Älkää käyttäkö Loverten nettikauppaa. Kalliimmat tavarat huonoja, joka vanhoja tai kopioita. Eivät ota vastuuta mistään, vaan valehtelevat päin naamaa. Kokeilin, halpaa oli, mutta kalliiksi muuttui.
Loverte nettikauppa
10
17871
Vastaukset
Minä olen ostanut sieltä vuosia, sekä Tallinnaan että Helsinkiin. Ei koskaan ollut mitään ongelmia palautuksissa tai korvauksissa. Kiltisti hoitivat kaikki reklamaatiot. Eikä ne voi myydä feikkejä, siitä lähtee toimilupa heti. Ainakin näin Virossa. Oletko kysynyt kuluttajasuojalta, mitä mieltä he ovat asiasta?
- Anonyymi
Meinasin tilata. Uskallanko?
- Anonyymi
Minä uskalsin tilata. Ja toimi oikein kiitettävästi. Tavara just sitä mitä tilasinkin.
- Anonyymi
Olen ihan tyytyväinen. Tilaus tuli nopeasti, hyvin pakattu, kaikki ok
Suosittelen! - Anonyymi
Olen tilannut silmäkynän Lovertesta. Paketti saapui kuudessa päivässä, mutta väri oli väärä. Palautusten osalta heidän nettisivuillaan sanotaan, että palautuskulut ovat asiakkaan maksettavana. Olen lähettänyt viestiä, mutta en ole saanut vastausta. Aika ärsyttävää, koska paketti saapui postiin, joka ei ole kovin lähellä ja nyt pienen kynän kanssa voi olla paljon säätöä.
- Anonyymi
Muutaman kerran olen tilannut ja kaikki toiminut loistavasti. Oikeat tuotteet tullut ja nopeasti!
- Anonyymi
Tilaus tuli nopeasti ja sisälsi mitä pitikin 👍
- Anonyymi
En voi kuin suositella. Ystävällistä ja yhteistyökykyistä palvelua myös rikkoutuneena saapuneen tuotteen osalta.
- Anonyymi
Kaikki sujui hyvin. Avenen tuotteet oli oikeat ja niissä pitkälle päiväystä. Suosittelen!
- Anonyymi
Tilasin 2 kertaa, tuli nopeasti, kaikki sujui hyvin. Ostin vian perustuote niin kaikki tuli oikein. Hienosti paketoitu. En uskokaan myyvat fake tuotteet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233061Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122149Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.692000Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001843Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761573Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥401356Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141292Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001275- 1111085
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151066