Koitappa sanoa jollekin naiselle että ei, ei kiinnosta. Ollaan kavereita vaan mutta en tanssi pillisi mukaan, mulla ei ole mitään velvoitteita toimia henkisenä olkapäänä, kuskina, viinanmaksajana tai minään muunakaan. Ei edes olla mitään sielunkumppaneita eikä olla tai tulla olemaan....
Nostaa siitä niin järjettömän kohtauksen kun olla ja saattaa. Meneekö se niin että jos nainen ole saanut huomiota pariin päivään, on ensimmäisen kohdeuhrin pakko kuunnella ja alistua naisen remmiin ilman mitään vastaväitteitä. Naisilla kuten miehilläkin ON AINAKIN TÄHÄN ASTI ollut oikeus sanoa että sori, nyt en kykene tai juuri tällä hetkellä ei olla samalla kanavalla. EI taida olla enää miesten oikeus tuo vaan pitäisi olla joku helvetin käskytettävä paskaämpäri.
Vielä pahempi jos tunnet naisen jostain. Siitä hetkestä kun kyseinen ämmä ottaa sut kohteekseen, sulla ei saa olla mitään mielipiteitä, jos koitat perustella, alkaa uusi maailman sota. Lopulta tilanne on se että nainen on viaton mee too uhri, vaikka ois itse ekaloittanut tilanteen niin äärimmilleen kun olla ja voi, on loppujen lopuksi AINA miehen vika jos naisella on paha päivä.
Ja jos noihin ei halua mennä mukaan, hengaa mielummin itekseen mutta sattuu törmäämään johonkuhun vaginan omistajaan JOKA haluaa yhtäkkiä purkautua... Jos et jaksa sillä hetkellä ja haluat vaan poistua tilanteesta, ilman suurempaa draamaa, KAADETAAN PASKA LAPIOLLA VÄKISIN SUN KURKUSTA ALAS. Jos vetoat siihen että teillä ei ole toisianne kohtaan mitään velvoitteita, ette seurustele, ette ole SOPINEET -MITÄÄN- ja tilanne on sinusta täysin absurdi, olet HETI sika. VIELÄ hirveämpi rikos on vissiin pyytää naista selittämään, miksi on alkanut yhtäkkiä raivoamaan. Silloin tulee "noku" ja "mä vaan kelasin kun" JA LOPULTA "no mä vaan oon tällänen ja sun pitää kestää se" VAIKKEI OLLA SOVITTU MITÄÄN JA TOI TULI TÄYSIN PUSKISTA "joo, oon nainen ja saan muuttaa mieltäni millon haluun ja tehä mitä lystään" " ja jos joku mies koittaa kyseenalaistaa niin se on sit sika"....
Onkohan sanomattakin selvää että mä en seurustele......
Nykyään kun valitetaan sitä ettei miehet osaa jättää rauhaan....
23
<50
Vastaukset
Jos sä vaikka näyttäisit tän kirjotuksen sille..Et taida vain uskaltaa.
- Anonyymi
Selitin ton tilanteen sille paikan päällä-mikä ei ollut kovin kivaa koska kaikki yhteiset kaverit oli vieressä kuuntelemassa sen huutoa ja kaakatusta. En ole koskaan nähnyt sitä niin skitsona, tosin tiedän että kyseisen ihmisen lempi puuhaa on leikkiä jotain äiti teresaa ja megamartyyriä, jos noista kumpikaan ei onnistu ja joku saa piikitettyä Bulshitin väiin, tulee tästä uusi uhri kyseiselle naiselle. Nyt oli mun vuoro....
Mutta siis kyllä, oon sanonut henkilölle erittäin päin näköä. Seuraavaksi odotellaan että kyseinen prinsessa aloittaa juorusodan ja joudun selittämään alusta asti ehkä turhimman asian ikinä mikä on aivan helvetin kuluttavaa. Enkä toivo että kukaan muukaan joutuu ton ämmän kaakatuksen uhriksi. Anonyymi kirjoitti:
Selitin ton tilanteen sille paikan päällä-mikä ei ollut kovin kivaa koska kaikki yhteiset kaverit oli vieressä kuuntelemassa sen huutoa ja kaakatusta. En ole koskaan nähnyt sitä niin skitsona, tosin tiedän että kyseisen ihmisen lempi puuhaa on leikkiä jotain äiti teresaa ja megamartyyriä, jos noista kumpikaan ei onnistu ja joku saa piikitettyä Bulshitin väiin, tulee tästä uusi uhri kyseiselle naiselle. Nyt oli mun vuoro....
Mutta siis kyllä, oon sanonut henkilölle erittäin päin näköä. Seuraavaksi odotellaan että kyseinen prinsessa aloittaa juorusodan ja joudun selittämään alusta asti ehkä turhimman asian ikinä mikä on aivan helvetin kuluttavaa. Enkä toivo että kukaan muukaan joutuu ton ämmän kaakatuksen uhriksi.Jaapsasjaa.. Se on sitten parasta että jatkossa pidät etäisyyttä kyseiseen kaakattimeen..
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Jaapsasjaa.. Se on sitten parasta että jatkossa pidät etäisyyttä kyseiseen kaakattimeen..
Joo, toivottavasti onnistuu... Noilla kaakattimilla on ihana tapa työntää juuret kohteittensa kaveripiireihin ja alkaa jauhaa samaa levyä myös niille. Kyseinen ämmä koitti loruilla mulle myös mun parhaasta kaverista ja sen parisuhdeasioista mitkä ei kuulu sille harakalle ollenkaan. Silloin hiljeni kun sanoin että ymmärrän näkökannan ja erimielisyyden mutta en ota kantaa koska mun hyvä ystävä, samoin se jonka kanssa riiteli.
Nyt kun tolla henkilöllä ei taida olla ketään vihankohdetta TAI parisuhdedraamaa johon mennä kolmanneksi pyöräksi pilaamaan muiden elämä, on se vissiin valinnut mut uudeksi kohteekseen. Lauantaina pahastui kun pidin pintani ja tajusi ettei kukaan muukaan porukasta lähtenyt siihen mukaan... tässä vaan venaillaan että millon alkaa puhelin laulamaan myrkkyä....
- Anonyymi
Aika draamamuijan oot saanut perääsi. Mut hei, ei kaikki naiset.
Naiselle ei voi sanoa EI..
Se haukkuu homoksi koska hänen mielestään kaikki miehet haluaa hänen pilluaan..
Jos ei halua pillua niin se on homo. :D- Anonyymi
Kyllä voi sanoa, jos kyllästyttää jonkun jutut, naiselle niin, että ei oikein nyt jaksa kuunnella, oikein :D
- Anonyymi
No miehiä nyt harvemmin kiinnostaa muut kuin omat asiansa.
- Anonyymi
Mä en jaksanut lukea noin piiitkäää alotusta, hirveeeen jaarittelevaa. Ei tommoseen voi sanoa kuin ei.
Heh... Ootkohan sä törmännyt mun lasten äitiin? ;oD
Mä joskus vitsailin, että jos joku ukko kestää sitä yli vuoden, mä hommaan putelin viskiä sille joka joulu. :oD Käyn halaamassa miestä ja toivotan hyvää ja parempaa uutta vuotta. Koska jos sitä joku mies kestää, se fokusoi kaiken energiansa häneen, ei minuun ja lapsiin. :oD- Anonyymi
Olit itse alle vuoden kimpassa?
Anonyymi kirjoitti:
Olit itse alle vuoden kimpassa?
Tais olla himpun yli, mutta mitä sitten? Ei liity tähän ollenkaan.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Tais olla himpun yli, mutta mitä sitten? Ei liity tähän ollenkaan.
Ei liity mitenkään. Ja toi kommentti sulle oli joltain naiselta joka ei kestä sitä että osaat suhtautua huumorilla noihin asioihin. Eli et provosoidu
Anonyymi kirjoitti:
Ei liity mitenkään. Ja toi kommentti sulle oli joltain naiselta joka ei kestä sitä että osaat suhtautua huumorilla noihin asioihin. Eli et provosoidu
Öö, siis mitenkä? No whatevör...
Provouduin mä exän kiemurteluihin pitkään... vuosia. Mutta faktat faktoina... hän on mun lasten äiti ja hänen kanssaan on tultava toimeen, on hän millainen ihminen tahaansa...
Kun mä pidän huolen omista asioistani, lapsista niin että ne tykkää ja voi hyvin, ei hänellä ole asiaa puuttua enää mun elämään.
Oikeastaan nyt hänen kanssaan menee oikein mukavasti. Oikeastaan se olikin hänelle jonkinlainen purkautumiskeino, jonka sallin, kun hermoilin.
- Anonyymi
No mitäs panit? Jos et olis pannut tuskin kukaan nainen alkais sua omistelemaan. Taidat olla sitä miestyyppiä joka antaa ymmärtää olevansa enemmän kuin sitten onkaan kun on päässyt panemaan.
Ihan yleinen miestyyppihän tuo on, veikkaan että palstallakin enemmistönä eikä siinä mitään, ei vaan pitäs alkaa sitten seurauksista nillittämään jos on itse itsensä naisen seuraan ängennyt.
Sanoudut vaan irti naisista, et anna niille yhtään saumaa niin ei ne sitten ahdistelekaan.
-harmis-- Anonyymi
En pannut. En seurustele. En harrasta noista mitään en oo harrastanut enkä TULE KOSKAAN harrastamaan. Ja toi kyseinen ämmä tietää sen. Tai luulin että tietää. Vissiin sen joku deitti perui (onnekas ja fiksu jätkä, tajusi välttää ansan) ja ja sitten toi harakka oletti että mun tehtävä on ottaa kaikki paska ja käskytys vastaan. Mulla ei oo sitä kohtaan mitään velvoitteita, nähään yhteisien frendien kautta ehkä muutama kerta vuodessa.
- Anonyymi
PLUS tossa alotuksessa juuri totesin/ kysyin että mikä siinä on että kun koittaa oikein urakalla vältellä KAIKKEA draamaa, naisia, ikuistä vääntöä ja valtataistelua.... NIIN miksi sitä tuputetaan juuri silloin väkisin tossa muodossa mistä kirjotin. VISSIIN NAISET OLETTAA ETTÄ JOS NE NÄKEE JONKUN MIEHEN MUUTAMAN KERRAN VUODESSA JONKUN YHTEISEN KAVERIN KAUTTA NIIN HE JOLLAIN PSYKOLLA TAVALLA OMISTAA MIEHEN SILLOIN. EI HELVETISSÄ OLE NIIN!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pannut. En seurustele. En harrasta noista mitään en oo harrastanut enkä TULE KOSKAAN harrastamaan. Ja toi kyseinen ämmä tietää sen. Tai luulin että tietää. Vissiin sen joku deitti perui (onnekas ja fiksu jätkä, tajusi välttää ansan) ja ja sitten toi harakka oletti että mun tehtävä on ottaa kaikki paska ja käskytys vastaan. Mulla ei oo sitä kohtaan mitään velvoitteita, nähään yhteisien frendien kautta ehkä muutama kerta vuodessa.
Jaa no siinä tapauksessa jos on ranta lähellä ota harakka kantoon ja heiträ järveen jäähtymään. se kyllä saattaa sitten vaikuttua niin sun tosimiehen otteista ettet saa sen jälkeen hetkenkään rauhaa siltä, sävy kuitenkin varmaan on ystävällisempi.
-harmis- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PLUS tossa alotuksessa juuri totesin/ kysyin että mikä siinä on että kun koittaa oikein urakalla vältellä KAIKKEA draamaa, naisia, ikuistä vääntöä ja valtataistelua.... NIIN miksi sitä tuputetaan juuri silloin väkisin tossa muodossa mistä kirjotin. VISSIIN NAISET OLETTAA ETTÄ JOS NE NÄKEE JONKUN MIEHEN MUUTAMAN KERRAN VUODESSA JONKUN YHTEISEN KAVERIN KAUTTA NIIN HE JOLLAIN PSYKOLLA TAVALLA OMISTAA MIEHEN SILLOIN. EI HELVETISSÄ OLE NIIN!!!!!
Mä oon tähän asti koittanu uskoa siihen että tällä pallolla on niitä hyviä ja ikäviä ihmisiä ja että jos oikeesti näkee ittensä ja muiden eteen vaivaa niin on hyviä chäänssejä saada kummastakin sukupuolesta ainakin kavereita....
Viimeaikoina alkanu usko tohon horjua helvetin pahasti. Jos oot jollekin naiselle perus ystävällinen niin heti tulee oletuksia. Sitä seuraa psykologiset paskatestit( vaikket edes etsi siinä mielessä ketään) ja jos et oo siinä vaiheessa tajunnut että ei, naisen kanssa ei voi olla vaan kavereita, alkaa ne määräilemään sua mielensä mukaan. Jos et suostu ja sanot että "me ei olla mikään vitun aviopari" alkaa sota. SAMALLA SAMAT ÄMMÄT VALITTAA KAIKISTA MIEHISTÄ SAMAA SKEIDAA MITÄ TEKEE ITE MUILLE JÄTKILLE - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon tähän asti koittanu uskoa siihen että tällä pallolla on niitä hyviä ja ikäviä ihmisiä ja että jos oikeesti näkee ittensä ja muiden eteen vaivaa niin on hyviä chäänssejä saada kummastakin sukupuolesta ainakin kavereita....
Viimeaikoina alkanu usko tohon horjua helvetin pahasti. Jos oot jollekin naiselle perus ystävällinen niin heti tulee oletuksia. Sitä seuraa psykologiset paskatestit( vaikket edes etsi siinä mielessä ketään) ja jos et oo siinä vaiheessa tajunnut että ei, naisen kanssa ei voi olla vaan kavereita, alkaa ne määräilemään sua mielensä mukaan. Jos et suostu ja sanot että "me ei olla mikään vitun aviopari" alkaa sota. SAMALLA SAMAT ÄMMÄT VALITTAA KAIKISTA MIEHISTÄ SAMAA SKEIDAA MITÄ TEKEE ITE MUILLE JÄTKILLEPahastut siis siitä jos joku nainen tykkää ja haluaisi olla kanssasi.. Kaikenlaista...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahastut siis siitä jos joku nainen tykkää ja haluaisi olla kanssasi.. Kaikenlaista...
Kuka hullu haluaisi olla kuvatun kaltaisen naisen kanssa?
Tämä taisi olla joku teiniketju..
- Anonyymi
Täälä yrittää olla kiva naista kohtaan,mut ei tympeetä käytöstä. Luetaan viestit eikä vastata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873765
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813320Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.693196On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702780Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli502352- 671923
- 421881
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,291869Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181719- 601708