Hei! Onko kellään täältä suomesta ladyboy kokemuksia?
Eli jos vertaatte naisiin, niin onko ladyboy rivompi esimerkiksi suuseksissä? Esimerkiksi onko se irstaampaa niin että jutellaan tarkemmin miten nuollaan ja lauetaanko näyttävästi?
Miltä tuntuu maistaa ladyboyta?
3
676
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä,en oo maistanut
Kerran kuitenkin tietoisesti varasin hieronta(runkku)ajan lady boylle.
Paikan päällä nätti,pieni,meikattu tapaus ohjasi mut sängylle selälleni munat paljaana.
LB oli polvillaan haaroissani ja nosteli babydoll asunsa helmaa,jossa sojotti pienehkö aika tikissä oleva suonikas kalu,ja sanoi haluavansa panna mua,johon totesin vaan että Ei , tulin hierontaan.
LB siihen sitten että ei hän osaa runkata,mutta voisi ottaa suihin.
Sehän kävi mulle mainiosti,eikun kumi päälle ja kalu suuhun.
Oli taitava imuri ja ei kauaa menny kun laukesin ekaa kertaa LB:n suuhun.
Ja lysti maksoi vain 50€
Miettinyt jälkeen päin,että mahtaako tyypillä olla kalu kipeenä,jos montakin kertaa päivässä seisoo turhaan , eikä pääse panemaan asiakastaan???- Anonyymi
Tapaus on kyllä tosi.
Tapahtui viime huhtikuussa,kaakkois suomessa,erään keskustan yksityis asunnossa.
Menen varmaan uudestaan,kun vierailee taas kulmilla
Kyllä ne on ronskimpia puheissaan. Pääsin sedän kanssa matkalle kun annoin ymmärtää että ymmärtäisin antaa. Näin olin myös päättänyt. En arvannut että se tykkäsi katsella. Sillä oma paikallinen nainen seurana. Ladyboyt hoiteli minua pariskunnan katsellessa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781032
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm89812J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 59738
- 119734
- 109675
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114583- 47570
- 18528
Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64502