Tinder-tilastot kertovat armottoman totuuden

Anonyymi

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000006213032.html

Miesten seksuaalinen viehättävyys kasvaa 50 ikävuoteen asti, naisten viehättävyys on huipussaan 18-vuotiaana ja laskee sitten jyrkästi.

Kaikki johtuu naisten hypergamiasta ja käytöksestä silloin kun ovat nuoria ja viettävät lyhyitä huippuvuosiaan. Kyllä me miehet muistamme kaikki törkeydet ja tylyn käytöksen. Sitten vanhemmalla iällä ihan piruuttammekin haaveilemme niistä nuorista tytöistä.

57

1414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mukavaa että Hesarissa kirjoitetaan kerrankin asiaa. Näkökulma on tietenkin feministinen, mutta on siellä paljon oleellisia tiedonmurujakin. Ja kommenteissa kuhisee kun vanhat ämmät hakkaavat näppistä ruttuinen naama punaisena kurpparaivon vallassa.

    • Anonyymi

      Totuus on että pieni vähemmistö miehistä saa naisia tinderistä tai muualta ja suurin osa miehistä on rumia eivätkä saa naisia. Hyvä jos 1-2 kertaa ruma ätmi pääsee treffeille elämänsä aikana.

    • Anonyymi

      Ensisijaisesti naisten tulisi katsoa peiliin, sillä naiset tähtäävät huomattavasti enemmän ”ylöspäin” kuin miehet. Näin siis nuorena kun naiset ovat markkina-arvonsa huipulla. Sitten vanhempana katkeruus koittaa jos ei ole ymmärtänyt ikääntymisen vaikutusta ja pitäisi laskea rimaa tuntuvasti.Moni mies sen sijaan jää nuorenakin täysin tai lähes täysin osattomaksi parhaassa iässä olevista naispuolisista ikätovereistaan ja sekin tietenkin aiheuttaa katkeruutta, mutta saapahan vahingoniloisena seurata naisten nahistumista ja markkina-arvon laskua.

      Naisten miespreferenssit ovat kaventuneet ”tasa-arvon” myötä, naiset kilpailevat kutistuvasta osasta korkeastatusmiehistä. Tämän seurauksena naisten ulkonäköideaalit ovat myös voimistuneet.

    • Anonyymi

      50-vuotias mies ja 18-vuotias nainen olisi hyvä pari

      • Anonyymi

        Sinun harmiksesi niistä vain ei koskaan tule paria.


      • Anonyymi

        Aika paha biisi, erosin ja kuuntelin juuri tätä "uutta biisiä" voimalauluna.

        AsianVierestä


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Heitän tällaisen vastineeksi. Etsitään mennyttä.
        https://www.youtube.com/watch?v=EBiZPwNJpM8

        AsianVierestä

        Eipä huono vaihtari. Jokos sinä olet aloittanut fiilistelyn viikonloppua varten ?


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Eipä huono vaihtari. Jokos sinä olet aloittanut fiilistelyn viikonloppua varten ?

        Tänään on oikea vapaapäivä jolloin minua ei kaipaa työnantaja, ex-vaimot, lapset eri naisille. Nyt on miehen päivä.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tänään on oikea vapaapäivä jolloin minua ei kaipaa työnantaja, ex-vaimot, lapset eri naisille. Nyt on miehen päivä.

        AsianVierestä

        No nyt....miehen päivä!
        Mitä siihen miehen päivään kuuluu? Jotain salaisia taikamenoja? :D


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        No nyt....miehen päivä!
        Mitä siihen miehen päivään kuuluu? Jotain salaisia taikamenoja? :D

        Kävin ostamassa hieman suomalaisille tuntemattomia erikoisia oluita, Tiger beer, Tsing Tao beer, Asahi beer.
        Tänään illalla on Aasia päivä ystävän kanssa, grillausta, paskan jauhamista, grillimestarina olemista, lähes jääkylmää olutta, tarinoita menneestä...jotain tuollaista. Naiset eivät kuulu tällaiseen päivään, menkööt vaihtamaan vaikka verhoja.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kävin ostamassa hieman suomalaisille tuntemattomia erikoisia oluita, Tiger beer, Tsing Tao beer, Asahi beer.
        Tänään illalla on Aasia päivä ystävän kanssa, grillausta, paskan jauhamista, grillimestarina olemista, lähes jääkylmää olutta, tarinoita menneestä...jotain tuollaista. Naiset eivät kuulu tällaiseen päivään, menkööt vaihtamaan vaikka verhoja.

        AsianVierestä

        Kuulostaa aika hyvältä tavalta viettää iltaa.
        Miesten ne verhot kuuluu vaihtaa, kun he ovat pidempiä pääsääntöisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin ostamassa hieman suomalaisille tuntemattomia erikoisia oluita, Tiger beer, Tsing Tao beer, Asahi beer.
        Tänään illalla on Aasia päivä ystävän kanssa, grillausta, paskan jauhamista, grillimestarina olemista, lähes jääkylmää olutta, tarinoita menneestä...jotain tuollaista. Naiset eivät kuulu tällaiseen päivään, menkööt vaihtamaan vaikka verhoja.

        AsianVierestä

        Mutta mä tahdoin enemmän.
        https://www.youtube.com/watch?v=U3uy8eMRRSk

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mä tahdoin enemmän.
        https://www.youtube.com/watch?v=U3uy8eMRRSk

        AsianVierestä

        Halusit enemmän kuin vaihtaa verhot?

        Tekis mieli kysyä, mutta en nyt kysy kun viimeksi sain nuhteet siitä, että johdattelin sinut paljastamaan arkaluontoisia asioita.

        Olutta ja hyvää ruokaa, hyvää seuraa ja maailman parantamista....se on aika hieno visio :)


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Halusit enemmän kuin vaihtaa verhot?

        Tekis mieli kysyä, mutta en nyt kysy kun viimeksi sain nuhteet siitä, että johdattelin sinut paljastamaan arkaluontoisia asioita.

        Olutta ja hyvää ruokaa, hyvää seuraa ja maailman parantamista....se on aika hieno visio :)

        Normaalin epänormaali setti. Viihdyn usein yksin, olen yksinäinen susi joka ei tarvitse selkään taputtajia. Ihmisten kanssa jotka ovat joskus kuuluneet hulluun elämään voi viettää illan, se piristää.
        Maailmaa ei paranneta, ollaan nähty jo niin paljon että olemme jo menettäneet toiveet koko maailman parantamiseen. Jos nyt saataisiin pidettyä oluet kylminä, siinä on jo tavoitetta:)

        Onnistunut ilta jos ei herää toisesta maasta, toisesta kaupungista tai vieraan naisen vierestä.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaalin epänormaali setti. Viihdyn usein yksin, olen yksinäinen susi joka ei tarvitse selkään taputtajia. Ihmisten kanssa jotka ovat joskus kuuluneet hulluun elämään voi viettää illan, se piristää.
        Maailmaa ei paranneta, ollaan nähty jo niin paljon että olemme jo menettäneet toiveet koko maailman parantamiseen. Jos nyt saataisiin pidettyä oluet kylminä, siinä on jo tavoitetta:)

        Onnistunut ilta jos ei herää toisesta maasta, toisesta kaupungista tai vieraan naisen vierestä.

        AsianVierestä

        Toivokaamme siis, että sähkölaitos tuottaa tarvitsemanne sähkön, jos sähköllä oluita viilennät.

        Pääsääntöisesti itekin yksin aikaani vietä, mutta naisten illat joskus ovat mukavia pään nollaamistapahtumia.

        -kaskenpolttaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivokaamme siis, että sähkölaitos tuottaa tarvitsemanne sähkön, jos sähköllä oluita viilennät.

        Pääsääntöisesti itekin yksin aikaani vietä, mutta naisten illat joskus ovat mukavia pään nollaamistapahtumia.

        -kaskenpolttaja

        Summa summarum.
        Grillaushetki mukavaa ja siihen osallistui useampia henkilöitä. Mentiin kaupungille ja se oma sosiaalinen ympäristö teki taas ongelmia. Kaupungilla on paljon ystäviä jotka halaavat ja taputtelevat selkään, juttelevat ja haluavat olla läsnä.
        Tämä ei vissiin ystävälleni käynyt ja hän ilmoitti lähtevänsä kotiin ennen kotiin menoaikaa. Harmillista, itse en voi esittää tuttaville etten voi keskustella tai olla läsnä.
        Loppuillasta lähibaariin, tutut selkään läpyttelyt ja kotiin elpymään. Rasittava ilta ilman uutta ja poikkeavaa, osin jopa harmillista.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Summa summarum.
        Grillaushetki mukavaa ja siihen osallistui useampia henkilöitä. Mentiin kaupungille ja se oma sosiaalinen ympäristö teki taas ongelmia. Kaupungilla on paljon ystäviä jotka halaavat ja taputtelevat selkään, juttelevat ja haluavat olla läsnä.
        Tämä ei vissiin ystävälleni käynyt ja hän ilmoitti lähtevänsä kotiin ennen kotiin menoaikaa. Harmillista, itse en voi esittää tuttaville etten voi keskustella tai olla läsnä.
        Loppuillasta lähibaariin, tutut selkään läpyttelyt ja kotiin elpymään. Rasittava ilta ilman uutta ja poikkeavaa, osin jopa harmillista.

        AsianVierestä

        Söin yhden kreikkaisen jugurtin, mansikkaa, ei auta. Syön nyt toista, se auttaa tai sitten pierettää. Hyvää se on joka tapauksessa.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Söin yhden kreikkaisen jugurtin, mansikkaa, ei auta. Syön nyt toista, se auttaa tai sitten pierettää. Hyvää se on joka tapauksessa.

        AsianVierestä

        Voi sinun kanssasi. Harmillista, että ilta ei mennyt ihan putkeen.
        Mutta kreikkalainen jugustti on hyvää, itse syön sen kyllä ihan naturel.
        Mulla on täällä joku öttiäsifarmi....mistä hiivatista noita horkkahyttysiä sataa...


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Voi sinun kanssasi. Harmillista, että ilta ei mennyt ihan putkeen.
        Mutta kreikkalainen jugustti on hyvää, itse syön sen kyllä ihan naturel.
        Mulla on täällä joku öttiäsifarmi....mistä hiivatista noita horkkahyttysiä sataa...

        ...jugurtti on hyvää ja minä en osaa kirjoittaa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Söin yhden kreikkaisen jugurtin, mansikkaa, ei auta. Syön nyt toista, se auttaa tai sitten pierettää. Hyvää se on joka tapauksessa.

        AsianVierestä

        Yksi elämän suurista nautinnoista on köllähtää illan päätteeksi omaan sänkyyn. Titesin taas viime yönä. Jestas , että se on nautinnollista, kunnon asento ja ei kun unta katselemaan...jes!


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Yksi elämän suurista nautinnoista on köllähtää illan päätteeksi omaan sänkyyn. Titesin taas viime yönä. Jestas , että se on nautinnollista, kunnon asento ja ei kun unta katselemaan...jes!

        Huh hellettä, kuka on syönyt kissanpaskan minun suulla?
        Aamu lähtee käyntiin hitaasti mutta varmasti, onneksi ei sentään kiirettä minnekään.

        Mukava iltahan se omalla tavallaan oli. Näki tuttuja ja tuli juteltua kuulumiset. Tarkkaan kun miettii niin taisin muutamaa naista jopa halata keskustelujen päätteeksi. Onneksi tuli oltua niin tuubassa ettei älynnyt muuta hakea. Unohdin jopa sen palstan "annatko pillua" kysymyksen. Vituttaisihan se nyt herätä jostain keskustan asunnosta viereltä kuuluvaan tuhinaan. Pää nousisi ja katse kiertäisi...missä sitä taas nyt ollaan. Tuohon nähden on aivan siedettävä aamu.

        Näin pitkästä aikaa koulukaveria. Hän keskusteli kahden naisen kanssa. Mies on tyylikäs vieläkin vaikka ollaan jo vanhoja patuja. Toinen naisista tuli perässä tiskille juttelemaan. Kertoi ystäväni olevan ylimielinen "minä tyyppi" jota ei kauaa kehtaa kuunnella.
        Onhan se, ei pelkkä ulkonäkö tunnu ratkaisevan jos seuraa haluaa.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huh hellettä, kuka on syönyt kissanpaskan minun suulla?
        Aamu lähtee käyntiin hitaasti mutta varmasti, onneksi ei sentään kiirettä minnekään.

        Mukava iltahan se omalla tavallaan oli. Näki tuttuja ja tuli juteltua kuulumiset. Tarkkaan kun miettii niin taisin muutamaa naista jopa halata keskustelujen päätteeksi. Onneksi tuli oltua niin tuubassa ettei älynnyt muuta hakea. Unohdin jopa sen palstan "annatko pillua" kysymyksen. Vituttaisihan se nyt herätä jostain keskustan asunnosta viereltä kuuluvaan tuhinaan. Pää nousisi ja katse kiertäisi...missä sitä taas nyt ollaan. Tuohon nähden on aivan siedettävä aamu.

        Näin pitkästä aikaa koulukaveria. Hän keskusteli kahden naisen kanssa. Mies on tyylikäs vieläkin vaikka ollaan jo vanhoja patuja. Toinen naisista tuli perässä tiskille juttelemaan. Kertoi ystäväni olevan ylimielinen "minä tyyppi" jota ei kauaa kehtaa kuunnella.
        Onhan se, ei pelkkä ulkonäkö tunnu ratkaisevan jos seuraa haluaa.

        AsianVierestä

        Luojan kiitos unohdit sen kysymyksen. Minulla alkaa olla sellainen olo, ettei suihkukaan voi pestä pois sitä paskaa, jota täällä sataa naisten niskaan. Raiskata voi monella tavalla......
        Ihmisten ilmoilla kohtaa kaikenlaista mukavaakin ja saa vaikka niitä selkään taputuksia ja saattaapa niitä halejakin tulla. Ihminen tarvitsee ihmistä ollakseen ihminen ihmiselle....runoili Tommy Tavermann ja ehkä se ihmisen puute saa joissakin aikaan sen, että unohtaa olla ihminen ihmiselle ja lakkaa itsekin olemasta ihminen.

        Filosofiaa krapula- aamuun 😂


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Luojan kiitos unohdit sen kysymyksen. Minulla alkaa olla sellainen olo, ettei suihkukaan voi pestä pois sitä paskaa, jota täällä sataa naisten niskaan. Raiskata voi monella tavalla......
        Ihmisten ilmoilla kohtaa kaikenlaista mukavaakin ja saa vaikka niitä selkään taputuksia ja saattaapa niitä halejakin tulla. Ihminen tarvitsee ihmistä ollakseen ihminen ihmiselle....runoili Tommy Tavermann ja ehkä se ihmisen puute saa joissakin aikaan sen, että unohtaa olla ihminen ihmiselle ja lakkaa itsekin olemasta ihminen.

        Filosofiaa krapula- aamuun 😂

        Naiset ovat aivan ihania. Tartteisin nyt yhden sellainen juttukaveriksi, ihan vaikka sellainen pikajutustelu:)
        Kyllä hymyilevä ja avoin saa vastaansa myötämielisyyttä ja läheisyyttä, ainakin paremmin mitä negatiivisella asenteella kävelevä.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naiset ovat aivan ihania. Tartteisin nyt yhden sellainen juttukaveriksi, ihan vaikka sellainen pikajutustelu:)
        Kyllä hymyilevä ja avoin saa vastaansa myötämielisyyttä ja läheisyyttä, ainakin paremmin mitä negatiivisella asenteella kävelevä.

        AsianVierestä

        Oletpa niin oikeassa. Se asenne kun näkyy ja kuuluu. Ja kukapa hirveästi hinkuisi negatiivisen ihmisen seuraan, ellei halua maksimoida omaa masennustaan ja kurjuuttaan.

        Vai pikajutusteluun. ..se on rangaistus synneistäsi, kärsi kuin mies!


    • Anonyymi

      Olen 50-v herrasmies ja minua kiinnostaa tavattomasti nuorten naisten ulkosynnyttimet.

      • Anonyymi

        Harmi sinun kannaltasi, että nuoria naisia ei vois vähempää kiinnostaa sinun killuttimesi.


      • Meinasin ehdottaa noita kuumien narujen lähettäjiä, mutta onkos ne jotenkin vähentyneet?


    • Anonyymi

      Mitkä törkeydet ja tylyn käytöksen, ei normaali mies tollasia koe saati sitten vatvo, ätmien puuhaa sellanen.

      • Anonyymi

        Toi vatvominen ja kaunan kantaminen on aika paha, pilaa terveyden. Itselleen sillä vahingoniloisuudella hallaa tekee, ei muille.


    • Anonyymi

      Ei muuten sata varmasti viisikymppiset käppänät saa eniten tykkäyksiä miehistä, saati sitten vielä parikymppisiltä naisilta. Jos saavat niin joko kysessä on jokin kusetusprofiili tai sitten kyseessä joku uberytmi.

      • Anonyymi

        Väitettiinkö siinä linkissä tuollaista? (En pysty lukemaan, kun en ole tilaaja.)
        Jos väitettiin, niin silkkaa kusetusta sitten koko juttu.


    • Anonyymi

      Miesten viehättävyys ei laske 50 vuotiaaksi tulon jälkeen, jos on rikas ruma julkkis, pääministeri, presidentti jne.
      Päinvastoin, ovat arjen sankareita.

    • Anonyymi

      ”Totuus on juuri sellainen kuin hyvin kyyninen ihminen olettaisi. Tummaihoiset käyttäjämme saavat noin 25 prosenttia vähemmän viestejä ja vastauksia. Sama pätee aasialaisiin miehiin mutta ei aasialaisiin naisiin”, Rudder summaa The Atlanticille."
      Entäs tämä kohta? Tummaihoiset miehet(kään) eivät ole suosittuja, vaikka niin täällä palstalla halutaan ajatella.

    • Anonyymi

      Naiset onnistuvat kyllä nuorena katkeroittamaan miehiä aika pahasti. Tietysti on tylyt torjumiset mutta lisäksi se ikärasismi että omanikäinen ei kelpaa. Jos nainen 18 vuotiaana seurustelee 22 vuotiaan kanssa niin toki mies voi myöhemmin noudattaa samaa kaavaa. 40 vuotiaalle miehelle kuuluu tuon kaavan mukaan 32-33 vuotias nainen. Vanhemmiten ikäero tietysti kasvaa kun prosentuaalinen ero pysyy samana.

      Ei ole mitään järkeä että naiset saisivat määritellä aina tällaiset asiat. On ihan ymmärrettävää ja reilua että osat vaihtuvat jossain vaiheessa.

      • Anonyymi

        No vaihtuuko ne osat?
        Epäilen, että se on vain ätmien toiveuni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vaihtuuko ne osat?
        Epäilen, että se on vain ätmien toiveuni.

        En minä tiedä. Ei ainakaan naiset tunnu sitä hyväksyvän. Tinderissä ainakin tulee tykkäyksiä lähinnä oman ikäisiltä tai vanhemmilta naisille. Ilmeisesti he eivät ymmärrä että koko elämä ei ole samanlaista rusinoiden poimimista ja pullan syömistä kuin nuorena. Toki aina joku epätoivoinen mies sortuu ja se on sääli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä tiedä. Ei ainakaan naiset tunnu sitä hyväksyvän. Tinderissä ainakin tulee tykkäyksiä lähinnä oman ikäisiltä tai vanhemmilta naisille. Ilmeisesti he eivät ymmärrä että koko elämä ei ole samanlaista rusinoiden poimimista ja pullan syömistä kuin nuorena. Toki aina joku epätoivoinen mies sortuu ja se on sääli.

        Ja minkäs takia ne nuoremmat naiset sitten tykkäilisivät? Nykyään asiat ovat kääntyneet niin että monilla vanhemmillakin naisilla on tarjontaa nuoremmista miehistä, joten keski-ikäinen tai vanhempi mies saa olla tyytyväinen että minkään ikäinen nainen osoittaa kiinnostustaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minkäs takia ne nuoremmat naiset sitten tykkäilisivät? Nykyään asiat ovat kääntyneet niin että monilla vanhemmillakin naisilla on tarjontaa nuoremmista miehistä, joten keski-ikäinen tai vanhempi mies saa olla tyytyväinen että minkään ikäinen nainen osoittaa kiinnostustaan.

        Aika vaikea miehenkään on perustella itselleen minkä takia kannattaisi huolia omanikäinen nainen. Ehkä siksi jos ei ole mitään muutakaan tarjolla tai jos nainen on ihan poikkeuksellisen hauska ja mukava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika vaikea miehenkään on perustella itselleen minkä takia kannattaisi huolia omanikäinen nainen. Ehkä siksi jos ei ole mitään muutakaan tarjolla tai jos nainen on ihan poikkeuksellisen hauska ja mukava.

        Sen takia koska yleensä miehillä ei ole saumaa niihin nuorempiin, eikä edes tasokkaisiin ikäisiinsä. Eli jos haluaa naista niin silloin on tyydyttävä siihen mitä saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen takia koska yleensä miehillä ei ole saumaa niihin nuorempiin, eikä edes tasokkaisiin ikäisiinsä. Eli jos haluaa naista niin silloin on tyydyttävä siihen mitä saa.

        Siinä onkin loistokas rooli naiselle. Tarjontaa on, kunhan vaan hyväksyy sen että mies hyväksyy hänet paremman puutteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä onkin loistokas rooli naiselle. Tarjontaa on, kunhan vaan hyväksyy sen että mies hyväksyy hänet paremman puutteessa.

        Eiköhän se nainenkin siinä joudu tyytymään aivan yhtä lailla, tuskinpa sellainen mies mikään saalis on muutenkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minä tiedä. Ei ainakaan naiset tunnu sitä hyväksyvän. Tinderissä ainakin tulee tykkäyksiä lähinnä oman ikäisiltä tai vanhemmilta naisille. Ilmeisesti he eivät ymmärrä että koko elämä ei ole samanlaista rusinoiden poimimista ja pullan syömistä kuin nuorena. Toki aina joku epätoivoinen mies sortuu ja se on sääli.

        "En minä tiedä. Ei ainakaan naiset tunnu sitä hyväksyvän. Tinderissä ainakin tulee tykkäyksiä lähinnä oman ikäisiltä tai vanhemmilta naisille. Ilmeisesti he eivät ymmärrä että koko elämä ei ole samanlaista rusinoiden poimimista ja pullan syömistä kuin nuorena. Toki aina joku epätoivoinen mies sortuu ja se on sääli. "

        No, aika monikin mies tuntuu "sortuvan", koska kyllähän niitä pariskuntia syntyy vielä keski-iässä ja myöhemmin. Vähän vaikea "hyväksyä" sellaista "tosiasiaa", jota ei itse reaalimaailmassa tunnista. Jos kerran koko ajan näkee ympärillään, että omanikäiset ja vanhemmat naiset löytävät puolison ja "pääsevät" treffeille, ja jos vielä itsekin huomaa, että kiinnostusta saattaisi olla, niin vähän vaikeahan sitä on "huomata", että tällaista ei tapahtuisi.

        Sitten tietysti on niitä vanhempia naisiakin, jotka eivät löydä kumppania, ja kyllä moni varmasti silloin tajuaakin, ettei sitä kumppania tunni löytyvän. Mutta jotenkin minusta on vaikuttanut siltä, että vanhempi nainen tajuaa ja hyväksyy asian paremmin kuin (minkä tahansa ikäinen) mies - tyytyväisempiähän naiset tuntuvat sinkkuina sitten kuitenkin olevan, ja vaikka suhdetta toivoisivatkin, niin löytävät kuitenkin mielekkyyttä ja kiinnostavuutta ja sisältöä elämäänsä jopa ilman suhdetta. TÄMÄ on mielestäsi sitä rusinoiden poimimista - että löytää kauneutta ja hienoja asioita elämäänsä, ja että pystyy nauttimaan elämästä ja viihtymään, vaikka ihan kaikki toiveet eivät aina toteutuisi. Siksi ei ole tarvetta tyytyä niihin ei-kiinnostaviin miehiin, koska nämä eivät oikeastaan toisi mitään lisäarvoa elämässä mihinkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja minkäs takia ne nuoremmat naiset sitten tykkäilisivät? Nykyään asiat ovat kääntyneet niin että monilla vanhemmillakin naisilla on tarjontaa nuoremmista miehistä, joten keski-ikäinen tai vanhempi mies saa olla tyytyväinen että minkään ikäinen nainen osoittaa kiinnostustaan.

        Esim jenkeissä rahalla on vielä paljon sanottavaa perheen perustamisessa, siksi joku varakas 50v mies saattaa hyvin olla nuorempienkin naisten listoilla.


      • Anonyymi
        Nainen39vee kirjoitti:

        "En minä tiedä. Ei ainakaan naiset tunnu sitä hyväksyvän. Tinderissä ainakin tulee tykkäyksiä lähinnä oman ikäisiltä tai vanhemmilta naisille. Ilmeisesti he eivät ymmärrä että koko elämä ei ole samanlaista rusinoiden poimimista ja pullan syömistä kuin nuorena. Toki aina joku epätoivoinen mies sortuu ja se on sääli. "

        No, aika monikin mies tuntuu "sortuvan", koska kyllähän niitä pariskuntia syntyy vielä keski-iässä ja myöhemmin. Vähän vaikea "hyväksyä" sellaista "tosiasiaa", jota ei itse reaalimaailmassa tunnista. Jos kerran koko ajan näkee ympärillään, että omanikäiset ja vanhemmat naiset löytävät puolison ja "pääsevät" treffeille, ja jos vielä itsekin huomaa, että kiinnostusta saattaisi olla, niin vähän vaikeahan sitä on "huomata", että tällaista ei tapahtuisi.

        Sitten tietysti on niitä vanhempia naisiakin, jotka eivät löydä kumppania, ja kyllä moni varmasti silloin tajuaakin, ettei sitä kumppania tunni löytyvän. Mutta jotenkin minusta on vaikuttanut siltä, että vanhempi nainen tajuaa ja hyväksyy asian paremmin kuin (minkä tahansa ikäinen) mies - tyytyväisempiähän naiset tuntuvat sinkkuina sitten kuitenkin olevan, ja vaikka suhdetta toivoisivatkin, niin löytävät kuitenkin mielekkyyttä ja kiinnostavuutta ja sisältöä elämäänsä jopa ilman suhdetta. TÄMÄ on mielestäsi sitä rusinoiden poimimista - että löytää kauneutta ja hienoja asioita elämäänsä, ja että pystyy nauttimaan elämästä ja viihtymään, vaikka ihan kaikki toiveet eivät aina toteutuisi. Siksi ei ole tarvetta tyytyä niihin ei-kiinnostaviin miehiin, koska nämä eivät oikeastaan toisi mitään lisäarvoa elämässä mihinkään.

        Kyllähän vanhemmat naisetkin seuraa löytävät ja hyvä niin. Ehkä heidän kannattaisi kuitenkin myöntää että heidän nuoruudessaan suosima ikäero voi päteä myös myöhemminkin. Jos ennen on poiminut rusinoita pullasta eli valikoinut juuri sopivan ikäisiä miehiä niin voi olla että vanhempana se ei enää onnistukaan. Ehkä on vaan pakko myöntää että pitkäaikainen suhde keskitasokkaan miehen kanssa onnistuu jos mies on noin 10-15 vuotta vanhempi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän vanhemmat naisetkin seuraa löytävät ja hyvä niin. Ehkä heidän kannattaisi kuitenkin myöntää että heidän nuoruudessaan suosima ikäero voi päteä myös myöhemminkin. Jos ennen on poiminut rusinoita pullasta eli valikoinut juuri sopivan ikäisiä miehiä niin voi olla että vanhempana se ei enää onnistukaan. Ehkä on vaan pakko myöntää että pitkäaikainen suhde keskitasokkaan miehen kanssa onnistuu jos mies on noin 10-15 vuotta vanhempi.

        Nojaa. Ei ole mitään yleispäteviä sääntöjä missään ikäluokassa. Jokaisessa ikäluokassa on niitä yksilöitä (niin naisissa kuin miehissäkin) joiden on helpompi löytää seuraa kuin muiden, sekä niitä, joille se on erityisen vaikeaa. Varmasti joidenkin kohdalla voi olla noin, kuten sanoit - mutta ei niitä vanhempia miehiä pakko ole ottaa, jos eivät ole mieluisia. Voi sitä keksiä elämäänsä muutakin sisältöä. Tällöin häviäjä on tietysti se mies, joka olisi halunnut suhteen - tavallaan ehkä nainenkin, jos ei löytänyt etsimäänsä, mutta toisaalta jos hän keksi jotain muuta sisältöä tilalle, niin kyllä hän varmasti pärjää. Mies voi sitten jäädä haaveilemaan niistä nuorista naisista :)

        Ja sitten taas on niitä vanhempia naisia, jotka kuitenkin pariutuvat ikäisensä tai jopa nuoremman kanssa. Joten miksi heidän pitäisi myöntää yhtään mitään?

        Kovin paljon vanhempaa miestä ei edes kannata ottaa - koska nimenomaan vanhan miehen kanssa suhde ei miehen eliniästä johtuen voi yleensä olla "pitkäaikainen". Ja pahimmillaan päätyy vielä omaishoitajaksi ja oma elämä menee sitten siinä - joten vanhemman miehen ottaminen enää oman eläkeiän kynnyksellä ei missään tapauksessa ole ainakaan järkevä ratkaisu.


    • Anonyymi

      Ällöttävää kun 50 v mies vonkaa 20 v naisia. Sellaiset miehet pitäisi ruoskia.

    • Anonyymi

      Ihan normaalia evoluutiobiologiaahan tuo. Miehet ovat kiinnostuneimpia naisista, jotka ovat hedelmällisimmässä iässä.

      Mikäli vanhemmat naiset haluavat ikäisiään miehiä, niin kyllä heidän tulisi oivaltaa että jotain annettavaa pitäisi olla.

    • Anonyymi

      Kulttuurisidonnaisia juttuja. Islamin piirissä Profeetta on esikuva. Keski-ikäisen miehen vaimoihin voisi hyvinkin kuulua hyvin nuori nainen tai oikestaan lapsivaimo. Puna-viher-suvaitseville paremmille ihmisille faktat ovat ikäviä, jos he erehdyksessä uskaltavat asiaa ajatella.

    • En omalta kohdaltani tiedä noista ikäeroista sillä sovelluksen ollessa käytössäni rajaus taisi olla -7 vuotta ja siitä 5 vuotta omasta iästäni. Jossakin taisi olla että naiset kelpuuttavat noin 15% miehistä ja minua kyllä kiinnostaisi että meneekö se tasaisesti esim täällä Suomessa. Eli oko sama %-luku vaikka Sallassa kuin esim Tampereella. Itse kun asun alueella jossa miehiä on selvästi enemmän kuin naisia niin aika rauhassa sai olla mutta kun kävi työkomennuksella etelässä niin kyllä siellä osumia tuli ja naiset jopa aloittivat keskusteluja.

      Onhan toki naisten määräkin ihan toista luokkaa mutta olisi kyllä mielenkiintoista tietää muuttuuko seula tiheämmäksi joillakin alueilla.

      • Se 14% ( luin alkuperäisestä jutusta) koski sitä, kuinka monelle prosentille katselemistaan deitti-ilmoituksista naiset keskimäärin antavat sydämenkuvan, eikä se Suomea koskenut lainkaan..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Se 14% ( luin alkuperäisestä jutusta) koski sitä, kuinka monelle prosentille katselemistaan deitti-ilmoituksista naiset keskimäärin antavat sydämenkuvan, eikä se Suomea koskenut lainkaan..

        Ok, eli kansainvälinen tutkimus. Olisi silti mielenkiintoista tietää nuo Suomen luvut ja miten sukupuoli ja sijainti vaikuttaa.

        Tai no jos tarkemmin miettii niin mitä minä tuolla tiedolla teen. Yhtä kun etsii niin sama kai noilla prosenteilla.


      • M184 kirjoitti:

        Ok, eli kansainvälinen tutkimus. Olisi silti mielenkiintoista tietää nuo Suomen luvut ja miten sukupuoli ja sijainti vaikuttaa.

        Tai no jos tarkemmin miettii niin mitä minä tuolla tiedolla teen. Yhtä kun etsii niin sama kai noilla prosenteilla.

        Taisi olla Usaa koskeva..ei muista..

        Tuossa on yksi tutkimus koti-Suomesta..
        https://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/sinkuille/?x2249716=4320340


    • Anonyymi

      Tilastoissa täytyy olla jokin virhe. Naisten ulkoinen viehättävyys lähtee kohoamaan taas siinä ~30v tienoilla ja on koholla aina menopaussille asti.

    • Anonyymi

      Näköjään osa vanhoista naisistakin ymmärtää miten maa makaa. Onpa luetellut muutaman sijaistoiminnonkin :

      "Oma kokemukseni on, ja mitä olen muiden itsepetoksesta parjattujen vanhempien sinkku naisten kanssa keskustellut, että ymmärrämme varsin hyvin että markkina-arvoa ei enää ole. Mitäpä sitten teemme, keskitymme muihin asioihin ystäviin, harrastuksiin ja yhdistystoimintaan jne. On myös toki niin, että alkoholisoitunut omanikäinen sohvaperuna ei kiinnosta, jos itse viettää aktiivista elämää (ja kyllä, naisissakin on juoppoja sohvaperunoita). Tätä voidaan tietysti pitää ylimielisenä valikoimisena ja itsepetoksena. Taustalla on kuitenkin ymmärrys että omanikäisiä suhteellisen terveesti eläviä ei riitä kaikille tai ne menevät nuoremmille."

    • Anonyymi

      Jos kerta ongelma on jotenkin se, että naiset eivät tiedostaisi tätä asiaa, niin ihan yhtäläinen ongelma näyttää olevan se, että miehet sotkevat termejä.

      Ei miehenkään seksuaalinen vetovoima kasva vanhetessa. Miehestä ei myöskään tule komeampaa vanhetessaan. Ikä tuo usein mukanaan ihan toisenlaisia asioita, jotka voivat olla miehelle eduksi. Ne voivat kompensoida menetettyä ulkonäköä tai suorastaan jopa nostaa miehen "arvoa" (joidenkin naisten silmissä). Miksi te miehet ette voi rehellisesti myöntää tätä? Vanhempi mies kiinnostaa nuorta naista tarjolla olevien etujen, elämänkokemuksen, rahan ja statuksen vuoksi. Miksi jauhatte jostain seksuaalisesta vetovoimasta ja mukamas paranevasta ulkonäöstä? Jos vaaditte naisilta realustisuutta, niin pistäkää itse kehiin samaa realismia.

      Itse en ole ikinä jaksanut näiden ulkonäöllään pullistelijoiden juttuja. Olen aina pitänyt itseään hyvännäköisinä pitäviä miehiä aika vastenmielisenä sakkina. Olen onneksi aina päässyt minua "iskemään" tulleiden "komistusten" kanssa nopeasti yhteisymmärrykseen, että emme ole lainkaan kiinnostuneita toisistamme. En vain yksinkertaisesti jaksa heidän omahyväisyytensä määrää, eivätkä he kykene käymään kanssani mielekästä keskustelua. Ehkä tästä johtuen en ole koskaan edes huomannut mitään "markkina-arvoa". Olen aina löytänyt seuraa, juuri niin paljon kun olen halunnut. Enkä ole huomannut tuon asian muuttuvan mihinkään vuosien kuluessa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      203
      4872
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      281
      2997
    3. 134
      1777
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      225
      1592
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1431
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1206
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1139
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1107
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      77
      1092
    Aihe