https://www.iltalehti.fi/talous/a/e1f567d8-cf61-4d02-a6a9-1569b9ad9d58
Lisää vientituloja ja työpaikkoja. On hyvä että meillä on tällaista teollisuutta.
Skoda tuo hyvinvointia Suomeen
27
61
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta automiehen silmille nämä tälläiset autot tuovat kärsimystä. Ei pysty kauaa katsomaan irvokasta muotoilua.
- Anonyymi
Et sitten koskaan ole ansainnut elantoasi? Duunarin päälle voi kusta noin vain.
- Anonyymi
Käy kertomassa tuo Otamäen torilla. Saisit Suomen kansan syvimpien rivien palautteen asenteestasi viittomakielellä. Meillä ei ole yhtään työpaikkaa tai vientieuroa heitettäväksi hukkan. Varsinkaan tuolla seudulla.
- Anonyymi
Skodalla kyykytät vain itsesi ja perheesi. Niin se vain on.
Me Suomen rikkaimmat emme hyvällä katsele sosiaaliturvalla loisimista, kun itse on omalla kyvykkyydellä lokoisammat päivä hankittu, mutta kyllä tässä pääomaveroilla nyt yhden Otamäen hampuusit perheineen elättää, ettei kenenkään tarvitse Skodaan ryhtyä.- Anonyymi
Juuri, näin! Kuskataan Skodat ja skodistit saman tein Venäjälle, niin pääsevät sinne työläisen paratiisiin ja meillä säästyy sossun rahat.
- Anonyymi
Kummallinen kommentti. Skoda siis lisää työllisyyttä Otanmäen suunnalla. Kirjoituksestasi päätellen epäilen, että et pysty edes itseäsi työllä elättämään. Sitten vielä pitää kirjoitella typeryyksiä julkiselle palstalle. Kyllä sinut ja kaltaisesi tiedetään. Ette edes raitiovaunuun uskalla selvinpäin nousta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri, näin! Kuskataan Skodat ja skodistit saman tein Venäjälle, niin pääsevät sinne työläisen paratiisiin ja meillä säästyy sossun rahat.
Kuskataan kusipäiset takavetomiehet Siperiaan, niin oppivat vähän käytöstapoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummallinen kommentti. Skoda siis lisää työllisyyttä Otanmäen suunnalla. Kirjoituksestasi päätellen epäilen, että et pysty edes itseäsi työllä elättämään. Sitten vielä pitää kirjoitella typeryyksiä julkiselle palstalle. Kyllä sinut ja kaltaisesi tiedetään. Ette edes raitiovaunuun uskalla selvinpäin nousta.
Siellä solisalirattitemokraattikunnanhyyryläinen Kainuun korvesta ärähtää työllisyyden puolesta? Pirttiviljelys on ollut teikäläisten ainut elanto aina, mutta vähenemään päin kun sisäsiittoisuus tekee tuhoaan...
Skoda nyt vie viimeisetkin työpaikat, ei kannata edes luontomatkailua edistää, kun Skoda tuhoaa maisemat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä solisalirattitemokraattikunnanhyyryläinen Kainuun korvesta ärähtää työllisyyden puolesta? Pirttiviljelys on ollut teikäläisten ainut elanto aina, mutta vähenemään päin kun sisäsiittoisuus tekee tuhoaan...
Skoda nyt vie viimeisetkin työpaikat, ei kannata edes luontomatkailua edistää, kun Skoda tuhoaa maisemat.Lisää veronmaksajia. Onko se huono asia? Sinäkin saat paremman toimeentulon vauraammassa maassa. Vai eikö kiinnosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisää veronmaksajia. Onko se huono asia? Sinäkin saat paremman toimeentulon vauraammassa maassa. Vai eikö kiinnosta?
Veronmaksajia Skodan sämpylätehtaalta? Itse en laske veronmaksajiksi kuin pääomatuloveroa maksavat, niistäkin vain 34% verokannassa olevat.
Otamäen kyläpahaseen huijaavat venäläiset kaikki tuet Skodan valmistukseen ja häipyvät dollareiden kanssa. Me suurituloiset sitten maksamme koko lystin. No, toivottavasti pääsette "töihin", kauaa se ei kestä
- Anonyymi
Mihinkähän maahan Toyota Finlandin voitot ja verot menevät?
- Anonyymi
Omistaja on Toyota Motor Europe, kysele Brysselistä.
- Anonyymi
Toyota-konserni antaa liikevaihdostaan aina vähintään 40% hyväntekeväisyyteen. Tässäkin Toyota on paras.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota-konserni antaa liikevaihdostaan aina vähintään 40% hyväntekeväisyyteen. Tässäkin Toyota on paras.
Hihii, ihan mahtava läppä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihii, ihan mahtava läppä.
Skodistit ovatkin läppävikaisia änkyttäjiä, joilla menee kaikki sossun antamat rahat lääkkeisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Skodistit ovatkin läppävikaisia änkyttäjiä, joilla menee kaikki sossun antamat rahat lääkkeisiin.
Pahempi juttu kuitenkin, kun se vika on päässä.
- Anonyymi
YYA ja bilateraali are back. Suomi toimittaa junanvaununuja entiseen N-liittoon Skoda-nimisinä!
- Anonyymi
Saamme maksuksi sinkkiämpäreitä, mineraalivettä pullotettuna sekä Saira-kalasäilykkeitä. Näin aluksi, jatkossa laajenee koneisiin ja laitteisiin mm. oikosulkumoottoreita ja rautakankia tulossa.
- Anonyymi
Eikös nuo junanvaunut mene kuitenkin EU-maahan?
- Anonyymi
Hei Otamäen kommarit, onko nyt hjuva fiilis?
- Anonyymi
Otanmäkeen saatiin lisää duunia. Asennevammaisten työtävieroksuvien yksilöiden työllistäminen on vaikeampaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otanmäkeen saatiin lisää duunia. Asennevammaisten työtävieroksuvien yksilöiden työllistäminen on vaikeampaa.
Hyvä teille, onhan se mukavampaa tehdä työtä sosialismin eteen, kuin "hyödyttää kapitalistia", kuten äkkiväärät komukat asian ilmaisevat. Miten olisi taas retki Itä-Karjalaan sosialismia rakentamaan? Siellä työtä riittää, ainakin haudan kaivuuta, jos ei työpanoksenne miellytä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä teille, onhan se mukavampaa tehdä työtä sosialismin eteen, kuin "hyödyttää kapitalistia", kuten äkkiväärät komukat asian ilmaisevat. Miten olisi taas retki Itä-Karjalaan sosialismia rakentamaan? Siellä työtä riittää, ainakin haudan kaivuuta, jos ei työpanoksenne miellytä...
Joukkoliikenteen eteen tässä töitä tehdään. Vanhat autot tullaan poistamaan liikenteestä Latviassakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joukkoliikenteen eteen tässä töitä tehdään. Vanhat autot tullaan poistamaan liikenteestä Latviassakin.
Skoda on Skoda, eikä auto ensinkään. Automies ei ratikalla kulje, vaikka bensa maksaisi kympin litra.
Latvia on yhtä ja samaa venäjää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Skoda on Skoda, eikä auto ensinkään. Automies ei ratikalla kulje, vaikka bensa maksaisi kympin litra.
Latvia on yhtä ja samaa venäjääAutomies on oma rotunsa, joka on sukupuuttoon kuoleva laji.
- Anonyymi
Yäk, Skoda tuo pahoinvoinnin kaikkialle Suomeen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519