Itsetunto maassa hiusten värjäyksen takia...

Anonyymi

Heiii.
Suoraan sanottuna pilasin asiakkaan tyvikasvun toistamiseen... ensimmäisellä kerralla ei ollu selkeää syytä ku pohdittiin toisen kampaajan kanssa sekä alan kouluttajan kanssa. Noo korjasin jo heti ja tyvestä tuli hyvä. No sama homma nyt mut tällä kertaa tyvi taitto aiva liian harmaaks vaikka tein niiku alamme kouluttaja oli sanonut... kun pohtisimme uudelleen. Tyven saan korjattua taas hyväksi kun asiakas tulee loppuviikosta.
Mutta mitä tuo asiakas miettii ja olenko huono? Tosin kehui lähtiessään tyveä hyvän väriseksi ja leikkauksen hyväksi. Vaikka olin jo siinä peilin kautta näyttäny ja kertonu että veti harmaaksi. Ja voin korjata jos siltä tuntuu. Niin hän varas 1.5 viikkoo myöhemmin ajan ja sai heti ekan vapaan ajan.
Luultavasti saan teiltä vastaukseksi että olen ammattitaidoton.
Itseäni on alkanut harmittamaan ja en tiedä enää mitää... oon vaa paska

3

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et ole paska. Itselleni käynyt samoin olen siis asiakas ja saanut keltaisen ja harmaan pään. Joskus punapigmenttiä haastaa eikä yksikään ole onnistunut värjäämään omaa tyveäni heti vaaleaksi.

• Anonyymi

Kiva kuulla :D asiakas vaan alkaa kuulostaa tympääntyneeltä, ja hänen hiukset ol kouluttajanki mielestä haastavat. Ekal kerral jäi kellertäväksi ka nyt taitto hiuks liia viileeseen

• Anonyymi

Niin se joskus onnistuu vasta kokeilun ja erehdyksen kautta, minulla on moni kampaaja joutunut uusimaan värjäyksen juuri samoista syistä menee keltaiseksi tai liian harmaaksi. Ikävä kyllä kaikki ei vaan mene aina putkeen.bei maailma siihen kaadu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      74
      4988
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2781
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2544
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      26
      1953
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1862
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      1709
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      90
      1703
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      1583
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1348
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      94
      1210
    Aihe