Hei! Oon 11-v tyttö ja ajattelin ottaa kolmannet korvakorut. Otan pyssyllä koska se on paljon halvempaa ja olen kuullut että se myös sattuu vähemmän. Mutta kuinka paljon se sattuu? Itsellä sattui toiset korvakorutkin paljon enemmän kuin ensimmäiset. Ja tiedän kyllä, että tämän ikäiselle riittäisi yhdetkin korvakorut mutta itse pidän korvakoruista erittäin paljon ja haluan vain uusia😅 vanhemmilta olen jo luvan kysynyt ja he ovat sitä mieltä että voin ottaa korvakoruja niin paljon kuin vain haluan. Toki ne itse maksan. Kiitos jo etukäteen vastauksista!
Vastaukset 1
- Anonyymi
Suosittelisin neulan käyttöä. Olen kullut paljon kauhutarinoita pyssyihin liittyen. Varsinkin mitä lähempänä rutoa lävistys olisi niin sitä tärkeämpää ottaa neulalla. Neula poistaa pienen palan ihoa jättäen jälkeensä siistin reijän jossa korulla on tilaa olla ja se paranee nopeammin. Pyssy vie korun voimalla läpi.
Itselläni on kokemusta neulasta, suoraa rustosta keskeltä korvaa läpi. Juu kyllä se sattuu mutta mielestäni ei lainkaan niin paljoa että se olisi keskeinen tekijä. Neulalla lävistättäessä myös tarkkuus on parempi. Toki olet siinä oikeassa että pyssy on halvempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251145
- 671035
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun93823- 77753
- 45716
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la38686- 67624
Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka22582Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?37508Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44467