Laiska puoliso

Anonyymi

Olen ollut muutaman vuoden tyttöystäväni kanssa ja meillä on parivuotias poika. Minua on alkanut suoraan sanottuna vituttaa tyttöystävän laiskuus. Olen innostunut liikunnasta reilun vuoden aikana ja elämäntavat ovat paremmat. Naista ei kiinnosta oikeen tehä mitään liikkumiseen liittyvää. Yritän saada häntä edes pari kertaa viikossa lenkille tai punttitreeniä tekemään mutta se on todella nihkeetä hänelle. Hän tykkää herkuista ja pyytää tuomaan "jotain pientä" kun olen kaupassa. Pidän yleensä tiukan linjan että yhdessä mässäillään vklp ja arkena pyritään olemaan ilman, koska pari vuotta sitten vielä herkuttelimme paljon ja itse en harrastanut sillon vielä lenkkeilyä tai lihastreenejä. Lisäksi minä yleensä imuroin kodin ja haluan pitää paikat siistinä. Tyttöystävä jättää sen sijaan vaatteita lojumaan lattialle, tuoleille yms. Lisäksi syömisen jälkeen astiat jää leivänmuruineen pöydälle josta korjaan ne pois pesukoneeseen. Monesti annan hänen suosiolla nukkua vklp pidempään, sillä tykkään nousta ajoissa mutta silloin kun haluaisin nukkua 2h pidempään nii tuntuu että mieluummin itse haluaisi jäädä sänkyyn pötköttää. Eli siis yleisesti todella laiska ja saamaton yleensä. Onko kohtalotovereita?

5

1063

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet jo hävinnyt pelin. Tyttöystäväsi ei suostu määrättäväksi. Kuka sinulle on sellaisen oikeuden antanut?

      • Anonyymi

        Tässä nyt ole mistään määräilystä kyse. Kyllä normaalit kotityöt pitäisi osata hoitaa ilman ylimääräisiä patisteluja.


    • Anonyymi

      On täydellisesti vain sinun oma valintasi, haluatko vetää perässäsi tuota laiskaa vetelystä.
      Kukaan kai ei ole pakottanut sinua valitsemaan häntä, vai kuinka. Perheesi uskonnollisista syistä?
      Oli miten oli, sinua häiritsee suunnatomasti tuon toisen käytös ( niin lähes kaikkia muitakin). Miksi et laskisi häntä menemään ja etsimään itselleen toisen passaajan.

      Sinulle aivan varmasti löytyy ystävä joka vastaa haluamaasilaiseen käytökseen hyväksytymmällä tavalla.

      ja niin jokainen elää onnellisena elämänsä loppuun :)

    • Anonyymi

      Ei laiskuutta ole se jos toinen ei halua tehdä saa kuin sinä. Jos tyttöystävä halua vaikk anyplätä pitsiä ja sinä et halua niin oletko hänen mielestä laiska tai idiootti?
      Hopi hopi itse tekemään ja niitä kotitöitä, ei nainen ole sitä varten että siivooa ja mies ei tee mitään.

    • Anonyymi

      No ei tuossa varmaan auta kuin kärsiä tai nalkuttaa ja kärsiä. Syy ei olem mielestäni tarpeeksi iso,että eroaisitte.

      Sinä olet ilmeisesti se, joka on muuttunut, ei avopuolisosi (huom ei tyttöystävä).

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      186
      1837
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      894
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      707
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      27
      515
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      194
      471
    Aihe