https://www.seiska.fi/Uutiset/Ikaeroa-15-vuotta-Ikisinkku-Cheekin-uusi-rakas-on-entinen-nayttelija-kaunotar-on-tuttu-tv
Ei kai ollut mikään yllätys, ettei Cheek seurustele itsensä ikäisen tai itseään vanhemman naisen kanssa vaikka nelikymppinen nainen "tuntee itsensä" ja "tietää mitä haluaa" jaon "vapautunut sängyssä" jne...
Suomen super YTM: n nainen
30
53
Vastaukset
- Anonyymi
Ätmillä ei ole koskaan ollut nuorta tyttöystävää.
Mahdollisuus lihavaan kurppaankin on minimaalinen. - Anonyymi
Feikki juttu, eikä ne mitään seurustele
- Anonyymi
Onko mä sitten YTN kun mun kaikki miehet on ollut luo nuorempia 😂
Määritys yleisesti menee, että jos on paljon tai on helppo saada parisuhteita/seksisuhteita, on YTN/YTM.
Itse kuitenkin tarkentaisin naisten kohdalla määritelmää, koska vanhemmankin naisen on yleensä hyvin helppo saada seksisuhteita, mutta parisuhteita jo vaikeampi.
Toisaalta 5-kymppisen naisen voi olla jopa helpompi saada itseään nuorempaa seksiseuraa, kuin omanikäistään.
Jos olet kuitenkin ollut parisuhteessa itseäsi nuorempien miesten kanssa sanoisin, että olet YTN.Isotumma kirjoitti:
Määritys yleisesti menee, että jos on paljon tai on helppo saada parisuhteita/seksisuhteita, on YTN/YTM.
Itse kuitenkin tarkentaisin naisten kohdalla määritelmää, koska vanhemmankin naisen on yleensä hyvin helppo saada seksisuhteita, mutta parisuhteita jo vaikeampi.
Toisaalta 5-kymppisen naisen voi olla jopa helpompi saada itseään nuorempaa seksiseuraa, kuin omanikäistään.
Jos olet kuitenkin ollut parisuhteessa itseäsi nuorempien miesten kanssa sanoisin, että olet YTN."Jos olet kuitenkin ollut parisuhteessa itseäsi nuorempien miesten kanssa sanoisin, että olet YTN."
-Voiko sitä noin määritellä? Minäkin olisin silloin YTN, sillä olen ollut parisuhteessa 7 vuotta itseäni 2,5 vuotta nuoremman miehen kanssa. Ja nyt pian 10 vuotta yhdessä itseäni liki 9 vuotta nuoremman miehen kanssa. Enkä ole aikeissa erota tuosta mussukasta. Ikinä. 😃Abrakadabra kirjoitti:
"Jos olet kuitenkin ollut parisuhteessa itseäsi nuorempien miesten kanssa sanoisin, että olet YTN."
-Voiko sitä noin määritellä? Minäkin olisin silloin YTN, sillä olen ollut parisuhteessa 7 vuotta itseäni 2,5 vuotta nuoremman miehen kanssa. Ja nyt pian 10 vuotta yhdessä itseäni liki 9 vuotta nuoremman miehen kanssa. Enkä ole aikeissa erota tuosta mussukasta. Ikinä. 😃-5 V katsotaan normaaliksi ikäeroksi.
Mutta koska miehet yleensä haluavat itseään nuorempia naisia (parisuhteeseen) voi sanoa, että parisuhteissa nuorempien miesten kanssa oleminen on yksi YTN-merkki.
Ei tietysti yksi suhde vielä kesää tee. Lisäksi nuorissa miehissäkin on niin paljon niitä, jotka ovat tyytyväisiä mihin tahansa parisuhteeseen, että laatukin vaikuttaa.Isotumma kirjoitti:
-5 V katsotaan normaaliksi ikäeroksi.
Mutta koska miehet yleensä haluavat itseään nuorempia naisia (parisuhteeseen) voi sanoa, että parisuhteissa nuorempien miesten kanssa oleminen on yksi YTN-merkki.
Ei tietysti yksi suhde vielä kesää tee. Lisäksi nuorissa miehissäkin on niin paljon niitä, jotka ovat tyytyväisiä mihin tahansa parisuhteeseen, että laatukin vaikuttaa.Hmm, laatu? Miehen, naisen vai suhteen?
Voisin sanoa, että tuolle ekalle tyypille, jonka kannsa joskus olin sen 7 vuotta kelpaa kuka tahansa, kunhan reikä löytyy. Ei mitään rajaa.
Tälle nykyiselle taas ei kelpaa kuka tai mikä tahansa. Ronkeli, kun ei kuulemma ole pakko olla ketään, jos ei oikeesti synkkaa ja kiinnosta nainen. Meillä on kaksi lasta ja avoliitossa eletään. Ja miehen laatu jos noin voi toista edes arvioida, on kyllä minun mielestä paras mahdollinen.
😜Abrakadabra kirjoitti:
Hmm, laatu? Miehen, naisen vai suhteen?
Voisin sanoa, että tuolle ekalle tyypille, jonka kannsa joskus olin sen 7 vuotta kelpaa kuka tahansa, kunhan reikä löytyy. Ei mitään rajaa.
Tälle nykyiselle taas ei kelpaa kuka tai mikä tahansa. Ronkeli, kun ei kuulemma ole pakko olla ketään, jos ei oikeesti synkkaa ja kiinnosta nainen. Meillä on kaksi lasta ja avoliitossa eletään. Ja miehen laatu jos noin voi toista edes arvioida, on kyllä minun mielestä paras mahdollinen.
😜Omasta laadusta en ole perillä, mutta tuskin huonoin mahdollinen, kun katsonut sopivan kumppanikseen ja lastensa äidiksikin.
Kumppani sen kai päättää ja arvioi. 😊Isotumma kirjoitti:
-5 V katsotaan normaaliksi ikäeroksi.
Ei tietysti yksi suhde vielä kesää tee. Lisäksi nuorissa miehissäkin on niin paljon niitä, jotka ovat tyytyväisiä mihin tahansa parisuhteeseen, että laatukin vaikuttaa.Ja puhuin muutes kahdesta eri suhteesta tuossa, en yhdestä.
- Anonyymi
Vanhenee, se nuorikin ajastaan.. Keekillä rahaa ja statusta, tottakait naisia tulee ovista ja ikkunoista.. Ei nuoret mitään perusjamppaa halua.
- Anonyymi
kun katsoo cheekin naamaa niin rahalla pakko olla vaikutus ja julkisuus
- Anonyymi
Cheekin naama on kuin nuoren pojan kivespussi.
Ei kai kukaan aikuinen nainen tuon teinin tasolle jääneen kanssa suostuisikaan seurustelemaan.
- Anonyymi
Olipa rumasti sanottu. Cheek on varmasti viisastunut kuten moni muukin, kun vanhenee. Luonnollista tämä.
- Anonyymi
Voivat olla hyviä ystäviä, mutta on pitkään ollut julkinen "salaisuus ", että Cheek viehättyy enemmän miehistä. Helsingin homoklubeilla tuttu vieras. Tämä yksi syy, miksi laittoi uransa katkolle. Ei jaksanut enää kaksoiselämää ja kaapista tulo hölmöä tässä vaiheessa, kun koko uran esittänyt ytmi- heteroa. Mulla yksi homotuttu ollut tän ytmin kanssa intiimisti. Siitäkin siis tiedän.
- Anonyymi
Eikö homomies voi olla ytm?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö homomies voi olla ytm?
Voi, mutta heterona esiintyvä homo ei ole ytmi.
No mutta mitä homoudessa nyt on hävettävää. Tuskin Cheekin fanit järkyttyy pahasti, vaikka homoksi julistautuisikin.
Räppiin kuuluu se äijä esitys, hetero tai homo. Paitsi, että voi sitä "homonakin" räpätä.
https://youtu.be/CTIncDdEWHI
JPee. 😉SheHe kirjoitti:
No mutta mitä homoudessa nyt on hävettävää. Tuskin Cheekin fanit järkyttyy pahasti, vaikka homoksi julistautuisikin.
Räppiin kuuluu se äijä esitys, hetero tai homo. Paitsi, että voi sitä "homonakin" räpätä.
https://youtu.be/CTIncDdEWHI
JPee. 😉Ihan hyvä sovitus alkuperäisestä. 😛👍
https://youtu.be/m_VPWRdcXEo
Cheekki, olis vaan sitä mitä on jos onkin gay. Elämä ei ole muiden mieliksi elämistä, pitää kuunnella sisintään.. Turha häpeä pois. Mielikin voi paremmin.- Anonyymi
SheHe kirjoitti:
Ihan hyvä sovitus alkuperäisestä. 😛👍
https://youtu.be/m_VPWRdcXEo
Cheekki, olis vaan sitä mitä on jos onkin gay. Elämä ei ole muiden mieliksi elämistä, pitää kuunnella sisintään.. Turha häpeä pois. Mielikin voi paremmin.Hänen suomalainen iso fanikuntansa vaan koostuu äideistä ja tyttäristä, ja niistä miespuolisista, joille homous voisi tulla suurena pettymyksenä.
Anonyymi kirjoitti:
Hänen suomalainen iso fanikuntansa vaan koostuu äideistä ja tyttäristä, ja niistä miespuolisista, joille homous voisi tulla suurena pettymyksenä.
Juu, no minäkin sen verran fanitan Lahtelaista Cheekkiä, et täältä ainakin yks ääni sen puolesta et ole Jare vaan mitä olet. Ei putoo pisteet.
Ketkä ei ymmärrä, ei ymmärrä. Oikeet fanit tykkää oikeista syistä ja siihen ei pitäs vaikuttaa idolin seksuaalinen suuntautuminen siinä määrin. Se on hänen yksityisasiansa ja sellaisena varmaan haluaa pitääkin.SheHe kirjoitti:
Juu, no minäkin sen verran fanitan Lahtelaista Cheekkiä, et täältä ainakin yks ääni sen puolesta et ole Jare vaan mitä olet. Ei putoo pisteet.
Ketkä ei ymmärrä, ei ymmärrä. Oikeet fanit tykkää oikeista syistä ja siihen ei pitäs vaikuttaa idolin seksuaalinen suuntautuminen siinä määrin. Se on hänen yksityisasiansa ja sellaisena varmaan haluaa pitääkin.Mulla taas niin päin, ettei hänen pisteet nouse mihinkään, tekee hän sitten mitä tahansa.
Sukupuolinen suuntaus ei vaikuta tähän suuntaan eikä toiseen.- Anonyymi
Onko tuo asia vaikuttanut kovastikin Antti Tuiskun suosioon. Itse en ainakaan ole huomannut moista. Jossain vanhoillisissa maissa seksuaalisella suuntautumisella voisi olla merkitystä, mutta ei Suomessa. Eikä sillä kyllä rehellisesti sanoen ole ollut mitään vaikutusta monen ihan maailmantähdenkään suosiossa.
JustJust kirjoitti:
Mulla taas niin päin, ettei hänen pisteet nouse mihinkään, tekee hän sitten mitä tahansa.
Sukupuolinen suuntaus ei vaikuta tähän suuntaan eikä toiseen.Heh, et tykkää niin et tykkää. 😆
SheHe kirjoitti:
Heh, et tykkää niin et tykkää. 😆
Niinpä. Mulla on täysi oikeus siihen.
En ymmärrä miten kukaan voi tykätä, mut se ei kuulu mulle. Tykätköön jos tykkää.Anonyymi kirjoitti:
Onko tuo asia vaikuttanut kovastikin Antti Tuiskun suosioon. Itse en ainakaan ole huomannut moista. Jossain vanhoillisissa maissa seksuaalisella suuntautumisella voisi olla merkitystä, mutta ei Suomessa. Eikä sillä kyllä rehellisesti sanoen ole ollut mitään vaikutusta monen ihan maailmantähdenkään suosiossa.
Ei vaikuta Tuiskunkaan suuntautuminen mitenkään mun suhtautumiseeni. Kun en tykkää niin en tykkää. Enemmän taitaa vaikuttaa sukupolvikysymys.
Maailmalta löytyy myös hyvää "homomusiikkia". Kuunnelkaas vaikka tätä:
https://www.youtube.com/watch?v=KmR3p3-LN94
Tom Robinson oli ihan huippu, ties vaikka ois vieläkin.
Luin joskus Soundista tän keikka-arvostelun. Kun tää soi, niin porukka oli ekaks vähän kummissaan mut vähitellen porukka alkoi laulaa mukana. Lopulta umpiheterotkin laulo "Sing if you´re glad to be gay". :)
Vuonna 1978 tällasista ei oikein ois vielä saanu laulaa.
Mut tää onki ihan musiikkia eikä mitään koneläpätystä.JustJust kirjoitti:
Niinpä. Mulla on täysi oikeus siihen.
En ymmärrä miten kukaan voi tykätä, mut se ei kuulu mulle. Tykätköön jos tykkää.Jep. Tykkään muutamista Cheekin biiseistä. Ihminen itsessään ei ole idoli.
- Anonyymi
Näin se kemia toimii. Aika laskelmoitua se kemia tosin on ja vähän suhtaudun siihen kriittisesti siitä syystä.
- Anonyymi
Ei se ikä rakkaudessa mitään merkitse, vaan RAHA. Itse olen järjestään varakkaampien sekä kokeneempien naisten toyboy. 🤣🤣🤣
>Simiti<
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 652957
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252083Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671668Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241520- 281281
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161267Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281150Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101107Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001