Olen ollut muutaman vuoden tyttöystäväni kanssa ja meillä on parivuotias poika. Minua on alkanut suoraan sanottuna vituttaa tyttöystävän laiskuus. Olen innostunut liikunnasta reilun vuoden aikana ja elämäntavat ovat paremmat. Naista ei kiinnosta oikeen tehä mitään liikkumiseen liittyvää. Yritän saada häntä edes pari kertaa viikossa lenkille tai punttitreeniä tekemään mutta se on todella nihkeetä hänelle. Hän tykkää herkuista ja pyytää tuomaan "jotain pientä" kun olen kaupassa. Pidän yleensä tiukan linjan että yhdessä mässäillään vklp ja arkena pyritään olemaan ilman, koska pari vuotta sitten vielä herkuttelimme paljon ja itse en harrastanut sillon vielä lenkkeilyä tai lihastreenejä. Lisäksi minä yleensä imuroin kodin ja haluan pitää paikat siistinä. Tyttöystävä jättää sen sijaan vaatteita lojumaan lattialle, tuoleille yms. Lisäksi syömisen jälkeen astiat jää leivänmuruineen pöydälle josta korjaan ne pois pesukoneeseen. Monesti annan hänen suosiolla nukkua vklp pidempään, sillä tykkään nousta ajoissa mutta silloin kun haluaisin nukkua 2h pidempään nii tuntuu että mieluummin itse haluaisi jäädä sänkyyn pötköttää. Eli siis yleisesti todella laiska ja saamaton yleensä. Onko kohtalotovereita?
Laiska puoliso
5
678
Vastaukset
Olet jo hävinnyt pelin. Tyttöystäväsi ei suostu määrättäväksi. Kuka sinulle on sellaisen oikeuden antanut?
- Anonyymi
Tässä nyt ole mistään määräilystä kyse. Kyllä normaalit kotityöt pitäisi osata hoitaa ilman ylimääräisiä patisteluja.
- Anonyymi
On täydellisesti vain sinun oma valintasi, haluatko vetää perässäsi tuota laiskaa vetelystä.
Kukaan kai ei ole pakottanut sinua valitsemaan häntä, vai kuinka. Perheesi uskonnollisista syistä?
Oli miten oli, sinua häiritsee suunnatomasti tuon toisen käytös ( niin lähes kaikkia muitakin). Miksi et laskisi häntä menemään ja etsimään itselleen toisen passaajan.
Sinulle aivan varmasti löytyy ystävä joka vastaa haluamaasilaiseen käytökseen hyväksytymmällä tavalla.
ja niin jokainen elää onnellisena elämänsä loppuun :) - Anonyymi
Ei laiskuutta ole se jos toinen ei halua tehdä saa kuin sinä. Jos tyttöystävä halua vaikk anyplätä pitsiä ja sinä et halua niin oletko hänen mielestä laiska tai idiootti?
Hopi hopi itse tekemään ja niitä kotitöitä, ei nainen ole sitä varten että siivooa ja mies ei tee mitään. - Anonyymi
No ei tuossa varmaan auta kuin kärsiä tai nalkuttaa ja kärsiä. Syy ei olem mielestäni tarpeeksi iso,että eroaisitte.
Sinä olet ilmeisesti se, joka on muuttunut, ei avopuolisosi (huom ei tyttöystävä).
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696871
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes582346- 562118
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se611241Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3531224- 551211
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141101Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79960Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384958Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14947