Voi pyhä jysäys, palstajutut on nyt negatiivisempia kuin koskaan ennen sinä aikana kun olen palstaillut.
Nyt on pakko sanoa: Juokaa viinaa!
Se ei vaikuta menestykseenne parisuhdemarkkinoilla, mutta auttaa toivottavasti teitä kestämään omaa elämäänne. Väkeviä, mietoja....mitä vaan, mutta pää sekaisin.
Juokaa viinaa
50
<50
Vastaukset
Hyvä että tulit paikalla. Nyt varmaan saadaan jotain tolkkua tähän sirkukseen.
- Anonyymi
Mua ei auttanu tosiaankaan. Muistan ne lukemattomat baari kerrat kun kaaduin kännissä pusikkoon yksin itkien kurjuutta. Seuraavana päivänä morkkis vitutus ja kukkaro miinuksella.
Elkää juoko viinaa.- Anonyymi
Vajakin kuuluu juoda yksin kotonaan, pois naisten silmistä.
Ai hitsi...olen unohtanut, että minulla on lonkero jääkaapissa. Nyt on kyllä niin kylmä, että taidan keittää kaakaota.
Valo vähenee, mieli painuu maan rakoon. Joutsenet ja kurjet lähtevät ja jättävät meidät onnettomat tänne Pohjolan perukoille odottamaan milloin ne jälleen saapuvat.
https://www.youtube.com/watch?v=TOxtp-uAc84
PS. Herra voisi tulla höpöttelemään ja pitämään iloista puheensorinaa yllä :)Poliisin_poika kirjoitti:
Herra ei nyt oikein innostu palstasta, palstalla näyttäisi olevan matalapainetta.
No on kai, kun herra vaan narisee, eikä nosta sitä tasoa. Pitää sitten nassunsa kiinni, jos ei kanna vastuutaan :)
Kaskenpolttaja kirjoitti:
No on kai, kun herra vaan narisee, eikä nosta sitä tasoa. Pitää sitten nassunsa kiinni, jos ei kanna vastuutaan :)
Mitä täällä on tapahtunut?
Tämä palstan yleinen apatia ei ole minun vastuullani.Poliisin_poika kirjoitti:
Mitä täällä on tapahtunut?
Tämä palstan yleinen apatia ei ole minun vastuullani.Jos pitäs veikata , sanoisin, ettei ole saatu ja se painaa mielen matalaksi, mutta ei minulla mitään varmaa tietoa asiasta ole. Tarttuvia tunteita?
Oikeastaan aika mielenkiintoinen kuva nousi mieleeni ( kertoo väsymyksestä) mieli maassa, hartiat lysyssä ja se niin riippuu masentuneesti kohti lattiaa....
Apatia ei olekaan sinun vastuullasi, mutta etkös sinä jotain tason nostamisesta höpissyt, vai muistanko ihan väärin? Sekin kyllä on mahdollista....Kaskenpolttaja kirjoitti:
Jos pitäs veikata , sanoisin, ettei ole saatu ja se painaa mielen matalaksi, mutta ei minulla mitään varmaa tietoa asiasta ole. Tarttuvia tunteita?
Oikeastaan aika mielenkiintoinen kuva nousi mieleeni ( kertoo väsymyksestä) mieli maassa, hartiat lysyssä ja se niin riippuu masentuneesti kohti lattiaa....
Apatia ei olekaan sinun vastuullasi, mutta etkös sinä jotain tason nostamisesta höpissyt, vai muistanko ihan väärin? Sekin kyllä on mahdollista....Brexit masentaa?
Puhuin tason nostamisesta, mutta luovuin ajatuksesta. Olen niin monta kertaa tuonut vauhtia palstalle, mutta kun se ei riitä.
Vaihdetaan palstailijat.Poliisin_poika kirjoitti:
Brexit masentaa?
Puhuin tason nostamisesta, mutta luovuin ajatuksesta. Olen niin monta kertaa tuonut vauhtia palstalle, mutta kun se ei riitä.
Vaihdetaan palstailijat.No pa.ska...masennun sitten itsekin....
Muuten se Brexit mies..se vaalee tukkanen, joka telkkarissa näkyy, mikä lie nimeltään, mulle tulee siitä aina mieleen Vaahteramäen Eemeli. Suhtaudun politiikkaan hyvin vakavasti :)
( kirjoitetaanko politiikka yhdellä vai kahdella iillä)
Jos tuntuu siltä, että olen seonnut, se johtuu siitä, että olen ääliömäisen väsynyt....Kaskenpolttaja kirjoitti:
No pa.ska...masennun sitten itsekin....
Muuten se Brexit mies..se vaalee tukkanen, joka telkkarissa näkyy, mikä lie nimeltään, mulle tulee siitä aina mieleen Vaahteramäen Eemeli. Suhtaudun politiikkaan hyvin vakavasti :)
( kirjoitetaanko politiikka yhdellä vai kahdella iillä)
Jos tuntuu siltä, että olen seonnut, se johtuu siitä, että olen ääliömäisen väsynyt....Politiikassa on kolme iitä.
Saman verran kuin poliitikossa.Poliisin_poika kirjoitti:
Politiikassa on kolme iitä.
Saman verran kuin poliitikossa.Jään aina välillä miettimään noita oikeinkirjoitusjuttuja. Ei ollut koulussa vahvin laji...ei tainnut olla oikein mikään....elämäni tarina, keskivertoihminen...
Jään aina välillä miettimään noita oikeinkirjoitusjuttuja. Ei ollut koulussa vahvin laji...ei tainnut olla oikein mikään....elämäni tarina, keskivertoihminen...
Ihmiset on keskimäärin aika keskivertoja.
Poliisin_poika kirjoitti:
Ihmiset on keskimäärin aika keskivertoja.
Näin se keskimäärin on. Olen kyllä sittemmin hylännyt keskivertoroolin ja etsinyt ihan muita rooleja, jotka eivät ole keskivertoja edes keskimäärin.
Näin se keskimäärin on. Olen kyllä sittemmin hylännyt keskivertoroolin ja etsinyt ihan muita rooleja, jotka eivät ole keskivertoja edes keskimäärin.
Pitäisi aina koittaa muistaa, että keskiarvoa ei välttämättä edusta kukaan. Keskiarvohan voidaan vetää myös tapauksista jotka edustavat ääripäitä.
Pitäisi aina koittaa muistaa, että keskiarvoa ei välttämättä edusta kukaan. Keskiarvohan voidaan vetää myös tapauksista jotka edustavat ääripäitä.
Jep...tiiänhän minä sen, kokeilin vaan oletko hereillä :)
Jep...tiiänhän minä sen, kokeilin vaan oletko hereillä :)
Niin tietysti...kokeilit minua.🧐😴
Niin tietysti...kokeilit minua.🧐😴
Toinen luku elämäni tarinaa...kokeilen miestä ja hän nukahtaa....voi poijjaat!!
Ei mene ihan hyvin minullakaan...Kaskenpolttaja kirjoitti:
Toinen luku elämäni tarinaa...kokeilen miestä ja hän nukahtaa....voi poijjaat!!
Ei mene ihan hyvin minullakaan...Hereillä vielä.😴😴
Hereillä vielä.😴😴
Taitaa olla just ja just....olen menettänyt tatsini.....taidan masentua vähän lisää....
Tai en viitikkään...se on niin ankeeta. Jos et pysy hereillä, nuku sitten, mukavahan se on katsella tuota sinun kaunista pyöreää , keltaista päätäsi, jossa tuo zzz kivasti vaeltaa.
- Anonyymi
Viinaa pitää juoda jotta pääsee porukoihin ja voi tavata naisia.
Raittiina jää porukan ulkopuolelle ja naiset eivät ole halukkaita tutustumaan.
t. viinamies- Anonyymi
Kyllä minä juon sillloin tällöin yksin kotona vähän kerrallaan, kuin lähtisin baariin viettämään aikaani. Ei kiitos sitä enää minulle.
- Anonyymi
Pää sekaisin tyypit on aika vaarallisia. Ihmiset ei osaa juoda viinaa sivistyneesti.
Juon väkevää kraanavettä.
Aika hyvä....meillä on tuolla lähde, se se voi olla kans aika väkevää, ainakin se on pahuksen hyvää ja jääkylmää...
Aika hyvä....meillä on tuolla lähde, se se voi olla kans aika väkevää, ainakin se on pahuksen hyvää ja jääkylmää...
Lähdevesi maistuu aikalailla erilaiselle mitä kraanavesi. Onko ihan omalla tontillakin se lähde? Niitä ei kaikilla ole. :)
Abrakadabra kirjoitti:
Lähdevesi maistuu aikalailla erilaiselle mitä kraanavesi. Onko ihan omalla tontillakin se lähde? Niitä ei kaikilla ole. :)
Ei ole omalla tontilla, on kaupungin mailla . Sinne on laitettu rengas, että vettä saa kunnolla . Siitä joskus väännettiin lujaa, kun tie uhkasi lähdettä. Siellä se nyt vähän siirrettynä iloisesti pulputtaa ja on se hyvää.
Toisella puolella kaupunkin, että enimmäkseen juon kanssa tätä melko väkevää kraanavettä :)Kaskenpolttaja kirjoitti:
Ei ole omalla tontilla, on kaupungin mailla . Sinne on laitettu rengas, että vettä saa kunnolla . Siitä joskus väännettiin lujaa, kun tie uhkasi lähdettä. Siellä se nyt vähän siirrettynä iloisesti pulputtaa ja on se hyvää.
Toisella puolella kaupunkin, että enimmäkseen juon kanssa tätä melko väkevää kraanavettä :)Onpa hyvä, että lähde sai suojeluksen ja jäädä käyttöön. Käytkö lähteellä kumminkin joskus hörppimässä? :)
Abrakadabra kirjoitti:
Onpa hyvä, että lähde sai suojeluksen ja jäädä käyttöön. Käytkö lähteellä kumminkin joskus hörppimässä? :)
Joskus kävin enemmänkin, nyt vain haaveilen :)
Helteillä olis kyllä voinu vaikka istua sinne kaivon renkaaseen...eipäs muuten tullut silloin mieleen :)Kaskenpolttaja kirjoitti:
Joskus kävin enemmänkin, nyt vain haaveilen :)
Helteillä olis kyllä voinu vaikka istua sinne kaivon renkaaseen...eipäs muuten tullut silloin mieleen :)Heh, olisit ehkä saanut jonkun jaakaamaan sinua pois sieltä. :D
Abrakadabra kirjoitti:
Heh, olisit ehkä saanut jonkun jaakaamaan sinua pois sieltä. :D
Ens kesänä kokeilen sitä...tytön on käytettävä kaikki keinot saadakseen mies :)
Mutta miten siinä mahtaa käydä, jos juutun siihen renkaaseen? Siinä on kyllä paloasema aika lähellä...vois julkisuus olla taattu :)
Miss märkä t-paita juuttui kaivon renkaaseen...palokunta irroittamassa...Kaskenpolttaja kirjoitti:
Ens kesänä kokeilen sitä...tytön on käytettävä kaikki keinot saadakseen mies :)
Mutta miten siinä mahtaa käydä, jos juutun siihen renkaaseen? Siinä on kyllä paloasema aika lähellä...vois julkisuus olla taattu :)
Miss märkä t-paita juuttui kaivon renkaaseen...palokunta irroittamassa...Itseään ei kannata ottaakaan aina niin vakavasti, vähän hulluttelee ja nauraa mukana itelleen...muistavat sinut ainakin sitten kotikaupunkisi lähdeuimarina. :P
Vaan sattaa löytyä vielä vapaa palomieskin sillä samalla kertaa. :D
Nappaa ko flikan renkaineen päivineen olkapäälle.Abrakadabra kirjoitti:
Itseään ei kannata ottaakaan aina niin vakavasti, vähän hulluttelee ja nauraa mukana itelleen...muistavat sinut ainakin sitten kotikaupunkisi lähdeuimarina. :P
Vaan sattaa löytyä vielä vapaa palomieskin sillä samalla kertaa. :D
Nappaa ko flikan renkaineen päivineen olkapäälle.Lähdeuimari...se onkin hyvä ammatti, otan sen nimikkeen käyttööni jo nyt :)
Taitaa nuo palomiehet olla aika poikasia ja puumahommat eivät oikein sytytä, mutta saahan niitä ihailla, kun ne minua irrottelevat siitä renkaasta. Olen ihan veltto, että saavat vähän ahertaa... :)Kaskenpolttaja kirjoitti:
Lähdeuimari...se onkin hyvä ammatti, otan sen nimikkeen käyttööni jo nyt :)
Taitaa nuo palomiehet olla aika poikasia ja puumahommat eivät oikein sytytä, mutta saahan niitä ihailla, kun ne minua irrottelevat siitä renkaasta. Olen ihan veltto, että saavat vähän ahertaa... :)Ota vaan. :)
Jos siellä olis kaikkien nuorten palomiesten isä palomies. ;D
Muistat vielä vähän filmata lisäksi, että pääset vielä ambulanssiinkin hoivattavaksi. :)Abrakadabra kirjoitti:
Ota vaan. :)
Jos siellä olis kaikkien nuorten palomiesten isä palomies. ;D
Muistat vielä vähän filmata lisäksi, että pääset vielä ambulanssiinkin hoivattavaksi. :)Hei toi oli hyvä, voishan sitä tietty kysellä siinä samalla kun ne irrottaa, että onkos kellään isukkia vapaana, että olis tässä meinaan vapaa nainen otettavissa... kunhan ensin saavat irti :D
Tupakinlopetuspillereillä pönttö sekaisin, ei tartte viinaa! 🤪
Abrakadabra kirjoitti:
Pönttö pöhönä. :D
Rajua kamaa.Joo. Vinkeän tukkonen olo. Näähän oli joskus jotain mielialalääkkeitä, mutta saivat tupakinkirouksenkin poistumaan.
Huvittaa vaan, että pitää taekata, ettei tule itsetuhoisia ajatuksia! 😂😂😂 Eli aika varmasti loppuu tupakointi! 😝Disse kirjoitti:
Joo. Vinkeän tukkonen olo. Näähän oli joskus jotain mielialalääkkeitä, mutta saivat tupakinkirouksenkin poistumaan.
Huvittaa vaan, että pitää taekata, ettei tule itsetuhoisia ajatuksia! 😂😂😂 Eli aika varmasti loppuu tupakointi! 😝Muista nyt pysyä kaikista vaarallisista työkaluista erossa, ettei tuu mieleen sahata mitään irti ja silleen...
Ilmeisesti ongelman siirtäminen tupakasta toiseen tehoaa. xPAbrakadabra kirjoitti:
Muista nyt pysyä kaikista vaarallisista työkaluista erossa, ettei tuu mieleen sahata mitään irti ja silleen...
Ilmeisesti ongelman siirtäminen tupakasta toiseen tehoaa. xPJoo. Pitää pelätä itseään vissiin eniten? 😝
No minusta nerokasta. Jos ei lopu tupakinpoltto, napsahtaa itsetuho ja tupakinpolttokin loppuu... 😀☝️
No liian hilpeät on jutut itsetuhoisiin ajatuksiin. 😁Disse kirjoitti:
Joo. Pitää pelätä itseään vissiin eniten? 😝
No minusta nerokasta. Jos ei lopu tupakinpoltto, napsahtaa itsetuho ja tupakinpolttokin loppuu... 😀☝️
No liian hilpeät on jutut itsetuhoisiin ajatuksiin. 😁Kuvittele tilanne, oikea kätesi ojentuu kohti askia, poltanpa tupakan...käsi kääntyy kohti omaa kurkkua kuristamaan, et polta et polta. Ravistelee ja ravistelee hetken. :)
Joo en poltakaan. Toimii? :)Abrakadabra kirjoitti:
Kuvittele tilanne, oikea kätesi ojentuu kohti askia, poltanpa tupakan...käsi kääntyy kohti omaa kurkkua kuristamaan, et polta et polta. Ravistelee ja ravistelee hetken. :)
Joo en poltakaan. Toimii? :)Vaan nyt tämän pasta addiktin on aika mennä nukkumaan, hyvää yötä ja kauniita unia jokaiikalle!! :)
Nukkukaa hyvin.Abrakadabra kirjoitti:
Vaan nyt tämän pasta addiktin on aika mennä nukkumaan, hyvää yötä ja kauniita unia jokaiikalle!! :)
Nukkukaa hyvin.Pasta??? palsta ehkä ennemminkin. :)
Abrakadabra kirjoitti:
Kuvittele tilanne, oikea kätesi ojentuu kohti askia, poltanpa tupakan...käsi kääntyy kohti omaa kurkkua kuristamaan, et polta et polta. Ravistelee ja ravistelee hetken. :)
Joo en poltakaan. Toimii? :)Hyvä mielikuva.... samalla tavalla tappelen keskenäni käden kanssa kun Jim Carrey kätensä kanssa valehtelija, valehteliassa. 😂
Öitä..- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Joo. Vinkeän tukkonen olo. Näähän oli joskus jotain mielialalääkkeitä, mutta saivat tupakinkirouksenkin poistumaan.
Huvittaa vaan, että pitää taekata, ettei tule itsetuhoisia ajatuksia! 😂😂😂 Eli aika varmasti loppuu tupakointi! 😝Lääkettä ja viinaa, ei huolia ja vitutusta.
- Anonyymi
Vichy on aika tujua ainetta kun se on aika jääkylmää.
- Anonyymi
Naine jättää heti kun lopettaa juomisen. Minut jätetty kaksi kertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068922Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1783383- 191850
- 771166
- 761078
- 271065
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641021Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791005- 55983
- 65930