Petteri Taalas tyrmää ilmastohysterian

Anonyymi

Johtava ilmastoasiantuntijakin Suomessa tyrmää ilmastohysteerikkojen ajatukset ja teot.


"ihmiskunta tuhoutuu 2050-luvulla"

"lihansynti kiellettävä"

"autoilu kiellettävä"


"matkustelu kiellettävä"


"Lasten teko lopetettava"


https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/kotimaa/te-maailman-ilmatieteen-järjestön-pääsihteeri-tyrmää-suomen-ilmastokeskustelun-–-”ei-tästä-maailmanloppua-tule”/ar-AAGTwMV?ocid=spartandhp

22

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Johtava ilmastoteologi on huomannut ettei mennytkään jumalallinen julistus jakeluun. Nyt oitää ottaa hiukan takapakkia kun yritetään säilyttää kasvot.

      • Anonyymi

        Taalas on ilmeisesti siirtynyt öljyteollisuuden palvelukseen.


      • Anonyymi

        Minä veikkaan että se on siirtynyt mustan hiilen kannattajaksi kun ei maailma lämpenekään luvatulla tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taalas on ilmeisesti siirtynyt öljyteollisuuden palvelukseen.

        Miksi joku aina tuota mielipuolisen järjetöntä väitettä esittää. Minä juuri kiittelin Taalasta. Itselle on taas tulossa ainakin neljän tonnin öljylasku. Tuollaiset kommentit on pelkkää älytöntä vittuilua. Vittuilua vailla todisteita. Osoittaa pelkkää vihamielisyyttä ja halveksuntaa siis alhaistan mielenlaatua.,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi joku aina tuota mielipuolisen järjetöntä väitettä esittää. Minä juuri kiittelin Taalasta. Itselle on taas tulossa ainakin neljän tonnin öljylasku. Tuollaiset kommentit on pelkkää älytöntä vittuilua. Vittuilua vailla todisteita. Osoittaa pelkkää vihamielisyyttä ja halveksuntaa siis alhaistan mielenlaatua.,

        denialistit tunnetaan tuollaisesta kielenkäytöstä joten älä hermostu


    • Anonyymi

      Oikeassa onkin. Vaalien kuumentamana lähti Suomessa ilmastotouhu aivan tolkuttomalle laukalle.

      • Anonyymi

        Poliittista ilmastohysterian levitystä: Millainen Suomi on 2050 luvulla?

        Kirjoituksen mukaan vihreät ovat suurin puolue , koska nuoriso kannattaa sitä.
        Kirjoituksessa mainittiin myös meriveden nousu Itämerellä joka olisi jonkun hysteriatahon mukaan 90 cm.


    • "lihansynti kiellettävä"

      Heh.

      • Anonyymi

        joo lapsien teko kiellettävä Suomessa mutta ei väestöräjähdyksen Afrikassa.
        "jos ilmastonmuutosta ei saada aisoihin niin afrikkalaiset ilmastopakoloiset ryntäävät Suomeen", Apua!


    • Anonyymi

      Tämän palstan denut ovat aivan yhtä surkeita tieteenkieltäjiä kuin evoluutiopalstan ateistit. Se, mikä on ennalta määrätty, tulee myös tapahtumaan. Jonkun denun vikinä ei merkitse mitään. Merenpinta nousee ja jäätiköt sulavat.

      • Anonyymi

        Siirsit puheet Taalaksen heräämisestä denuihin….kuinka terävää jopa sinulta Jöns


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siirsit puheet Taalaksen heräämisestä denuihin….kuinka terävää jopa sinulta Jöns

        denut hermostuu?Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        denut hermostuu?Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa

        Nyt älähdit itse kun Taalaksen herääminen todellisuuteen paljastui ja aloit tapasi mukaan solvata vastustajiasi.
        Olet halpamainen poliitikko jöns.


    • Taalas on oikealla asialla. Tällä hetkellä ilmastonmuutokseen vedoten on käynnissä jonkinlainen vallankumouksen yritys. Vähän tuntuu tutulta menolta ajalta, jolloin kaikkien piti vastustaa USA:n ydinaseita ja tukea neukkujen rauhanpommeja.

      Asiallinen keskustelu käydään asioista eikä tällä nykyisellä hysterisoinnilla saa aikaan kuin haittaa. Itse en ole hetkeen edes viitsinyt avata YLE:n tässäkin aiheessa mielipiteenmuokkaukseen keskittyviä aiheeseen liittyviä uutisia. Faktat saa muualta ilman isällistä opastusta oikeanlaiseen ajatteluun.

      Asialliseen poliittiseen keskusteluun kuuluisi myös realistinen arvio siitä, kuinka suuri on Suomen vaikutus koko tilanteeseen ja kuinka suuri esimerkiksi Kiinan vaikutus. Siinä yhteydessä jouduttaisiin arvioimaan uudelleen halpatuonnin ja tuotannon ulkoistamisen hintaa mikä ei tietenkään käy laatuunsa kun johtopäätökset olisivat niin ikäviä.

      Toivottavasti myös muut kuin Taalas uskaltavat kommentoida asiaa. Tällä hetkellä ollaan menossa kovaa vauhtia kohti hyvin kalliita ja ihmisten elämän kannalta haitallisia mutta erittäin vähän luonnon tilaan vaikuttavia ratkaisuita.

      • Anonyymi

        Totta! muistan 70-luvulla palopuheet väestöräjähdyksestä ja se on toteutunut ja pahennee edelleenkin.
        Muistan myös myyntimiehet kouluissa jotka mainostivat soijatuotteita järkevämpinä tuotteina proteiinien saamiseen. Sittemmin kärsin kovasti vatsavaivoista kokeiltuani soijaa elintarvikkeena monin tavoin.

        Taas on soija tapetilla monesta syystä esim Brasilian tapauksessa ja väestöräjähdys ei ole.


    • Anonyymi

      Vihaa, masennusta ja häpeää: Ilmastonmuutos aiheuttaa suomalaisissa nyt niin synkkiä tuntemuksia, että avuksi on pitänyt perustaa tukiryhmiä
      https://yle.fi/uutiset/3-10714064

      • Anonyymi

        Yle käsittelee jääräpäiseti tuota ilmastoahdistusta täysin väärin, koska YLE on siihen suurin syyllinen. Ei ihmisiä ilmastonmuutoa ahdista. Ihmisiä ahdistaa se ilmastonmuutoksella AHDISTELU, joka on jatkunut vuosia päivittäin.

        Eihän ilmasto ole merkittävästi muuttunut. Muutosta ei edes huomaa todellisessa elämässä. Ei se siis voi olla syy ahdistukseen. Todellisuudessa Suomen ilmasto on muuttunut pikkusen parempaan päin. mutta kun valeuutiset pauhaa päivittäin, sitä ei huomata.


      • Anonyymi

        Kun ihminenn ilmastoahdistuu niin se alkaa äänestämään vihreitä......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ihminenn ilmastoahdistuu niin se alkaa äänestämään vihreitä......

        Ilmeisesti osalle käy niin, että vihreät ja vasemmistoliitto kelpaa. Viimeisessä kanatusmittauksessa molempien suosio olli kuitenkin kääntynyt laskuun. Kuukauden päästä näemme jatkuuko lasku edelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yle käsittelee jääräpäiseti tuota ilmastoahdistusta täysin väärin, koska YLE on siihen suurin syyllinen. Ei ihmisiä ilmastonmuutoa ahdista. Ihmisiä ahdistaa se ilmastonmuutoksella AHDISTELU, joka on jatkunut vuosia päivittäin.

        Eihän ilmasto ole merkittävästi muuttunut. Muutosta ei edes huomaa todellisessa elämässä. Ei se siis voi olla syy ahdistukseen. Todellisuudessa Suomen ilmasto on muuttunut pikkusen parempaan päin. mutta kun valeuutiset pauhaa päivittäin, sitä ei huomata.

        Ollaan vasta toivuttu pienestä jääkaudesta ja oikeastaan ei ole mitään normaalia ilmastoa. On vaan syklinen ilmasto.
        Suomi on ikävä kyllä aivan Golf-virran armoilla ja jos se heikkenee ollaan täysin jäässä.


    • Anonyymi

      Koulutyttö ei suostunut ilmastolakkoon, nöyryytettiin luokan edessä

      15-vuotias Sanna kieltäytyi osallistumasta maaliskuiseen ”ilmastolakkoon”. Sannan väitetään sen vuoksi leimatun ilmastonmuutoksen kieltäjäksi ja tulleen kiusatuksi koulussa, myös opettajan toimesta. Sannan äiti sanoo tilannetta noitavainoksi ja massahysteriaksi.

      Koulun johto oli kehottanut oppilaita osallistumaan ilmastolakkoon. Sanna kieltäytyi, jolloin suuttunut opettaja luennoi hänelle luokan edessä, että Sannan tulisi ajatella päätöksiään tarkasti.

      – Sanna sanoi sen tuntuneen siltä, kuin opettaja pilkkaisi häntä muiden oppilaiden edessä, äiti toteaa.

      Muut oppilaat syyttivät Sannaa ilmastonmuutoksen kieltäjäksi ja ovat pilkanneet häntä.

      • Anonyymi

        Kollektiivinen ajattelu, G_R-O-U_P-T.H.I,N,K, nostaa rumaa päätänsä. Sitä pitää vastustaa silloinkin, kun siihen syyllistyvillä on "hyvä tarkoitus".


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1310
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      50
      1194
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1173
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      863
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      323
      809
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe