Älkää käyttäkö Loverten nettikauppaa. Kalliimmat tavarat huonoja, joka vanhoja tai kopioita. Eivät ota vastuuta mistään, vaan valehtelevat päin naamaa. Kokeilin, halpaa oli, mutta kalliiksi muuttui.
Loverte nettikauppa
10
17338
Vastaukset
Minä olen ostanut sieltä vuosia, sekä Tallinnaan että Helsinkiin. Ei koskaan ollut mitään ongelmia palautuksissa tai korvauksissa. Kiltisti hoitivat kaikki reklamaatiot. Eikä ne voi myydä feikkejä, siitä lähtee toimilupa heti. Ainakin näin Virossa. Oletko kysynyt kuluttajasuojalta, mitä mieltä he ovat asiasta?
- Anonyymi
Meinasin tilata. Uskallanko?
- Anonyymi
Minä uskalsin tilata. Ja toimi oikein kiitettävästi. Tavara just sitä mitä tilasinkin.
- Anonyymi
Olen ihan tyytyväinen. Tilaus tuli nopeasti, hyvin pakattu, kaikki ok
Suosittelen! - Anonyymi
Olen tilannut silmäkynän Lovertesta. Paketti saapui kuudessa päivässä, mutta väri oli väärä. Palautusten osalta heidän nettisivuillaan sanotaan, että palautuskulut ovat asiakkaan maksettavana. Olen lähettänyt viestiä, mutta en ole saanut vastausta. Aika ärsyttävää, koska paketti saapui postiin, joka ei ole kovin lähellä ja nyt pienen kynän kanssa voi olla paljon säätöä.
- Anonyymi
Muutaman kerran olen tilannut ja kaikki toiminut loistavasti. Oikeat tuotteet tullut ja nopeasti!
- Anonyymi
Tilaus tuli nopeasti ja sisälsi mitä pitikin 👍
- Anonyymi
En voi kuin suositella. Ystävällistä ja yhteistyökykyistä palvelua myös rikkoutuneena saapuneen tuotteen osalta.
- Anonyymi
Kaikki sujui hyvin. Avenen tuotteet oli oikeat ja niissä pitkälle päiväystä. Suosittelen!
- Anonyymi
Tilasin 2 kertaa, tuli nopeasti, kaikki sujui hyvin. Ostin vian perustuote niin kaikki tuli oikein. Hienosti paketoitu. En uskokaan myyvat fake tuotteet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617540Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242969- 1431803
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1181483Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1691429- 1311173
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774