Hei! Oon 11-v tyttö ja ajattelin ottaa kolmannet korvakorut. Otan pyssyllä koska se on paljon halvempaa ja olen kuullut että se myös sattuu vähemmän. Mutta kuinka paljon se sattuu? Itsellä sattui toiset korvakorutkin paljon enemmän kuin ensimmäiset. Ja tiedän kyllä, että tämän ikäiselle riittäisi yhdetkin korvakorut mutta itse pidän korvakoruista erittäin paljon ja haluan vain uusia😅 vanhemmilta olen jo luvan kysynyt ja he ovat sitä mieltä että voin ottaa korvakoruja niin paljon kuin vain haluan. Toki ne itse maksan. Kiitos jo etukäteen vastauksista!
Kolmannet korvakorut
1
233
Vastaukset
- Anonyymi
Suosittelisin neulan käyttöä. Olen kullut paljon kauhutarinoita pyssyihin liittyen. Varsinkin mitä lähempänä rutoa lävistys olisi niin sitä tärkeämpää ottaa neulalla. Neula poistaa pienen palan ihoa jättäen jälkeensä siistin reijän jossa korulla on tilaa olla ja se paranee nopeammin. Pyssy vie korun voimalla läpi.
Itselläni on kokemusta neulasta, suoraa rustosta keskeltä korvaa läpi. Juu kyllä se sattuu mutta mielestäni ei lainkaan niin paljoa että se olisi keskeinen tekijä. Neulalla lävistättäessä myös tarkkuus on parempi. Toki olet siinä oikeassa että pyssy on halvempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1164895Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1153978Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2153896Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801396- 1371374
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1721369En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531155