Hämmentäviä tunteita nämä kun olen aina pitänyt itseäin heterona.
Olen ihastunut samaa sukupuolta olevaan työkaveriin
34
2438
Vastaukset
- Anonyymi
Mihin päin tää viestisi meni? Samoin täällä. Voi hämmennys..hän on kyllä ihana!
- Anonyymi
Itä-Suomen ja Etelä-Suomen väliin 😉👭
- Anonyymi
Voitko antaa jotaa tunnisteita tästä naisesta ? Kymenlaaksossa taitaa paikka olla ?
- Anonyymi
Vähän ylemmäs menee vielä ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama täällä 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama täällä 😄
Kerro lisää 🧐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro lisää 🧐
Etelä-Karjala
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etelä-Karjala
Onko meillä noin 2 vuotta ikäeroa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko meillä noin 2 vuotta ikäeroa?
Suunnilleen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikkeli? 🙈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikkeli? 🙈
Ei...
- Anonyymi
Ja täällä myös. Ihastus on kestänyt jo pitkään ja olen jo hyväksynyt sen, että voin ihastua /rakastua myös naiseen. On kyllä ollut hämmentävää näiden tunteiden kanssa. Ja myös ihanaa, vaikka en aloitetta saa tehtyä.
- Anonyymi
Minne päin sinun viestisi menee?
- Anonyymi
Helsingissä on tämä toivottomasti ihastunut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helsingissä on tämä toivottomasti ihastunut
Minkälainen tilanne teillä on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälainen tilanne teillä on?
Meillä on ikäeroa ja tuo työkuvio. Hänen suuntautumista en tiedä, hän saattaa pitää minua heterona. Minulla on aikuiset lapset. Olemme kavereita ja tapaamme välillä myös yhdessä harrastuksessa.
Muistan yhä hetken, pari vuotta sitten. Hän tuli työpisteeseeni. Hämärässä salissa katsoi minua ja kostutti huuliaan. Sillä hetkellä tajuntaan iski että hän on paitsi mukava, niin mielettömän seksikäs. Meni kyllä aikaa, että tunnustin itselleni olevani täysin ihastunut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä on ikäeroa ja tuo työkuvio. Hänen suuntautumista en tiedä, hän saattaa pitää minua heterona. Minulla on aikuiset lapset. Olemme kavereita ja tapaamme välillä myös yhdessä harrastuksessa.
Muistan yhä hetken, pari vuotta sitten. Hän tuli työpisteeseeni. Hämärässä salissa katsoi minua ja kostutti huuliaan. Sillä hetkellä tajuntaan iski että hän on paitsi mukava, niin mielettömän seksikäs. Meni kyllä aikaa, että tunnustin itselleni olevani täysin ihastunut.Onko hän osoittanut mitään kiinnostuksen merkkejä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko hän osoittanut mitään kiinnostuksen merkkejä?
Niitä katseita, joskus kääntyy katsomaan perään. Välillä tulee ns tykö, joskus tuntuu välttelevän. Sellaista vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitä katseita, joskus kääntyy katsomaan perään. Välillä tulee ns tykö, joskus tuntuu välttelevän. Sellaista vaan
Koeta nyt hieman rohkaistua jos ihastus on jo noin kauan kestänyt. Lähempää tuttavuutta vaan tekemään rohkeasti, ei siinä mitään menetä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koeta nyt hieman rohkaistua jos ihastus on jo noin kauan kestänyt. Lähempää tuttavuutta vaan tekemään rohkeasti, ei siinä mitään menetä :)
Se työpaikan yhteistyö tietysti voisi kärsiä, joten sen siinä voi menettää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se työpaikan yhteistyö tietysti voisi kärsiä, joten sen siinä voi menettää.
Kai sitä voi (työ) kaveri pohjalta alkaa tutustua, siis alkuun mitään romantiikkaa. Kyllä siinä sitten huomaa onko ilmassa kenties muutakin, eikä tuosta vielä pitäisi työilmapiirin kärsiä.
- Anonyymi
Totta tuokin. Olemme kyllä kavereita ja myös yhdessä samassa harrastus ryhmässä. Harrastuksessa usein juttelemme muiden kanssa mutta kotiin lähtiessä jäämme juttelemaan. Mutta en luota vaistoihin yhtään, kun tunteet ovat niin hämmentäviä. On selvää että olemme enemmän kun hyvän päivän työkavereita mutta muusta en osaa sanoa. Ehkä rohkaistun ja kysyn jos hän on yksin reissussa (harrastukseen liittyvä tapahtuma) ja jos on, niin kysyn häntä kaveriksi syömään ja fiilustelemään tapahtumaa. Mutta jos hän on porukassa lähdössä en kyllä rohkene edes kaverina kysyä.
- Anonyymi
En tiedä minkä ikäinen olet, mutta periaatteessa ihminen voi minkä ikäisenä tahansa ihastua yllättäen/ensimmäistä kertaa samaan sukupuoleen vaikka olisi pitänyt itseään siihen asti heterona. Ei ole vain siihen asti törmännyt sellaiseen ihmiseen, joka vie jalat alta, ja näin ollen ajattelee olevansa hetero tai ei osaa muuta itsestään ajatellakaan. Vaikka noin muutoin samaan sukupuoleen ihastumisessa ei ole mitään sen ihmeellisempää kuin vastakkaiseen sukupuoleenkaan ihastumisessa.
Ota ilo irti!- Anonyymi
Lähemmäs 30 v olen. Tuo on kyllä totta, että nyt taisi vain sattua ensimmäistä kertaa elämässä sellainen tapaus eteen, että vie jalat alta. Helpompi olisi vain edetä jos vastapuoli olisi vastakkaista sukupuolta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähemmäs 30 v olen. Tuo on kyllä totta, että nyt taisi vain sattua ensimmäistä kertaa elämässä sellainen tapaus eteen, että vie jalat alta. Helpompi olisi vain edetä jos vastapuoli olisi vastakkaista sukupuolta.
Ei se välttämättä sen helpompaa olisi. Ainakin kun tätäkin palstaa lukee niin ei vaikuta olevan yhtään helppoa 😃
- Anonyymi
Jotenkin vain naispuolisten työkavereiden kanssa lähenee automaattisesti muutenkin enemmän kuin miespuolisten, joten suuri väärinymmärryksen riski on jos toinen onkin vain yliystävällinen ja huomaavainen
- Anonyymi
Täällä myös sama tilanne, tuli hyvin yllättäen. En ole uskaltanut sanoa mitään, vaikka tiedän että toinen on naisiin päin. Hengaillaan myös vapaa-ajalla ja pelottaa jos sotkenkin kaiken.
- Anonyymi
Hirveän vaikea on naisesta lukea olisiko kiinnostunut, kertokaa mistä sen huomaa kun molemmat on naisia, että kiinnostusta on enemmän?
- Anonyymi
Hakeutuu seuraan, saat extrahuomiota, kenties katse ja hymy hieman toisenlaisia kuin muille. Voi toki myös olla vaivautunut seurassasi, jännittää yms. Eli ihan perus ihastumisen merkkejä.
Voi tietenkin olla niinkin, ettei anna syystä tai toisesta minkäänlaisia merkkejä. - Anonyymi
Katsoo pitkään silmiin, kiusoittelee, tulee ihan liki, näyttää kieltä ja iskee silmää. Nauretaan yhdessä ja leikitellään, niin ettei ole jäänyt muilta huomaamatta.
- Anonyymi
Onneksi on eheytys hoidot,joten mars mars on kysymys nuppiviasta.
- Anonyymi
Oletko tullut ajatelleeksi että tämä toinen kokee vilkuilusi ym. kiusaantuneena. Hän voi olla hetero, oletko sitä ajatellut.
- Anonyymi
Kun hän näyttää kieltään sinulle, kosketa vatsaasi ja siirrä kättäsi vähän ylöspäin ja sitten alaspäin ja nosta kulmakarvojasi kysyvästi.
- Anonyymi
Hei vielä voit hakeutua hoidon piiriin. Ota rennosti ja korjaa vinoutuma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 892016
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee141691- 971653
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931326Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31146Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1721074- 64906
- 76880
- 53855
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123848