Onko joku ravintola tai paikka, jossa älykkäät sitoutumishalukkaat kakskymppiset miehet oleskelevat pääkaupunkiseudulla? Ei siis yhden yön suhteita. Voinko mennä paikkaan yksin? Ja miten siellä isken poikaystävän ja tulevan aviomiehen?
Olen niin kypsynyt yksinoloon, että voisin vaikka mennä naimisiin sopivan miehen kanssa. Ja lapsiakin voisin parin vuoden kuluttua ajatella.
Mistä löydän älykkään poikaystävän?
15
1846
Vastaukset
- mää
Niin minäkin liityin.
- hyypiö
Kaikilla hyvännäköisillä, mukavilla ja älykkäillä miehillä on jo poikaystävä...!
Hankala yhtälö:
"Sitoutumishaluiset kaksikymppiset miehet"
1. Kaksikymppistä en sanoisi vielä mieheksi
2. Älykkyys?? - Tarkenna millä tavalla älykäs. Todellinen viisaus tulee mielestäni vasta iän myötä.
3. Sitoutumishalukas = lapsia parin vuoden päästä ??
Mutta asiaan. En osaa kuvitella, että olisi edes olemassa miestä, joka on kaksikymmentä vuotta vanha, älykäs ja haluaa perustaa perheen mahdollisimman pian.
Mielestäni nuo ikä, älykkyys ja lisääntyminen kumoavat kaikki toisensa aika tehokkaasti.- just noin
"En osaa kuvitella, että olisi edes olemassa miestä, joka on kaksikymmentä vuotta vanha, älykäs ja haluaa perustaa perheen mahdollisimman pian."
NIIN JUURI. Kakskymppiset on ihan liian KIIMAISIA mihinkaan TOSItouhuun!
- Morgenstern
Stockan kellon alla lauantaina kolmelta?
Mutta totta puhuen, en tiedä sellaista paikkaa. Lisäksi epäilisin, että älykkäät parikymppiset opiskelevat ja ovat lähdössä vaihtoon jne. Perhe ei siis ehkä suunnitelmiin sovi vielä muutamiin vuosiin. Onnea etsintään!- alkuperäinen kirjoittaja
Olen itsekin lähdössä vaihtoon noin puolentoista vuoden kuluttua, enkä näe mitenkään sitä esteenä. Itse ainakin pystyn olla pettämättä miestä vuoden, jos hän niin haluaa. Vaihdon ajaksi voidaan sopia myös erikoissääntöjä, jos mies ei pysy uskollisena. Esim. että saa harrastaa seksiä vaikka kerran kuussa ja ei saa rakastua. Luulisin kyllä, että jos rakastaa toista, niin ei kyllä halua harrastaa seksiä muiden kanssa.
Kakskympisiin miehiin kuuluvat myös 29-vuotiaat ja luulisin, että ainakin he olisivat jo halukkaita miettimään sitoutumista ja parin vuoden kuluttua lasten tekoa. Luulen, että moni miettii jo yksin jäämistä siinä iässä. Valitaanko siinä vaiheessa sitten vain joku nainen, vaikka joku edellisistä naisista olisi ollut mieluisampi, mutta jo esim. naimisissa. En usko, että niitä hyviä naisia tulee ikuisesti vastaan. Mitä vanhemmaksi tulee, niin sitä vaikeampaa on löytää sopiva nainen myös miehelle.
En oikein ymmärrä, miksi miehet pelkäävät sitoutumista. Yhden yön suhteilla kun ei kuitenkaan pysty harjoittelemaan edes seksiin liittyviä asioita niin hyvin kuin parisuhteessa. En ole kyllä harrastanut yhden yön suhteita, koska itseltäni ne eivät vaan onnistu. Alkaisin vain halveksimaan miehiä. Niin käy valitettavasti miehillekin. - Morgenstern
alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:
Olen itsekin lähdössä vaihtoon noin puolentoista vuoden kuluttua, enkä näe mitenkään sitä esteenä. Itse ainakin pystyn olla pettämättä miestä vuoden, jos hän niin haluaa. Vaihdon ajaksi voidaan sopia myös erikoissääntöjä, jos mies ei pysy uskollisena. Esim. että saa harrastaa seksiä vaikka kerran kuussa ja ei saa rakastua. Luulisin kyllä, että jos rakastaa toista, niin ei kyllä halua harrastaa seksiä muiden kanssa.
Kakskympisiin miehiin kuuluvat myös 29-vuotiaat ja luulisin, että ainakin he olisivat jo halukkaita miettimään sitoutumista ja parin vuoden kuluttua lasten tekoa. Luulen, että moni miettii jo yksin jäämistä siinä iässä. Valitaanko siinä vaiheessa sitten vain joku nainen, vaikka joku edellisistä naisista olisi ollut mieluisampi, mutta jo esim. naimisissa. En usko, että niitä hyviä naisia tulee ikuisesti vastaan. Mitä vanhemmaksi tulee, niin sitä vaikeampaa on löytää sopiva nainen myös miehelle.
En oikein ymmärrä, miksi miehet pelkäävät sitoutumista. Yhden yön suhteilla kun ei kuitenkaan pysty harjoittelemaan edes seksiin liittyviä asioita niin hyvin kuin parisuhteessa. En ole kyllä harrastanut yhden yön suhteita, koska itseltäni ne eivät vaan onnistu. Alkaisin vain halveksimaan miehiä. Niin käy valitettavasti miehillekin.Sovitaan säännöt, ettei saa rakastua... Ettet vain olisi ihan pikkaisen naiivi? Lisäksi, olet lähdössä vaihtoon ja suunnilleen samaan elämäntilanteeseen haluat lapsia? Kuulostaa melkolailla vaativalta yhtälöltä. En itsekään näe vaihtoa esteenä seurustelulle, mutta perheelle kylläkin.
Kaksi jälkimmäistä onkin asiaa. Itse tosin ymmärrän kakskymppisten tarkoittavan noin 20-vuotiaita, ei kaikkia jo kolmatta kymmentä käyviä. - alkuperäinen kirjoittaja
Morgenstern kirjoitti:
Sovitaan säännöt, ettei saa rakastua... Ettet vain olisi ihan pikkaisen naiivi? Lisäksi, olet lähdössä vaihtoon ja suunnilleen samaan elämäntilanteeseen haluat lapsia? Kuulostaa melkolailla vaativalta yhtälöltä. En itsekään näe vaihtoa esteenä seurustelulle, mutta perheelle kylläkin.
Kaksi jälkimmäistä onkin asiaa. Itse tosin ymmärrän kakskymppisten tarkoittavan noin 20-vuotiaita, ei kaikkia jo kolmatta kymmentä käyviä.Kyllähän sitä voisi vaikka joka päivä rakastua, mutta eihän siitä jää lopulta mitään käteen. Lopulta huomaa olevansa yksin. Kun päättää, että sitoutuu yhteen ihmiseen, niin kyllä siihen pystyy. Jos on hirveän heikko naisten suhteen, niin välttää tilanteita, joissa on mahdollista rakastua. Valitsee yhden yön suhteiksi sellaisia, joihin ei voisi rakastua. Jos edes pitää harrastaa niitä yhden yön suhteita. Tietenkin sopisin myös säännöiksi, että ilman kondomia ei saa harrastaa mitään, ei suuseksiä ilman kondomia tai suuseksisuojaa, eikä seksikumppaniksi potentiaalisia tautipesiä.
Nykyisin, kun voi netin kautta keskustella kuvankin kanssa ilmaiseksi parinsa kanssa, niin ei se vaihto-oppilasvuosi ole mikään maailmanloppu. Voidaan vaikka harrastaa nettiseksiä tai syödä illallista yhdessä.
Pari vuotta ei tarkoita välttämättä tasan kahta vuotta. Voi niitä lapsia hankkia myöhemminkin, mutta ei nyt enää kymmenen vuoden kuluttua. Jos lapsia haluaa, niin niitä ei lasten takia kannata hankkia lähemmäs 40-vuotiaana. Voi myös olla, että lapsettomaksi jää, jos niin myöhään niitä haluaa. Itse tiedän hyvin nopeasti, mistä miehestä pidän ja mistä en. Sisäinen kauneus vain paistaa ulospäin niin voimakkaasti miehilläkin. Ja kun sopivan miehen löydän, ei minun tarvitse katsella uusia.
Minulle kakskymppiset miehet ovat kaikki miehet, joiden ikä alkaa numerolla 2. - Tane_k
alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:
Kyllähän sitä voisi vaikka joka päivä rakastua, mutta eihän siitä jää lopulta mitään käteen. Lopulta huomaa olevansa yksin. Kun päättää, että sitoutuu yhteen ihmiseen, niin kyllä siihen pystyy. Jos on hirveän heikko naisten suhteen, niin välttää tilanteita, joissa on mahdollista rakastua. Valitsee yhden yön suhteiksi sellaisia, joihin ei voisi rakastua. Jos edes pitää harrastaa niitä yhden yön suhteita. Tietenkin sopisin myös säännöiksi, että ilman kondomia ei saa harrastaa mitään, ei suuseksiä ilman kondomia tai suuseksisuojaa, eikä seksikumppaniksi potentiaalisia tautipesiä.
Nykyisin, kun voi netin kautta keskustella kuvankin kanssa ilmaiseksi parinsa kanssa, niin ei se vaihto-oppilasvuosi ole mikään maailmanloppu. Voidaan vaikka harrastaa nettiseksiä tai syödä illallista yhdessä.
Pari vuotta ei tarkoita välttämättä tasan kahta vuotta. Voi niitä lapsia hankkia myöhemminkin, mutta ei nyt enää kymmenen vuoden kuluttua. Jos lapsia haluaa, niin niitä ei lasten takia kannata hankkia lähemmäs 40-vuotiaana. Voi myös olla, että lapsettomaksi jää, jos niin myöhään niitä haluaa. Itse tiedän hyvin nopeasti, mistä miehestä pidän ja mistä en. Sisäinen kauneus vain paistaa ulospäin niin voimakkaasti miehilläkin. Ja kun sopivan miehen löydän, ei minun tarvitse katsella uusia.
Minulle kakskymppiset miehet ovat kaikki miehet, joiden ikä alkaa numerolla 2."Minulle kakskymppiset miehet ovat kaikki miehet, joiden ikä alkaa numerolla 2."
Luulen, että olet aika yksin tuon määritelmäsi kanssa. Kyllä kakskymppinen on minun piireissäni tarkoittanut aina 20-vuotiasta tai hieman yli. 29-vuotias on jo enemmänkin kolmikymppinen, vaikkei täyttä 30:a olekaan. Tässäkin keskustelussa on tullut ilmi, että muut ovat luulleet sinun tarkoittavan n. 20-vuotiasta.
- mies
Koulut, kuntosalit yms...Tosin kuka parikymppinen nyt haluaa lapsia? Aika hiljasta voi olla... Niin, ja jos naisella on ollut 100 kumppania ja nyt sitten on "kyllästynyt" yhdenyön paneskeluun, niin ei sellaiseen yksikään järkevä mies koske.
- N-29
Ihan tiedoksi, et ihan normaaleilla suomalaisilla tytöillä on ollut tossa ikävälillä 16-24 helposti vähintään 30 kumppania. Eikä se muuta ihmistä sen kykenemättömämmäksi sitoutumiseen. Ja hyvin ovat näyttäneet 'menneen kaupaksi' nämä 'tosi villit' naiset myöhemmin, lapsia oikeastaan kaikilla ja ihan normaaleja suhteita. Naiset nykyään edelleen joutuvat huijaamaan miehille petikumppaniensa lukumäärän, koska tuon asenteen takia. Yhden illan juttuja on kiva harrastaa naisten kanssa, mutta eihän minun tyttöystäväni koskaan kuulunut näihin vastakkaista sukupuolta kiinnostaviin tyttöihin tai ainakin se sanoi kaikille yrittäjille aina ei, koska on kiltti tyttö. Kiltit tytöt ei tykkää seksistä..tietystikään..
- Mies vm 77
N-29 kirjoitti:
Ihan tiedoksi, et ihan normaaleilla suomalaisilla tytöillä on ollut tossa ikävälillä 16-24 helposti vähintään 30 kumppania. Eikä se muuta ihmistä sen kykenemättömämmäksi sitoutumiseen. Ja hyvin ovat näyttäneet 'menneen kaupaksi' nämä 'tosi villit' naiset myöhemmin, lapsia oikeastaan kaikilla ja ihan normaaleja suhteita. Naiset nykyään edelleen joutuvat huijaamaan miehille petikumppaniensa lukumäärän, koska tuon asenteen takia. Yhden illan juttuja on kiva harrastaa naisten kanssa, mutta eihän minun tyttöystäväni koskaan kuulunut näihin vastakkaista sukupuolta kiinnostaviin tyttöihin tai ainakin se sanoi kaikille yrittäjille aina ei, koska on kiltti tyttö. Kiltit tytöt ei tykkää seksistä..tietystikään..
Mun silmissä 30 seksikumppania=huora. Ja sama menee kyllä miestenkin suhteen, tosin niistä en välitä kun hetero olen. En vain arvosta heidän moraaliaan kovin korkealle. Tämä mielipide voi olla vanhoillinen tai sitten ei. Se on mun mielipide, eikä se muuksi muutu vaikka se jotain jakorasiaa vituttaisikin. Mutta en mä tietenkään näitä huoria mene tuomitsemaan ja hyviä kavereitahan ne voi olla. Itse en kuitenkaan alkaisi suhteeseen jos tietäisin totuuden. Mutta onneksi jokaiselle löytyy omanlaisensa kumppani.
- Epänormaali?
N-29 kirjoitti:
Jaa että normaaleilla suomalaisilla 16-24 tytöillä on ollu helposti VÄHINTÄÄN 30 KUMPPANIA? No huh huh. Ehkä sinulla, ehkä se sinusta on normaalia, mutta kyllä se näin 24-vuotiaan "normaalin" naisen korvaan kuulostaa melko suurelta luvulta. Ei siinä mitään, oma valinta, mutta älä tyrkytä sitä miksikään "normaalin naisen keskivertoluvuksi". Ja ihan turha tulla selvittämään että kaikilla muillakin on, ne vaan valehtelee ettei ole.
24 vee, neljä kumppania, edustan tuttavapiirin keskivertoa ellen jopa "villimpää" ja kokeneimpaa yläpäätä...
- .....
Älykkäitä sitoutumishaluisia parikymppisiä miehiä, jotka eivät hae yhden illan juttuja varmasti löytyisi, mutta tuskin sellaista joka olisi heti kättelyssä menossa naimisiin ja tekemässä muksuja.
Ilmeisesti tässä oli kuitenkin kyse kaikista alle 30:stä. Siitä kategoriasta varmaan sellaisiakin löytyy. - zz-xx
Ehdin jo muuttaa muualle Eurooppaan, joten ei sulle jäänyt yhtään vaihtoehtoa. Nopeet kato syö hitaat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623965Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783618- 403097
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192528Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!212358Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa442035- 441908
- 471738
- 281565
- 301526