Kolmannet korvakorut

Anonyymi

Hei! Oon 11-v tyttö ja ajattelin ottaa kolmannet korvakorut. Otan pyssyllä koska se on paljon halvempaa ja olen kuullut että se myös sattuu vähemmän. Mutta kuinka paljon se sattuu? Itsellä sattui toiset korvakorutkin paljon enemmän kuin ensimmäiset. Ja tiedän kyllä, että tämän ikäiselle riittäisi yhdetkin korvakorut mutta itse pidän korvakoruista erittäin paljon ja haluan vain uusia😅 vanhemmilta olen jo luvan kysynyt ja he ovat sitä mieltä että voin ottaa korvakoruja niin paljon kuin vain haluan. Toki ne itse maksan. Kiitos jo etukäteen vastauksista!

1

209

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suosittelisin neulan käyttöä. Olen kullut paljon kauhutarinoita pyssyihin liittyen. Varsinkin mitä lähempänä rutoa lävistys olisi niin sitä tärkeämpää ottaa neulalla. Neula poistaa pienen palan ihoa jättäen jälkeensä siistin reijän jossa korulla on tilaa olla ja se paranee nopeammin. Pyssy vie korun voimalla läpi.
      Itselläni on kokemusta neulasta, suoraa rustosta keskeltä korvaa läpi. Juu kyllä se sattuu mutta mielestäni ei lainkaan niin paljoa että se olisi keskeinen tekijä. Neulalla lävistättäessä myös tarkkuus on parempi. Toki olet siinä oikeassa että pyssy on halvempi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      91
      8455
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      97
      8033
    3. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      173
      6180
    4. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      14
      5403
    5. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      58
      5238
    6. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      23
      4285
    7. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      5
      4090
    8. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      38
      4033
    9. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      37
      3829
    10. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      61
      3708
    Aihe