emma joutui poistumaan bb talosta

Anonyymi

niin emma prostituoitu joutui lähtemään eli tinderityttö niin korkeastikoulutetun kohtalo ei normaalit ihmiset halua katsella tinderiläisiä ja tuotanto yhtiö joutui myös emmen poistamaan pilaisi ohjelman maineen niin emma pilasi itse elämänsä

7

51

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

nyt kaikki suomalaiset tietää että emma on seksiseuralainen eli tinderityttö ja mistä ja millai tyttö ansaitsee elantonsa

• Anonyymi

kanssa kilpailijat sanoi että emmalla on eri arvomaailma kuin muilla ja puhuu vain tinderiläisten juttuja eikä halua seukata kenenkään kanssa ja tinderi on hänen elämänsä

• Minä katsoin tänään ekaa kertaa pätkän tota koostetta ja äkkiseltään sanoen koin nää ihmiset jollain tapaa inhottavina....Siis sellasina, et en mä halua noiden elämää seurata tv:stä... Siellä mies pukeutui mekkoon ja sitten oli joku muotinäytös ja joutavanpäiväistä lässyttämistä...Oliko nämä niitä vihervassareita? ..-Näyttivät siltä. Eipä taida perussuomalaisia paljon noissa ohjelmissa nähdä...tsäh.

• Ne on tollaset militantti lesbot aika vittumaista porukkaa..

:D

• Anonyymi

Tarina häipyköön seuraavaksi.

• Anonyymi

Emma jouti lähteäkkin... Vastenmielisen oloinen tyyppi. Kevin on symppis ja Tuula.

• Anonyymi

Selviytyjät-sarja on mielestäni aika hyväkin kun niillä on tehtäviä ja kilpailuja tuossa ohjelmassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      123
      776
    2. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      81
      706
    3. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      56
      678
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      46
      583
    5. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      40
      577
    6. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      60
      542
    7. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      71
      526
    8. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      44
      517
    9. 26
      491
    10. Vaikea luottaa täysin

Kun et oikeasti kerro mitään. Kaikki niin ympäripyöreää ja epämääräistä.
      Ikävä
      53
      473
    Aihe