Älkää käyttäkö Loverten nettikauppaa. Kalliimmat tavarat huonoja, joka vanhoja tai kopioita. Eivät ota vastuuta mistään, vaan valehtelevat päin naamaa. Kokeilin, halpaa oli, mutta kalliiksi muuttui.
Loverte nettikauppa
9
13800
Vastaukset
Minä olen ostanut sieltä vuosia, sekä Tallinnaan että Helsinkiin. Ei koskaan ollut mitään ongelmia palautuksissa tai korvauksissa. Kiltisti hoitivat kaikki reklamaatiot. Eikä ne voi myydä feikkejä, siitä lähtee toimilupa heti. Ainakin näin Virossa. Oletko kysynyt kuluttajasuojalta, mitä mieltä he ovat asiasta?
- Anonyymi
Meinasin tilata. Uskallanko?
- Anonyymi
Minä uskalsin tilata. Ja toimi oikein kiitettävästi. Tavara just sitä mitä tilasinkin.
- Anonyymi
Olen ihan tyytyväinen. Tilaus tuli nopeasti, hyvin pakattu, kaikki ok
Suosittelen! - Anonyymi
Olen tilannut silmäkynän Lovertesta. Paketti saapui kuudessa päivässä, mutta väri oli väärä. Palautusten osalta heidän nettisivuillaan sanotaan, että palautuskulut ovat asiakkaan maksettavana. Olen lähettänyt viestiä, mutta en ole saanut vastausta. Aika ärsyttävää, koska paketti saapui postiin, joka ei ole kovin lähellä ja nyt pienen kynän kanssa voi olla paljon säätöä.
- Anonyymi
Muutaman kerran olen tilannut ja kaikki toiminut loistavasti. Oikeat tuotteet tullut ja nopeasti!
- Anonyymi
Tilaus tuli nopeasti ja sisälsi mitä pitikin 👍
- Anonyymi
En voi kuin suositella. Ystävällistä ja yhteistyökykyistä palvelua myös rikkoutuneena saapuneen tuotteen osalta.
- Anonyymi
Kaikki sujui hyvin. Avenen tuotteet oli oikeat ja niissä pitkälle päiväystä. Suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244586- 883714
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313463075- 542657
- 512589
- 2032583
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522318
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1071521