Loverte nettikauppa

Anonyymi

Älkää käyttäkö Loverten nettikauppaa. Kalliimmat tavarat huonoja, joka vanhoja tai kopioita. Eivät ota vastuuta mistään, vaan valehtelevat päin naamaa. Kokeilin, halpaa oli, mutta kalliiksi muuttui.

10

14283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä olen ostanut sieltä vuosia, sekä Tallinnaan että Helsinkiin. Ei koskaan ollut mitään ongelmia palautuksissa tai korvauksissa. Kiltisti hoitivat kaikki reklamaatiot. Eikä ne voi myydä feikkejä, siitä lähtee toimilupa heti. Ainakin näin Virossa. Oletko kysynyt kuluttajasuojalta, mitä mieltä he ovat asiasta?

• Anonyymi

Meinasin tilata. Uskallanko?

• Anonyymi

Minä uskalsin tilata. Ja toimi oikein kiitettävästi. Tavara just sitä mitä tilasinkin.

• Anonyymi

Olen ihan tyytyväinen. Tilaus tuli nopeasti, hyvin pakattu, kaikki ok
      Suosittelen!

• Anonyymi

Olen tilannut silmäkynän Lovertesta. Paketti saapui kuudessa päivässä, mutta väri oli väärä. Palautusten osalta heidän nettisivuillaan sanotaan, että palautuskulut ovat asiakkaan maksettavana. Olen lähettänyt viestiä, mutta en ole saanut vastausta. Aika ärsyttävää, koska paketti saapui postiin, joka ei ole kovin lähellä ja nyt pienen kynän kanssa voi olla paljon säätöä.

• Anonyymi

Muutaman kerran olen tilannut ja kaikki toiminut loistavasti. Oikeat tuotteet tullut ja nopeasti!

• Anonyymi

Tilaus tuli nopeasti ja sisälsi mitä pitikin 👍

• Anonyymi

En voi kuin suositella. Ystävällistä ja yhteistyökykyistä palvelua myös rikkoutuneena saapuneen tuotteen osalta.

• Anonyymi

Kaikki sujui hyvin. Avenen tuotteet oli oikeat ja niissä pitkälle päiväystä. Suosittelen!

• Anonyymi

Tilasin 2 kertaa, tuli nopeasti, kaikki sujui hyvin. Ostin vian perustuote niin kaikki tuli oikein. Hienosti paketoitu. En uskokaan myyvat fake tuotteet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      215
      4178
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      69
      2685
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      393
      2401
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2333
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1561
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      532
      1350
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      95
      1316
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      57
      1300
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      75
      1273
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1176
    Aihe