Suomen super YTM: n nainen

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ätmillä ei ole koskaan ollut nuorta tyttöystävää.
      Mahdollisuus lihavaan kurppaankin on minimaalinen.

    • Anonyymi

      Feikki juttu, eikä ne mitään seurustele

    • Anonyymi

      Onko mä sitten YTN kun mun kaikki miehet on ollut luo nuorempia 😂

      • Määritys yleisesti menee, että jos on paljon tai on helppo saada parisuhteita/seksisuhteita, on YTN/YTM.

        Itse kuitenkin tarkentaisin naisten kohdalla määritelmää, koska vanhemmankin naisen on yleensä hyvin helppo saada seksisuhteita, mutta parisuhteita jo vaikeampi.

        Toisaalta 5-kymppisen naisen voi olla jopa helpompi saada itseään nuorempaa seksiseuraa, kuin omanikäistään.

        Jos olet kuitenkin ollut parisuhteessa itseäsi nuorempien miesten kanssa sanoisin, että olet YTN.


      • Isotumma kirjoitti:

        Määritys yleisesti menee, että jos on paljon tai on helppo saada parisuhteita/seksisuhteita, on YTN/YTM.

        Itse kuitenkin tarkentaisin naisten kohdalla määritelmää, koska vanhemmankin naisen on yleensä hyvin helppo saada seksisuhteita, mutta parisuhteita jo vaikeampi.

        Toisaalta 5-kymppisen naisen voi olla jopa helpompi saada itseään nuorempaa seksiseuraa, kuin omanikäistään.

        Jos olet kuitenkin ollut parisuhteessa itseäsi nuorempien miesten kanssa sanoisin, että olet YTN.

        "Jos olet kuitenkin ollut parisuhteessa itseäsi nuorempien miesten kanssa sanoisin, että olet YTN."

        -Voiko sitä noin määritellä? Minäkin olisin silloin YTN, sillä olen ollut parisuhteessa 7 vuotta itseäni 2,5 vuotta nuoremman miehen kanssa. Ja nyt pian 10 vuotta yhdessä itseäni liki 9 vuotta nuoremman miehen kanssa. Enkä ole aikeissa erota tuosta mussukasta. Ikinä. 😃


      • Abrakadabra kirjoitti:

        "Jos olet kuitenkin ollut parisuhteessa itseäsi nuorempien miesten kanssa sanoisin, että olet YTN."

        -Voiko sitä noin määritellä? Minäkin olisin silloin YTN, sillä olen ollut parisuhteessa 7 vuotta itseäni 2,5 vuotta nuoremman miehen kanssa. Ja nyt pian 10 vuotta yhdessä itseäni liki 9 vuotta nuoremman miehen kanssa. Enkä ole aikeissa erota tuosta mussukasta. Ikinä. 😃

        -5 V katsotaan normaaliksi ikäeroksi.

        Mutta koska miehet yleensä haluavat itseään nuorempia naisia (parisuhteeseen) voi sanoa, että parisuhteissa nuorempien miesten kanssa oleminen on yksi YTN-merkki.

        Ei tietysti yksi suhde vielä kesää tee. Lisäksi nuorissa miehissäkin on niin paljon niitä, jotka ovat tyytyväisiä mihin tahansa parisuhteeseen, että laatukin vaikuttaa.


      • Isotumma kirjoitti:

        -5 V katsotaan normaaliksi ikäeroksi.

        Mutta koska miehet yleensä haluavat itseään nuorempia naisia (parisuhteeseen) voi sanoa, että parisuhteissa nuorempien miesten kanssa oleminen on yksi YTN-merkki.

        Ei tietysti yksi suhde vielä kesää tee. Lisäksi nuorissa miehissäkin on niin paljon niitä, jotka ovat tyytyväisiä mihin tahansa parisuhteeseen, että laatukin vaikuttaa.

        Hmm, laatu? Miehen, naisen vai suhteen?

        Voisin sanoa, että tuolle ekalle tyypille, jonka kannsa joskus olin sen 7 vuotta kelpaa kuka tahansa, kunhan reikä löytyy. Ei mitään rajaa.

        Tälle nykyiselle taas ei kelpaa kuka tai mikä tahansa. Ronkeli, kun ei kuulemma ole pakko olla ketään, jos ei oikeesti synkkaa ja kiinnosta nainen. Meillä on kaksi lasta ja avoliitossa eletään. Ja miehen laatu jos noin voi toista edes arvioida, on kyllä minun mielestä paras mahdollinen.

        😜


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Hmm, laatu? Miehen, naisen vai suhteen?

        Voisin sanoa, että tuolle ekalle tyypille, jonka kannsa joskus olin sen 7 vuotta kelpaa kuka tahansa, kunhan reikä löytyy. Ei mitään rajaa.

        Tälle nykyiselle taas ei kelpaa kuka tai mikä tahansa. Ronkeli, kun ei kuulemma ole pakko olla ketään, jos ei oikeesti synkkaa ja kiinnosta nainen. Meillä on kaksi lasta ja avoliitossa eletään. Ja miehen laatu jos noin voi toista edes arvioida, on kyllä minun mielestä paras mahdollinen.

        😜

        Omasta laadusta en ole perillä, mutta tuskin huonoin mahdollinen, kun katsonut sopivan kumppanikseen ja lastensa äidiksikin.

        Kumppani sen kai päättää ja arvioi. 😊


      • Isotumma kirjoitti:

        -5 V katsotaan normaaliksi ikäeroksi.

        Mutta koska miehet yleensä haluavat itseään nuorempia naisia (parisuhteeseen) voi sanoa, että parisuhteissa nuorempien miesten kanssa oleminen on yksi YTN-merkki.

        Ei tietysti yksi suhde vielä kesää tee. Lisäksi nuorissa miehissäkin on niin paljon niitä, jotka ovat tyytyväisiä mihin tahansa parisuhteeseen, että laatukin vaikuttaa.

        Ja puhuin muutes kahdesta eri suhteesta tuossa, en yhdestä.


    • Anonyymi

      Vanhenee, se nuorikin ajastaan.. Keekillä rahaa ja statusta, tottakait naisia tulee ovista ja ikkunoista.. Ei nuoret mitään perusjamppaa halua.

    • Anonyymi

      kun katsoo cheekin naamaa niin rahalla pakko olla vaikutus ja julkisuus

      • Anonyymi

        Cheekin naama on kuin nuoren pojan kivespussi.


    • Ei kai kukaan aikuinen nainen tuon teinin tasolle jääneen kanssa suostuisikaan seurustelemaan.

    • Anonyymi

      Olipa rumasti sanottu. Cheek on varmasti viisastunut kuten moni muukin, kun vanhenee. Luonnollista tämä.

    • Anonyymi

      Voivat olla hyviä ystäviä, mutta on pitkään ollut julkinen "salaisuus ", että Cheek viehättyy enemmän miehistä. Helsingin homoklubeilla tuttu vieras. Tämä yksi syy, miksi laittoi uransa katkolle. Ei jaksanut enää kaksoiselämää ja kaapista tulo hölmöä tässä vaiheessa, kun koko uran esittänyt ytmi- heteroa. Mulla yksi homotuttu ollut tän ytmin kanssa intiimisti. Siitäkin siis tiedän.

      • Anonyymi

        Eikö homomies voi olla ytm?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö homomies voi olla ytm?

        Voi, mutta heterona esiintyvä homo ei ole ytmi.


      • No mutta mitä homoudessa nyt on hävettävää. Tuskin Cheekin fanit järkyttyy pahasti, vaikka homoksi julistautuisikin.

        Räppiin kuuluu se äijä esitys, hetero tai homo. Paitsi, että voi sitä "homonakin" räpätä.

        https://youtu.be/CTIncDdEWHI

        JPee. 😉


      • SheHe kirjoitti:

        No mutta mitä homoudessa nyt on hävettävää. Tuskin Cheekin fanit järkyttyy pahasti, vaikka homoksi julistautuisikin.

        Räppiin kuuluu se äijä esitys, hetero tai homo. Paitsi, että voi sitä "homonakin" räpätä.

        https://youtu.be/CTIncDdEWHI

        JPee. 😉

        Ihan hyvä sovitus alkuperäisestä. 😛👍

        https://youtu.be/m_VPWRdcXEo

        Cheekki, olis vaan sitä mitä on jos onkin gay. Elämä ei ole muiden mieliksi elämistä, pitää kuunnella sisintään.. Turha häpeä pois. Mielikin voi paremmin.


      • Anonyymi
        SheHe kirjoitti:

        Ihan hyvä sovitus alkuperäisestä. 😛👍

        https://youtu.be/m_VPWRdcXEo

        Cheekki, olis vaan sitä mitä on jos onkin gay. Elämä ei ole muiden mieliksi elämistä, pitää kuunnella sisintään.. Turha häpeä pois. Mielikin voi paremmin.

        Hänen suomalainen iso fanikuntansa vaan koostuu äideistä ja tyttäristä, ja niistä miespuolisista, joille homous voisi tulla suurena pettymyksenä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hänen suomalainen iso fanikuntansa vaan koostuu äideistä ja tyttäristä, ja niistä miespuolisista, joille homous voisi tulla suurena pettymyksenä.

        Juu, no minäkin sen verran fanitan Lahtelaista Cheekkiä, et täältä ainakin yks ääni sen puolesta et ole Jare vaan mitä olet. Ei putoo pisteet.

        Ketkä ei ymmärrä, ei ymmärrä. Oikeet fanit tykkää oikeista syistä ja siihen ei pitäs vaikuttaa idolin seksuaalinen suuntautuminen siinä määrin. Se on hänen yksityisasiansa ja sellaisena varmaan haluaa pitääkin.


      • SheHe kirjoitti:

        Juu, no minäkin sen verran fanitan Lahtelaista Cheekkiä, et täältä ainakin yks ääni sen puolesta et ole Jare vaan mitä olet. Ei putoo pisteet.

        Ketkä ei ymmärrä, ei ymmärrä. Oikeet fanit tykkää oikeista syistä ja siihen ei pitäs vaikuttaa idolin seksuaalinen suuntautuminen siinä määrin. Se on hänen yksityisasiansa ja sellaisena varmaan haluaa pitääkin.

        Mulla taas niin päin, ettei hänen pisteet nouse mihinkään, tekee hän sitten mitä tahansa.

        Sukupuolinen suuntaus ei vaikuta tähän suuntaan eikä toiseen.


      • Anonyymi

        Onko tuo asia vaikuttanut kovastikin Antti Tuiskun suosioon. Itse en ainakaan ole huomannut moista. Jossain vanhoillisissa maissa seksuaalisella suuntautumisella voisi olla merkitystä, mutta ei Suomessa. Eikä sillä kyllä rehellisesti sanoen ole ollut mitään vaikutusta monen ihan maailmantähdenkään suosiossa.


      • JustJust kirjoitti:

        Mulla taas niin päin, ettei hänen pisteet nouse mihinkään, tekee hän sitten mitä tahansa.

        Sukupuolinen suuntaus ei vaikuta tähän suuntaan eikä toiseen.

        Heh, et tykkää niin et tykkää. 😆


      • SheHe kirjoitti:

        Heh, et tykkää niin et tykkää. 😆

        Niinpä. Mulla on täysi oikeus siihen.
        En ymmärrä miten kukaan voi tykätä, mut se ei kuulu mulle. Tykätköön jos tykkää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuo asia vaikuttanut kovastikin Antti Tuiskun suosioon. Itse en ainakaan ole huomannut moista. Jossain vanhoillisissa maissa seksuaalisella suuntautumisella voisi olla merkitystä, mutta ei Suomessa. Eikä sillä kyllä rehellisesti sanoen ole ollut mitään vaikutusta monen ihan maailmantähdenkään suosiossa.

        Ei vaikuta Tuiskunkaan suuntautuminen mitenkään mun suhtautumiseeni. Kun en tykkää niin en tykkää. Enemmän taitaa vaikuttaa sukupolvikysymys.

        Maailmalta löytyy myös hyvää "homomusiikkia". Kuunnelkaas vaikka tätä:
        https://www.youtube.com/watch?v=KmR3p3-LN94
        Tom Robinson oli ihan huippu, ties vaikka ois vieläkin.

        Luin joskus Soundista tän keikka-arvostelun. Kun tää soi, niin porukka oli ekaks vähän kummissaan mut vähitellen porukka alkoi laulaa mukana. Lopulta umpiheterotkin laulo "Sing if you´re glad to be gay". :)
        Vuonna 1978 tällasista ei oikein ois vielä saanu laulaa.

        Mut tää onki ihan musiikkia eikä mitään koneläpätystä.


      • JustJust kirjoitti:

        Niinpä. Mulla on täysi oikeus siihen.
        En ymmärrä miten kukaan voi tykätä, mut se ei kuulu mulle. Tykätköön jos tykkää.

        Jep. Tykkään muutamista Cheekin biiseistä. Ihminen itsessään ei ole idoli.


    • Anonyymi

      Näin se kemia toimii. Aika laskelmoitua se kemia tosin on ja vähän suhtaudun siihen kriittisesti siitä syystä.

    • Anonyymi

      Ei se ikä rakkaudessa mitään merkitse, vaan RAHA. Itse olen järjestään varakkaampien sekä kokeneempien naisten toyboy. 🤣🤣🤣

      >Simiti<

      • Nii eikös vanhat lelut oo nykyään arvossaan?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1708
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      61
      1086
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      144
      1049
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      890
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      885
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      861
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      830
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      749
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      745
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      711
    Aihe