Hei! Onko kellään täältä suomesta ladyboy kokemuksia?
Eli jos vertaatte naisiin, niin onko ladyboy rivompi esimerkiksi suuseksissä? Esimerkiksi onko se irstaampaa niin että jutellaan tarkemmin miten nuollaan ja lauetaanko näyttävästi?
Miltä tuntuu maistaa ladyboyta?
3
623
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä,en oo maistanut
Kerran kuitenkin tietoisesti varasin hieronta(runkku)ajan lady boylle.
Paikan päällä nätti,pieni,meikattu tapaus ohjasi mut sängylle selälleni munat paljaana.
LB oli polvillaan haaroissani ja nosteli babydoll asunsa helmaa,jossa sojotti pienehkö aika tikissä oleva suonikas kalu,ja sanoi haluavansa panna mua,johon totesin vaan että Ei , tulin hierontaan.
LB siihen sitten että ei hän osaa runkata,mutta voisi ottaa suihin.
Sehän kävi mulle mainiosti,eikun kumi päälle ja kalu suuhun.
Oli taitava imuri ja ei kauaa menny kun laukesin ekaa kertaa LB:n suuhun.
Ja lysti maksoi vain 50€
Miettinyt jälkeen päin,että mahtaako tyypillä olla kalu kipeenä,jos montakin kertaa päivässä seisoo turhaan , eikä pääse panemaan asiakastaan???- Anonyymi
Tapaus on kyllä tosi.
Tapahtui viime huhtikuussa,kaakkois suomessa,erään keskustan yksityis asunnossa.
Menen varmaan uudestaan,kun vierailee taas kulmilla
Kyllä ne on ronskimpia puheissaan. Pääsin sedän kanssa matkalle kun annoin ymmärtää että ymmärtäisin antaa. Näin olin myös päättänyt. En arvannut että se tykkäsi katsella. Sillä oma paikallinen nainen seurana. Ladyboyt hoiteli minua pariskunnan katsellessa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al962395Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/241864Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1271633- 1051390
Perussuomalaisten onnistunut vappumarssi nostaa kannatusta
Rauhanmarssilla olleiden kimppuun hyökänneiden vassareiden kannatus sen sijaan romahtaa. Kaikki näyttää hyvältä vuoden171311- 1271189
Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka136946"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!48928Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su80866Yhä pyörit mielessä,
ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa29847