Hiki päässä sinun tulee leipäsi ansaita

Anonyymi

Hiki päässä sinun tulee leipäsi ansaita.
Raada selkä vääränä.
Kärsimys kaunistaa.
Työ vie voittoon.
Maksa veroja.
Elätä politikot ja papit.
Tue ulkomaalaisia lepääjiä,
tue korruptoitunutta pakolais turismia,
Tue kehitysapua jossa raha häviää korruptioon.
Tue Ek, Mtk etuja ja rikkaiden vero-alea.
Tue asumisella keinottelua.
Tässä Sinulla on tehtävä, tee työtä, raada, maksa veroja.

16

83

Vastaukset

• Ei pysty kun ei oo töitä. Vitun runkkarit haluu vaan pidentää työaikoja, että heille olisi koko ajan suureneva työttömien joukko ruikuttamassa ilmaistöihin.

• Jo 1800 L Karl Marx kirjoitteli näistä ahneuden ja pääoman aiheuttamsita ongelmista.

Sitten NL kommunismi jotensakin tuhosi koko sosialismi opin.
    Ja Nyt nämä yhtä hullut Markkina Liberalistit pilaavat markkinatalouden.
    Ahneus ja mielivalta tuhoaa.

• Nykyään on kulttuurimarxismi (Frankfurtin koulukunta), jotka orjuuttavat vaalean väestön tummien orjiksi ja islamisaatioon. Ahneudella on pa**ainen loppu.

• Malinen voisi tehdä paskahommia jatkossa, rahat ja omaisuus vaan takavarikkoon sitä ennen.

• Hänelle sopisi hyvin leipätyöksi risusavotta 9 €/pv.

• Anonyymi kirjoitti:

Hänelle sopisi hyvin leipätyöksi risusavotta 9 €/pv.

Yhdeksällä eurolla saa työaikaa n. 30- 40 minuuttia päivässä. Kaikkien 9e orjien pitäisi kertakaikkiaan lähteä vain kotiin viimeistään 45 minuutin työnteon jälkeen!!

• Markkina Liberalisteilla on mm. oppi, että kun työvoiman tarjontaa lisätään, niin talous kehittyy ja syntyy lisää työpaikkoja.

Postin hallituksen osaamaton jäsen, se vartiainen ajaa tätä ideaa.
    Mutta käytännössä postin hallinnossa nähtiin jo, miten markkina liberalismi ei käytännössä toimikkaan.
    On vaan talous uskonnollista teoriaa !!

• Lisää käskyjä:
    - Paska housussa sinun tulee pelätä esimiestäsi.
    - Jos esimies lyö sinua, käännä toinenkin poski.
    - Työnantaja on sinun jumalasi, älä pidä muita jumalia.

• Länsimaailman rappio on toteutunut, kapitalisti kieltäytyy palkanmaksusta ja tuo orjia maan täyteen tekemään myös sinun duunisi.

• Hiki päässä, mutta harvoin palkka-töistä. Koska palkka-töitä ei löydy. Enemmänkin sitten hikeä harrasteista ja muusta omasta puuha toiminnasta olen valuttanut !!
    Ja tietysti sitä sietokyky hikeä myös.

Oma kuvio on tällainen, kerron kun olen alan "kokemusasiantuntija", ja voin näin tuottaa ajatuksia ja vertailukohtaa monelle työttömälle;
    Noin, 1994 minulta loppui työt. Sen jälkeen en ole kunnon töitä, kunnon palkalla löytänyt !! Koulutusta ja osaamista on paljonkin.
    - Aluksi uskoin työvoima pelleilyynkin, kävin huuhaa kursseilla. Mutta kieltäydyin töistä ilman palkkaa. Orjuutta olisi tarjolla ! Jonkun vuoden olen tehnyt palkka töitä tässä välillä. Ne oli aina määräaikaisia, ja toistaiseksi... projektin ajan... jne... - ei se epävarmuus ja palkka-taso motivoinut yhtään...
    Ja rangaistus karenssissakin olen ollut. Mielivaltainen te karenssi, pelkkää ilkeyttä !! Ja se rangaistus piti katkaista ns. kuntouttavlla työtoiminnalla, kun en muuten saanut karenssia poikki. Kun Ei löytynyt palkkaa-töitä !!
    Olin 3kk tässä pakko kuntoutus yhteiskuntapalvelussa, kuntoutavassa ajantappo oleskelussa, ja näin se karenssi katkesi !! Karmea kokemus työttömyys-suomesta !

Jotta rangaistuksiakin olen kärsinyt, ja työttömyys jatkuu. Nykyään olen pakolla typ asiakas, ja käyny silloin tällöin typ toimistossa, jossa 2kpl asiantuntijoita minua haastattelee ja tehdään suunnitelma tietokoneelle. Työllistän siis hallintoa siisteihin sisätöihin typ konttoriin !! Olen hyväntekijä !! Lisäksi olen hakenut koko aktiivi simputus kokoomus kepu, mallin ajan työkyvyttömyys eläkettä, jotta -4,6% ruokaraha ei menisi.. Tulot on niin pienet , että joka centti on tärkeä !! Näin työllistän kela- vak. yhtiön hallintoa siisteihin sisätöihin.

Terveys, mielenterveys ja yleinen hyvinvointi on säilynyt hyvänä, näistä eri pompotus ja kiusaus , aktiivi malli simputus, yms. yrityksistä huolimatta. Hyvää elämää on.
    Mutta työttömyys sosiaaliongelmaa olen kyllä maistanut myös niin, että silloin 90-luvulla ilkeä pirullinen akka kyllä lähti heti, kun jäin työttömäksi. Alkoi solvaamaan. Ja se piru kaappasi lapset ja vieroitti ne minusta työttömästä arvottomasta köyhästä. Joten olen saanut maistaa tällaistakin työttömyyden hedelmää, sosiaalista halveksuntaa, torjuntaa,,,,ylimielisyyttä, yms.
    Hyvinä puolina on se, että näin väärä , henkisesti heikko seura valikoituu pois, ja pääsee ilkeistä pahoista ihmisistä eroon !! Lapset siinä jää tietysti vaille perhettä oikeaa,, - mutta minkäs sille voi !! yh. lait on sellaiset, että mies on ulkona.... ja se "syyllinen " aina.. Näin Mielenvikainen akka voi tuhota perheen 3. sukupolveen asti, siis menee kuten on historiassa kirjoitettu jo aiemmin... !!
    Mutta pitkässä juoksussa ei sekään inha, vääryys, jne..haittaa.
    Maailma nääs menee, aika menee, asiat on ja jää historiaan, hiki kuivaa, ja seuraavat sukupolvet tölvii toisiaan jatkossa samalla tavalla ja jopa pahemmin....
    Ja muistakaa, ettei kukaan tärkeiljäkään selviä hengissä !!!
    Hikipäässä on sinun uurastettava !! muista se.

• Minua ei kukaan määrää!

• Onko aloittaja lainannut meille koko KIKY-sopimuksen vaiko vain osan siitä?

• toi on suoraan kiky -aktiivi malli sisältöä!
      Siinä kepu kokoomus pyhät tärkeät ihmiset ketoo alamaisilleen, piioille rengeille, miten pitää olla, jotta ei jalkapuuhun joudu !!

Ja ei ne rikkaat osallistuneet kikyyn. Se oli vain raippaa köyhille, kuten oli aktiivi simputuskin!
      Muuten, on niin, että armeijassakin simputus on kielletty, mutta silti työttömiä ja köyhiä saa simputtaa vapaasti !!

• Ja syömäsi, jollet hattua päästä heitä. Hikihattua.

• Rentoudu ravintolassa.

• ei oo rahoja ravintoloihin tai muihin palveluihin. työtön ei kuluta !!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.