kuka mozartin nimiin pistetyt teokset on sitten säveltänyt jollei mozart itse? nero tuotteistaan tunnetaan ja että mainitut sävellykset ovat juuri mozartin teoksia hänen käsialastaan ja nimikirjoituksestaan ja objektiivisesta olemassaolostaan persoonana joka vaikka onkin pelkkä mielle tiedoitsevan subjektin älyssä mutta jolla on myös olemassaolo itsessään metafyysisenä oliona sinänsä josta myös hänen musiikkinsa todistaa välittäessään assosiaatioita joihinkin menneisiin koettuihin järkytyksiin katastrofin sublimoinnissaan, empiirisesti aikalaisten, ja constanzen, leopoldin ym tiedoitsemana tahtona, syntymätodistuksesta ja kirjeistä joiden ikä voidaan määrittää. Metafyysiselle oliolle sinänsä ei voi olla mitään perustetta koska se on perusteeton.
hildesheimerin mukaan mozartista on tuhatmäärin todisteita. eikä tekijä ole oleellinen vaan teokset riippumatta kuka ne on luonut ja jonkunhan on täytynyt ne säveltää. Fossiilit ovat olioden jäänteitä jotka todistavat että oliot ovat joskus eksistoineet. yksisarvinen on satuolento mutta mozart historiallinen hahmo. hallusinaatio ei kelpaa todisteeksi minkään olion tai objektin eksistenssistä. hildesheimerin mukaan mozartin musiikki kaanoneissaankin kohoaa niin paljon suggestionsa aiheen ylle että sen tekijä jää luoksepääsemättömäksi. mozart on arvoitus jota emme koskaan pääse likelle.
itse tunnut ajattelevan että dinot ovat joskus eksistoineet koska mainitset niiden fossiilit vaikka kuitenkaan emme voi tietää minkä olion fossiileja ne ovat ennen arkeologisia tutkimuksia joiden avulla fossiilien iän ja olioiden lajinmääritys voidaan suorittaa. Nykyisyyttä ei ole ilman menneisyyttä. linnut nimittäin polveutuvat manoraptoreiden alalajista vaikka varhaisin tunnettu lintu on archaeoptoryx.
en voi näyttää sinulle alkuperäisiä nuottikäsikirjoituksia joita minulla ei ole mutta voit tiedoita itse musiikillisen älyn luomien teosten korkeimman metafyysisen merkityksen tiedoitsemisen puhtaana subjektina ja kokea sen inspiraatiosta syntyneen älyn vapautumisen tuokion minkä mozart koki teoksiaan luodessaan valtaisan objektivoidun tunnehehkun ottaessa mitä suurimmassa kontemplaatiossa tajunnan kokonaan valtoihinsa yhtä tuoreena kokemuksena kuin silloin kauan sitten sillä aikakin on vain illuusio.
oliko mozart fyysisesti olemassa?
Anonyymi
1
63
Vastaukset
- Anonyymi
Mikään tiimi ei ole voinut luoda Mozartia. Tiimit riitelevät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187464Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662156- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691220RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551151Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019