"Vitun idiootti"

Anonyymi

Jokaisessa parisuhteessa ja avioliitossa suusta pääsee isoja sammakoita eikä puhe toiselle ole aina kuin enkelin puhetta.
Joitain käytöstapoja pitäisi silti olla myös riita tilanteissa ja silloin kun toisen käyttäytyminen ottaa päähän.

Olemme mieheni kanssa molemmat suht temperamenttisia, mutta mieheni vie minusta silti voiton.
Jos hän suuttuu minulle tai teen vahingossa jotain, esim. likaan hänen hienon vaatteensa tai rikon jotain niin saan kommentin, että olen vitun idiootti.
Yksi päivä en osaanut laittaa autoon kauppakassia niin, että se pysyy pystyssä eikä kaadu (kassissa oli avattu alkomahooli pullo) niin pussin kaatuessa sain kommentin, että ei voi olla niin vaikeeta laittaa sitä kunnolla.

Kerran hän suuttui jostain pieleen menneestä työ jutusta niin paljon, että meidän koriste-esineet kärsi. Kun tulin töistä kotiin, lattaioilla oli vielä tuhotyön jälkiä..

Esiintyykö muilla vastaavaa? Miten suhtautuisitte tällaiseen käytökseen?

15

1594

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suhtautuisin niin, että lopettaisin suhteen.

    • Anonyymi

      Ei esiinny! Muutaman viikon kuluttua tulee täyteen 50 vuotta avioliittoamme.
      Yhtään ainoaa kertaa kumpikaan meistä ei ole mennyt henkilökohtaisen herjaamisen tasolle! EI KERTAAKAAN!
      Tekemisestä tai tekemättä jättämisestä on sanottu tai kysytty syytä.
      Ei koskaan "sinä olet tuollainen" vaan "oliko tuo nyt pakko tehdä noin"?

      Kumpikaan ei ole koskaan VAATINUT toiselta mitään.
      Mutta, "mitä mieltä olisit jos - -"? "Mieleni on joskus tehnyt - -". "Olisikohan meidän aika jo - -"?

      Olemme kumpikin melko räiskähtelevää tyyppiä mutta emme ole menneet asiattomuuksiin.

    • Anonyymi

      Jos te kumpikin käytätte roskakieltä , olette yhtä ala-arvoisia. Taas on vakka kantensa valinnut.

      Kuitenkin jos vain miehesi on tuo saasta puskija, teeppä näin:
      Katsot suoraan silmiin ( aikana jolloin olette normaali ystävällisessä tilassa keskenänne) ja sanot ilmoitat , siis et yritä sitä etkä yritä tätä , vaan tiukan ystävällisellä äänellä ilmoitat. Siis miehelle silmiin katsoen:

      “ Minä en koskaan enää, en ikinä , halua kuulla suustasi ilkeää ja halventavaa puhetta. Ymmärrätkö?”

      Ei yhtä ainutta sanaa enempää. Ei syyttelyä. Ei syyttelyn kuulemista. Ei mitään muuta.
      Salli miehesi sulattaa kuulemiaan sanojasi.

      Jos hän on hiukan yksinkertainen, saattaa olla että joudut toistamaan tämän toisen kerran.

      Ellei hän vieläkään ymmärrä viestiäsi, on aivan sinusta itsestäsi kiinni, haluatko jatkaa likakaivona olemista noin yksikertaisen ihmisen kanssa.

      • Anonyymi

        Kiitos tästä, täytyypä tehdä noin!
        Itse en ole käyttänyt häntä kohtaan roskakieltä ikinä, osaan hallita kielenkäyttöni niin etten ala haukkumaan toista.
        Olemme olleet todella pitkään yhdessä ja avioliitossa, mutta tämä käytös on tullut esiin vasta muutaman viime vuoden aikana.


    • Anonyymi

      Naiskumppani on tempperamenttinen ja aika helposti tulistuva. Suusta tulee usein panokelvotonta tekstiä. Yleisimmät on vitun kisipää, mulkku ja yleisin kaikki miehet on samanlaisia. Nainen on muuttunut todella paljon.

      • Anonyymi

        Ja sinä haluat kuulla tuota? Sinä vain kuunnellessasi saastaan heittoa korvillesi ja kasvoillesi, yllytät naistasi lisään rivouksia!
        Teillä kummallakin on vinksahtanut jotain hyvin pahasti korvien välissä!


    • Anonyymi

      Oottepa te idiootteja kaikki!!!!

    • Anonyymi

      Ei sanat vaan teot.

    • Anonyymi

      Tunteita kuuluu ilmaista.

    • Anonyymi

      Kyllä välillä kuppi läikkyy yli ja kukas parempi purkauksen kohde kuin se kumppani. Puolin ja toisin tulee ja se on sitä elämää.

    • Anonyymi

      Itse en suostu kuuntelemaan kenenkään suusta tuollaista "vitun idiootti" sun muuta henkilökohtaisuuksiin menevää tekstiä.
      Minä nostan kytkintä heti, poistun paikalta vaikka keskellä yötä. Nykyisessä parisuhteessa olen tehnyt näin kaksi kertaa. Takaisin olen tullut vasta sitten kun toinen on pyytänyt anteeksi. Viimeksi totesin. että kannattaa opetella käyttäytymään, ensi kerralla en enää takaisin tule.

      Minusta toisen haukkuminen idiootiksi, ääliöksi, paskaksi sun muuta ei parisuhdetta paranna tippaakaan. Jos ei ole yhtään parempaa ja kauniimpaa sanottavaa rakkaalleen kuin vitun ääliö, kannattaa pitää suu kiinni.

    • "pussin kaatuessa sain kommentin, että ei voi olla niin vaikeeta laittaa sitä kunnolla. "

      Tuo ei mielestäni ole ollenkaan paha.

      "Jos hän suuttuu minulle tai teen vahingossa jotain, esim. likaan hänen hienon vaatteensa tai rikon jotain niin saan kommentin, että olen vitun idiootti. "

      Tuollainen kommentti taas kertoo niin suuresta kunnioituksen puutteesta, että asettaisin tuollaisen puheen lopettamisen parisuhteen ehdoksi. Sanoisiko hän omalle äidilleen tai isälleen tai pomolleen samoin?

    • Anonyymi

      Kun on raskas työ päivä takana vaimo ainakin välillä lataa kauppareissun yhteydessä, en ota siitä hernettä nenään koska tunne vaimoni tunne tilat, ei se pahaa tarkoita mut purkaa vitutustaan kuten itsekin sanonut. Joku tavara väärässä kohtaa ostoskorissa vaimon mielestä sit kuuluu, vittu älä laita sitä siihen siirrä nyt heti tai jos kassi kaatuu autossa, pitiks se laittaa noin kun sä et vaan osaa, pitääks mun. Mua ei purkaukset haittaa, niin kauan oltu et tuntee toisen hyvin, henk kohtaisuuksiin meni muutaman kerran nuorena ja kun sanoin pyysi anteeks eikä enää tullut sen jälkeen.

    • Anonyymi

      Olet väärässä. Kaikissa liitoissa EI halvenneta, haukuta tai käytetä rivoa verbalismia vaikka kuinka asiat näyttävät synkiltä.
      Sitä ei tarvitse itse käyttää sen enempää kuin hyväksyä keneltään muulta.

      Tolloutta ja harkittua typeryyttä ei tarvitse hyväsyä!

    • Anonyymi

      Vittu on tänä päivänä täytesanana aika monella miehellä ja näköjään myös nuoremmilla naisilla. Teen töitä isossa porukassa, en jaksa kuunnella jatkuvaa vitun hokemista joten ostin kuulokkeet jotka suodattaa pois kaiken ympärillä olevan melun. Suosittelen.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      269
      2255
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1103
    3. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1033
    4. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      76
      1021
    5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      274
      862
    6. Kun unohdat tämän

      Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
      Ikävä
      79
      805
    7. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      72
      789
    8. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      64
      680
    9. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      17
      670
    10. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      659
    Aihe