kaikille naisille kysymys

Anonyymi

naiset miksi haluatte pahoittaa vastakkaisen sukupuole mielen ja olla ilkeitä ja inhottavia miehille ja miehet on teille kilttejä ja haluaa teidän olevan iloisia ja onnellisia

41

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mihin perustuu se harhaluulo, että kaikki miehet ovat kilttejä naisille? Jotkut irl tietysti ovat. Tällä palstalla ei juuri kiltteyttä näy.

      • Anonyymi

        ei ole harhaluuloa vaan totta jokainen mies pitää naisia kuin kukkaa kämmenellä ja hellii heitä niin entäs toisin päin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei ole harhaluuloa vaan totta jokainen mies pitää naisia kuin kukkaa kämmenellä ja hellii heitä niin entäs toisin päin

        Eikä pidä, et sinäkään pidä, vaan mangut ja purnaat. Ei se ole hellimistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä pidä, et sinäkään pidä, vaan mangut ja purnaat. Ei se ole hellimistä.

        kyllä se on totta että miehet on kivoja naisille ja aloitus oli leikkimielinen vitsi kysymys mutta nyt on lähdettävä karkki ostoksille illan elokuvaa varten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei ole harhaluuloa vaan totta jokainen mies pitää naisia kuin kukkaa kämmenellä ja hellii heitä niin entäs toisin päin

        Pitää kuin kyrsää kämmenellä HETI,EI DIKKAA


    • Kaikki naiset eivät varmaankaan ole vastaamassa täällä.
      Omasta puolestani voin sanoa, ettei minulla ole mitään halua pahoittaa kenenkään mieltä ja olla ilkeä.

      • Anonyymi

        oliskin noin mutta kun mies tutustuu sinuun paremmin livessä niin oliskin noin ja mies huomaa ettei se ollutkaan nin herttainen kuin aluksi esitti


      • Anonyymi kirjoitti:

        oliskin noin mutta kun mies tutustuu sinuun paremmin livessä niin oliskin noin ja mies huomaa ettei se ollutkaan nin herttainen kuin aluksi esitti

        Ehkä minä huomaan, ettei mies olekaan kiltti, eikä halua minun olevan onnellinen.


      • Anonyymi

        Kyllä kaikki maailman naiset ovat vastaamassa täällä ja yhteinen nimi heillä on Anonyymi.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Ehkä minä huomaan, ettei mies olekaan kiltti, eikä halua minun olevan onnellinen.

        mistä moinen mieli vaikka koko ajan mies hemmottelee sinua ja on kiva ja kiltti sinua kohtaan ja tottelee sinua ja toteuttaa toiveitasi mutta sinä mietit miten pahoitan hänen mielensä tai haastan riitaa haluan tapella ja olla ilkeä niin miksi


      • Anonyymi kirjoitti:

        mistä moinen mieli vaikka koko ajan mies hemmottelee sinua ja on kiva ja kiltti sinua kohtaan ja tottelee sinua ja toteuttaa toiveitasi mutta sinä mietit miten pahoitan hänen mielensä tai haastan riitaa haluan tapella ja olla ilkeä niin miksi

        Rakentele sinä tarinaa tavallasi, minä rakennan sitä tavallani.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Rakentele sinä tarinaa tavallasi, minä rakennan sitä tavallani.

        miksi et vastaa totuuden mukaisesti mutta nyt on lopetettava koska pakko hakea kaupasta nameja ja hyvää iltapalaa koska alkaa teemalta klo 21.00 lännenelokuva


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi et vastaa totuuden mukaisesti mutta nyt on lopetettava koska pakko hakea kaupasta nameja ja hyvää iltapalaa koska alkaa teemalta klo 21.00 lännenelokuva

        no aloitus oli piruilu viesti ja leikkimielinen sellainen


      • Anonyymi kirjoitti:

        miksi et vastaa totuuden mukaisesti mutta nyt on lopetettava koska pakko hakea kaupasta nameja ja hyvää iltapalaa koska alkaa teemalta klo 21.00 lännenelokuva

        Tarina on sinun, sinä sitä kerrot, en minä.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Tarina on sinun, sinä sitä kerrot, en minä.

        niin toi piruilu viesti oli sinulle tarkoitettu eli mukavalta ja kivaltahan sinä vaikutat


      • Anonyymi kirjoitti:

        niin toi piruilu viesti oli sinulle tarkoitettu eli mukavalta ja kivaltahan sinä vaikutat

        Ja haluat piruilla minulle?


    • Anonyymi

      En minä osaa olla ilkeä kenellekään, mutta suuttua saatan tarpeen tullen. Olen väsynyt, olenkin monta kertaa kertonut mistä syistä johtuen.

      • Anonyymi

        oletko väsynyt 24/7 ja erittäin riitaisaja ilkeä


      • Anonyymi

        Silloin voi kokeilla syödä "Medellin-pilleri" ja minttuteetä ja minttukylpyä jotta rauhoittuu ennen ajatuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oletko väsynyt 24/7 ja erittäin riitaisaja ilkeä

        En ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole.

        noooo uskon sinua


    • Anonyymi

      Naiset pahoittaa ätmien mielen panemalla jännämiehiä.

    • Anonyymi

      No ei hah, niin naurattaa itseänikin juttuni: Kaikki maailman naiset ovat tuo Anonyymi ja vastailevat sitten.

      Näistä sanonnoista: lawyer, negotiator.... ero noissa on se että neuvottelija ei välttämättä toteuta mitään lakia, kuten asianajaja.

      voi esimerkiksi olla jonkun järjestön "Negotiator General" joka asettaa täysin laittomia uhkavaatimuksia neuvottelukumppanille ja uhkailla _D

    • Anonyymi

      En ole koskaan ollut ilkeä enkä epämiellyttävä miehelle, joka ei olisi ollut näitä ensiksi minua kohtaan. En ylipäänsä ole ilkeä, enkä epämiellyttävä ketään kohtaan, joka itse käyttäytyy ystävällisesti ja kohteliaasti.

      • Anonyymi

        uskotaan uskotaan sinua lento suukon kera


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        uskotaan uskotaan sinua lento suukon kera

        Hyvä niin ja kiitos. Olen luonteeltani sellainen, että väistän mielummin kuin rupean riitelemään. Saadakseen minusta ilkeän, joutuu tosissaan yrittämään ja pakottamaan minut pysymään tilanteessa.


    • Anonyymi

      Mitäpä tuohon sanois. Aina ei vaan jaksa olla kiva. Sen tosiasian kanssa miehen on opittava elämään tai olemaan ilman. Niih!

      • Anonyymi

        mitä sinä tunnustit no arvostan että olet rehellinen ilkimys oho


    • Anonyymi

      Yleensä olen kiltti, mutta jos minua loukataan, olen vähän tuittu.

    • Anonyymi

      Koska olen nainen, enkä mikään Aatamin kylkiluu.

      Tunnustus:

      Rääkkäsin mustasukkaista ihailijaani viikkotolkulla, koska mies alkoi 1.joko nynnyillä aloitteen teossa 2.oletti mun kierivän sen jalkojen edessä kun koira ja lupaavan pillua heti ja varmasti.

      Nyt hän vihaa minua, on todennäköisesti kontaktissa erääseen toiseen naiseen, mutta silti todennäköisesti ajattelee minua yhä ja varsinkin seksuaalisesti, koska olen paremman näköinen kun tuo kakkosvaihtoehto, jonka hän oli jo aiemmin hyllyttänyt vuokseni. Rukoilen heille hyvää elämää, tuollaisen miehen kanssa rukoukseen on varmasti aihetta!

      Toivon hänen kärsivän vuokseni ja vihaavan minua. Sekin on parempi, kuin ei mitään. Olisi ollut järkevämpää pyytää puhelinnumero, olisin antanut pilluakin heti ja ollut kiva ja mukava, nyt olen ärsyyntynyt turhasta veivaamisesta. Ja kyllästynyt. Aion keskittyä nyt muihin asioihin.

      Että näin. En nyt itsekkään ole ihan parhaissa fiiliksissä, olisin tuon miehen halunnut. Hylkäsin jopa aikaisemman etäpoikaystäväni hänen takiansa. Julmasti ja lopullisesti. Tosin en kadu sitä, vaan oikeastaan iloitsen, että pääsin eroon. Loppujen lopuksi ilman tuota jälkimmäistä, en olisi päässyt hänestä eroon niin napsakasti (etäpoikaystävä oli hauska ja hyvännäköinen, mutta epäluotettava ja pohjattoman itsekäs, joten hänen dumppaamisensa ei ollut aiheetonta).

      Että vähän sorruin tahalliseen rääkkäämiseen, en kadu,mies itsekkin sortui ennakkoluuloihin ja liialliseen pomottamiseen sekä aiheettomaan mustasukkaisuuteen.

    • Muistan kuinka aikoinaan peruskoulun käytävillä pojat kiskoivat tyttöjä leteistä ja yrittivät saada heidän huomiotaan kaikilla mahdollisilla keinoilla, kuten vaikkapa aloittamalla tupakanpolton taikka käyttäytymällä muutoin hälläväliä-asenteella tulevaisuutensa suhteen.

      Tytöt puolestaan vastasivat tähän huomiohakuisuuteen yleensä irvistelemällä, haukkumalla ja joskus jopa sääreen potkaisemalla. Huomionhakumetodista huolimatta oli tyttöjen jollain tavalla ilmaistava mielipiteensä huomiota hakevaan. Mikäli huomiota ei haettu tyttöjen mielestä mieluisalla tavalla, he joko eivät kiinnittäneet huomionhakijaan mitään huomiota taikka sitten arvostelivat tätä ankaraan sävyyn. Joissain tapauksissa tosin käytiin molemminpuolista loukkauspeliä, jossa kumpikin oli kiinnostunut toisesta, mutta se tuotiin kaikkien tietoon loukkausten vaihtamisena. Tämä johtuu tietenkin siitä, että on sosiaalisesti vähemmän arkaluontoista vaihtaa loukkauksia kuin hellyyttä.

      Huomion hakeminen ja siihen vastaaminen johti luonnollisesti siihen, että paljon huomiota saavat, taikka sellaiset tytöt, jotka eivät huomiota halunneet, joutuivat puolustautumaan olemalla ilkeitä huomiota hakeville.

      On selvästi nähtävillä, että esimerkiksi elokuvissa suositaan sellaisia naishenkilötyyppejä, jotka ovat huomiota osoittaville miehille ilkeitä, koska tämä ruokkii naisten tunnetta siitä, että ovat haluttuja. Mitä halutumpi on, sitä huonommin tulee käyttäytyä, tai näin ainakin malli opettaa.

      Aikuisikään varttuneiden miesten ei siten tule yrittää samanlaisia lähestymistapoja vastakkaiseen sukupuoleen kuin heillä varhaisteininä oli. Se, jos mikä, herättää vastaavanlaiset tunteet esiin myös vastakkaisessa sukupuolessa.

      Jos siis olet kiinnostunut jostakusta, kannattanee häntä lähestyä kohteliaasti ja yrittää siltä pohjalta löytää jotain yhteistä pohjaa keskustelulle. On kuitenkin selvää, että useimmilla ihmisillä ei yhteistä pohjaa paremmalle tuttavuuden tekemiselle ole.

      On myöskin selvää, että naiset joutuvat sietämään kohteliaiden ilmaisujen jälkeen, joilla he tekevät selväksi etteivät ole kiinnostuneita jatkamaan keskustelua pidempään, loukkauksia ja suoranaista vainoamista, ettei ole niinkään käsittämätöntä, että joku heistä ilmaisee kiinnostuksen puutteensa välittömästi töykeään ja jopa loukkaavaan sävyyn.

      Mikäli mies yllämainittua kokee, ei hänen kannata siitä mieltään pahoittaa. Kyse on vain leikkikentällä opitusta käyttäytymismallista. Aivan kuten on kyse monen miehenkin käytöksen kohdalla.

    • Hyvä vaan jos ovatkin kunnon mulkkuja joskus miehille. Minusta ainakin nyt naiset vois olla oikeita pääperkeleitä. Paremmin voiskeskittyä omiin hommiin, ei kävis mielessä. 😃

      Säbä pitää saada kulkemaan. Muutama syysjuttu hoitaa ja sit talvella isketään. Alkukesään asti ois buukattu jannu niin kiinni, että parempi kuin naiset vaan kiukkuilis. 😁

      • Anonyymi

        Kiits 😊

        Mä voin tsempata sua täältä käsin!

        xLiner, valtakunnanmulkku


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiits 😊

        Mä voin tsempata sua täältä käsin!

        xLiner, valtakunnanmulkku

        Joo. Tässä on kaikenlaista suunnitelmaa. Voisit keksiä mulle 7 päivän menun välipaloineen. Mä aattelin ruveta syömään. 😁

        Oon jo pitkään haaveillut, että tekis itselleen ruokaanoonkset suoraan rasiaan ja pakkaseen. Viikoks pariks, että sit vaan ottaa sieltä ja syö.

        Talvella on tarkoitus mennä jokatoinen viikko metsään ja silloin pitää jo osata syödä hyvin, ett jaksaa. 😁💪

        Sä kyllä oot huono olemaan inhottava, pitäis ennemmin olla sellainen vinkujatyyppi... sellainen muistuttais, että elä sotkeudu... 😂


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Joo. Tässä on kaikenlaista suunnitelmaa. Voisit keksiä mulle 7 päivän menun välipaloineen. Mä aattelin ruveta syömään. 😁

        Oon jo pitkään haaveillut, että tekis itselleen ruokaanoonkset suoraan rasiaan ja pakkaseen. Viikoks pariks, että sit vaan ottaa sieltä ja syö.

        Talvella on tarkoitus mennä jokatoinen viikko metsään ja silloin pitää jo osata syödä hyvin, ett jaksaa. 😁💪

        Sä kyllä oot huono olemaan inhottava, pitäis ennemmin olla sellainen vinkujatyyppi... sellainen muistuttais, että elä sotkeudu... 😂

        Vai oikein syömään? Millä kulutuksella?

        Jotain hyvää suuntaa..

        Aamupuuro. Kaurapuuro on parasta. Jos sulla on marjoja, kippaa desi päälle, ja vaikka raejuustoa kans. Välipala tai toinen osa aamupalaa munakas, ruisleivät omilla täytteillä. Ehkä banaani perään, ja pähkinöitä.

        Lounas... no tää on paha kun en tiedä sun todellista kulutusta. Mennään lautasmallin mukaan. Puolet lautasesta rehuja, 1/4 osa perunaa/riisiä/ohraa/pastaa ja 1/4 proteiinia, kämmenen kokoinen pala kanaa/kalaa/tms/kasvisprotiinia/ei punaista lihaa 😌 Rehuihin voi kipata sopivan määrän oliiviöljyä.

        Välipala.. no sellainen aamuinen ruisleipä lisukkeilla ei olisi huonompi vaihtoehto, munineen. Omena tai muu hedelmä.

        Päivällinen.. vähän jotain saman tyyppistä kuin lounaalla. Tai keitto, jota täydennetään hiilareilla (vaikka vaalea leipä). Eikä unohdeta jälkkäriä, jos syödään soppaa!

        Iltapuuro lisukkeilla. Puurolla saa hyvän unen. Broitsun koipi voi olla hyvä lisuke, jos kulutus sen sallii.

        Juomaksi vettä ja maitoa, teetä, ja kahvia vain aamupäivällä. Nyt loppui juopottelu kuule. Eikä kessuakaan enää vedetä. Hae lääkäriltä resepti lopettamista varten.

        Jos liikut paljon, tarvitset hiilareita. Salilla penkillä istuvat, yhtä lihasta laitteessa vemputtavat pärjäävät proteiinipainotteisella linnunruualla, mutta oikeasti liikkuvat syövät paljon oikeaa ruokaa jotta jaksavat nyt ja jaksavat jatkossakin.

        Mä otan metsään mukaan rusinoita hätävaraksi. Nopea hiilari ja varaenergia, säilyy hyvin.

        Etsi netistä kulutuslaskuri, laske arvio kulutuksestasi ja arvioi miten se kulutus jakautuu (aerobinen/voima). Sitten taas haku päälle ja selvität makrojen tarpeesi. Lasket niillä tiedoilla minkä määrän saat syödä mitäkin ja jaat sen päivän aterioille. Aika työlästä, mutta jos haluat saada tuloksia aikaan, kannattaa kyllä. Ja sitten muuttelet niitä tarpeen mukaan.

        Niin että en mä sitten jaksanutkaan muuta kuin nalkuttaa :D

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai oikein syömään? Millä kulutuksella?

        Jotain hyvää suuntaa..

        Aamupuuro. Kaurapuuro on parasta. Jos sulla on marjoja, kippaa desi päälle, ja vaikka raejuustoa kans. Välipala tai toinen osa aamupalaa munakas, ruisleivät omilla täytteillä. Ehkä banaani perään, ja pähkinöitä.

        Lounas... no tää on paha kun en tiedä sun todellista kulutusta. Mennään lautasmallin mukaan. Puolet lautasesta rehuja, 1/4 osa perunaa/riisiä/ohraa/pastaa ja 1/4 proteiinia, kämmenen kokoinen pala kanaa/kalaa/tms/kasvisprotiinia/ei punaista lihaa 😌 Rehuihin voi kipata sopivan määrän oliiviöljyä.

        Välipala.. no sellainen aamuinen ruisleipä lisukkeilla ei olisi huonompi vaihtoehto, munineen. Omena tai muu hedelmä.

        Päivällinen.. vähän jotain saman tyyppistä kuin lounaalla. Tai keitto, jota täydennetään hiilareilla (vaikka vaalea leipä). Eikä unohdeta jälkkäriä, jos syödään soppaa!

        Iltapuuro lisukkeilla. Puurolla saa hyvän unen. Broitsun koipi voi olla hyvä lisuke, jos kulutus sen sallii.

        Juomaksi vettä ja maitoa, teetä, ja kahvia vain aamupäivällä. Nyt loppui juopottelu kuule. Eikä kessuakaan enää vedetä. Hae lääkäriltä resepti lopettamista varten.

        Jos liikut paljon, tarvitset hiilareita. Salilla penkillä istuvat, yhtä lihasta laitteessa vemputtavat pärjäävät proteiinipainotteisella linnunruualla, mutta oikeasti liikkuvat syövät paljon oikeaa ruokaa jotta jaksavat nyt ja jaksavat jatkossakin.

        Mä otan metsään mukaan rusinoita hätävaraksi. Nopea hiilari ja varaenergia, säilyy hyvin.

        Etsi netistä kulutuslaskuri, laske arvio kulutuksestasi ja arvioi miten se kulutus jakautuu (aerobinen/voima). Sitten taas haku päälle ja selvität makrojen tarpeesi. Lasket niillä tiedoilla minkä määrän saat syödä mitäkin ja jaat sen päivän aterioille. Aika työlästä, mutta jos haluat saada tuloksia aikaan, kannattaa kyllä. Ja sitten muuttelet niitä tarpeen mukaan.

        Niin että en mä sitten jaksanutkaan muuta kuin nalkuttaa :D

        xL

        No tupakinpolton lopetukseen vetelenkin jo taplettia, että se tarkoitus lopettaa.

        Mulla on ehkä pienimuotoinen keliakia tai joku viljajuttuongelma, että meinasin vetäistä varsin vehnän aikas minimiin. Jotenkin koen, että se turvottaa. 🤔

        Hiilareita pitää tietty vetäistä sit jostain lisää, kun niitä tarttee, mutta ne vois olla vaikka välipalajutuissa ja lisäkkeenä tarvittaessa. Periaatteessa mulle tulis vähän niinkuin viikko touhuilua, viikko vähemmän touhuilua-systeemi. Kässäätkö? Viikon tekisin metsähommia ja kaikkea sen sellaista, sit viikon pesen pyykkiä, siivoilen ja huollan vehkeitä. Eli sit pikkuisen pitää menuakin keventää...

        Mutta en kyllä ala millään vaakalla riisikuppia mittaamaan. 😂

        Oot kyllä asiasta kolmanteen, ihan törkeen huono nalkuttaja. Siis ihan hiton huono tuossa hommassa...😂


    • Anonyymi

      Mitenkähän tässä on mieltä pahoitettu. Parantaisin kyllä tapani jos miehet sanoisivat kun mieltä on pahoitettu. Jatkuuhan se sama kierre kun ei tiedä mikä on vialla.

    • En halua, toki ilkeälle saatan näpäyttää jotain takaskin. Mutta ei mulla kokemukseni mukaan usein ole mitään syytä eikä tarvetta pahoittaa kenenkään mieltä.

      Hyvää yötä..ei pysy silmät enää auki. ☺️

    • Anonyymi

      Naiset haluaa pahoja jännämiehi koska ovat itsekkin pahasuisia ja pahaluonteisia.

    • Anonyymi

      Toisen mielen pahoittaminen on niin helppoa. Sinunkin "vastakkainen sukupuolesi" loukkaantuu kun jokainen nainen ei tarjoudu antamaan sulle pillua.

      Ei se ole tarkoituksellista se loukkaaminen. Joskus vaan loukkaisi itseään enemmän, ja kun valinta käydään jonkun vieraan ja itsen välillä, valitaan loukata vierasta. Tai vaikkapa ihan siksi, ettei toisenlainen valinta loukkaisi omia läheisiä.

      Nykyään on niin pinnalla loukkaantua ihan mistä vaan.

      xLiner

    • Se nyt vain valitettavasti on sula mahdottomuus olla kiltti ja miellyttävä ja suopea kaikille, sukupuolesta riippumatta.
      Kun yhdelle kumartaa niin toiselle pyllistää (ja ei, tähän ei liity mitään seksiviittauksia.)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      106
      1640
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      165
      1088
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1057
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      154
      859
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      772
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      729
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      660
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      34
      654
    9. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      646
    10. Ihan yleisesti

      Mitä kautta sun pöksyihin pääsee? Pitääkö luvata kuut taivaalta vai riittääkö jokin muu arkisempi asia?
      Ikävä
      42
      630
    Aihe