No mites rakkaudeton elämänne sujuu?

Anonyymi

Elämä ilman rakkautta on aika turhaa mutta voihan sitä töissä käydä ja veroja maksaa ajankuluksi. Kaupasta kaljaa niin ei masenna ihan joka päivä. Nykyään naiset panee vaan pahiksia kuten se someron likka milla.

27

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aika hyvin sujuu, Miten Sinun seksitön elämäsi sujuu?

• Miten niin rakkaudeton elämä? Etkö sä muka itseäsi rakasta? Minä ainakin rakastan... lisäksi muksuja ja porukoita, siskoa ja tunnen rakkautta yhä paria entistä naista kohtaan, ei se mihinkään häviä, vaikka eivät ole elämässä. Upeita muistoja ja hetkiä oli heidän kanssaan.

Ja aikahan menee vaikka harrastusten parissa. Touhuilee kämpän ympärillä ruohonleikkuussa, aidan nikkaroinnissa jne. Ei tähän tarvitse ketään välttämättä, että voi elää. Oispa aika rajua jos jonkun ihmisen pitäis tuoda mulle elämä. Huhhuh.... aika rasti ois...

• Anonyymi

Niin no , eihän minunkaan elämäni rakkaudetonta ole, mullakin on sukuni ja myös itserakkautta tai itsekkyytä, miten sen nyt ottaa.
        Mutt tossa kohtaa mulla eroaa hieman tunteet sun kertomastasi; tuosta viimeisestä rakkaastani, mulla on tosi paskamainen fiilis ja kuitenkin kaipan häntä.

Mä näen untakin hänestä aika usein... ajalta jolloin kaikki minusta oli vielä OK, koska en osannut oikein edes epäillä hänen harrastavan... syrjähyppyjä.
        Herätessäni itken itseni uneen ja aamulla olen kärttyinen ja uninen...
        Siis suoraan sanoen mä kaipaan aikaa jolloin sain käpertyä; sen rotan syliin.

Kaipa tämä tästä tasoittuu... tuli broidinkin kanssa riitaa, kun juteltiin asiasta.
        Oli mulkvisti sitä mieltä ett olen nostanut metelin ihan turhasta.
        "Paina koko episodi villaisella, sitä nyt joskus sattuu elämässä horjahduksia, ja sinun luoksesi mies kuitenkin oli palaamassa."

Teki mieli vastata ett mun luokseni ei niinvain palata, kuten sä vaimosi luo.
        Heillä on neljä yhteistä mukulaa ja vaimo varmaan pitää avioliiton kasassa, kuten äitinikin aikoinaan, lasten tähden.
        Emo otti eron faijasta, kun me oltiin jo aikuisia, silloin oli Faijan vuoro kärvistellä, firma oli äidin jota faija luotsasi... samalla meni työpaikkakin.

Ovat sopineet riitansa nyt vuosien saatossa, molemmat kun ovat invaliideja. Asuvat taas yhdessä ja sovinnossa... auttaen toisiaan... eikä tietääkseni menneitä kaivella enää.

ex-trollikka

• Anonyymi kirjoitti:

Niin no , eihän minunkaan elämäni rakkaudetonta ole, mullakin on sukuni ja myös itserakkautta tai itsekkyytä, miten sen nyt ottaa.
        Mutt tossa kohtaa mulla eroaa hieman tunteet sun kertomastasi; tuosta viimeisestä rakkaastani, mulla on tosi paskamainen fiilis ja kuitenkin kaipan häntä.

Mä näen untakin hänestä aika usein... ajalta jolloin kaikki minusta oli vielä OK, koska en osannut oikein edes epäillä hänen harrastavan... syrjähyppyjä.
        Herätessäni itken itseni uneen ja aamulla olen kärttyinen ja uninen...
        Siis suoraan sanoen mä kaipaan aikaa jolloin sain käpertyä; sen rotan syliin.

Kaipa tämä tästä tasoittuu... tuli broidinkin kanssa riitaa, kun juteltiin asiasta.
        Oli mulkvisti sitä mieltä ett olen nostanut metelin ihan turhasta.
        "Paina koko episodi villaisella, sitä nyt joskus sattuu elämässä horjahduksia, ja sinun luoksesi mies kuitenkin oli palaamassa."

Teki mieli vastata ett mun luokseni ei niinvain palata, kuten sä vaimosi luo.
        Heillä on neljä yhteistä mukulaa ja vaimo varmaan pitää avioliiton kasassa, kuten äitinikin aikoinaan, lasten tähden.
        Emo otti eron faijasta, kun me oltiin jo aikuisia, silloin oli Faijan vuoro kärvistellä, firma oli äidin jota faija luotsasi... samalla meni työpaikkakin.

Ovat sopineet riitansa nyt vuosien saatossa, molemmat kun ovat invaliideja. Asuvat taas yhdessä ja sovinnossa... auttaen toisiaan... eikä tietääkseni menneitä kaivella enää.

ex-trollikka

No mä joskus mietin tuota, että rakkaus pitäis tappaa... varsinkin kun mulla ei ole kumpaakaan naista kohtaan mitään pahaa tapahtunut, niin se on vielä järjettömämpää, mutta keksin, ettei mun tartte tappaa sitä tunnetta. Se on ja saa olla. Ei se tarkoita sitä, että mä olisin missään vaiheessa kummankaan kanssa enää, enkä haluaisikaan, koska ne ei onnistunut ne suhteet. :o)

Se on jotenkin lohdullista, että saan tuntea niin. Olen sanoittanut sen niin, että laitan sen kauniiseen kultaiseen lippaaseen ja talletan muistini kätköihin. Sieltä voin aina sen ottaa, aukaista ja muistella niitä hyviä hetkiä. Muillahan tunteilla niistä suhteista ei ole väliä, kun vaan ne saan koettua pois. :o)

No tiedäthän, että tuo on vaan veljesi kömpelö tapa osoittaa välittämistä. Unohda se itse asia, mitä hän sanoi ja ota se teko vain.... Välittäminen. Susta välitetään perheessä kuin hullu puurosta. :o) Ja kyllä mäkin välitän täältä huitsin nevadasta susta. :o) Olet huippulikka. :o)

• Anonyymi

"Olet huippulikka. :o)"

-Tosiaankin huippu, kuka muu on saanut firmansa tuottamaan n. 20.000€ tappiota... parissa viikossa? Kaikki nettokustannukset yhteensä uudesta paikasta menee tappiolle; palkat, verot, vuokra, ja ruokatarvikkeiden hankinta.

Hoitokodin ja suurkeittiön on maksettava myös uuden ruokapaikkani kuluja, ja muutenkin oli jo tiukkaa. Saas nähdä selviänkö tästä, ja pullahdanko pinnalle kuin korkki, vai tuleeko konkurssi.
        Mulla on kaiken lisäksi vuoden vuokrasopimus uusista liiketiloista, jotka varmasti on maksettava vaikka justiinsa lopettaisin uuden paikan toiminnan.

Äiti sanoi ett "jäitä hattuun" uus paikkasi ei ole vielä tuttu, vasta kun sulla on tullut vakituisia kanta-asiakkaita tarpeeksi paljon käviöiden joukoon, kun ruokailu paikkasi on tullut tutuksi heille... Voit hiukan laskea; kannattiko riskin otto! Uus paikka on aina kuulemma epävarma sijoitus. Nyt on turha itkeä, vielä tappiota!

Mutt kiitos sulle kannustuksesta, oli tosiaan kiva kuulla välillä kehujakin. =))

• Anonyymi kirjoitti:

"Olet huippulikka. :o)"

-Tosiaankin huippu, kuka muu on saanut firmansa tuottamaan n. 20.000€ tappiota... parissa viikossa? Kaikki nettokustannukset yhteensä uudesta paikasta menee tappiolle; palkat, verot, vuokra, ja ruokatarvikkeiden hankinta.

Hoitokodin ja suurkeittiön on maksettava myös uuden ruokapaikkani kuluja, ja muutenkin oli jo tiukkaa. Saas nähdä selviänkö tästä, ja pullahdanko pinnalle kuin korkki, vai tuleeko konkurssi.
        Mulla on kaiken lisäksi vuoden vuokrasopimus uusista liiketiloista, jotka varmasti on maksettava vaikka justiinsa lopettaisin uuden paikan toiminnan.

Äiti sanoi ett "jäitä hattuun" uus paikkasi ei ole vielä tuttu, vasta kun sulla on tullut vakituisia kanta-asiakkaita tarpeeksi paljon käviöiden joukoon, kun ruokailu paikkasi on tullut tutuksi heille... Voit hiukan laskea; kannattiko riskin otto! Uus paikka on aina kuulemma epävarma sijoitus. Nyt on turha itkeä, vielä tappiota!

Mutt kiitos sulle kannustuksesta, oli tosiaan kiva kuulla välillä kehujakin. =))

Ääh... Ruokapaikat on kauheita saada kannattamaan.... Siellä on hitonmoinen kilpailu ja ruoka pitäisi olla hiton hyvää ja liki ilmaista...

Mutta kyllä sä keksit jotain... Jotenkin voisin kuvitella, että osaisit minimoida hävikin ihan menulla. Keitettyjä vihanneksia maanantaina ja tiistaina kasvisosekeittoa tms. Ja sit hommaat simppelin menun, että osaat katsoa mitä raaka-aineita jahdistat ja käyt ne joko alemestoista, tai sit suoraan jostain tuottajalta. Mun kaverin äiti ois hyvä noissa.... 45-50 vuotta noita hommia.... :oD Mutta kyllä sulta ei ainakaan ideat lopu, kunhan taas pääset vauhtiin. :oD

No sun energisyyttä on kiva lukea täältä....vilippaset varmasti mennä niin, että tälläinen savolainen lentäis nurin, kun vaan ohi menisit. Vauhtia tuntuu olevan. :oD

Mitenkäs talo? Joko on valmista?

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Ääh... Ruokapaikat on kauheita saada kannattamaan.... Siellä on hitonmoinen kilpailu ja ruoka pitäisi olla hiton hyvää ja liki ilmaista...

Mutta kyllä sä keksit jotain... Jotenkin voisin kuvitella, että osaisit minimoida hävikin ihan menulla. Keitettyjä vihanneksia maanantaina ja tiistaina kasvisosekeittoa tms. Ja sit hommaat simppelin menun, että osaat katsoa mitä raaka-aineita jahdistat ja käyt ne joko alemestoista, tai sit suoraan jostain tuottajalta. Mun kaverin äiti ois hyvä noissa.... 45-50 vuotta noita hommia.... :oD Mutta kyllä sulta ei ainakaan ideat lopu, kunhan taas pääset vauhtiin. :oD

No sun energisyyttä on kiva lukea täältä....vilippaset varmasti mennä niin, että tälläinen savolainen lentäis nurin, kun vaan ohi menisit. Vauhtia tuntuu olevan. :oD

Mitenkäs talo? Joko on valmista?

Yhden huoneen muutan toisenlaiseksi, siis väritykseltään ja tapettia yhdelle seinälle. Sillä ei ole mitään kiirettä vielä, joutaa tehdä sitten kun on enemmän aikaa. Vanhempani muuttivat sinne talveksi, kun siellä on kuitenkin pidettävä lämpöä yllä läpi talven. Minä jään asumaan kerrostaloon, koska työpaikalle on lyhyempi matka ja meillä kaikilla on enemmän tilaa ja yksityisyyttä.

Faija hakee valmiit ruuat täältä tai minä vien ruokaa ja ruokatarvikkeita. Samalla reissulla voin kylvettää äidin 2 x viikossa, näin talvella se riittää, kun hän pystyy pesemään jonkin verran itsenäisestikin. Emo neuvoo keittiötöissä ja faija totteuttaa; ainakin kaikki paistamiset.

Pojullakin on oma pihansa, ei tarvitse kerrostalon pihalla sireenipuskiin käydä ilta pissillä. Nauttii kuulemma iltasin kun käyvät ulkona... faija seisoo terassilla ja koira tarkistaa reviirinsä. Ens kesänä on vielä paljon pihartöitä... luumu ja kirsikkapuiden istutusta ym. pientä säätöä.
        Se piha kun muuttaa muotoaan vielä, ellen sitt joudu myymään sitä, velkojen katteeksi, sekin on mahdollista.

Jos luoja suo, niin keväällä mä muutan talooni, kun vanhemmat lähtevät kesämökkeilemään. Syksyllä he muuttavat takaisin kerrostaloon ja koira kulkee mun mukanani asuntojemme väliä. Poju on hoidossa faijalla kun mä olen töissä, muuten asuu minun kanssani. Ett sellaiseen suunitelmaan ollaan päädytty vanhempieni kanssa.

"Ruokapaikat on kauheita saada kannattamaan.... ruoka pitäisi olla hiton hyvää ja liki ilmaista."
        Tiedetään ja uudessa paikassa valmiit annokset maksaa tasan 10 € satunnaisille asiakkaille.
        Kanta-asiakkaille tietenkin halvemmalla;15 lipun sarja maksaa 120€ ja voimassa 1½ kk ostohetkestä.
        Aamupala: puuro tai velli, iso kahvi ja voileipä juustolla tai makkaralla 5€

Pullat, kakunpalaset, kääretorttu ja täytetyt patonkin palat kpl hinnoin.
        Tuolla reseptillä yritetään nyt.

Hyvää yötä kaikille palstaa lukeville, tasapuolisesti jokaiselle!

• Anonyymi kirjoitti:

Yhden huoneen muutan toisenlaiseksi, siis väritykseltään ja tapettia yhdelle seinälle. Sillä ei ole mitään kiirettä vielä, joutaa tehdä sitten kun on enemmän aikaa. Vanhempani muuttivat sinne talveksi, kun siellä on kuitenkin pidettävä lämpöä yllä läpi talven. Minä jään asumaan kerrostaloon, koska työpaikalle on lyhyempi matka ja meillä kaikilla on enemmän tilaa ja yksityisyyttä.

Faija hakee valmiit ruuat täältä tai minä vien ruokaa ja ruokatarvikkeita. Samalla reissulla voin kylvettää äidin 2 x viikossa, näin talvella se riittää, kun hän pystyy pesemään jonkin verran itsenäisestikin. Emo neuvoo keittiötöissä ja faija totteuttaa; ainakin kaikki paistamiset.

Pojullakin on oma pihansa, ei tarvitse kerrostalon pihalla sireenipuskiin käydä ilta pissillä. Nauttii kuulemma iltasin kun käyvät ulkona... faija seisoo terassilla ja koira tarkistaa reviirinsä. Ens kesänä on vielä paljon pihartöitä... luumu ja kirsikkapuiden istutusta ym. pientä säätöä.
        Se piha kun muuttaa muotoaan vielä, ellen sitt joudu myymään sitä, velkojen katteeksi, sekin on mahdollista.

Jos luoja suo, niin keväällä mä muutan talooni, kun vanhemmat lähtevät kesämökkeilemään. Syksyllä he muuttavat takaisin kerrostaloon ja koira kulkee mun mukanani asuntojemme väliä. Poju on hoidossa faijalla kun mä olen töissä, muuten asuu minun kanssani. Ett sellaiseen suunitelmaan ollaan päädytty vanhempieni kanssa.

"Ruokapaikat on kauheita saada kannattamaan.... ruoka pitäisi olla hiton hyvää ja liki ilmaista."
        Tiedetään ja uudessa paikassa valmiit annokset maksaa tasan 10 € satunnaisille asiakkaille.
        Kanta-asiakkaille tietenkin halvemmalla;15 lipun sarja maksaa 120€ ja voimassa 1½ kk ostohetkestä.
        Aamupala: puuro tai velli, iso kahvi ja voileipä juustolla tai makkaralla 5€

Pullat, kakunpalaset, kääretorttu ja täytetyt patonkin palat kpl hinnoin.
        Tuolla reseptillä yritetään nyt.

Hyvää yötä kaikille palstaa lukeville, tasapuolisesti jokaiselle!

Olinko mäkin 30 ;nä noin täynnä virtaa? Kai? :oD

Hyvää yötä. :o)

• Anonyymi

Elämässä on 2 vaihtoehtoa: joko rakkaus tai seksi, itse sen valitset. Tilastotietojen mukaan korkeastikoulutetut elävät yleisimmin selibaatissa.

• Anonyymi

Min haluaisin rakkauden ilman seksiä ikäiseni miehen kanssa, mutta ei näytä olevan mahdollista.

• Anonyymi

Miksi ne pitäisi erotella?

Kahden, aikuisen, rakkausliittoon kuuluu myös se intohimo eli samalla toimiva seksielämä, herrajuma. :D

Ihmekään kun ihmiset halua enää pariutua mikäli noin ajattelee useampi. Ok, olen kuullut ns peruseukkoje tuota toitottavan "ettei aikuiseen kumppanuuteen kuulu ne seksihömpötykset.." Puistattavaa!
        Just kaverilla o sellainen, selvästi rahan ja apumiehen virkaa tekemään ukkoa hakeva, "Justiina" tyrkyllä. Aloittanut jo itsetunnon murentamisen niil haukuillaam ja vähättelyillä. Tapahan sekin kai pitää ns mies ruodussa. :0

Ikinä en parisuhdetta, platonista hae tai tyydy sellaiseen. Eikä siinä mitkään ulkoiset tekijät ole pääosissa kun "kipinät sinkoilee". :)

• Anonyymi

Hyvin menee, viime yönä kun oli villiä rakastelua myös!!

• Anonyymi

Miehen näköisen naisen kanssa joka painaa saman verran hevosen kanssa 😁 buum

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehen näköisen naisen kanssa joka painaa saman verran hevosen kanssa 😁 buum

Makunsa kullakin.

Jos Sinä pidät paremmin syöneistä pullukoista eli muka "naisen näköisistä", jotka eivät paljoa liiku iltaisin sohvalt kuin jääkaapille niin älä oleta muidenkin. ;-)
        Toki varsan verran voi painaakin. Oisko joku viiskyt puntarin lukema. Hoikka villi varsa..

• Olet oikeassa, ilman rakkautta ihminen kuihtuu.
      Toisaalta rakkauden kirjo on paljon laveampi kuin vain parisuteessa ilmenevä rakkaus, joka saattaa hyvinkin olla jotain muutakin kuin rakkautta. Joten ihminen, joka ei elä parisuteessa, ei välttämättä elä vailla rakkautta.

• Anonyymi

Kun juo viinaa ja käy yökerhossa voi löytää rakkauden. Alkoholi on Amorin nuoli. Kun juodaan viinaa rakkaus syttyy.

Raitis elämä on rakkaudeton elämä.

t. viinamies

• Anonyymi

Epäreilua kun ensitreffit alttarilla rumatkin pääsee naimisiin. Sitten ne munapäät eroo parin viikon päästä.

• Anonyymi

Mene sellaiseen ohjelmaan sitten tekemään itsestäsi huvia muulle kansalle, minua eräs nainen pyysi kerran on jo aikaa maajussille morsian -ohjelmassa Naantaliin tosiaan tapaamaan tätä naista, oli tämä Viitasaarelainen kartanonemäntä :)

Kokeilin että jos laitan vain hakemuksen että miten käy niin muutamat puhelinkeskustelut ja en halunnutkaan lähteä, kokeilin huvikseni :)

• Anonyymi

Aloin laihikselle. Jos sitten sais pillua kun 12 kg on laihtunut.

• Helppoa on..

Ei tarvi kokoajan ylläpitää suhdetta johonkin toiseen ihmiseen..

Ei tarvi kuunnella joitain tunne lässytyksiä sen suunnalta jatkuvasti..

:D

• Anonyymi

Oon jo vuosia rukoillut yläkerran ukkoa päättämään mun päivät, mutta eihän ne satuhahmot mitään pysty tekemään. Nyt aloin sitten rukoilla saatanaa, jos se toimis paremmin. Vuoden sisään tämä elämä on joka tapauksessa paketissa.

• Anonyymi

Ja taas paneminen on ätmin mielestä rakkautta.

xL

• Anonyymi

Hyvin sujuu. Työnteko tärkeämpää. Yksi kauan kestänyt suhde riittää.

• Anonyymi

"Hihhiöimällä".

• Anonyymi

Oletko sinä psykologi vai Hihhiö?

Hihhiö on aika korkea arvonimike nykyään.

• Anonyymi

Minut on perusteellisesti hännästelty, puskettu ja leivottu tänäkin aamuna. Sitten täytin ruokakupit ja sitten ne rakkauspakkaukset lähtivät pihalle. Kyllä tällä pärjää hyvinkin. Juttelivatkin järkevämpiä kuin moni ihminen.

-Kissatalous

• Anonyymi

Näin on! Täällä tosin kissa- ja koiratalous, ja rakkautta täynnä koko tupa!
        Mikään ja kukaan ei ole niin ehdoitta rakastava kuin oma lemmikki on. Se ei petä eikä jätä, seisoo rinnalla tuli mitä tuli ja osoittaa rakkautensa joka ikinen päivä.
        Mutta tällä foorumilla vinkuvat tarkoittavatkin rakkaudella seksiä. Sen perässä ne on, ei minkään muun. Ja siksi fiksut naiset väistää ja mieluummin jää sinkuksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      72
      3328
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3107
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2982
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2651
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2162
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1729
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1687
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1685
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1669
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1598
    Aihe