Olitko koulussa rauhallinen vai reuho?

Anonyymi

Olitko koulussa rauhallinen vai reuho vai jotain siltä väliltä? Entä olitko hikipinko vai fletku vai jotain siltä väliltä?
Terveisin: Puolireuho

48

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En kehtaa kertoa.

    • En tiedä mitä fletku tarkoittaa.

      Olin järjettömän ujo ja pelokas ja katselin muiden touhuja. Oli minulla kyllä kavereita. Pelko taisi tehdä sen, ettei minusta hikipinkoa tullut, saattaa tietty johtua siitäkin, että olin kovin keskitasoa ja ihan lopussa jonniin verran alle keskitason :)

      Entäs sinä itse...nikkisi antaa jotain osviittaa, vai antaako?

      • Anonyymi

        Fletku=laiska, vetelys. Turku-Naantali-Rymättylä -seudun sanastoa. Nimimerkkini Puolireuho kertoo sen, että koulussa jonkin verran hassuttelin, mutta en aina. Toisinaan otin opiskelun tosissani, toisinaan taas laiskasti.
        Terveisin: Puolireuho


      • Anonyymi kirjoitti:

        Fletku=laiska, vetelys. Turku-Naantali-Rymättylä -seudun sanastoa. Nimimerkkini Puolireuho kertoo sen, että koulussa jonkin verran hassuttelin, mutta en aina. Toisinaan otin opiskelun tosissani, toisinaan taas laiskasti.
        Terveisin: Puolireuho

        Ahaa...sen alueen muretta.
        Suhtaudutko elämään puolireuhosti :)


      • Anonyymi

        Suhtaudun enimmäkseen puolireuhosti, siis elämänmyönteisesti ja asiallisesti, mutta en tosikkomaisesti.
        Terveisin: Puolireuho


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suhtaudun enimmäkseen puolireuhosti, siis elämänmyönteisesti ja asiallisesti, mutta en tosikkomaisesti.
        Terveisin: Puolireuho

        Se on hyvä tapa suhtautua elämään. :)


    • Kauhea häirikkö... Aina jälki-istunnossa..

      Tarkkailu-luokalla tuli oltua iso osa ajasta.

      Sitten määräaikainen erottaminen.


      Mutta keskiarvo oli jotain ysin luokkaa.
      Käytös oli vaan perssiistä.

      :D

      • Lahjakkaan lapsen tylsistymistä, kun ei ole haasteitako? :)


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Lahjakkaan lapsen tylsistymistä, kun ei ole haasteitako? :)

        Lähinnä adrenaliinin hakuisuutta..


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Lähinnä adrenaliinin hakuisuutta..

        Haetko sitä edelleen?


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Haetko sitä edelleen?

        Aina välillä. :D


      • Jostain syystä häiriköt on aina niitä, joilla olis älliä muttei kärsivällisyyttä olla ihmisiksi.


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Aina välillä. :D

        Ei huano..sanois Jorma Uotinen :D


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Jostain syystä häiriköt on aina niitä, joilla olis älliä muttei kärsivällisyyttä olla ihmisiksi.

        Niin se varmasti menee. Ja on sitä tutkittukin, että lahjakas lapsonen helposti turhautuu, kun hän oivaltaa asioita nopeammin kuin muut. Pitkästyessään tulee sitten mieleen kaikenlaista ...


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Jostain syystä häiriköt on aina niitä, joilla olis älliä muttei kärsivällisyyttä olla ihmisiksi.

        Vaikea keskittyä siihen mitä opettaja sanoo..

        :D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Vaikea keskittyä siihen mitä opettaja sanoo..

        :D

        Ei malta kuunnella vai?😝


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Ei malta kuunnella vai?😝

        Ei ainakaan kovin pitkään.. Keskittyminen herpaantuu..

        :D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Ei ainakaan kovin pitkään.. Keskittyminen herpaantuu..

        :D

        Mikä sen sitten herpaannuttaa?☺️


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Mikä sen sitten herpaannuttaa?☺️

        Ulkoiset ärsykkeet... Vierustoveri..

        Ei vain malta keskittyä.


      • Hah. Niin siellä apuluokalla sait ysejä.. Siellähän riitti kympin saamiseen se, että osas värittää kuvan ilman että meni liikaa yli..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Hah. Niin siellä apuluokalla sait ysejä.. Siellähän riitti kympin saamiseen se, että osas värittää kuvan ilman että meni liikaa yli..

        Ihan samat materiaalit kuin muillaki... Ja sitten vielä ylemmän koulutustason juttuja.

        Mie oon ihan kauhea röntti.. :D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Ihan samat materiaalit kuin muillaki... Ja sitten vielä ylemmän koulutustason juttuja.

        Mie oon ihan kauhea röntti.. :D

        Kyllä mä oon kuullu ne jutut, joten älä saapas yritä.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kyllä mä oon kuullu ne jutut, joten älä saapas yritä.

        Pelkkä paikallaolo toi hyvän numeron.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Pelkkä paikallaolo toi hyvän numeron.

        Samat jutut...

        Oli vaan sellanen korsto vartioimassa. :D


        Välillä päästettiin takas normiluokalle kun luultiin että oon rauhottunu..



        Sitten Elmeriltä loppu taas lääkkeet. :D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Samat jutut...

        Oli vaan sellanen korsto vartioimassa. :D


        Välillä päästettiin takas normiluokalle kun luultiin että oon rauhottunu..



        Sitten Elmeriltä loppu taas lääkkeet. :D

        Mun aikana oli vielä käytössä tasokurssit. Arvaa montako teitä apinoita siellä laajimmilla oppikursseilla oli?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mun aikana oli vielä käytössä tasokurssit. Arvaa montako teitä apinoita siellä laajimmilla oppikursseilla oli?

        Tasokurssit.. Oli ihan toimiva menetelmä..


        Taas kerran huomaa että äidit on ollu mukana päätöksenteossa. :D

        Kato kun kaikki kullannuput on yhtä hyviä ja kaikille pitäs antaa mitalit ihan vaan osallistumisesta...


        Annetaan kaikille kympit että pysytään tasa-arvosena. :D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Tasokurssit.. Oli ihan toimiva menetelmä..


        Taas kerran huomaa että äidit on ollu mukana päätöksenteossa. :D

        Kato kun kaikki kullannuput on yhtä hyviä ja kaikille pitäs antaa mitalit ihan vaan osallistumisesta...


        Annetaan kaikille kympit että pysytään tasa-arvosena. :D

        No ne lopetettiin, kun havaittiin, että pojat tipahti suppeimmille kursseille ja tytöt pääsivät laajemmille..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No ne lopetettiin, kun havaittiin, että pojat tipahti suppeimmille kursseille ja tytöt pääsivät laajemmille..

        Olis ihan hyvä jos tytöt erotettaisiin pojista..

        Ei oo mitään järkeä pitää kiimasia teinejä samassa tilassa vastakkaisen sukupuolen kanssa.

        Hommasta ei tuu yhtään mitään.


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Olis ihan hyvä jos tytöt erotettaisiin pojista..

        Ei oo mitään järkeä pitää kiimasia teinejä samassa tilassa vastakkaisen sukupuolen kanssa.

        Hommasta ei tuu yhtään mitään.

        Ehkä juu..

        Ja sitten ne pojat, joilla havaitaan jotain älyllistä toimintaa saa siirtyä tyttöjen kouluihin.


    • Anonyymi

      Fletku on ihan oma sana jossain rantaruotsalaisten sillinhirttäjien pesimäalueella, eikä se tarkoita mitään. "Flegu" (flegmaattinen, KVG) on oikea ja usein käytetty ilmaus asialle.
      Fletku... BUAAHHAAHHAAAAA.

    • Alkuun ujo, sit reuhaannuin ja lopussa keksin, että käyn koulua itseni takia.

    • Anonyymi

      Rauhallinen hikipinko, joka oli herkkänauhkainen.

    • Rauhallinen, ujo. Tutussa seurassa olin aina vitsiniekka ja heittäydyin tahalleen pelleksi, naurattaakseni muita. :)

    • Ala-asteella puolireuho, ylä-asteella rauhallinen

      • Anonyymi

        Lukion ensimmäisellä luokalla pyydettiin tekemään tutkielma, valitsin aiheeksi itse: joukotuhoaseet, anteeksi siis joukkotuhoaseet,...


      • Anonyymi

        Joukojen tuhoaseet. 😄


    • Ylä-asteella ja lukiossa: hiljainen ja omissa maailmoissa. Tunnilla en juuri kuunnellut, vaan piirtelin ja kirjoittelin vihkojen kulmiin. Paitsi kuvis- ja äikäntunnilla, joilla olin aktiivinen. Läksytkin tuli huonosti luettua, jos ollenkaan. Panostin lähinnä kokeisiin, jos niihinkään. Yks ällä (äidinkieli) tuli ylioppilastodistukseen. Ylppäreihinkään en juuri lukenut. Olin jonkinlainen alisuoriutuja. Ala-asteella olin vielä hikipinko. Koulun vaihto (ja koulukiusaaminen) ei murrosiässä siis vaikuttanut positiivisesti koulumotivaatioon. Veljeni sitten olikin kuuden ällän ylioppilas.

    • Anonyymi

      Niin sana "reuho" tarkoittaa riehujaa kai.... minä olin ja voimakaskin riehuja alakoulussa joskus, luulisin niin.. mutta en enää ylemmissä luokissakun tytöt kiinnostivat enemmän kuin autot ja mopot joitain :D

    • Olin oikeastaan kiltti ja tunnollinen. Tykkäsin koulunkäynnistä.
      Lukiossa laiskotti, olisi ollut mukavampaa viettää aikaa vaan kaveripiirissä. Pakkohan sitä oli puskea eteenpäin, vaikka hampaaat irvessä. Pieni "kehityskeskustelu" faijan kanssa auttoi lopulta keskittymään ja panostamaan olelliseen. :)

      • Anonyymi

        En ole nykyään mikään riehuja, voi olla että joskus olin tappelija, nykyään ohjaan tappelut toisille kun enää jaksa itse :_D

        Avaruustaistelupeli.... Freelancer 2 on kyllä sellainen että tulee hiki päähän pelatessa tuota kun niin kovat taistelut voivat olla arvaamattomasti edessä.

        Kovin paljon ei ole kyllä aikaa pelailla pelejä, kun on kaikenlaisia tapaamisia ihmisten kanssa ja muuta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole nykyään mikään riehuja, voi olla että joskus olin tappelija, nykyään ohjaan tappelut toisille kun enää jaksa itse :_D

        Avaruustaistelupeli.... Freelancer 2 on kyllä sellainen että tulee hiki päähän pelatessa tuota kun niin kovat taistelut voivat olla arvaamattomasti edessä.

        Kovin paljon ei ole kyllä aikaa pelailla pelejä, kun on kaikenlaisia tapaamisia ihmisten kanssa ja muuta.

        Suosittelen ehdottomasti tapaamisia ihmisten kanssa. Paljon antoisampaa, kuin tylsät ja yksinäiset pelit. :)


    • Anonyymi

      Minä ainakin olin ihan tavallinen tylsä ihminen.

      • Anonyymi

        Sitten olet ollut kuten useimmat meistä.


    • Anonyymi

      Olin kiltti, mutta silti olin joskus jälkkärissä.

    • Anonyymi

      Välillä villi temppuilija mutta kiltillä tavalla. Kiltti olen vieläkin.

    • Anonyymi

      Olin kiltti ja kunnollinen, ja jouduin aina jälki-istuntoon kun luokan kovat jätkät tekivät koiruuksiaan vaikka olin syytön.

      t: Kiltti-ätmi

    • Anonyymi

      Charlie Brown :D

    • Anonyymi

      Olin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe