Enka halua jalleensyntya enaa, onko mahdollista? Kiitos
Olen ihannenainen
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
On, kuuntelet mestaria niin kruunuchakrasi avautuu. Jussi avaa joskus kolmannen silmänkin.
- Anonyymi
Tama saa luvan olla viimeinen inkarnaationi maan paalla.
- Anonyymi
Ihmiskunnan keskuuteen palaaminen on tuskallista monella eri tasolla.
- Anonyymi
Mä oon aina syntynyt joka elämässä ennen sodan alkua. Edellisessä elämässä olin intiaani, kuolin..en ymmärrä mitä tapahtu tän ja sen elämän välissä kun en syntynyt heti uudelleen seuraavaan elämään, meni ainakin 150- vuotta uuteen elämään. Muistan kaiken, muistan että olin tyhjyydessä sen ajan jossain. Kun kuolin tässä elämässä menin sinne taas. Ja joo kyllä mä oon herännyt 2 kertaa kuolemasta.
- Anonyymi
Mikä tekee sinusta ihanne naisen? Mä en välitä olla ihanne kellekään.
- Anonyymi
Ulkoisesti en sita olekaan.
Sisaiseti kohoan uudelle tasolle, vihaan halveksun kaikkea tata materiaa, fyysisyytta karkeatekoisuutta, se vaaristaa ja tuhoaa ahtautumalla koviin reunoihin.
Pilaa hyvyyden kauneuden ja kaiken tavoiteltavan arvoisen
Mutta uskon etta sylklini umpeutuu pian vapaudun viela tasta kaikesta..
- Anonyymi
Karsimys on hetken huvi...
Hipatirallqaa nyt kun minulla on keho...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1801965
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1591686Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461656- 1231443
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1491208Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia501072Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen58990- 15879
- 69862
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26856