Aloin syödä

Anonyymi

Vain silloin kun on nälkä ja vain täyttävää terveellistä ruokaa. Tämä osoittautui hyväksi ideaksi. En pidä kiinni tarkoista syömisajoista vaan syön sen mukaan miten on nälkä. Olen syönyt tällä menetelmällä n. 1000-1200 kcal päivässä. Paino on kääntynyt laskuun. Ja olo tuntuu hyvältä. Eikä ole nälkä.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lisään vielä että ruoka maistuu miljoona kertaa paremmalta kun syö sillon kun on nälkä. Maha tulee helposti täyteen. Esimerkiksi tänään söin keittoa ja jestas se oli hyvää. Aiemmin syöpöttelin vähän väliä oli nälkä tai ei. Yleensä ei. Lihoin 12 kiloa vuodessa syöpöttelemällä ylimääräistä. Nyt kun aloin syödä vaan sillon kun on nälkä olen laihtunut jo seitsemän kiloa. Voin suositella tätä.kokeilkaa?

    • Anonyymi

      Ja mihin luulet päätyväsi nääntymisellä? Sairaalaan vai jojoiluun?

      • Anonyymi

        Mihin ihmeeseen nääntyy jos syö silloin kun on nälkä ja seuraavan kerran sitten kun tulee uudestaan nälkä? Ei mihinkään. Sensijaan tapasyöminen lihottaa.


    • Anonyymi

      Tunnen oloni hyväksi. Syön terveellistä ruokaa. Hernekeittoa söin tänään. En ole sairas. Syön jos on nälkä.

    • Anonyymi

      kysymys kuului:

      Ja mihin luulet päätyväsi nääntymisellä? Sairaalaan vai jojoiluun?

    • Anonyymi

      Hyvä muuten,mutta lisää kalorit 1400-1500 päivässä.Sillä liian nopeasti laihdutetut kilot tulevat nopeasti takaisin.

    • Anonyymi

      Hassua, että jonkun mielestä nälän mukaan syöminen nälkiinnyttää. Ei ihme, että porukat senkuin lihoo. Jos yhtä aikaa haluaa laihtua ja pelkää kuolevansa nälkään, niin selväähän se on, kumpi vietti voittaa.

      Helpon laihtumisen vaihe erilaisissa ruokavalioissa on todennäköisesti rajattu. Itse lopetin sokerit muutama vuosi sitten. Yleensä paino on vaihdellut siten, että talvella vähän enemmän, kesällä vähemmän. Ekan talven olin hoikempi kuin koskaan talvella ja ajattelin, että jippii! Ja jälkimmäisinä vuosina paino ei ole laskenut edes kesällä. Samalla lailla siis sokeriton olen koko ajan ollut. Tilanne vakiintunut.

      Pienikokoisen vanhemman naisen perusaineenvaihdunta on tosi vähäinen, itselläni lienee tuo 1200. Tosin liikkumalla siihen tulee lisää kulutusta. Eli oikeasti, ihminen on aika energiataloudellinen. Millään poppaskonsteilla ei laihdu, ainakaan pysyvästi. Sen sijaan pikkuisen retuperällä olevalla syömisellä lihoo takuuvarmasti.

      • Tuo oli Veku. Vekun mielestä painoa nostaa hiilihydraatti (eli siis insuliinitason nousu) eikä ruuan energia.

        Itse yritän syödä säännöllisemmin mutta pieniä annoksia kerrallaan. Korvaan myös yhden aterian päivässä smoothiella.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Tuo oli Veku. Vekun mielestä painoa nostaa hiilihydraatti (eli siis insuliinitason nousu) eikä ruuan energia.

        Itse yritän syödä säännöllisemmin mutta pieniä annoksia kerrallaan. Korvaan myös yhden aterian päivässä smoothiella.

        Liikkuminen ei kannata, sillä ei laihdu. Hiilihydraattien syöminen ei kannata, niillä lihoaa.

        Ainoaksi vaihtoehdoksi jää rasvan syöminen liikkumattomassa tilassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Liikkuminen ei kannata, sillä ei laihdu. Hiilihydraattien syöminen ei kannata, niillä lihoaa.

        Ainoaksi vaihtoehdoksi jää rasvan syöminen liikkumattomassa tilassa.

        Kannattaa käydä vilkaisemassa Jimmy Moorea, 150 kg ja hankittu pelkällä voilla. LDL-kolesteroli 8.5 mmol/l.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Kannattaa käydä vilkaisemassa Jimmy Moorea, 150 kg ja hankittu pelkällä voilla. LDL-kolesteroli 8.5 mmol/l.

        hvp27
        17.8.2019 17:26

        Hoitoni on lääkärini mukaan erinomaisella tasolla ja voisit itse keskittyä sen LCHF-suosituksen etsintään Ruotsin sosiaalihallituksen sivuilta. Diet Doctorin kirjehän ei käsittele millään lailla LCHF-dieettiä ja on vuodelta 2008 kun Ruotsin uusimmat diabeetikoiden ravitsemussuositukset ovat vuodelta 2011 ja niissä todetaan LCHF-dieetin lisäävän kuolleisuutta yli 20%.
        ----------------------------------------------------------------------------------------------

        hpv

        Kaadetaan nyt jälleen kerran höpinäsi vaikka saatkin siitä panniikin ja poistat kirjoitukseni:

        Sosiaalihallituksen päätös koskien Annika Dahlqvistin potillaiden hoitoa LCHF elintavalla:

        "Socialstyrelsen ansluter sig till professor Bernes yttrande och bedömer att dr.
        Dahlqvists rekommendationer av ”lågkolhydratkost” till patienter med övervikt
        och patienter med diabetes typ 2 idag kan anses vara i överensstämmelse med
        vetenskap och beprövad erfarenhet. "


    • Anonyymi

      Älkää syökö kahvileipää,eikä televisiota katsellessa,ottakaa lenkille evääksi pari porkkanaa niin ei ole tarvis syödä heti nälkään.

    • Anonyymi

      Laihtuminen on sujunut yhäkin hyvin. Nyt illalla oli nälkä. Söin päärynän ja omenan. Tämän päivän kalorit 1000 kcal. Ostin jopa irtomakeisia. 5 kpl. Makeisia syön erittäin harvoin. 5 kpl riitti minulle oikein hyvin. Oloni on hyvä. Olen laihtunut n. 3 kg kuukaudessa suunnilleen. Kaikista dieeteistä mitä joskus nuorena kokeilin niin nyt vanhempana tämä dietti on ollut ehdottomasti paras. Mikään ei ole kiellettyä. Täytyy vaan kuunnella kehoa. Ja lopettaa syöminen kun on kylläinen. Esimerkiksi kylässä olen sanonut että en ota kahvin kanssa kakkua tai pullaa. Ei huvittanut kyn ei ollut nälkä. Aikaisemmin olisin kohteliaisuutta syönyt tiikerikakkua ja muuta josta en oikeastaan edes välitä. Kuivakakkuakin kun vedät muutaman palasen ja useasti kyläilet niistä kertyy täysin turhaankaloreita. Olen päättänyt etten syö turhan päitenenää ja jos joku tuputtaa väkisin otan pienen palan jotakin terveellistä. Esimerkiksi yhdessä kyläpaikassa en syönyt kakkua lasten synttäreillä mutta heillä oli mustikoita. Söin sitten hieman mustikoita siinä ja kukaan ei ihmetellyt sen koommin kun jotakinkuitenkin söin.

      • Anonyymi

        Minä söin irtomakeisia 7 kappaletta ja kävin neljän tunnin pyörälenkillä. Mustikoita söin matkalla kun alkoi pyörryttää.

        Ei ihminen muuta tarvitse, hiilihydraatteja ja liikuntaa niin paino lähtee.

        Tässä kuussa on lähtenyt jo 5,5 kg.


      • Anonyymi

        Mulla aivan sama, ennen söin vaikka tunsin jo täyttyneeni. Nyt menee päivässä 800-1300 kcaloria eikä ole nälkä, eli ennen söin ihan turhaan kaloreita. Pullamössöt lopetin kokonaan. Paino pudonnut ja vyötärö kaventunut ja tällä jatketaan. Omituista miten jotkut täällä kirjoittelee että "näännytät itseäsi" tms skeidaa, kaikki ei tarvitse sitä 1800 kaloria päivässä pitääkseen nälän poissa. Faktahan on se että siihen 1800 kaloriin voi mahtua yhtä paljon ruokaa kuin siihen 1000 kaloriin; pointti on siinä onko se ruoka rasvaista ja lihottavaa vai terveellistä. Ei kenenkään vatsa tunnista "aa nyt tuli rasvaista pihviä" tai "yäk nyt tuli salaattiateria". Se vatsa täyttyy millä tahansa ruualla.


    • Anonyymi

      Syön vain päärynöitä. Nonstopina. Aina kun nälättää.Sangollinen joka päivä. Samaan tyyliin kuin bandakarhu popsii bambun versoja. Toki gaggaakin tullee. Silti laihdun pari kiloa viikossa. Pyykinpesukonetta on pakko pyörittää harva se päivä.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      312
      10339
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      73
      2321
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      43
      2139
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1924
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1868
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      161
      1806
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1388
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      16
      1312
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      57
      1306
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      53
      1276
    Aihe