Ootteko kokeilleet

Anonyymi

Kun meillä vaimo pisti no entry lapun karvakolmion eteen päädyin yksinkertaiseen ratkaisuun, ei salarakkaita, ei panokavereita, ei yhden yön baari tuttavuuksia vaan maksulliset naiset. Ekaa kertaa mietin ja pyöritin mielessäni ja tapaaminen toteutui. Ihan suomi nainen, noin 40v, kiinteä vartalo, hyväntuoksuinen ja viehättävä kasvoista, joo meikki vaikuttaa tietty. Oli pukeutunut korkokenkiin ja nailon sukkiin. Vähän olin hermostunut mutta nainen osasi hyvin rentouttaa, ensin hiero penistä sitten kumi päälle ja kunnon suikkari ja parin asennon kautta loppuun. Olen käynyt samalla naisella joitakin kertoja ja nainen vaan sanoi että itse ei usko parisuhteisiin tai niiden kestämiseen koska halut vaihtelee. On itsekin seurustellut ja mies tiesi hänen olevan maksullinen, hyväksyi sen mutta aina kun oli seksiä mies ajatteli että nainen nussii muitakin miehiä ja seurustelu päättyi. Tää maksullinen sanoi että lähes kaikki hänen aisakkaat on parisuhteissa ja seksin määrä joko vähentynyt tai ei saa kotona enää yhtään, sikäli harmi koska monet päätyy eroon. Toiseksi nainen sanoo ettei itse ymmärrä pihtaamista kun parisuhteessa ollaan, silloin pitää huomioida toisenkin tarpeet, ellei turka valittaa jos toinen hoitaa tarpeensa kodin ulkopuolella. Juurikin näin, vaimoni ei välitä tarpeistani joten näin hoituu, enkä edes tunne pettäneeni koska kysyeessä maksu palvelusta kuten hiustenleikkuu, autohuolto, hieronta tai jokin muu. Ei tarvii pelätä että salarakas alkaa hiostamaan tai vakipano tulee kaupas vastaan ja moikkaa ja vaimo tajuaa. Maksullinen varma tapa hoitaa asia ja ovat vielä turvallisempia vaihtoehtoja kuin baaripanot, kumi jo alusta asti ja kotonakin on rauhallinen mieli kun ei pakota. Mullle kun seksi ei merkitse rakkautta vaan perustarvetta.

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos joku kieltäytyy seksistä, hän de facto antaa toiselle oikeden hankkia seksiä muualla. Ei sitä enää tarvitse selitellä tai kysellä.

      • Eihän se anna oikeutta hankkia seksejä muualta niin kauan kun yhdessä olette. Mutta voitte kuitenkin ottaa eron vaimostanne ja hankkia sitten jos saatte.


      • Mulkku-Seppo kirjoitti:

        Eihän se anna oikeutta hankkia seksejä muualta niin kauan kun yhdessä olette. Mutta voitte kuitenkin ottaa eron vaimostanne ja hankkia sitten jos saatte.

        En ole puhunut mitään meidän tilanteestamme, vaan yleisperiaatteesta. Kieltäytyminen seksistä antaa mielestäni puolisolle täyden luvan hankkia seksin miten tahansa.

        Olen ollut prinsessani kanssa naimisissa 50 vuotta ja olemme aina noudattaneet käytäntöä, että seksiä harrastetaan enemmän tarvitsevan mukaan. Emme ole olleet kumpikaan koskaan siinä tilanteessa, että toinen kieltäytyisi.


      • Anonyymi
        Firdawsi kirjoitti:

        En ole puhunut mitään meidän tilanteestamme, vaan yleisperiaatteesta. Kieltäytyminen seksistä antaa mielestäni puolisolle täyden luvan hankkia seksin miten tahansa.

        Olen ollut prinsessani kanssa naimisissa 50 vuotta ja olemme aina noudattaneet käytäntöä, että seksiä harrastetaan enemmän tarvitsevan mukaan. Emme ole olleet kumpikaan koskaan siinä tilanteessa, että toinen kieltäytyisi.

        Meillä sama paitsi että seksiä harrastetaan vain kun kumpikin on kiimoissaan. Sitä ei ole tapahtunut kylläkään pariin vuosikymmeneen. Ei meillä kukaan ole koskaan varsinaisesti kieltäytynyt. Mutta kuka nyt haluaa tehdä kivaa väkisin?

        Mitä lupiin tulee, mielestäni ihmisellä ei ole automaattisesti lupaa enää oikein mihinkään sen jälkeen kun on mennyt lapsia tekemään, vaan aina pitää ensin miettiä lasten etua. Nytkin kun lapset ovat aikuisia, uskottomuus särkisi paljon kaikkien mielessä.

        Mutta eipä näitä meikäläisenkään yleisperiaatteita ole koskaan testattu, kun ei kukaan ole seksiä ehdottanutkaan.


      • Firdawsi kirjoitti:

        En ole puhunut mitään meidän tilanteestamme, vaan yleisperiaatteesta. Kieltäytyminen seksistä antaa mielestäni puolisolle täyden luvan hankkia seksin miten tahansa.

        Olen ollut prinsessani kanssa naimisissa 50 vuotta ja olemme aina noudattaneet käytäntöä, että seksiä harrastetaan enemmän tarvitsevan mukaan. Emme ole olleet kumpikaan koskaan siinä tilanteessa, että toinen kieltäytyisi.

        Eihän se anna oikeutta pettää. Eikö mielestänne pidä ensin lopettaa se suhde ja sitten vasta. Jos nyt jonkun Seksin takia yleensä pitää meuhkata. Eikö se pitäisi olla yleisperiaate että ei olla epärehellisiä vaan ensin erotaan ja sitten hankitaan sitä kuvottavaa seksiä joka ohjailee kerran elämäänne?!


      • Mulkku-Seppo kirjoitti:

        Eihän se anna oikeutta pettää. Eikö mielestänne pidä ensin lopettaa se suhde ja sitten vasta. Jos nyt jonkun Seksin takia yleensä pitää meuhkata. Eikö se pitäisi olla yleisperiaate että ei olla epärehellisiä vaan ensin erotaan ja sitten hankitaan sitä kuvottavaa seksiä joka ohjailee kerran elämäänne?!

        Aikaisemmin tässä oli viesti, jossa nikki Mulkku-Selppo uskoi minun harjoittavan uskottomuutta. En ole sanonut mitään siihen viittaavaakaan.


    • Anonyymi

      Koita tsekkiläistä välillä. Ne on vielä parempia:):) Seuraavaksi avioero ja sitten baarista ilmaista. Turha maksaa suomalaiselle naiselle.

    • Anonyymi

      Ikinä en ole pihdannut ja mies juoksee panemassa työkavereitaan ja naapurin Jennoja, kun selkäni käännän.

      • Anonyymi

        Niin sen on luonto tarkoittanut: parhaat miehet vie kaikki naiset. Jos haluat uskollisen miehen, ota sellainen, jota sinäkään et halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sen on luonto tarkoittanut: parhaat miehet vie kaikki naiset. Jos haluat uskollisen miehen, ota sellainen, jota sinäkään et halua.

        Tai ota sellainen jota kukaan ei halua.


      • Anonyymi

        Tässä tietty meidän naisten ongelma.
        Mies joka ei ole kelvannut kenellekään alkaa kelpaamaan kaikille heti kun on parisuhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä tietty meidän naisten ongelma.
        Mies joka ei ole kelvannut kenellekään alkaa kelpaamaan kaikille heti kun on parisuhteessa.

        Osittain totta, minä sain nuorena tottua naisettomuuteen, ei ollut juuri seurustelua pimpistä puhumattakaan. Kun se hetki koitti että löysin naisen, kihlauduttiin jne. alkoi naisia pörrätä ympärillä oli sitten yöelämässä tai jossakin muussa paikassa, kovin tultiin juttelee ja ehdottelemaan yhden yön juttuja ja tapailua. On se kumma kun parisuhteessa oleva saa seuraa, sinkkuna ei juuri kiinnostusta naisllta löytynyt. Kaksi lyhyttä seurustelusuhdetta ja vain toisen kanssa seksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sen on luonto tarkoittanut: parhaat miehet vie kaikki naiset. Jos haluat uskollisen miehen, ota sellainen, jota sinäkään et halua.

        En luokittelisi miestäni parhaaseen A-luokkaan. Ilmeisesti pillua saa sieltä sun täältä, kun on tarpeeksi röyhkeä ja lipevä.


    • Anonyymi

      Huorat/maksulliset varmin tapa, ei soittoja perään ei viestittelyä.

    • Miten saatatte käydä huorissa??! Itselläni ei ainakaan seisoisi kun tietäisin että se tekee sitä vain rahasta ja sekin vielä että huoraa oikeasti iljettää teidän naamanne ja vehkeenne ja huora pitää teitä säälittäviä reppanoina kun joudutte maksulliseen lähtemään. Eikö teitä häiritse tuo yhtään??

      • Kyselytytkimusten mukaan 10 % miehistä käy saamassa ammattilaiselta seksiä.


      • Anonyymi

        Onnittelen miehiä, joita ei kiinnosta naisen tunteet seksissä. Ihmissuhteista tulee paljon mutkattomampia.

        Minä kyllä tarvitsen molemminpuoleista rakastumista, jotta toisen ihoa haluaa koskettaa. Siksi elämä onkin minulle melkein mahdottoman vaikeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnittelen miehiä, joita ei kiinnosta naisen tunteet seksissä. Ihmissuhteista tulee paljon mutkattomampia.

        Minä kyllä tarvitsen molemminpuoleista rakastumista, jotta toisen ihoa haluaa koskettaa. Siksi elämä onkin minulle melkein mahdottoman vaikeaa.

        Jos seksiä verrataan rakauteen liittyväksi on ongelma. Muijani ei mua rakasta mutta silti haluu seksiä. Mun kanssani kun se on mutkatonta eikä tarvii kertoa mitä haluaa tai miettiä että onkohan tuolla nuijalla pantu muitakin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5790
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3667
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      227
      1921
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1772
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1222
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1177
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      290
      955
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      50
      948
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe