityisen välttämätön asia, joka pitäisi päästä kokemaan.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        No niinpä just, olipa kerrankin hyvin sanottu joltain:)))))))))))))))))))))))))))))))) Onhan mulla onneksi paljon sitä rahaa ja varallisuutta kertynyt ja nuorikin vielä olen, niin näin ollen sitä onkin vielä ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet edessäpäin. Eipä se omien lasten hankinta ole miehelle mitenkään erityisen välttämätön asia, joka pitäisi päästä kokemaan.

        Hyvä sua sasi:)))


      • Anonyymi

        Miten sulla menee Jussufin kanssa?

        -pihallatipunen-


    • Anonyymi

      Tasoteoria osoitti taas paikkansapitävyyden, atm joutui tyytymään yksinhuoltajanaiseen?

      • Anonyymi

        Sasipelle se jaksaa selostaa periksen puolesta, vaikka palstalegendan mukaan eivät ole koskaan edes tavanneet ;)


      • Me ei olla Periksen kanssa kumpikaan mitään ätmejä, eikä meillä myöskään ole mitään trollaussopimusta. Kuten ei ole Periksellä mitään feikkihahmolaumaakaan.

        Eiköhän se Peris tiedä sen itse kaikista parhaiten, että onko hänellä täällä mitään feikkihahmoja vaiko ei. Onhan hän tämän asian myös aina vahvasti kieltänytkin.


      • En tiedä mistä se kenkä puristaa tietyillä kirjoittajilla. Teen tai jätän tekemättä jotain tai sanon tai jätän sanomatta jotain, niin se on aina jonkun mielestä väärin. Takavuosina kun haukuin naisia palstalla minkä ehdin niin mua arvostettiin täällä.

        Nyt kun olen muuttanut ajattelutapaani viimeisen noin parin vuoden aikana ja ollut suhteessa lapsen omaavan naisen kanssa, olen varmaan aisuri. Kun aavistin tän eron lähestyvän viime viikolla ja vietin sen yhden illan erään tytön kanssa, ei mua kutsuta sen myötä edes paskaksi joka tällä palstalla tuntuu olevan jonkinlaisen epäluotettavan yt-miehen arvonimi.

        Tuntuu että ne palstalaiset kenellä on elämä suht hyvällä mallilla, lompakko kunnossa, hyvälaatuinen tukka tai vaihtoehtoisesti ihan rehellinen jyystärikalju, niin saavat eniten pskaa niskaansa.

        Harmi että Suomessa on näin paljon pahaa oloa ihmisillä. Toivottavasti nykyinen hallitus satsaa terveyspalveluihin että ihminen saa tarvittaessa apua ettei sitä vihaa tarvii suoltaa netissä.


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        En tiedä mistä se kenkä puristaa tietyillä kirjoittajilla. Teen tai jätän tekemättä jotain tai sanon tai jätän sanomatta jotain, niin se on aina jonkun mielestä väärin. Takavuosina kun haukuin naisia palstalla minkä ehdin niin mua arvostettiin täällä.

        Nyt kun olen muuttanut ajattelutapaani viimeisen noin parin vuoden aikana ja ollut suhteessa lapsen omaavan naisen kanssa, olen varmaan aisuri. Kun aavistin tän eron lähestyvän viime viikolla ja vietin sen yhden illan erään tytön kanssa, ei mua kutsuta sen myötä edes paskaksi joka tällä palstalla tuntuu olevan jonkinlaisen epäluotettavan yt-miehen arvonimi.

        Tuntuu että ne palstalaiset kenellä on elämä suht hyvällä mallilla, lompakko kunnossa, hyvälaatuinen tukka tai vaihtoehtoisesti ihan rehellinen jyystärikalju, niin saavat eniten pskaa niskaansa.

        Harmi että Suomessa on näin paljon pahaa oloa ihmisillä. Toivottavasti nykyinen hallitus satsaa terveyspalveluihin että ihminen saa tarvittaessa apua ettei sitä vihaa tarvii suoltaa netissä.

        Ei täällä ketään kiinnosta sun naisjutut, bicky-timppa-spämmi vaan vituttaa aikuiselta mieheltä.


      • Anonyymi

        Ei mielikuvitusolennoilla ole mitään lookia paitsi sen päässä, jossa ne ovat syntyneet.

        -pihallatipunen-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei mielikuvitusolennoilla ole mitään lookia paitsi sen päässä, jossa ne ovat syntyneet.

        -pihallatipunen-

        Onhan siitä Bicky Royal-miehestä olemassa se kuuluisa videokin Youtubessa, joten ei todellakaan ole mikään mielikuvitusolento.

        Onhan mies nähty Turussa usein myös Impivaaran uimahallin punttisalilla tekemässä niitä penislihas-treenejä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Onhan siitä Bicky Royal-miehestä olemassa se kuuluisa videokin Youtubessa, joten ei todellakaan ole mikään mielikuvitusolento.

        Onhan mies nähty Turussa usein myös Impivaaran uimahallin punttisalilla tekemässä niitä penislihas-treenejä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Bicky-mainoksen mies Omid Djalili ei ole koskaan käynyt Turussa :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä ketään kiinnosta sun naisjutut, bicky-timppa-spämmi vaan vituttaa aikuiselta mieheltä.

        Antaa Periksen kertoa, mitä hän itse haluaa. Ei sen pitäisi olla keneltäkään mitään pois.

        Eikä Peris ole täällä mitään spämmiä harrastanut, vaikka hän myönsikin joskus kirjoittaneensa niitä hauskoja juttuja Suomityttö24v:n nimissä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Ne olivat kyllä oikein palstan parasta antia:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • Anonyymi kirjoitti:

        Bicky-mainoksen mies Omid Djalili ei ole koskaan käynyt Turussa :)

        No ei ehkä itse Omid ole Turussa käynyt. Mutta onhan Peris ihan itse kertonut nähneensä Bicky Royal-miehen mm. Varissuolla, Impivaaran uimahallilla, Länsikeskuksen Prismassa, katsastuskonttorilla, Orikedon Shellillä, Motonetissä ja vaikka missä eri paikoissa ympäri kaupunkia.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        No ei ehkä itse Omid ole Turussa käynyt. Mutta onhan Peris ihan itse kertonut nähneensä Bicky Royal-miehen mm. Varissuolla, Impivaaran uimahallilla, Länsikeskuksen Prismassa, katsastuskonttorilla, Orikedon Shellillä, Motonetissä ja vaikka missä eri paikoissa ympäri kaupunkia.

        Koska Omid = mainoksen bicky-mies = peris-ätmi valehtelee kuin Putin. Taas puhuit itsesi pussiin :-))


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        En tiedä mistä se kenkä puristaa tietyillä kirjoittajilla. Teen tai jätän tekemättä jotain tai sanon tai jätän sanomatta jotain, niin se on aina jonkun mielestä väärin. Takavuosina kun haukuin naisia palstalla minkä ehdin niin mua arvostettiin täällä.

        Nyt kun olen muuttanut ajattelutapaani viimeisen noin parin vuoden aikana ja ollut suhteessa lapsen omaavan naisen kanssa, olen varmaan aisuri. Kun aavistin tän eron lähestyvän viime viikolla ja vietin sen yhden illan erään tytön kanssa, ei mua kutsuta sen myötä edes paskaksi joka tällä palstalla tuntuu olevan jonkinlaisen epäluotettavan yt-miehen arvonimi.

        Tuntuu että ne palstalaiset kenellä on elämä suht hyvällä mallilla, lompakko kunnossa, hyvälaatuinen tukka tai vaihtoehtoisesti ihan rehellinen jyystärikalju, niin saavat eniten pskaa niskaansa.

        Harmi että Suomessa on näin paljon pahaa oloa ihmisillä. Toivottavasti nykyinen hallitus satsaa terveyspalveluihin että ihminen saa tarvittaessa apua ettei sitä vihaa tarvii suoltaa netissä.

        Ethän jättänyt naista siksi että hänen lapsensa on asberin diagnoosin saanut?

        Jos sillä naisella on erityis lapsi joka tarvitsee paljon tukea niin on ymmärrettävää että äiti tukee lastaan..

        Asberin diagnoosin ja kaikki kehitys vammaiset lapsetkin ovat arvokkaita..

        Toivottavasti ymmärsin sun viestin väärin...


    • Anonyymi

      Itsekin koin tänään nauttivani taas vapaudesta :) kävin jokirannassa nauttimassa lounasbuffetin ja kokeilin ekaa kertaa Samppalinnassa vesijuoksua. Ja kyllä, tein nämä kaksi kylläkin väärässä järjestyksessä. Myöhemmin illansuussa otin vielä oluen Pinellan terassilla samalla kun viestittelin yhden vähän uudemman tuttavan kanssa niitä näitä.

      Parisuhteen aloittaminen on aliheuttanut mulle tän ja viime vuoden aikana jonkin verran päänvaivaa, ja Tinderin kanssa tuli pelleiltyä viime vuonna aika paljon, tuli stressattua sitä keskustelua ja aloitteen tekemistä tms. Oli kuitenkin kiva huomata että kiinnostusta osoitettiin jonkin verran eri suunnilta ainakin, eli en ole mikään menetetty tapaus, lähinnä vain ujo ja ilmeisesti myös melko sitoutumiskammoinen. Muutamia pidempiä keskusteluja kyllä tuli käytyä ihan asiallisessa ja rennossa hengessä.

      Teit varmasti oikean ratkaisun ja on upeeta kuulla että suhde päättyi hyvissä merkeissä, toisin kuin esimerkiksi omilla vanhemmillani, jotka eivät viiden vuoden takaisen avioeron jälkeen ole juurikaan pitäneet toisiinsa yhteyttä. Tietenkin nämä suhteet nyt ovat aika eri mittakaavassa mutta silti.

      Ja joo, enpä ole pitkään aikaan täällä taas käynyt joten en oikein tiedä miten sulla on viime aikoina mennyt mutta oletpahan yhden aika arvokkaan kokemuksen rikkaampi, onnittelut siitä.

      -Mies kasikutonen

      • Hyvä että tälle ätmien temmellyskentälle saatiin yksi tasokas ja asiallinen viesti lisää.

        Joo mielestäni tein oikean ratkaisun ja tän parin kuukauden aikana opin valtavasti naisista, vaikka välillä ahdistikin. Ne teiniräpellykset aikoinaan ja ne viime syksyiset pikapanot muslimitytön kanssa eivät paljoa mun cv:tä kerryttäneet mutta nyt on jotenkin helpompi ja rennompi olo. Olen sitten yksin, taikka löydän itseni tilanteesta missä pitää lähestyä naista.

        Mun on tullut viime aikoina käytyä uimassa kovin harvoin. Tänään kävin tosiaan maastopyöräilemässä, pystytin retkijakkaran kivaan paikkaan ja nautin pari olutta ja söin pari maissia sekä mandariinia. Silloin luin viimeisen kerran läpi viimeöisen ja tän aamuisen keskustelun tän eksäni kanssa, ja sitten tyhjensin koko viestiketjun. Turha niitä on enää lukea ja vatvoa.


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        Hyvä että tälle ätmien temmellyskentälle saatiin yksi tasokas ja asiallinen viesti lisää.

        Joo mielestäni tein oikean ratkaisun ja tän parin kuukauden aikana opin valtavasti naisista, vaikka välillä ahdistikin. Ne teiniräpellykset aikoinaan ja ne viime syksyiset pikapanot muslimitytön kanssa eivät paljoa mun cv:tä kerryttäneet mutta nyt on jotenkin helpompi ja rennompi olo. Olen sitten yksin, taikka löydän itseni tilanteesta missä pitää lähestyä naista.

        Mun on tullut viime aikoina käytyä uimassa kovin harvoin. Tänään kävin tosiaan maastopyöräilemässä, pystytin retkijakkaran kivaan paikkaan ja nautin pari olutta ja söin pari maissia sekä mandariinia. Silloin luin viimeisen kerran läpi viimeöisen ja tän aamuisen keskustelun tän eksäni kanssa, ja sitten tyhjensin koko viestiketjun. Turha niitä on enää lukea ja vatvoa.

        Kaikkea hyvää minultakin. Olen ylpeä sinusta. Tai no, en pettämisestä. Kivaa että olet saanut vihdoin ja viimein uusia kokemuksia. Nykyisellä asenteella jatkoa on luvassa.


    • Anonyymi

      Tuotahan se... Ei ne parisuhteet pelkkää herkkua ole. Aina pitää luopua jostain muusta ja kun on tottunut omaan elämäänsä, ei ole helppoa alkaa elämään ihan toisenlaisilla tavoilla. Kun on elämänsä tehnyt itselleen hyväksi ja sopivaksi, niin eipä siihen niin vaan kukaan toinen sovikaan elämää huonontamatta.

      Kurja että sun suhteelle kävi noin, mutta hyvä että loppui sovussa.

      xL

    • Anonyymi

      Sun kannattaa nyt - kun pää on avattu - keskittyä pitämään hauskaa eli paneskele niin monen naisen kanssa kuin pystyt. Saat helposti naisia, nyt kun olet lopettanut skitsoilun. Pane eri kokoisia, näköisiä ja ikäisiä naisia. Älä ajattele jokaista panoasi potentiaalisena tyttöystävänä. Sitten kun seksi on sulle busines as usual, olet valmis parisuhteeseen.

    • Anonyymi

      Norjan tuleva kuningas meni naimisiin yksinhuoltajan kanssa. Häkkinen entisen stripparin. Vanhoillisessa Englannissa Prinssi Harryn vaimo on eronnut. Se siitä tasoteoriasta nykyään. Kokonaisuus ratkaisee.

    • Aika kiva kirjoitus sinulta. En tarkkaan ole lukenut sun muita juttuja tästä, mutta minusta sä tuumit aika fiksuja.

      Jätkä miettii itseään ja selkeästi arvostaa myös toista. Todella hienoa.

      Jotenkin ymmärrän tästä, että alat oivaltaa jotain. Hieno juttu. Kyllä elämä kuule tuo sulle eteen vaikka mitä, kun uskot vaan itsees. 😁👌

    • Anonyymi

      Ihminen on aina sinkku, ellei ole naimisissa. Kihloja ei lasketa mitenkään.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1255
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1176
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe