Tuhoaako kristityt kristillisyyden maailmasta?

Anonyymi

Miksi maailmassa tarvitaan tuhansia kristittyjen lahkoa?
Raamatussa olevien Jeesuksen evankeliumien mukaan Paavia ei ole Jeesus asettanut valtaan Jeesuksen antamien tietojen mukaan.
#jesuiittojen vala:
”Minä _______ (nimi) vannon Jumalan ja kaikkien näiden pyhimysten läsnäollessa, että hänen pyhyytensä paavi on Kristuksen sijaishallitsija ja ainoa katolisen tai universaalin kirkon johtaja.
Tämä valta on annettu Jeesukselta. Paavilla on valta suistaa vallasta harhaoppisia kuninkaita, prinssejä, valtioita, liittovaltioita ja hallituksia. Kaikki jotka ovat laittomia ilman hänen pyhää suostumustaan ja ne voidaan turvallisesti tuhota.
Vakuutan edelleen, että haluan auttaa ja avustaa ja neuvoa kaikkia tai ketä tahansa Hänen Pyhyytensä asiamiehistä, missä tahansa olenkin, ja tahdon tehdä parhaani luvallisesti tai luvatta hävittääkseni juurineen harhaoppiset protestanttiset ja liberaalit opit (Liberaalit opit ovat niitä joissa sinä itse valitset siihen mihin uskot).
Lupaan ettei minulla ole omaa mielipidettä ja tottelen kuin ruumis. Sodin salassa tai avoimesti kaikkia harhaoppisia, protestantteja ja liberaaleja vastaan, sillä minut on ohjattu tuhoamaan ja hävittämään heidät koko maan päältä. En säästä ketään sukupuolen, iän tai kunnon perusteella.
Minä tahdon hirttää, tuhota, keittää, nylkeä, kuristaa ja elävältä haudata nämä kunniattomat harhaoppiset; repiä auki heidän vatsansa ja naistensa kohdut, murskata seinää vasten heidän lastensa päät tuhotakseni ainiaaksi heidän inhottavan rotunsa.”#
"Tämä valta on annettu Jeesukselta. " tuo ei ole raamatussa olevan sen Jeesuksen antama tieto joka mm Lait vahvisti. Joten kyseessä on vakava väärä tieto Jeesuksen Nimeen. Ja jos kristittyjen oma jeesus sen antoi, niin hänellä ei ole Jumalan ja Jeesuksen oikeutta asettaa Paavia laittomuuksineen valtaan:
raamatun mukaan syntyi kaksi Jeesusta: 1/Matt. 2:1 ja 2/Luuk. 2:2-5
Tässä kristittyjen jeesus historian laittomien tekojen mukaan:
"Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus." (Lue myös Matt. 24:23-26)
-
Kysymys on ajankohtainen sikäli, että kristittyjen suunnitelmiin kuuluu kaikkien yhdistäminen yhdeksi:
http://www.kotipetripaavola.com/jesuiitat.html#3
-
Miten kristillisten pitäisi toimia, etteivät joudu kristittyjen jo Paavalin aloittamien vainojen alaisina tuhotuksi?
--
1.Korinttolaiskirje:
15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
-
http://fi.wikipedia.org/wiki/Paavalin_kirjeet
"Apostoli Paavali oli ensimmäisen kristillisen sukupolven merkittävin uskonoppinut. Hän julisti evankeliumia ja perusti seurakuntia kolmen vuosikymmenen ajan Rooman valtakunnan itäosiin."
-
Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskovaisia apostoleineen ja herra jumalineen joilla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia opettajina.
--
Kristilliset = Jeesuksen ja Jeesuksen opetuslapsien perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppein ymmärtäväisiä järkeviä seurakuntalaisia Jeesuksen opetuslapsineen.
Näistä, Jeesuksen, opetuslapsineen perustamista seurakunnista ei ole yhtään rikollisten kristinuskon kristittyjen seurakuntia vaan ne ovat kristillisten ihmisten seurakuntia:
Ilm. 2:1-29 Pergamos, Tyatira, Sardes, Smyrna, Filadelfia, Efeso, Laodikea
HUOM!
Amerikkalainen "Filadelfia" seurakunta ei ole Jeesuksen ja Hänen opetuslapsien perustama. Sen perustivat 1850 luvulla verovapaan rahan keinottelijat.

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Raamattu on musteläiskätesti, jokainen lukee sieltä sen mitä haluaa kuulla ja uskoo sitä joka selittää sellaisena kuin hän sen haluaa kuulla. Mitään yhtä kristinuskoa ei ole ikinä ollut mahdollista ollakaan. Kaikki uskonnot pirstaloituvat ajan myötä pienempiin lahkoihin ja syntyy uusia isompia uskontoja. Islamkin on jakautunut useisiin alaryhmiin, joskaan ei läheskään niin moneen kuin kristinusko.

• Anonyymi

Ehkä juuri se raamatun ristiriitaisuus antaa mm amerikkalaisille perustaa uusia osakeyhtiö lahkoja.
        Ihmisille asetetut Lait rikotaan ja vätetään että Jeesus on kaikki synnit sovittanut vaikka Matt. 24:23-26 Jeesus tekee laittomuudelle selväksi tuomionsa joten ei tarvitse tuomiopäivää eikä mädäntyneen ruumiin ylösnousemista kauaa...

• Anonyymi

Eivät näköjään ole onnistuneet tuhoamaan 2000 vuoden sisällä.

• Humanismi oli 1470-1960 johtava filosofia ja oli ihmiselle ja hänen hyvyydelleen pyhitetty aika. (Ptolemys commentary on St John Prologue). Tuota aionia seuraa 1960-2450 kirkolle pyhitetty aika ja aioni. Niin kuin ihminen hävitettiin omana aioninaan pientä jäännöstä lukuun ottamatta niin myös käynee kirkon aionina, että tuo aioni tuhoaa kirkon pientä jäännöstä lukuun ottamatta.

Laki - Vanhemmuus - Esikoisuus - Totuus - Sana - Elämä - Ihminen - Kirkko

Laki 1470-960 eKr , Vanhemmuus 960 - 490 eKr, Esikoisuus 490 - 0 eKr, Totuus 0 - 490 jKr, Sana 490 - 980 jKr, Elämä 980 - 1470 jKr, Ihminen 1470 - 1960 jKr, Kirkko 1960 - 2450 jKr.

Jokaisena noina aikana kukoisti hetken mainittu asia, mutta johti mainitun asian tuhoon lopulta. Esim. Kristus ESIKOISENA esikoisten aikana kuoli ristillä. Vain jäännös esikoisista jäi voimaan. Nämä ovat tavallaan tuhon aioneita kullekin mainitulle asialle. Ja edellisenä aionina siis tuhoutui HUMANISMI ja tänä nykyisenä aionina tulee tuhoutumaan KIRKKO.

• Anonyymi

Ovatko kaikki kristillisten, Jeesuksen ja Hänen opetuslasten perutamat seurakunnat vielä jäljellä?
        Kristittyjen paavalilais-luterilaisuusden seurakunnanhan on voimissaan laittomuuksista huolimatta mutta kristillisten toiminta on tarkoin suojeltua.
        Ilm. 2:1-29
        Pergamos, Tyatira, Sardes, Smyrna, Filadelfia, Efeso, Laodikea.
        -
        Huom. Nykyinen "Filadelfia" seurakunta ei ole Jeesuksen ja Hänen opetuslapsien perustama.

• Anonyymi kirjoitti:

Ovatko kaikki kristillisten, Jeesuksen ja Hänen opetuslasten perutamat seurakunnat vielä jäljellä?
        Kristittyjen paavalilais-luterilaisuusden seurakunnanhan on voimissaan laittomuuksista huolimatta mutta kristillisten toiminta on tarkoin suojeltua.
        Ilm. 2:1-29
        Pergamos, Tyatira, Sardes, Smyrna, Filadelfia, Efeso, Laodikea.
        -
        Huom. Nykyinen "Filadelfia" seurakunta ei ole Jeesuksen ja Hänen opetuslapsien perustama.

Apostolinen sukksessio lienee Roomalais-katolisen kirkon kohdalla melko selkeää. Muiden osalla lienee niin, että on perustettu uusia asioita kun on joko:
        A) Käyty Israelissa ja saatu sieltä kehotus perustaa uusi seurakunta tai sääntökunta
        B) Kristus on ilmestynyt Kolmannen taivaan ja sen asukkaiden kera
        C) Jokin paavin tms. valtuuttamma kuninkaan tai keisarin valta kehottaa perustamaan seurakunnan tai muun hyväntekväisyyslaitoksen

Joskus nuo kaikki kolme ovat yhtä aikaa voimassa ja toteutuneet. On käyty Israelissa, on saatu ja koettu Kristuksen tms. Ilmestys ja on Kuninkaan tai Keisarin myöntämä lupa perustaa.

Uskon kyllä, että kaikki seurakunnat ovat tavalla tai toisella yhä olemassa. Joko apostoliseen suksessioon perustuvina tai sitten Ilmestykseen perustuvina.

• Anonyymi
        alfa123om kirjoitti:

Apostolinen sukksessio lienee Roomalais-katolisen kirkon kohdalla melko selkeää. Muiden osalla lienee niin, että on perustettu uusia asioita kun on joko:
        A) Käyty Israelissa ja saatu sieltä kehotus perustaa uusi seurakunta tai sääntökunta
        B) Kristus on ilmestynyt Kolmannen taivaan ja sen asukkaiden kera
        C) Jokin paavin tms. valtuuttamma kuninkaan tai keisarin valta kehottaa perustamaan seurakunnan tai muun hyväntekväisyyslaitoksen

Joskus nuo kaikki kolme ovat yhtä aikaa voimassa ja toteutuneet. On käyty Israelissa, on saatu ja koettu Kristuksen tms. Ilmestys ja on Kuninkaan tai Keisarin myöntämä lupa perustaa.

Uskon kyllä, että kaikki seurakunnat ovat tavalla tai toisella yhä olemassa. Joko apostoliseen suksessioon perustuvina tai sitten Ilmestykseen perustuvina.

Otitkohan tarkalleen mitä tarkoitin. Ehkä en ilmaissut itseeni oikein...
        -
        Jeesuksen, opetuslapsineen perustamista seurakunnat kristillisten seurakuntia joiden Laille kuuliaisia jäseniä kristittyjen Paavali vainosi ja tapatti: Ilm. 2:1-29.
        Noista seurakunnista ja niiden toiminnasta nykyisin olisin kiinnostunut.
        Niitä seurakuntia on raamatun mukaan 7 ellei kristityt vainotessaan miekanvoimalla niitä alistaneet laittomuuden käytöön.
        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa."
        Apostolien teot: (kristitty Paavali oli Jeesusta seuranneiden kristillisten vihaajana...)
        8:1 Myös Saulus hyväksyi Stefanuksen surmaamisen. Ja sinä päivänä nousi suuri vaino Jerusalemin seurakuntaa vastaan; ja kaikki hajaantuivat ympäri Juudean ja Samarian paikkakuntia, paitsi apostolit."
        8:3 Mutta Saulus raateli seurakuntaa, kulki talosta taloon ja raastoi ulos miehiä ja naisia ja panetti heidät vankeuteen.
        12:5 Niin pidettiin siis Pietaria vankeudessa; mutta seurakunta rukoili lakkaamatta Jumalaa hänen edestänsä."
        ---
        Siis kristityt ja kristilliset ovat eri ryhmiä:
        Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskovaisia apostoleineen ja herra jumalineen joille Jeesuksen ei perustanut seurakuntia eikä heillä ole Jeesuksen opetuslapsia vaan apostoleita.
        -
        Kristilliset = Jeesuksen perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppein ymmärtäväisiä seurakuntalaisia Jeesuksen opetuslapsineen.
        Kristillisillä oli pitkään ja on edelleenkin muutamia sellaisia opetuslapsia joilla on taitoja parantaa sairaista jne mutta maalliset Lait ovat jo aikoinaan asettaneet esteen heidän toimintaan ja noitinahan sellaisia poltettiin satoja vuosia rovioilla. Nyt rovioilla poltetaan lähetystyön keinoin kehitysmaissa:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
        Noitavainot nykyaikana
        Vielä nykyään joissakin vahvasti taikauskoisissa ja perinteisiin nojaavissa yhteisöissä harjoitetaan noitavainoja. Nykyajan vainot vaativat tuhansia ihmishenkiä vuosittain.[16] Etelä-Afrikan pohjoisosassa jopa satojen noidiksi epäiltyjen ihmisten uskotaan saaneen surmansa noitavainoissa 1990-luvulla.[17] Kamerunissa järjestetään noitaoikeudenkäyntejä, joissa syytetty voi saada tuomion noitatohtorina esiintymisestä. Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008.[18] Nigeriassa noin 5 000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[19] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia". Vuonna 2010 Haitilla tapettiin 45, joita syytettiin koleran levittämisestä voodoon avulla.[20]"

• Anonyymi kirjoitti:

Otitkohan tarkalleen mitä tarkoitin. Ehkä en ilmaissut itseeni oikein...
        -
        Jeesuksen, opetuslapsineen perustamista seurakunnat kristillisten seurakuntia joiden Laille kuuliaisia jäseniä kristittyjen Paavali vainosi ja tapatti: Ilm. 2:1-29.
        Noista seurakunnista ja niiden toiminnasta nykyisin olisin kiinnostunut.
        Niitä seurakuntia on raamatun mukaan 7 ellei kristityt vainotessaan miekanvoimalla niitä alistaneet laittomuuden käytöön.
        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa."
        Apostolien teot: (kristitty Paavali oli Jeesusta seuranneiden kristillisten vihaajana...)
        8:1 Myös Saulus hyväksyi Stefanuksen surmaamisen. Ja sinä päivänä nousi suuri vaino Jerusalemin seurakuntaa vastaan; ja kaikki hajaantuivat ympäri Juudean ja Samarian paikkakuntia, paitsi apostolit."
        8:3 Mutta Saulus raateli seurakuntaa, kulki talosta taloon ja raastoi ulos miehiä ja naisia ja panetti heidät vankeuteen.
        12:5 Niin pidettiin siis Pietaria vankeudessa; mutta seurakunta rukoili lakkaamatta Jumalaa hänen edestänsä."
        ---
        Siis kristityt ja kristilliset ovat eri ryhmiä:
        Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskovaisia apostoleineen ja herra jumalineen joille Jeesuksen ei perustanut seurakuntia eikä heillä ole Jeesuksen opetuslapsia vaan apostoleita.
        -
        Kristilliset = Jeesuksen perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppein ymmärtäväisiä seurakuntalaisia Jeesuksen opetuslapsineen.
        Kristillisillä oli pitkään ja on edelleenkin muutamia sellaisia opetuslapsia joilla on taitoja parantaa sairaista jne mutta maalliset Lait ovat jo aikoinaan asettaneet esteen heidän toimintaan ja noitinahan sellaisia poltettiin satoja vuosia rovioilla. Nyt rovioilla poltetaan lähetystyön keinoin kehitysmaissa:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
        Noitavainot nykyaikana
        Vielä nykyään joissakin vahvasti taikauskoisissa ja perinteisiin nojaavissa yhteisöissä harjoitetaan noitavainoja. Nykyajan vainot vaativat tuhansia ihmishenkiä vuosittain.[16] Etelä-Afrikan pohjoisosassa jopa satojen noidiksi epäiltyjen ihmisten uskotaan saaneen surmansa noitavainoissa 1990-luvulla.[17] Kamerunissa järjestetään noitaoikeudenkäyntejä, joissa syytetty voi saada tuomion noitatohtorina esiintymisestä. Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008.[18] Nigeriassa noin 5 000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[19] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia". Vuonna 2010 Haitilla tapettiin 45, joita syytettiin koleran levittämisestä voodoon avulla.[20]"

Dan. 11:33-35 KR 1992, Dan. 12:10
        Kansan oikeat opettajat ovat melkoisessa paineessa ja sulatusuunissa.
        Syytä siihen ei raamatussa kerrota.
        Eliitti jostakin syystä karsastaa niitä, jotka tahtovat tavallista kansaa opettaa.
        Ehkä eliitin poliittinen valta jotenkin on vaarassa noiden kansanopettajien toimesta. Monet toivovat kansan olevan pimeässä ja sakeassa tietämättömyyden sumussa ikuisesti. Ja eliitin hallitsevan maailmaa niin hyvin kuin kykenevät siihen.

• Anonyymi

Journalistit tietää ja löytää paljon joten kannattee ottaa talteen heidän tekstiestä tietojen lähteet tai ainakin poimia muistii "etsi" sanoja tai lauseita. Itse olen laiska googlaamaan mutta uteliaisuus pakottaa =)
        Tosin, uskovaiset pitävät lehdistön tietona jopa valheellisina mutta harvoimpa ovat, jos koskaan kumoamaan niitä tietoja.

• Anonyymi
    • Lahkot on todella surkea asia ,mutta sitä se saatana tekee ja ihmisiä eksyy ne ,joilla ei ole uskonjuuria ,jotta osaavat varoa perkeleen ansoja eli siis toiset ovat järkähtämättömiä uskossaan ja pysyvät Totuudessa ja sitten on niitä sinisilmäisiä ,jotka nielaisee saatanan ansat ihan ilman silmänräpäytystä.Siinä sitten jollain david koreshilla on helppo työ saada rahastettavia mukaan .
      Raamatussa varoitetaan lahkoista ..vääristä opettajista ....jeesuksena esiintyjistä ..vääristä profeetoista ...eksytyksestä eksytyksestä eksytyksestä ..varoitus varoitus varoitus ja silti on porukkaa ,että heti mennään kun joku hörhö tulee ja puhuu hienoja ...ne uskon juuret kun puuttuu.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Te olette isästä perkeleestä

Efesolaiskirje:
      4:6 yksi Jumala ja kaikkien Isä, joka on yli kaikkien ja kaikkien kautta ja kaikissa.

Jeesuksen opetuksia:

Matteuksen evankeliumi:
      23:9 Ja isäksenne älkää kutsuko ketään maan päällä, sillä yksi on teidän Isänne, hän, joka on taivaissa.

Johanneksen evankeliumi:
      8:44 Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.

10:30 Minä ja Isä olemme yhtä.

• Anonyymi

Tämän Jeesuksenko uskovaiset uskoo sovittaneet syntinne?
      Tässä kristittyjen jeesus:
      "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
      -
      Montako Jeesusta kristityt tarvii sintiensä sovittamiseksi vaikka synnit ovat rikoksia joita Jeesus ei sovittanut?
      Kahden Jeesusten syntymät!
      Syntymät:
      1/Matt. 2:1 vertaa 2/Luuk. 2:2-5
      Lisää tietoa täältä: http://www.vapaa-ajattelijat.fi/kritiikki/raamattu/raam1.html
      -
      Kuka on kristittyjen syntien sovittaja?
      Jeesus ei rikoksia sovittanut; synti = laittomuus = rikos: 1 Johanneksen kirje 3:4-10
      Ja kolmen Jeesuksen kuolemat, ei yksi voi kuolla kolmella eri tavalla:
      1/Matt.27:49, 27:50, vertaa
      2/Joh.19:30
      3/Luuk.23:46.
      -
      uskovatko uskovaiset eksytettyinä vain omasta tahdostaan laittomuuden herroihinsa vaikka Jeesus on kieltänyt?
      Luukkaan evankeliumi: 6:46 Miksi te huudatte minulle: 'Herra, Herra!' ettekä tee, mitä minä sanon?"
      Matteuksen evankeliumi: 7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon."
      Joh. 14:15 Jos te rakastatte minua, niin pitäkäät minun käskyni.
      Matteuksen evankeliumi:
      5:21 Te olette kuulleet sanotuksi vanhoille: 'Älä tapa', ja: 'Joka tappaa, se on ansainnut oikeuden tuomion.'
      19:18 Hän sanoi hänelle: "Mitkä?" Jeesus sanoi: "Nämä: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta',
      Markuksen evankeliumi:
      10:19 Käskyt sinä tiedät: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Älä toiselta anasta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi.'"
      Luukkaan evankeliumi:
      18:20 Käskyt sinä tiedät: 'Älä tee huorin', 'Älä tapa', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi.'"
      Jeesus ei ole laittomien kanssa, "KAIKKI" tarkoittaa myös Lakia:
      Matt. 28:19 - 20 "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, ((( väärennös:kastamalla heitä))) Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."
      -
      ((( väärennös:kastamalla heitä / Jeesus ei ole käskenyt kastaa ketään laittomuuden jäseniksi vaan tuominnut heidät.)))
      Matteuksen evankeliumi:
      7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
      23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
      Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
      25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."
      -
      Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
      24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
      24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
      24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
      24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      288
      3523
    2. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      6
      2415
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      255
      2219
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      68
      2089
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      76
      1754
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      351
      1393
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      27
      1195
    8. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      65
      1089
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      24
      1084
    10. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1080
    Aihe