asioita paljon,sain paikan ja menin töihin pieneen laatikkomyymälään, 2 viikkoa meni mahtavasti mutta sitten se alko; pomo 35 v nainen, vihjaili jo aiemmin ja viimein pyysi jäämään ylitöihin hänen avukseen, siis me kahdestaan; siellä hän sitten kertoi, jos en suostu nuolemaan ja naimaan häntä työt ei kauon jatkuisi, minulla ei ollut vaihtoehtoa, asuntolaina ja muut velat painoi päälle, eli tyydytin hänet silloin ja viikon verran tästä eteenpäin ennekuin tyttöystävä tajusi missä mennään ja lähti samantien, velat jäi mulle ja huusin vihaisena annelle (pomoni) että näin kävi sun takia, sovitteli asiaa ja jo viikon päästä pyysi taas jäämään avuksi, sanoin ei enää, hän näytti ovea ja pakko minun oli perua ja jatkaa hänen pillinsä mukaan. nyt tätä on jatkunut vuosi ja 4kk, naimme nykyään lähes julkisesti, kaupan henkilökunta tietää ja kiusoittelee mulle tästä, enää en voi mitään, minä ja anne ollaan täysin riippuvaisia seksistä; no onhan minulla kyllä iso kalu, josta anne jo alussa innostui ja huusi välillä rakastellessamme kuin rääkkäisin häntä.
nyt tilanne on se että hän on raskaana ja minä olen ketjun esimiesvalmennuksessa, asutaan yhä omissa asunnoissamme mutta en tiedä jatkosta, kai minäki sitten kiinnyin häneen kun jätin kaiken iltaelämän ja harrastukset, me vain naimme ja hän kyllä pitää huolta kalustani, on kyllä pyöristynyt aika lailla, peppuki puolet isompi kuin vuosi sitten.
näin vain kävi.
Laatikkomyymälä leppiksessä
pilasi ja paransi
3
1311
Vastaukset
- Älä jaksa
Joopa joo.. taitaa olla toiveajattelua.=)
- öhömömX
on nähnyt, sekoili tuolla vastauksissaan, ei muka uskalla mennä kellekkään valittamaan asiasta. Sekoilee...
Ei usko, että se on seksuaalista häirintää, kiusaamista jne.
- dream on
heräsit ja päästit kissan ulos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082