En halua seurustella alkoholistin enkä alkoholin suurkuluttajan kanssa. Tutustuin mieheen jonka huomasin käyttävän alkoholia runsaasti, ja joka vkl. Pyysin häntä olemaan kokeeksi ilman alkoholia vuoden ajan, ja jos hän läpäisisi testin, voisimme ruveta suhteeseen. Hän oli ihastunut minuun.
Mies sanoi ettei ole alkoholiongelmainen ja voisi lopettaa koska tahansa. Se tavallinen tarina. Sanoin että näyttää sen minulle. Ei suostunut. Sanoin että se on minulle kynnyskysymys, hän ei suostunut.
Erosimme. Tai siis päätimme ettemme enää tapaa.
- n40
Mies ei suostunut olemaan vuotta ilman alkoholia vuokseni
61
117
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kai kukaan nyt tuollaisia uhrauksia rupea tekemään vanhan kurpan takia.
- Anonyymi
Ei, kukaan ei tosiaan ryhdy katselemaan jonkun vanhan kurpan läträystä. Ainakaan kukaan raitis nainen. Oikein toimittu, ap!
- Anonyymi
Tuskin kumpikaan menetti mitään.
Sinun ei tarvitse katsoa juoppoa, eikä juopon tarvitse kuunnella kohtuuttomia vaatimuksiasi.- Anonyymi
Niin, juoppo voi etsiä itselleen toisen juopon, helppoa.
- Anonyymi
Tiukkis akka saa olla yksin.
Juoppo kyllä löytää uuden ja paremman. - Anonyymi
Olipas tiukat vaatimukset. Voisin tehdä lupauksen vaikka 10 vuodeksi vaikka en ole absolutisti mutta viinan juonti ei ole pääasia. Kirkasta viinaa en olekaan juonut yli 10 vuoteen kun ei tarvi, ujot käyttää viinaa.
- Anonyymi
Alkoholi tuhoaa parisuhteet, se hajoittaa perheet, se tuo kurjuutta ja köyhyyttä.
Alkoholi on suurin yksittäinen tappaja. Ei tupakka tai liikenne tms. Se on alkoholi.
Alkoholi kuluttaa noin 50% yhteiskunnan verovaroista, alkoholi ja sen seuraukset.
Alkoholi on tuho. Se tuhoaa käyttäjänsä ja yrittää tuhota muutkin.
Minä juon alkoholia toisinaan koska se on minulle lääkkeeksi. Rentoudun ja voin tyhjentää päätäni.
TIedän että se on vaarallista ja rukoilen, että se ei tuhoa minua.- Anonyymi
Laita linkki josta sait tiedon: Alkoholi kuluttaa noin 50% yhteiskunnan verovaroista, alkoholi ja sen seuraukset.
Vai veditkö hatusta.
Paljonko alkoholi tuo verovaroja? 90% ?
- Anonyymi
Eikös tämä ollut win-win.
- Anonyymi
Oikein teit juoppo kuriin.
- Anonyymi
Juoppo veneseen merelle ilman airoja.
Eipä se toisen vuoksi raitistuminen taida sitten pidemmässä juoksussa kestää. Kyllä se juominen ihan itsensä vuoksi on lopetettava, jos meinaa sen raittiuden kestävän.
- Anonyymi
Et voi toisya vaatia tekemään yhtään mitään. Tekee jos itse haluaa. Julmuutta on vaatia toista muuttumaan vasten omaa tahtoa.
- Anonyymi
Noinhan se on. Jos henkilö ei itse ole valmis muutokseen, ei siitä mitään tule.
- Anonyymi
Julmuutta.. osasitkohan lukea aloitustekstiä ollenkaan? Ootko pöhönäs?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Julmuutta.. osasitkohan lukea aloitustekstiä ollenkaan? Ootko pöhönäs?
On se julmuutta vaatia muuttumaan. Jos itse ei kestä tilannetta kerää kimpsut ja lähtee. Ei uhkailua ei vaatimista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se julmuutta vaatia muuttumaan. Jos itse ei kestä tilannetta kerää kimpsut ja lähtee. Ei uhkailua ei vaatimista.
Missä menee vaatimisen raja? Onko lupa sanoa, että ei aio katsella toisen ryyppäämistä? Saako ilmoittaa, että jos tahdot olla yhdessä kanssani, niin juomistapojen on muututtava? Onko enemmän oikein, että juova vaatii elämään hänen juomisensa kanssa? Onko vähemmän oikein, että raittiutta arvostava vaatii elämään hänen raittiutensa kanssa? Olisiko jotenkin reilumpaa vain lähteä suhteesta, kertomatta lainkaan syytä? Vai onko sittenkin reilumpaa kertoa, että syynä ovat toisen juomatavat?
- Anonyymi
Näppi otsaan.
Joo ei naisetkaan halua olla raittiin miehen kanssa. Olin itse 4 vuotta ilman alkoholia, en juonu edes uutena vuotena ja yritin päästä treffeille naisten kanssa mutta ei kukaan suostunut. Sitten aloin juomaan , kävin baareissa vähän aikaa ja sain seksiä monelta naiselta. Nyt taas en ole muutamaan vuoteen käynyt missään ulkona juhlimassa enkä juo kun satunnaisesti ja sen huomaa niin ei naisia kiinnosta treffailla.
- Anonyymi
Olit ilman alkoholia neljä vuotta etkä päässyt treffeille. Sitten aloit juoda ja sait seksiä monelta naiselta.
Tässä näkyy olevan sellainen kuvio, että hait ja haet pelkkää p-llua. Kunnolliset panostamisen arvoiset naiset eivät kiinnostu, eivät raittiista eivätkä juoposta jolle nainen on pelkkä patja. Baarista sitten iskit kaiken maailman kassi-almoja joille kelpaa kaikki.
Ei kukaan itseään kunnioittava nainen ala hyysäämään haisevaa k-sihousuista juoppoa. Miksi pitäisi? - Anonyymi
Kun juo viinaa voi tavata naisia ja pääsee treffeille. Kumppani löytyy kun käy yökerhossa juomassa.
Raittiina on yksin eikä tapaa naisia.
t. viinamies - Anonyymi
Hyvä istu vaan kotona loppuelämäsi. 0ikeat miehekkäät miehet saavat naiset.
- Anonyymi
Tässä neuvo alkoholismista kärsiville.
Hyvin varustelluista kaupoista löytyy kaikenlaisia erikois mehuja joilla voit korvata juomishalun.
Aina kun tekee mieli ottaa kuppi tai kalja, niin ota erikois mehu lasillinen.- Anonyymi
Mikä niistä nouse parhaiten päähän?
Kysyy krapupuloitsija.
- Anonyymi
Olisiko aloittaja minulla toiveita, olen ollut jo ilman alkoholijuomaa 9 tuntia. Vampyyri voisi kaatua kyljelleen vereni alkoholimäärästä, ei mikään terveyspaukku.
AsianVierestä - Anonyymi
Heh, joillakin on alko ongelmaa mutta ei kaikilla. Itse olen ollut vuosia ainakin yli 5v koskematta alkoon lainkaan, säästyy paljon rahaa kun ei käytä :) Vaan sen voi käyttää muuhun.
Mutta eipä sitä naisseuraa myöskään juuri ole niin usein kuin baileilevilla näyttää olevan, vaikka toki välillä ehkä kerran 6kk:n voi juttua syntyä jonkun kanssa netistä siis. - Anonyymi
Kerran viikossa juominen ei kuulosta kovinkaan paljolta, ellei nyt ihan räkäyrjökännejä vedä. Mutta meneehän siinä yksi päivä viikonlopusta krapuloimiseen. Jos käy töissä, kiin varmaan haluaisi sen käyttää miehen kanssa johonkin muuhun kun kipeenä makaamiseen.
Etkö olisi voinut ehdottaa, että hän joisi vaan joka toinen viikonloppu ja joka toisen olisi sinun kanssa,selvinpäin?
Empä itsekkään luopuisi kaljan tissuttelustani miehen takia, sen verran on viinahammasta.
Jos ei muuta vikaa, niin tuon takia on kyllä aika ehdotonta lopettaa suhde, kuulostat liian pomottavalta.- Anonyymi
Lukekaa ensin ja kommentoikaa sitten vasta. Sinäkin kaljaa kittaava nainen, tod.näk. tukeva, heillä ei ollut mitään suhdetta!
- Anonyymi
Tämä on sellainen juttu, jossa on aina kaksi osapuolta. Toisen osapuolen saappaisiin voi olla vaikea asettua, varsinkin jos sitä viinahammasta alkaa kolottaa.
Itselleni kerran viikossa kännääminen on nykyään ihan liikaa. Kerran kuukaudessa saattaisi ehkä mennä, mutta silloinkin riippuen siitä mitä se kännääminen käytännössä on. Joskus jaksoin katsella toisen krapulaa. Saatoin juhliakin yhdessä. Tässä päivässä ja nykyisessä elämässäni en todellakaan. Käyn tosiaan viikot töissä, enkä näe mitään syytä tuhlata viikonloppujani krapulan potemiseen tai toisen krapulan potemisen katsomiseen.
Eksäni harrasti juuri tuollaista kerran viikossa "nollaamista" ja tosiaan kauan jaksoin katsella. Viikot oli selvinpäin ja hoiti työnsä jne. Sitten perjantaina piti juoda, lauantait kärsi krapulaa ja pikkuhiljaa sunnuntain aikana palasi takaisin elämään. Aina välillä rytminä oli jokatoinen viikonloppu. Pikkuhiljaa itseltäni loppui kiinnostus katsella tuota. Mies sanoi aina, että voisi helposti olla juomattakin. Koskaan ei silti edes yrittänyt sitä todistaa. No, en minä rehellisesti sanoen sitä koskaan uskonut. Hän ei olisi voinut olla ilman niitä "nollauksiaan". Hänellä oli kuulemma oikeus siihen juomiseensa. Siitä olen samaan mieltä, ihmisellä on oikeus ryypätä, jos kerta mieli tekee. Se mitä hän ei (muka) ymmärtänyt oli, että minulla on yhtäläinen oikeus olla katselematta ryyppäämistä. Lopulta ilmoitin, että en katsele enää yhtään enempää. Hän saa nyt ryypätä ihan niin paljon kun tahtoo, mutta ilman minua. Tässä ei ole kyse mistään pomottamisesta. Anonyymi kirjoitti:
Tämä on sellainen juttu, jossa on aina kaksi osapuolta. Toisen osapuolen saappaisiin voi olla vaikea asettua, varsinkin jos sitä viinahammasta alkaa kolottaa.
Itselleni kerran viikossa kännääminen on nykyään ihan liikaa. Kerran kuukaudessa saattaisi ehkä mennä, mutta silloinkin riippuen siitä mitä se kännääminen käytännössä on. Joskus jaksoin katsella toisen krapulaa. Saatoin juhliakin yhdessä. Tässä päivässä ja nykyisessä elämässäni en todellakaan. Käyn tosiaan viikot töissä, enkä näe mitään syytä tuhlata viikonloppujani krapulan potemiseen tai toisen krapulan potemisen katsomiseen.
Eksäni harrasti juuri tuollaista kerran viikossa "nollaamista" ja tosiaan kauan jaksoin katsella. Viikot oli selvinpäin ja hoiti työnsä jne. Sitten perjantaina piti juoda, lauantait kärsi krapulaa ja pikkuhiljaa sunnuntain aikana palasi takaisin elämään. Aina välillä rytminä oli jokatoinen viikonloppu. Pikkuhiljaa itseltäni loppui kiinnostus katsella tuota. Mies sanoi aina, että voisi helposti olla juomattakin. Koskaan ei silti edes yrittänyt sitä todistaa. No, en minä rehellisesti sanoen sitä koskaan uskonut. Hän ei olisi voinut olla ilman niitä "nollauksiaan". Hänellä oli kuulemma oikeus siihen juomiseensa. Siitä olen samaan mieltä, ihmisellä on oikeus ryypätä, jos kerta mieli tekee. Se mitä hän ei (muka) ymmärtänyt oli, että minulla on yhtäläinen oikeus olla katselematta ryyppäämistä. Lopulta ilmoitin, että en katsele enää yhtään enempää. Hän saa nyt ryypätä ihan niin paljon kun tahtoo, mutta ilman minua. Tässä ei ole kyse mistään pomottamisesta.Mä kyllä juon, mutta todella harvoin niin, että seuraavana päivänä pitäisi krapulassa maata. Eihän se ole edes mukava olotila kun on suunnilleen silmät nurinpäin.. Muutama olut/ siideri riittää.
Mun ukko ei taas juo oikeastaan lainkaan.- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Mä kyllä juon, mutta todella harvoin niin, että seuraavana päivänä pitäisi krapulassa maata. Eihän se ole edes mukava olotila kun on suunnilleen silmät nurinpäin.. Muutama olut/ siideri riittää.
Mun ukko ei taas juo oikeastaan lainkaan.Jos teillä ei ole riitoja tuosta asiasta, niin sitten se on varmasti miehellesi ihan ok. Jos juo vain muutaman ja aamulla on ehkä vain hieman heikko olo, jota ei tarvii varsinaisesti muille kuuluttaa, niin eihän se silloin varmasti paljoa toisen osapuolen elämässä näy.
Tosiaan näissä "liikaa vaadittu" kommenteissa, kannattaa kuitenkin pitää mielessä myös se, että ei ketään voi myöskään vaatia katselemaan toisen ryyppäämistä. Ihan yhtälailla on liikaa vaadittu ja pomottamista, jos toista vaaditaan sitä katselemaan. Aloittajan tilanteessa tosiaankin wi-win, että homma loppui tuohon. Juova voi etsiä juovan (tai sitä ongelmitta katselevan) kumppanin ja selvänä olemista arvostava selvän (tai vähän juovan) kumppanin. Toisin ajattelevan perään on aivan turha haikailla. Anonyymi kirjoitti:
Jos teillä ei ole riitoja tuosta asiasta, niin sitten se on varmasti miehellesi ihan ok. Jos juo vain muutaman ja aamulla on ehkä vain hieman heikko olo, jota ei tarvii varsinaisesti muille kuuluttaa, niin eihän se silloin varmasti paljoa toisen osapuolen elämässä näy.
Tosiaan näissä "liikaa vaadittu" kommenteissa, kannattaa kuitenkin pitää mielessä myös se, että ei ketään voi myöskään vaatia katselemaan toisen ryyppäämistä. Ihan yhtälailla on liikaa vaadittu ja pomottamista, jos toista vaaditaan sitä katselemaan. Aloittajan tilanteessa tosiaankin wi-win, että homma loppui tuohon. Juova voi etsiä juovan (tai sitä ongelmitta katselevan) kumppanin ja selvänä olemista arvostava selvän (tai vähän juovan) kumppanin. Toisin ajattelevan perään on aivan turha haikailla.Samaa mieltä ollaan.
Mä jo aikoja sitten, kun vielä kävin kavereiden kanssa baareissa, otin tavakseni tuopin lisäksi, tai sen jälkeen, ottaa lasin vettä, kun huomasin että usein tuli otettua liikaa ihan vain siksi kun se olut janottaa..
Alkoholinkäyttötavat on aika iso juttu suhteessa, siitä voi helposti tulla se kolmas osapuoli.- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Samaa mieltä ollaan.
Mä jo aikoja sitten, kun vielä kävin kavereiden kanssa baareissa, otin tavakseni tuopin lisäksi, tai sen jälkeen, ottaa lasin vettä, kun huomasin että usein tuli otettua liikaa ihan vain siksi kun se olut janottaa..
Alkoholinkäyttötavat on aika iso juttu suhteessa, siitä voi helposti tulla se kolmas osapuoli.En voi käsittää että joku oikeasti pitää oluen mausta...
- Anonyymi
Kukaan ei ikinä koskaan milloinkaan lopeta alkoholin- tai muiden päihteiden käyttöä (tai edes tupakointia) kenenkään toisen vuoksi! Se on näin ja piste. Kaikki tuollaiset haaveet kannattaa tappaa, heittää pois ja haudata todella syvälle, heti ensikättelyssä. Jos ihminen koskaan lopettaa esimerkiksi juomisen, niin hän tekee sen vain ja ainoastaan itsensä vuoksi. Se halu täytyy lähteä ihmisen itsensä sisältä. Vain silloin lopettaminen on realistisesti mahdollista.
- Anonyymi
Vaimoni lopetti tupakoimisen kun alettiin seurustelemaan koska itse en polta.
Eli kun päihdeongelmainen sanoo voivansa lopettaa milloin vain haluaa, tarkoittaa se sitä, että hän ei vain halua lopettaa. Eikä mikään, eikä kukaan siihen haluun voi vaikuttaa.
Anonyymi kirjoitti:
Vaimoni lopetti tupakoimisen kun alettiin seurustelemaan koska itse en polta.
90 % tupakoivista haluaisi lopettaa, mutta eivät pysty.
- Anonyymi
Minkä näkönen olet ulkoinen habitus painatko 120kg, mies portinen en ehkä luopuisi itsekkään ne hyllyvät posket ja kankut ajavat miehesi alkoholismiin. Vasta se ryyppää ko näkee sinut stringeissä.
- Anonyymi
Kukaen ei ikinä myöskään ryyppää toisen ihmisen takia. Kaikki tuollaiset ovat ihan puhtaasti tekosyitä, joilla sitä omaa liiallista alkoholinkäyttöä yrittää oikeuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaen ei ikinä myöskään ryyppää toisen ihmisen takia. Kaikki tuollaiset ovat ihan puhtaasti tekosyitä, joilla sitä omaa liiallista alkoholinkäyttöä yrittää oikeuttaa.
Samoin tuo arvailu ulkonäöstä johtuu myös viinan vaurioittamista aivoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta edesauttaa jos rouva 67 kg jälkeen 120kg. Kylpä kalja mistuu surkutellessan itseään mitä minä olen ittelleni menny teköömään, ja tämä on siis sen Miehen kommentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta edesauttaa jos rouva 67 kg jälkeen 120kg. Kylpä kalja mistuu surkutellessan itseään mitä minä olen ittelleni menny teköömään, ja tämä on siis sen Miehen kommentti.
Ihan puhdas tekosyy tuo on. Jos toisen paino on oikeasti noin iso ongelma, niin sillon erotaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen on lihonut sun juomisen vuoksi surkutellessaan mitä on mennyt tekemään. Oot juovuksis nytkin kun teksti on tuollaista.
- Anonyymi
Läski 40 kurppa ajaa miehen juomaan.
Kun haluaisi 18v herkkuperseen.
- Anonyymi
Että pullo taikka pillu. Valkkaa. noh. Jäipä saamatta mulkku. Suosittelen aloittajalle hankkimaan karvaranteisen muslimin joka ei juo mutta hakkaa ja raiskaa sitäkin enemmän. :) Ai niin, ja pettää joka käänteessä. :)
- Anonyymi
Oikeasti kyllähän ihminen oikeasti nauttii selvänä olemisesta ja iloisista aamuista, ainakin minä, käytän alkoholia pelkästään ajanvietteenä jos on tylsää :)
Pystyn olemaan ilman alkoholia ihan miten kauan tahansa, ilman nikotiinia se olisi vaikeaa, mutta on erilaisia ampulleja ja korvikkeita, ja nikotiininestettäkin pullossa jolla estää tupakanhimoa :D - Anonyymi
Miksi muslimi kun raittiita kotimaisiakin komeita miehiä löytyy jolle 40v nainen on sopiva seurustelukumppani. Tässä yksi sellainen monien muiden vastaavien joukosta.
- Anonyymi
Ei musu petä, se kuuluu kulttuuriin jos on useampi nainen.
- Anonyymi
Niin muslimimiehethän ne pettävät aina, naiset eivät saa pettää heidän uskonnossaan, miehille se on tavallista elämää.
Mutta oikeasti, olen yrittänyt itse lopettaa ja vähentää tupakan polttamista, onnistuuhan se pelkästään niinkin, että "unohtaa" tupakan ostamisen kaupasta, tuollaiset nikotiininesteet joita voi laittaa vaikka kielelle tai limakalvoille, aika tehokkaita, mutta eivät silti korvaa sitä polttamisen ja mietintähetken nautintoa.
Nuuska on kaikista pahin, paljon tupakkaa pahempi... nämä... sähkötupakkaakin olen kokeillut, mutta, on tehokas, mutta sellainen nikotiinia sisältämätönkin sähkötupakka saattaa olla nykytutkimusten mukaan vaarallisempaa kuin normaali tupakointi.
Sen sijaan joku suoraa nikotiinia jos laittaa tippoina kielelle, voi olla terveellisin vaihtoehto nikotiiniriippuvaisuuteen, mutta myös vaarallisin myös jos ottaa yliannoksen sellaisia.
- Anonyymi
Mikä siinä on että suomalaiselle miehelle maistuu viina niin hyvin? Nalkuttava puoliso ei kelpaa vastaukseksi koska sinkkumiehillekin maistuu vinetto.
- Anonyymi
mun mielestä kaupparatsu jetho tokas parhaiten yhdessä ohjelmassaan tähän alkoi näin. " eukko tokas et tässä kuussa aletaan säästää. eli ei kaljaa 3 kuukauteen. noh. olin sitten kuivin suin melkein 3 kuukautta kun eukko ratkes meikkiostoksille. kysyin miksi niin vastaus oli haluun näyttää hyvältä sulle. jethro vastas et siksi minäkin juon kaljaa et säkin näyttasit hyvältä..." ja muuten muijat kurlaa suomes yhtä paljon ja törttöilee . älä nosta sukupuoliasiaa tähän keskusteluun. mulkun ja tyhmän nartun kanssa ei kyllä tartte seurustella. :)
- Anonyymi
Hyvä että maistuu. Seurustelin melkein vuoden katolisen miehen kanssa joka ei juonut. Ikävystyttävä ihminen, aina sosiaalinen status mielessä niinkun koiran kuristuspanta. Hän inhosi kun join yksinänikin ja naljaili siitä ilkeästi. Nauroin vaan räkäsesti ja lähetin kostoksi kännissä törkeitä viestejä. Muutenkin ihmiset jotka eivät juhli eivätkä nussi estottomasti ovat todella tylsiä.
Tissuttelen kyllä, mutta hyvä kunto ja ulkonäkö:) Jää noi ruualla herkuttelut vähemmälle.
Kerran kiusasin yhtä hienostelevaa akkaa, sanoin, että menempä tästä ostamaan kebabin ja muutaman kaljan ja kotiin chillaileen. Muijalla melkein tuli kyyneleet silmiin himosta ja kuola alkoi valuun, mutta eihän sellainen dieetti sovi hyvälle ihmiselle, joku vois pian nähdä sen menevän kebabluukusta sisälle tai et on bissee ostoskorissa😅👌. Sain hyvät naurut. Mulle kyllä kelpaa bisse ja kebab mieluummin kun joku törkeähintainen hienosteluravintola. Mut kukin itse valitsee. Sekin oli kiva ihminen, se akka, mut huvittavaa, et aikuinen ihminen ei voi tehä mitä tykkää. - Anonyymi
Suomalainen mies on vähän slaavilainen ja melankolinen. Siihen kuuluu myös tunteellisuus. Pelkkä selväjärkisyys ei riitä ihmiselle joka kaipaa välillä tunteiden ääripäitä ja pakoa todellisuudesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalainen mies on vähän slaavilainen ja melankolinen. Siihen kuuluu myös tunteellisuus. Pelkkä selväjärkisyys ei riitä ihmiselle joka kaipaa välillä tunteiden ääripäitä ja pakoa todellisuudesta.
Näin on ja nainenkin voi olla. Se on ihanaa kuunnella finnhitsejä mukavassa kaljapöhnässä. "Kyllikki" on yksi kestosuosikeistani.
- Anonyymi
Usein naiset haluu pelkkää seksiä ellei mies ole todella varakas joka voisi elättää naisen ja lapsia. Seksiä kyllä saa melko helposti.
- Anonyymi
Aika harvassa on raittiit naiset. Olen yhden tavannut 10 vuoden aikana. Joten jos haluaa kumppanin niin pitää juoda itse ja siten sen naisen parhaiten löytää.
- Anonyymi
Jos miehet juovat, sitä kutsutaan juopotteluksi
jos naiset juovat, sitä kutsutaan likkojen illaksi
jos miehen juopottelu päätyy vieraaseen vuoteeseen sitä kutsutaan pettämiseksi
naisten kommentti: jätä se sika
jos likkojen ilta päätyy samoin se on *yhden illan juttu* tai pikaromanssi
naisten kommentti: Waaauu
Jos mies lähtee matkalle ja ajautuu sänkyyn toisen kanssa, sitä kutsutaan seksituristiksi.
naisten kommentti;* Jätä se sika*
Jos nainen tekee samoin, sitä kutsutaan lomaromanssiksi.
naisten kommentti: Ihanaa- Anonyymi
Ja viini on hienoa ja sivistynyttä. Olut on kaljaa.
Meistä alkoholisteista pääsee pitkäaikaisesti kuiville ainoastaan 1 - 2 %. Ei ole etukäteen selvitettävissä, kuka edes kuuluu tähän pieneen vähemmistöön. Kenenkään ei kannata ryhtyä näin heikolla tosennäköisyydellä romanssiin.
Jos joku täysjärkinen seurustelee ennestään mekäläisten kanssa, ainoa järkevä ratkaisu on katkaista suhde. Suloinen vaimoni ei silti katkaissut, mutta sitten onkin osoittautunut, että kuulun noihin harvaakin havempiin kuiville pääseihin. On tapahtunut täysin epätodennäköinen.
Alkoholismista ei voi koskaan parantua. Myös aniharvat kuivilla olevat potevat yleensä ahdistuneisuutta, masennusta tai molempia.- Anonyymi
Naisellahan se 1 viinilasi vuodessa on jo alkoholistin merkki, jolloin ajokortit ja muut lähtee jo joulujuomistakin jos nainen juo viiiniä edes ehtoollisellakin, näin Suomen laki määrää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?815037- 794859
- 1324268
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103058- 522689
- 402596
- 532247
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102221Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850