Husu saanu vihapostia.

Voi kauhea..

Taitaa olla paskapuhetta niinkuin ne kerrat kun hänet on pahat valkoiset miehet pahoinpidelly..

Milloinkohan ruvetaan miettimään että minkälaista suomalaisilla on elää näiden somppujen keskuudessa..

Raiskaukset, murhat, pahoinpitelyt jne.

Kumpikohan osapuoli on joutunu kärsimään enemmän "rassismia"..

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/567fe4b5-f015-44ef-aee0-a463faef08dd

31

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pääkii idiootti rasisti kuulapåå joka äitinsä maitoa joi väärään kurkkuun niin et muuttui valkoiseksi oksennukseski. Kiusaa myös pieniä mamu lapsia. Just sellainen miehen puolikas valkoinen 🐷

      • Anonyymi

        Mita sina valita, kukkuu klani tula ja nayta sinu kapi paika!


    • Anonyymi

      Sompput tulee ja vie sulta kaiken white trashhhhh

    • Anonyymi

      Somalit on joutunut maanpäälliseen helvettiin kun ne näkee sun valkoisen jauhoista tehdyn naaman. Potato looking like kääpiö, katkaravut värinen sika.

      • "Joutunu"?

        Ne on ite tänne tullu ilmasen rahan perässä.


      • Kauas on tullukki..

        Tänne peräpohjolaan Somaliasta asti..


      • Anonyymi
        KonnaKettu kirjoitti:

        Kauas on tullukki..

        Tänne peräpohjolaan Somaliasta asti..

        Sä oot hullu! Ihan täysin lääkinnän tarpeessa.


    • Anonyymi

      Joku jälkeenjäänyt on varmaan hyvin tyytyväinen itseensä, kun on osannut lähettää paketin ihan omin päin.

    • Hyvin valitettava ilmiö tuollaisen tai muunkin tyyppisen pa.skapostin lähettäminen ihmisille.

      • Sinähän oletkin kiihkeissä tunnelmissa :)


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Sinähän oletkin kiihkeissä tunnelmissa :)

        Luuseri älä puhu mulle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luuseri älä puhu mulle.

        Ei tulisi mieleenikään puhua. Jos kuulet ääniä, se en ole minä.


    • Anonyymi

      Kuku klani tula ja nayta te kaiki kapi paika!

    • Voi kun husu ymmärtäisikin lähteä takaisin kotimaahansa missä kaikki vaan rakastaisi dynaamista poliitikkoa. Tosin kyllä epäilen että husu itse on askarrellut kirjeen ja lähetti sen sitten itselleen, eihän tuo olisi ensimmäinen kerta kun husu valehtelee omaksi edukseen eikä varmaan viimeinen:

      https://www.sipoonsanomat.fi/artikkeli/727692-poliitikon-kouluvierailusta-nousi-somekohu-alakoululaisen-aiti-syyttaa-lapsia

      https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/285987-husu-husseinin-tviitti-perussuomalaisten-aanestajista-kuohuttaa-kuntapoliitikko-asia

      https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/228153-husu-hussein-myontaa-levittaneensa-vaaraa-tietoa-muslimipuukotuksesta-ei-ollut-mitaan

      nuo esimerkkinä, husun valheita löytyy lukemattomia. Oikeastaan olisi uutinen jos husu ei valehtelisi.
      '

      • Anonyymi

        Aivan selvä juttuhan se on ollut alusta asti että itse itselleen lähetti tuon kirjeen. Kerjää taas kuukeri säälipisteitä.


      • Jo vähän alustikin sitä lopputulosta tuossa kun sano että tuskinpa löytävät ketään..

        :D


        Miksihän näistä tapauksista saa nostaa haloon mutta somppujen raiskauksista ei saa..

        Tollaset kirjeethän ovat vain sanan helinää... Ei mitään merkitystä.


      • Anonyymi
        KonnaKettu kirjoitti:

        Jo vähän alustikin sitä lopputulosta tuossa kun sano että tuskinpa löytävät ketään..

        :D


        Miksihän näistä tapauksista saa nostaa haloon mutta somppujen raiskauksista ei saa..

        Tollaset kirjeethän ovat vain sanan helinää... Ei mitään merkitystä.

        Tutkisi vaan poliisi kunnolla sen kirjeen alkuperän ja sieltä voisi äkkiä paljastua yllätys :D
        Ei nämä savipojat ole mitään ruudinkeksijöitä, jäljet johtaisi satavarmasti ja nopeasti sylttytehtaalle :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tutkisi vaan poliisi kunnolla sen kirjeen alkuperän ja sieltä voisi äkkiä paljastua yllätys :D
        Ei nämä savipojat ole mitään ruudinkeksijöitä, jäljet johtaisi satavarmasti ja nopeasti sylttytehtaalle :)

        Tuo Ku Klux Klaani höpinäkin..

        Ei halunnu nimetä mitään todellista järjestöä koska se ois voinu johtaa oikeaan tutkintaan.

        :D


      • Anonyymi
        KonnaKettu kirjoitti:

        Tuo Ku Klux Klaani höpinäkin..

        Ei halunnu nimetä mitään todellista järjestöä koska se ois voinu johtaa oikeaan tutkintaan.

        :D

        Valkoista roskaa oo olette.


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Tuo Ku Klux Klaani höpinäkin..

        Ei halunnu nimetä mitään todellista järjestöä koska se ois voinu johtaa oikeaan tutkintaan.

        :D

        Heh, kun suurentaa kirjeen kuvan tulee mieleen että aika mahdotonta että kukaan syntyperäinen peruiskoulun käynyt kirjoittaisi noin heikosti, näyttää vammaisen tekstiltä. Husulta se voisi kyllä onnistua. Markus jansson vähän kuittaa:

        https://twitter.com/husu78/status/1166733439749545991


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Heh, kun suurentaa kirjeen kuvan tulee mieleen että aika mahdotonta että kukaan syntyperäinen peruiskoulun käynyt kirjoittaisi noin heikosti, näyttää vammaisen tekstiltä. Husulta se voisi kyllä onnistua. Markus jansson vähän kuittaa:

        https://twitter.com/husu78/status/1166733439749545991

        Haha! Tuohan vain todistaa sen jonkun haittaisänmaallisen raapustukseksi. Eihän tyypillinen persu olekaan päässyt apukoulua pitemmälle joten mitä ihmeellistä ja mahdotonta muka tuo olisi.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Heh, kun suurentaa kirjeen kuvan tulee mieleen että aika mahdotonta että kukaan syntyperäinen peruiskoulun käynyt kirjoittaisi noin heikosti, näyttää vammaisen tekstiltä. Husulta se voisi kyllä onnistua. Markus jansson vähän kuittaa:

        https://twitter.com/husu78/status/1166733439749545991

        Martin Luther King on jotenki niin kaukaa haettu homma..
        Meän mustat haluaa rinnastaa ittensä afro-amerikkalaisiin aktivisteihin.


        Kukahan tuotaki apinaa äänestää..
        Mamupatjat ja somput.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haha! Tuohan vain todistaa sen jonkun haittaisänmaallisen raapustukseksi. Eihän tyypillinen persu olekaan päässyt apukoulua pitemmälle joten mitä ihmeellistä ja mahdotonta muka tuo olisi.

        No jos ihan salapoliiseiksi aletaan niin muuten huonoon kirjoitukseen verraten osoite on onnistunut aika hyvin. Olisiko joku jälkeenjäänyt persulainen edes tiennyt sitä?

        Lisäksi huomiota kiinnittää osoitteen paikka, se kun on aikalailla keskellä kirjettä,

        Meillä Suomessahan osoite merkitään enemmän oikeaan laitaan:

        https://images.cdn.yle.fi/image/upload//w_1200,h_800,f_auto,fl_lossy,q_auto:eco/13-3-9374263.jpg

        Kansainvälinen malli on keskemmällä:

        https://pe.usps.com/Archive/NHTML/DMMArchive20171106/images/202_1.jpg


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Martin Luther King on jotenki niin kaukaa haettu homma..
        Meän mustat haluaa rinnastaa ittensä afro-amerikkalaisiin aktivisteihin.


        Kukahan tuotaki apinaa äänestää..
        Mamupatjat ja somput.

        Somaliastahan sitä on tavattu äänestää, voi v..u sanon minä:

        https://mvlehti.net/2019/04/04/afrikan-tahdelle-aania-mogadishusta/


      • Anonyymi
        KonnaKettu kirjoitti:

        Martin Luther King on jotenki niin kaukaa haettu homma..
        Meän mustat haluaa rinnastaa ittensä afro-amerikkalaisiin aktivisteihin.


        Kukahan tuotaki apinaa äänestää..
        Mamupatjat ja somput.

        No onpahan vähän pitemmälle elämässään päässyt tuokin "apina" kuin eräs vankilakundi ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        No onpahan vähän pitemmälle elämässään päässyt tuokin "apina" kuin eräs vankilakundi ;)

        Jos oisin keeneri niin voisin hakea vaikkapa eduskuntaan..

        Ja aivan varmasti pääsisin sisäänki..


        Valkoinen mies laitto mut linnaan.. Yhyhyhyy! :D


    • Anonyymi

      Sellaisesta maasta jossa vallitsee kaaos vuosisadasta toiseen tullaan tänne neuvomaan miten meidän pitäis elää. SOMALIT MENKÄÄ SOMALIAAN.

    • Anonyymi

      Joku elämänkoululainen hermostu kun perushumalaisista sanottiin kerrankin ääneen se mitä se sakki on.

    • Anonyymi

      Vihaposti on ysin asiatonta. Mutta olisi tarpeellista saada hänen mielipide muslimiraiskaajista ja moniavipisuudesta sekä somalinaisten yksinhuoltajaprosentista->n.45% vs suomalaisnaiset 17%.

    • Nekru narun jatkox saatavana junalauta petkele.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe