Haluan ihastua mieheen

Anonyymi

En ole muutamaan vuoteen kokenut ihastumista. Nyt olen alkanut kaivata jotain tunnetta, mutta kukaan ei herätä minussa mitään. Olen ollut jo nuorena samankaltainen. Joko ihastun palavasti pitkäksi aikaa tai sitten en tunne mitään. Minulla ei ole pakonomaista tarvetta hankkia perhettä, enkä siksi ole tyytynyt tunnetasolla vähempään. En voisi kuvitella pariutuvani vain lasten hankkimisen vuoksi.

Nykyaikainen deittailu tuntuu minusta oudolta ja raadolliselta. Tinder on itselleni kovin luonnoton kohtaamispaikka. En osaa ihastua pelkkään kuvaan miehestä ja muutamiin vaihdettuihin viesteihin. Siksi en osaa kunnolla edes valita, millä perusteella tykätä profiilista. Siten myös Tinder-treffit tuntuvat minusta väkinäiseltä tilanteelta. Siinä kaikki tapahtuu minusta väärässä järjestyksessä. Olisi ihana tavata mies vain sattumalta ja ihastua. Hykerrellä itsekseen, vaihtaa katseita ja myöhemmin rohkaistua ja kysyä ulos. Tinderistä puuttuu tämä kaikki jännitys.

Minulta kysytään usein, että miksi en seurustele. Jotkut jopa epäilevät, että minulla olisikin jo mies. Kuulemma näin nätti ja fiksu likka ei voi olla yksin. No kyllä vain voi olla. Pärjään ja viihdyn yksin aivan hyvin, mutta joskus ystäväpariskunnan tavattuani tai romanttisen elokuvan nähtyäni mietin, että voisihan se ollakin kiva vielä kokea suuria tunteita ja rakastua itsekin.

Olisi pitänyt opiskeluiässä valita paremmin. Silloin oli paremmat mahdollisuudet tavata vapaana olevia miehiä. Nyt 30-vuoden iässä sosiaalinen elämä on rajoittunut työpaikan ihmisiin ja harrastuksiin, joista kummastakaan kumppania ei löydy.

30

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minäkin haluaisin ihastua Naiseen. Hänellä tulisi kuitenkin olla vähintään C-kupin rinnat sekä kiinteä takapuoli.

• Anonyymi

Esimerkiksi kaikki Megan Foxia muistuttavat kävisi minulle. Onko teitä?

Toivoo edellisen viestin kirjoittaja.

• Tinder ja deittisovellukset eivät ole ollenkaan kaikkien juttu. Vaikka ne ovat tätä päivää, myös ihan " vanhanaikaisesti" voi tavata kumppaniehdokkaan. :)

• Anonyymi

en näköjään ole yksin ongenman kanssa mistä löytää seuraa jos baarit tinnerit nappaa viellä keski ikäisenä miehenä vapaa ajan harrastuksetkin ovat vähentyneet,

• Siinäpähän sitä on miettiminen, että halutako ihastua ihmiseen vai tapaan johon häneen tutustuu.

Tulee mieleen se uskovainen joka putosi jokeen ja koetti rukoilla jumalalta apua, vastaan tuli laituria, puuta ja vaikka mitä, mutta ei kelvannut tarrata, kun oli rukoiltu kovasti pelastusta, lopulta putosi putouksesta ja kuoli. Teki sitten Pietarille portilla reklamaation, mihin Pietari vastasi, ettei kelvannut tavat, mitkä Jumala laittoi, laiturit ja puut matkalle....

Minä kutsun tuota yksinkertaisesti vaan romantisoinniksi.... romantiikka on sitten eri juttu.

• Anonyymi

Tuon ihastumisen tunteen kaipaukseen kaatuu myös moni liitto. Moni haluaa taas kokea sen huuman.

Itse muistan eroni jälkeen, kun aloin deittailemaan naisia, niin meni aika pitkään, kun tuntui vaan, että ihan kiva, mutta blaah. Ajattelin, että olen kyynistynyt keski-ikäinen. Sitten vain kohdalleni sattui Naantalissa nuori nainen, joka palautti oikeasti ihastumisen tunteet.

-BEM-

• Anonyymi

Mulla tuo vaihe kesti neljä vuotta!!!! Hyytävää. Ei vaan kukaan kiinnostanut. - - - - - Sama juttu, se oli menoa kun tarpeeksi ihmeellinen osui kohdalle ihan sattumalta.

• Anonyymi

Mitä jos miehellä on lapsia? Tuo on aika oleellinen kysymys kolmekymppisenä. On niitä muitakin treffipalstoja kuin tinder. Itse heivasin ne jotka pyysivät heti treffeille, eivätkä viitsineet kirjoittaa ja soitella ennen treffejä.

• Anonyymi

Ei se itselleni ole este, ellei se muodostu jonkinlaiseksi esteeksi miehen puolelta. Jos vain ihastun, niin sitä ihastumista ei lapsen olemassaolo lopeta. Pidän lapsista. Itse en ole niitä vielä hankkinut, koska ennen kaikkea haluan tehdä lapset rakastamani ihmisen kanssa.

Terv. Aloittaja

• Anonyymi

entäpä jos hakee juttu seuraa netti palstoilta kaikki ei välttämättä halua toiveisiin ladattuja treffejä yksi toisensa jälkeen pukea ykköset päälle esittäjen parasta minääni,

• Anonyymi

Sun olis pitänyt valita se luokan kiltti mies eikä paneskella niitä jännäpoikia siellä koulussa niin sulla olis nyt hyvä mies eikä tarttis kirjoitella palstalle itku silmässä ettei ole miestä. Minä uskon ettei kukaan kiltti ätmi sua enää huolii koska olet jännämiesten käyttämä.

• Anonyymi

Tuolla naisella on vielä 30v aikaa etsiä. Vasta kuusikymppisenä alkaa hiljetä. Kunhan muistaa pysyä aktiivisena. Ätmiä ei kukaan missään elämänsä vaiheessa huoli.

• Anonyymi

Tuntuu että itse olen ihastunut vähän johonkin naiseen, mutta ei se minua haittaa.

• Anonyymi

Eli siis psykologiin olisi väärässä ja vankilatuomio odottaisi.... mielenkiintyoinen pintti sinänsä.

• Anonyymi

Sama minulla. Voisin mennä toki Tinderiinkin, mutta alkaa ahdistamaan kylmä peli. Ei tosiaan kuva paljoa kerro. Ehkä ihmiset siksi tylyttävät nykyään paljon, kun Tinderistä malli. Itse tylytän vain niitä, joilta olen saanut hyonoa kohtelua.

Onneksi liikuntaharrastuksen parissa on paljon miehistä valinnanvaraa. Olen kuitenkin ollut kauan sinkkuna, en ihastu minäkään helposti. Parempi niin ehkä tämän luonteiselle rauhalliselle ihmiselle. Tosin voisihan siinä päästä yllättymään, jos kävisi palhon treffeillä. Se olisi helpompaa, jos kylmyys ja tylytys korvattaisiin huomaavaisuudella ja ystävällisyydellä.

"Olet oikein kivan näköinen mies, mutta ei kiitos, nyt en lähde treffeille. Kiitos kuitenkin kysymästä!" Ja nätti hymy siihen päälle silmiin katsoen.

"Hei! Toivottavasti en häiritse, mutta olisiko mahdollista, että saisin puhelinnumerosi, niin voisin pyytää sinua myöhemmin treffeille?"

• Anonyymi

On teillä naisilla aika mitättömät ongelmat. Jotkut eivät saa seuraa edes sieltä Tinderistä.

• Anonyymi

Ehkä et ymmärtänyt aloitustani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä et ymmärtänyt aloitustani.

Turha toivo, ymmärsin kyllä. Tuntuu se Tinder monista muistakin väkinäiseltä mutta pakko vaan yrittää. Sinulta puuttuu sekin yritys koska ongelmasi ovat aika pieniä ja itsekeksittyjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turha toivo, ymmärsin kyllä. Tuntuu se Tinder monista muistakin väkinäiseltä mutta pakko vaan yrittää. Sinulta puuttuu sekin yritys koska ongelmasi ovat aika pieniä ja itsekeksittyjä.

Miten niin? Ihan asiallista kysyä täältä muiden kokemuksista. Ätmien vuosia jatkunut ulina naisten nirsoudesta ja jännämiehistä järkevämpää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin? Ihan asiallista kysyä täältä muiden kokemuksista. Ätmien vuosia jatkunut ulina naisten nirsoudesta ja jännämiehistä järkevämpää?

Onhan se ihan asiallista, ei siinä mitään pahaa ole. Mutta miestä helposti ihmetyttää kuinka eri maailmassa naiset elävät myös ongelmien suhteen.

• Anonyymi

Löysin miehen terassilta. Ajattelin ettei ole hyvä vanheta yksin. Ei ole rikas eikä komeamies vaan tavallinen pulliainen. En luota komeisiin miehiin edes eli parempi ottaa joku tavis jota muut naiset ei havittele.

• Anonyymi

"Olisi ihana tavata mies vain sattumalta ja ihastua. Hykerrellä itsekseen, vaihtaa katseita ja myöhemmin rohkaistua ja kysyä ulos. Tinderistä puuttuu tämä kaikki jännitys. "

Tinderhän on roskaa, mutta...

Sinun täytyy kysyä itseltäsi..

Tahdotko KUMPPANIN vai tahdotko ihastua?

• Anonyymi

Kelpaako 35 v kokematon mies?

• Anonyymi

keski ikäiset naiset on hyviä opettamaan alkalaiseksi kaikea kannattaa hakea,

• Anonyymi

Täälähä mie nyt oon ihana vanhaäijä.
      Kyllähä mie vähä ruma oon ei se mittää haittaa.
      Miss sie oot?

• Anonyymi

Samaa mieltä oikeastaan kaikesta aloittajan kanssa. En minäkään lähde nettideiteille enkä tapaa ketään "minuuteissa" vaan aidon kohtaamisen ja tunteen kautta.

• Mitkä asiat miehessä viehättää ja ihastuttaa?☺️

• Anonyymi

Tulkitsen sun sanovan että et osaa päätellä kuvasta ihastutko mieheen vai en. Itse miehenä mulla on sama. Ihastun itsekin hyvin harvoin. Kolme ihastusta 6v aikana. Yksi tos vahva 6v sitte ja kuukauden aikana kaksi. Viimeisin niistä oli pari kuukautta sitten. Vahva ihastus mutta sain rukkaset mikä kipeää ja kaihertaa vieläkin vähän. No sentään pystyin vielä ihastumaan. Mietin jo onko minussa jotain vikaa kun en tunne mitään ketään kohtaan.

• Ihastun liiankin helposti. Ovat vaan olleet kaikki ihastumiset yksipuoleisia. En varmaan koskaan tule kokemaan miltä tuntuu olla ihastumisen kohteena.

• Anonyymi

Haluan naisen, noin 40 vuotiaan kauniin jolla on ihastuttava luonne, iloinen persoona joka e i polta röökiä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      48
      11155
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      82
      7549
    3. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      75
      5509
    4. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      44
      5494
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      76
      4798
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      33
      4173
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      48
      3026
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      2915
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      41
      2505
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      40
      2440
    Aihe