Olen ollut kassalla töissä 2 vuotta 10.73€ palkalla ja keväällä valmistuin merkonomiksi, onko minulla oikeus saada enemmän palkkaa?
Kertokaa teidän omia kokemuksia jos olette saanut enemmän palkkaa.
E.K
VALMIS MERKONOMI
4
128
Vastaukset 4
- Anonyymi
Ei koulutuksella ole mitään tekemistä työelämän kanssa. Samaa palkkaa saa kaikki työntekijät oli koulutus tai ei.
- Anonyymi
Sanot suoraan vaikka nyt että "eihän tuolla voi elää" ja että ajaudut mieron tielle, palkkakuopan takia... Vaadi ainakin 4 € korotus tuohon. Uskon että pystyt siihen! Mieluummin vähän yläkanttiin, Älä ole turhan nuuka, koska ei siitä kukaan kärsi eikä se ole keneltäkään pois, jos sinullekin maksettaisiin enemmän!
- Anonyymi
Palkka tuntuu kiinnostavan.
Kymppi tunnissa on ihan hyvä kun ei tuhlaile. - Anonyymi
Ei koulutus mitään merkkaa, vaan suhteet, suhteet ja suhteet.
Tunnen yhden, joka äitinsä ansiosta sai merkonomin tutkintotodistuksen. Hän ei saanut oikeita töitä - johtuen ominaisuuksistaan. Sitten hänen äitinsä otti hänet töihin omalle työpaikalleen huomattavan hyvällä palkalla.
Toinen tapaus oli kassalla töissä, koulutus oli jotain ihan muuta. Hän liittyi erääseen porvaripuolueeseen, jonka kautta tapasi johtajasedän, joka otti tytön töihin johtamaansa paikkaan. Johtajasedän siipien suojassa tytölle maksettiin alusta lähtien kunnon palkkaa ja hänestä alettiin kouluttamaan parempia hommia varten saman tien.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791366
- 851263
- 98994
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40733Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7536Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44512