palataanko asiallisiin väleihin?

Anonyymi

Mä tykkään susta, sun lähellä on hyvä olla. Ajattelen sua paljon.
Pelkään vain etten ole sulle oikeasti tärkeä. Sulla on niin paljon aina kaikkea. Ja onhan koko juttu mahdoton.
Ethän siis leiki tunteillani.
Ja kerrothan jos tahdot enemmän.

28

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä haluun enempi vaikket ole hän jolta viestin toivoisin olevan.

    • Anonyymi

      Näytä huomenna, että haluat palat

    • Anonyymi

      Palataaan. Sitä toivon.

    • Anonyymi

      Mun lähellä on tosiaan hyvä olla.

    • Anonyymi

      Et ole kovin viihtynyt vierelläin aikoihin. Kerro jos haluat olla.

    • Anonyymi

      Rasisteja vihaan yli kaiken

      • Anonyymi

        Ilmankos olet yksin. Haet maskuliinista miestä, mutta kun heitä ei ole antirasistisia. Joudut tyytymään tossukkaan


    • Anonyymi

      Olen rauhaton työjuttujen vuoksi mutta haluan asiallisia välejä. Ilmoitan, jos haluan enemmän enkä leiki tunteillasi.
      Olen valmis ja valmistautunut. Sen verran tukalaa on ollut pitkään.

      • Anonyymi

        Haluan asiallisia välejä edelleen kanssasi. Tiedän jo viimein, mitä haluan. Se on ja pysyy. Ymmärrän nyt kuitenkin, mitä olen tällä kaikella aiheuttanut. Olen tuottanut pahaa sinulle ja perheelleni monessa mielessä. Anteeksi edelleen.
        Lupaan lopettaa tänne kirjoittamisen ja täällä käymisen. Tunnen häpeää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan asiallisia välejä edelleen kanssasi. Tiedän jo viimein, mitä haluan. Se on ja pysyy. Ymmärrän nyt kuitenkin, mitä olen tällä kaikella aiheuttanut. Olen tuottanut pahaa sinulle ja perheelleni monessa mielessä. Anteeksi edelleen.
        Lupaan lopettaa tänne kirjoittamisen ja täällä käymisen. Tunnen häpeää.

        Oot liian ankara itselles. Miksi häpeää?


    • Anonyymi

      Tässä tilanteessa en sitä pysty kertomaan. Tietenkin haluan hänet.

    • Anonyymi

      Hyvää yötä hyvä mies.

    • Anonyymi

      Mitä oikein kuvittelet? En ole kiinnostunut.

      J

    • Anonyymi

      Sama! Laita viestiä 👍

    • Anonyymi

      Oletkos ap. M-nainen polilta.

    • Anonyymi

      Olisit voinut selvittää mun kanssa asiat jos olisit mies isolla M mutta ei sinusta ollut siihen. Ottaa tosi paljon päähän tuollainen käytös enkä tiedä miten suhun pitäis suhtautua.

    • Anonyymi

      En tiedä uskallanko ikinä kertoa haluavani enemmän jos et yhtään tule vastaan tai näytä vihreää valoa... niin hölmöltä kuin se kuulostaakin, ettei vaan uskalla...

    • Anonyymi

      No, minä olen jotain tunteistani kertonut, hän, mies, ei mitään. Kuitenkin hän selvästi viihtyy seurassani, ja muitakin merkkejä ihastumisesta on ollut. Vaan aika mahdoton tapaushan tämä meidän välillä on. Hänen kannaltaan varmaan parempi, jos ei minua kohtaan kovin syviä tunteita olekaan.

      • Anonyymi

        Oma ikävän kohteeni on kyllä huippu. Välillä on liekkiä ja välillä pakkasta. Fiksu kuin mikä, ja nainen menisi läpi vaikka harmaan kiven. Nämä ja hänen salaperäisyytensä tunteistaan on juuri se syy miksi hän on mielestäni kiinnostava. Jatkuvasti mielessä... tilanne ei tosin ole helppo.


      • Anonyymi

        Pitääkö naisen siis jatkaa kissa-ja-hiiri leikkiä kanssasi? Se käy ajan kanssa rasittavaksi. Ehkä hän haluaisi jo päästä iholle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö naisen siis jatkaa kissa-ja-hiiri leikkiä kanssasi? Se käy ajan kanssa rasittavaksi. Ehkä hän haluaisi jo päästä iholle.

        Aina kun luulen noin, niin hän tekee tai antaa ymmärtää muuta... En haluaisi myöskään pilata välejä sillä että ottaisin askeleen ennen kuin on selvät sävelet. Hän todellakin on odottamisen arvoinen, mutta odottavan aika on pitkä. Itse olen odottanut jo useamman vuoden. Viihdyn hänen seurassaan ja nautin siitä.


    • Anonyymi

      Voi jos kaikki olisikin helpompaa. Epätietoisuus on todella kuluttavaa.

      • Anonyymi

        Minusta puhuminen on se juttu. Se tärkein. Sitä kaipasin välillemme jo aikoja sitten. Vaikea tietää haluaako hän enää kohdata tai puhua. Tänne kirjoittaminen on tuntunut jo kauan aikaa ihan turhalta. Minusta on surullista ettei oikeaa yhteyttä enää löytynyt.

        Tykkään, suren ja oon pahoillani.
        T.häkkilintu


    • Anonyymi

      Täälläkin eräs ihminen mielessä kaiken aikaa. Ja yhä tärkeämpi hän on.
      Haluaisin enemmän, mutta tiedän myös ettei se koskaan onnistu.

    • Anonyymi

      Kohta on taas pikkujoulusekoilukausi, sitä ennen ja sen jälkeen ollaan ihan yhtä asiallisii kuten aina.

      • Anonyymi

        Niin jystiinsa, ei kato väliä onko pelannu itsensä duunista veks sekoiluillaan, mutta ainahan voi porsastella kirjoittelemalla näitä pikkujouluprovoja. Hyh hyh tuollainen työkaverina eipä käy kateeksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin jystiinsa, ei kato väliä onko pelannu itsensä duunista veks sekoiluillaan, mutta ainahan voi porsastella kirjoittelemalla näitä pikkujouluprovoja. Hyh hyh tuollainen työkaverina eipä käy kateeksi

        Kiitoskortteja odotellessa hou hou hou


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6489
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4193
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2597
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1538
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe