Enka halua jalleensyntya enaa, onko mahdollista? Kiitos
Olen ihannenainen
7
65
Vastaukset
- Anonyymi
On, kuuntelet mestaria niin kruunuchakrasi avautuu. Jussi avaa joskus kolmannen silmänkin.
- Anonyymi
Tama saa luvan olla viimeinen inkarnaationi maan paalla.
- Anonyymi
Ihmiskunnan keskuuteen palaaminen on tuskallista monella eri tasolla.
- Anonyymi
Mä oon aina syntynyt joka elämässä ennen sodan alkua. Edellisessä elämässä olin intiaani, kuolin..en ymmärrä mitä tapahtu tän ja sen elämän välissä kun en syntynyt heti uudelleen seuraavaan elämään, meni ainakin 150- vuotta uuteen elämään. Muistan kaiken, muistan että olin tyhjyydessä sen ajan jossain. Kun kuolin tässä elämässä menin sinne taas. Ja joo kyllä mä oon herännyt 2 kertaa kuolemasta.
- Anonyymi
Mikä tekee sinusta ihanne naisen? Mä en välitä olla ihanne kellekään.
- Anonyymi
Ulkoisesti en sita olekaan.
Sisaiseti kohoan uudelle tasolle, vihaan halveksun kaikkea tata materiaa, fyysisyytta karkeatekoisuutta, se vaaristaa ja tuhoaa ahtautumalla koviin reunoihin.
Pilaa hyvyyden kauneuden ja kaiken tavoiteltavan arvoisen
Mutta uskon etta sylklini umpeutuu pian vapaudun viela tasta kaikesta..
- Anonyymi
Karsimys on hetken huvi...
Hipatirallqaa nyt kun minulla on keho...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770