Ne työpaikkailmoitukset jossa ei mainita varsinaista työnantajaa / yritystä, vaan pelkkä vuokratyöfirma, kannattaa jättää hakematta. Työpaikalla on silloin syystä tai toisesta huono maine ja useimmiten aiheesta. Työolot ja/tai palkka surkeita yms.
Halveksittavaa että vaikka sellaiset firmat kärsivät sitten työvoimapulasta, työnhakijoita yritetään erehdyttää hakemaan niihin piilottamalla firman nimi jolloin joku saattaa jopa erehtyä hakemaan paikkaa.
Suoraselkäinen tapa olisi houkutella työntekijöitä jollain kilpailutekijällä, esim. korkealla palkalla mutta eihän tällaiset firmat sellaiseen ryhdy. Palkkaa ei koroteta mistään syystä, ennemmin kärvistellään työvoimapulassa ja jäädään tilauksissa myöhään, syöksykierre konkurssiin on valmis.
Mutta näköjään ennemmin firma vaikka tuhoaa itsensä ennenkuin korotetaan palkkaa tai korjataan työoloja työntekijän kannalta houkuttelevammaksi :/
Muistakaa että konkurssista kärsii myös osakkeenomistaja!
Osakkeenomistaja, oletko varma että haluat viedä työntekijöiltä palkankorotusvaran??!! Ammut sillä itseäsi jalkaan!!
Anonyymit työnantajat
2
154
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri näin. Jos työilmoitukseen ei uskalleta laittaa firman nimeä niin kannattaa skipata.
Joko on paska firma kyseessä tai sitten koko työtä ei edes vielä ole, vaan vuokrafirma lisää vaan hakijoita rekisteriin. - Anonyymi
Kokemusta on vuokrafirman kautta asiakasfirmasta jolla on huono maine ja firman nimen kuulin vasta kun sopparia hierottiin, yllättäin palkka putosi ihan minimiin siitä mitä ensin sovittiin ja työtehtävätkin olivat jotain ihan muuta ja kokonaisuus oli täysin ala-arvoinen ja siksi lopetin ne työt kuukaudessa ja otin mielumiin 3 kk karenssin kuin jäin kusetettavaksi hetkeksikään paskaduuniin.
Tuossa hommassa oli ennen minua ollut jo useampi kaveri koittamassa 2 vuoden aikana joten kyse oli todellakin paskaduunista riistopalkalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896062KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3395387Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222717Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512625Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852871912Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051707- 1141591
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181553seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351423