Hei. Ongelmana krooninen nenästä tuleva keltainen paksu räkä, joka haisee todella pahalta. Haju tuntuu myös nenän sisällä.
Vaiva on jatkunut todella pitkään, siis useita vuosia ja nenä on jatkuvasti tukossa.
Onko tämä normaalia?
Voiko tälle asialle tehdä jotain ja mikähän tuon mahtaa aiheuttaa?
Lääkärissä olen asiasta kertonut, lääkäri on sanonut että osta apteekista nenäsumutteita (ilman reseptiä) mutta eipä noista ole mitään apua ollut. Aivan sama kuin ei käyttäisi ollenkaan.
Nenäkannnua olen käyttänyt ja tulla lähtee nenä tukkoisuus pois väliaikaisesti mutta keltainen räkä palaa kaikesta huolimatta aina, vai pitääkö tuota nenäkannua käyttää jokaisena päivänä?
Sitkeä jatkuva keltainen räkä nenäontelossa
4
4767
Vastaukset
- Anonyymi
Onko poskiontelot kuvattu? Niissä voi olla tulehdus.
- Anonyymi
Millähän tuon tulehduksen saisi pois? Antibioottikuuri vai jotain antibioottista nenäsumutetta?
Poskionteloita ei ole kuvattu ikinä.- Anonyymi
Käy kuvauttamassa. Joku "tukos"tai ontelo voi olla joka ehkä kerää räkää joka pesii bakteeria. Joillakin on tiehyet niin kapeat ettei kaikki tule ulos millään ja räkää jää muhimaan.
Tiehyet tai ontelot tai miksi niitä sanotaan, voi leikata.
Mulla on ahtaat nenäontelot ja lisäksi sinne jonnekin tuli kysta joka kavensi onteloa lisää.
Kysta puhkaistiin. Myös korvassani on ollut rakkulakysta
eli mitä vaan pientä häikkää voi olla, joka on helposti korjattavissa
kunhan se löytyy kuvauksessa.
- Anonyymi
Syy voi olla myös hampaassa, jonka juuri on poskiontelossa tai hampaan alla on tulehdus, josta on yhteys poskionteloon. Hammaslääkäri osaisi tutkia tämän asian.
Yleislääkärin antama ohje nenäsumutteesta on yhtä tyhjän kanssa, jos vaiva on jatkunut jo vuosia. Syy pitäisi selvittää.
Ap :n viesti on vanha, mutta aihe on aina ajankohtainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803