Enka halua jalleensyntya enaa, onko mahdollista? Kiitos
Olen ihannenainen
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
On, kuuntelet mestaria niin kruunuchakrasi avautuu. Jussi avaa joskus kolmannen silmänkin.
- Anonyymi
Tama saa luvan olla viimeinen inkarnaationi maan paalla.
- Anonyymi
Ihmiskunnan keskuuteen palaaminen on tuskallista monella eri tasolla.
- Anonyymi
Mä oon aina syntynyt joka elämässä ennen sodan alkua. Edellisessä elämässä olin intiaani, kuolin..en ymmärrä mitä tapahtu tän ja sen elämän välissä kun en syntynyt heti uudelleen seuraavaan elämään, meni ainakin 150- vuotta uuteen elämään. Muistan kaiken, muistan että olin tyhjyydessä sen ajan jossain. Kun kuolin tässä elämässä menin sinne taas. Ja joo kyllä mä oon herännyt 2 kertaa kuolemasta.
- Anonyymi
Mikä tekee sinusta ihanne naisen? Mä en välitä olla ihanne kellekään.
- Anonyymi
Ulkoisesti en sita olekaan.
Sisaiseti kohoan uudelle tasolle, vihaan halveksun kaikkea tata materiaa, fyysisyytta karkeatekoisuutta, se vaaristaa ja tuhoaa ahtautumalla koviin reunoihin.
Pilaa hyvyyden kauneuden ja kaiken tavoiteltavan arvoisen
Mutta uskon etta sylklini umpeutuu pian vapaudun viela tasta kaikesta..
- Anonyymi
Karsimys on hetken huvi...
Hipatirallqaa nyt kun minulla on keho...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389