asioita paljon,sain paikan ja menin töihin pieneen laatikkomyymälään, 2 viikkoa meni mahtavasti mutta sitten se alko; pomo 35 v nainen, vihjaili jo aiemmin ja viimein pyysi jäämään ylitöihin hänen avukseen, siis me kahdestaan; siellä hän sitten kertoi, jos en suostu nuolemaan ja naimaan häntä työt ei kauon jatkuisi, minulla ei ollut vaihtoehtoa, asuntolaina ja muut velat painoi päälle, eli tyydytin hänet silloin ja viikon verran tästä eteenpäin ennekuin tyttöystävä tajusi missä mennään ja lähti samantien, velat jäi mulle ja huusin vihaisena annelle (pomoni) että näin kävi sun takia, sovitteli asiaa ja jo viikon päästä pyysi taas jäämään avuksi, sanoin ei enää, hän näytti ovea ja pakko minun oli perua ja jatkaa hänen pillinsä mukaan. nyt tätä on jatkunut vuosi ja 4kk, naimme nykyään lähes julkisesti, kaupan henkilökunta tietää ja kiusoittelee mulle tästä, enää en voi mitään, minä ja anne ollaan täysin riippuvaisia seksistä; no onhan minulla kyllä iso kalu, josta anne jo alussa innostui ja huusi välillä rakastellessamme kuin rääkkäisin häntä.
nyt tilanne on se että hän on raskaana ja minä olen ketjun esimiesvalmennuksessa, asutaan yhä omissa asunnoissamme mutta en tiedä jatkosta, kai minäki sitten kiinnyin häneen kun jätin kaiken iltaelämän ja harrastukset, me vain naimme ja hän kyllä pitää huolta kalustani, on kyllä pyöristynyt aika lailla, peppuki puolet isompi kuin vuosi sitten.
näin vain kävi.
Laatikkomyymälä leppiksessä
pilasi ja paransi
3
1344
Vastaukset
- Älä jaksa
Joopa joo.. taitaa olla toiveajattelua.=)
- öhömömX
on nähnyt, sekoili tuolla vastauksissaan, ei muka uskalla mennä kellekkään valittamaan asiasta. Sekoilee...
Ei usko, että se on seksuaalista häirintää, kiusaamista jne.
- dream on
heräsit ja päästit kissan ulos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1637250Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142648Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk481948Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141471Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901365Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271149- 711147
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.511127Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631123- 691027