Jos täällä suomi24:ssä pyörii koripallosta kiinnostuneita/harrastavia yli kymmenen (tai ehkä allekkin) vuotiaita.. (olen itse 13w) niin olisi kiva että tulisit keskustelemaan kanssani sivuilleni.. :D Ei ole edelleenkään mainosviesti, mutta kun en ikinä muista käydä näissä keskusteluissa niin omillani olisi chatti ja vieraskirja joista tavoittaisi nopeasti xD
ainiin joo.. unohtui se osoite, se on www.koripallosite.tk , ja jos ennen keskustelua vielä haluat tutustua minuun, niin sivuilla -Minä- osiosta tietoa minusta, syntymävuotta, jne. :DDD
10, 11, 12, 13.... >> Koripalloijijat
Milla <333
2
389
Vastaukset
- suomi fani
mä oon 11 ja pelaan korist turun riennos minitytöis.... mis joukueis te pelaatte?!?!?
Eipä sitten muuta!!!! - mulina93
moi milla.pelaatko sä alussa?mä nimittäin pelaan.pelaan minitytöissä,mutta syksyllä menen c-tyttöhin.vastaa.pliiiiiiiiiiiiiiis!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801907
- 1241600
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838