Olen 16-vuotias tyttö ja harrastin seksiä 25-vuotiaan kanssa ja nyt kaduttaa, sillä en olisi selvinpäin sitä tehnyt.. Onko muilla samanlaisia kokemuksia. Ja miten voisin unohtaa asian, se todella vaivaa minua.
Kokemuksia?
6
<50
Vastaukset
Jos unohtaa jotakin, se tapahtuu itsestään. Mitä voimalisemmin yrittää unohtaa, sitä varmemmin se tulee mieleen. Ei kannata edes yrittää.
Kaduttava asia lienee tapahtunut hiljan. Kun asia vanhenee, se yleensä menettää merkitystään. Katuminen on evoluution mukana syntynyt taipumus. Se ei helpota katumusta aiheuttavaa tapahtumaa, mutta vähentää todennäköisyyttä uudestaan joutua samankaltaiseen tilanteeseen. Siis alttiutesi päätyä epätyydyttävään seksisuhteeseen on alentunut.
Vaikka asia näyttää sinusta nyt perin dramaattiselta, se on enemmän kuin tavallinen. Ei siitä traumoja jää, mutta pikku hiljaa oppii myös negatiivisten asioiden kautta uutta. Suurin osa ihmisistä on saman kokenut.
Ihan parhaiten teet, kun elät niin kuin ennenkin. Ei mitään järisyttävää ole tapahtunut. Hyvää jatkoa sinulle! 🌹
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961565- 541053
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403971- 164913
- 57772
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51688
- 57651
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 76642