Miltä tuntui kun näimme vuosien jälkeen?

Anonyymi

Vieläkö tykkäät?

18

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ekan mieleen ne sun kaikki suhteet.

• Anonyymi

Riippuu siitä koska nähtiin.

• Anonyymi

Tunnistin sinut heti. Sinut riistettiin jotenkin elämästäni. Koska arvelin että tuo tehtiin sinun suojelemiseksi. Tunsin silloin että tuo nuori nainen tarvitsee paljon rakkautta.
      Toivottavasti olet sitä saanutkin. Elän nyt miehen kriisivuosia.

• Anonyymi

Melkein kuin omat ajatukseni sinusta. Mutta mitä tarkoitat "suojelemiseksi"? Rakkaus on jäänyt vähiin, muuten kaikki hyvin. Nähtäisiinpä.

• Anonyymi

Edellinen sivusta, menneisyyteen.

• Anonyymi

Ei aika mennyt koskaan palaa.... joten unohdetaan koko juttu.

• ei olle nähty, onneksi

• Anonyymi

Tunteet ne ei ollu kadonnut mihinkään :)

• Anonyymi

En kyllä tunnistanut häntä millään. Ihmettelin vain mitä tuo tuntematon ihminen katsoo ja tervehtii. Älysin henkilön häneksi vasta kauan tapahtuneen jälkeen.

• Anonyymi

Sorin kadulla majailee hän. Ilmeisest jonkin sortin katulapsi.

Paremnan näköinen lojaalimpi ja jäyhee luonne pus😘 sitten kun suuttuu niin suuttuu kunnolla😘

• Anonyymi

Tykkään vieläkin, ei ne katoa mihinkään.

• Anonyymi

Aivan kuin ei mitään vuosia olisi välissä ollutkaan. Harmi, että kadotettiin toisemme. En odota sulta mitään, mutta ajattelen sua joka päivä. Toivon, että jonain päivänä ollaan ystäviä ja tekemisissä. Mutta ehkä et halua, ehkä olen sulle nykyään vain joku tuttava aikojen takaa.

• Anonyymi

Jos toisella on tunteita niin ystävyys on mahdotonta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos toisella on tunteita niin ystävyys on mahdotonta.

Ei ole ollenkaan mahdotonta. Mahdotonta on vain tämä nykyinen tilanne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole ollenkaan mahdotonta. Mahdotonta on vain tämä nykyinen tilanne.

On se mahdotonta. Miksi kukaan tahallaan järjestäisi itselleen tilanteen, jossa on paljon yhteydessä sellaiseen ihmiseen, jota ei voi saada, mutta jonka itse kuitenkin haluaisi saada?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se mahdotonta. Miksi kukaan tahallaan järjestäisi itselleen tilanteen, jossa on paljon yhteydessä sellaiseen ihmiseen, jota ei voi saada, mutta jonka itse kuitenkin haluaisi saada?

Minulle olisi tärkeämpää, että hän olisi jotenkin elämässäni. Ei minun tarvitse saada häntä "itselleni", eikä ihmistä voi omistaa. Kamalinta on ajatella ja kaivata joka päivä, vaikkei toista näe eikä hänestä kuule.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle olisi tärkeämpää, että hän olisi jotenkin elämässäni. Ei minun tarvitse saada häntä "itselleni", eikä ihmistä voi omistaa. Kamalinta on ajatella ja kaivata joka päivä, vaikkei toista näe eikä hänestä kuule.

Minä taas en halua olla hänen kanssaan tekemisissä, koska haluaisin olla hänen kanssaan, mutta hän ei halua olla minun kanssani. Täysin järjetöntä olisi kiduttaa itseäni tahallani ajautumalla hänen lähelleen.

• Anonyymi

Elämässä on paljon asioita. On eri värejä; sininen, punainen, vihteä, keltainen, esimerkiksi. Muistan kerran kun eräänä talvena oli tosi paljon lumta. Sitä oli melkein metri. Ulkona haukkuu koira. O n muuten aika paksu puu tuolla ulkona, sen juurella on paljon kellastuneita neulasia. Eipä tässä muuta, onhan siitä jo kuukausi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1474
    2. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      55
      1407
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      106
      1114
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      121
      1071
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      76
      746
    6. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      168
      691
    7. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      120
      607
    8. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      572
    9. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      368
      558
    10. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      515
    Aihe