naiset läskiintyy , ovat sohvaperunoita suorastaan eikä niitä saa millään lenkille. Itse olen polkenut pyrörää yli 200 km 4 päivässä. Liikunnallinen mies on naiselle turn off.
Miksi naiset laiskoja liikkumaan?
7
127
Vastaukset
- Anonyymi
Joo-o, kaikki naiset eivät tykkää kuivista urpoista.
xL Varmaan samoista syistä kun miehetkin, joita on suhteessa enemmän.
- Anonyymi
Jos rehellisiä ollaan, niin laiskasti liikkuvia miehiä on paljon. On miehiä, jotka ajavat autolla ovelta ovelle, jotta ei tarvitse ottaa montakaan kävelyaskelta. Eräällä Espoon miehellä oli kauppaan n. 100 metriä, ja sen matkan hän ajoi autolla. Täysin tervejalkainen n. 40-vuotias. -On myös reippaita miehiä, ja puoliksi reippaita.
-Naisia on monenlaisia. On erittäin paljon liikkuvia kävelylenkkeilijöitä. No, on myös sohvalla istujia, joille kävelylenkki on täysin vieras käsite. Monenlaisia ihmisiä on.
Terveisin: Puolireuho- Anonyymi
Minä kyll epäilen ett niitä pullukoita miehiä on enemmän, ainakin jos ovat parisuhteessa olleet. Jääkaapin ja TV: een välinen lenkki ei oikein kunnossa pidä.
Naiset käyvät salilla ja pitävät kropastaan huolta, ja juoksu lenkitkään eivät ole pois suljettuja iltapäivisin tai alku illastakaan... yksin juostessa.
Ei tosin suinkaan kaikki naiset kuntoile ja pidä huolta siitä mitä suuhunsa laittavat, valitettavasti. Tulee kaikenlaista vaivaa sitten myöhemmällä iällä.
Itse olin juoksemassa yhtenä iltana, vaistosin ja kuulin selvästi perässäni juoksijan. Hidastin vähän ett juoksija ohittaisi minut, hänkin hidasti.
Tulin vähän levottomaksi, en halunut miehen juoksevan takanani, ajattelemalani lenkin varrella... sillä asumattomalla osuudella.
Minä lisäsin vauhtiani ihan äärirajoille asti, keuhkoihin pisti ylämäkeä noustessja jalkani menivät jo maitohapoille. Seisahduin ja päätin selvittää tilanteen tavalla tai toisella... vielä kun oli hiukan voimia jäljellä.
Mies tuli lähemmäs nyt enää hölkäten ja henki vinkuen, puuskuttaen.
Tervehti ja kyseli mille juoksu matkalle mä oikein harjoittelin; maratoonilleko?
Olisi kuulemma voinut minut ohittaa joskus 10 vuotta sitten, nykyään on kunto päässyt jo rapistumaan. Ihan kiva oli kuulemma mun perässänikin pysyä ja katsella maisemia sanoi hymyillen.
En kehdannut kysyä; mitä hän tarkoitti. Sen kun voi käsittää jokainen kuten haluaa.
Sanoin harjoittelevani puolimaratoonille... mikä kyllä oli valkoinen valhe.
En kehdannut sanoa ett mua peloitti; kun en tienyt hänen tarkoitusperiään. Miksi seurasi mua ja ajoitti omaa vauhtiaan minun vauhtini mukaan.
Siinä kaikki... ehkä nähdään joskus vielä jos hän alkaa lenkkeilemään säännöllisesti noilla samoilla tienoilla.
ex-trollikka
Valitse sellainen nainen, joka haluaa liikkua sinun kanssasi.
- Anonyymi
Läskit nainen haluaa treenaavan miehen.
- Anonyymi
Sitten jos nainen liikkuu sängyssäkin: pyörii ja liikkuu liikaa, ei saa ollenkaan nukuttua kun ne naiset pyörivät melkein päälläkin jo pehmeine vartaloineen.
Mutta niin, aivan hyvä ja mielenkiintoiset kilpailut tuossa uudet selviytyjät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 232401
- 951526
- 1181274
- 751130
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa18969- 52862
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa249861Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo19840MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209840- 34795