Naiset vissiin ei nykyää eti mitää ja viihtyy sinkkuina.

Anonyymi

Olen täs huomannut että monet ei vissiin etsi mitään miestä, tai ei tiedä mitä etsii. Naiset kai viihtyy sinkkuna nykyään.`?

45

122

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei pidä paikkaansa hyvät on jo varattu ja onnettomia on markkinoilla nopeet syö hitaat pihtaa pihtaa jäät ilima...

      • Anonyymi

        Lol ei pidä paikkaansa, mä tykkään olla sinkku ja moni mies ois vienyt vihille,ajatus hieman ahdistaa...


    • Mutta silti löytävät itsenä parisuhteesta hetken päästä.

      • *itsensä


    • Anonyymi

      Täällä yksi. En ole missään deittisovelluksissa, en käy treffeillä enkä etsi miestä. On ihanaa olla yksin, omassa kodissa omassa rauhassa ilman että tarvii stressata tai miellyttää ketään. Tykkään nukkua yksin.

      • Anonyymi

        Sama. Tykkään kyllä seksistä ja miehistä.

        Tuo miesten mieleen oleminen on tosiaan vähän rasittavaa, kun vähänkin siinä repsahtaa,niin heti saa ikävää palautetta jossain epämääräisessä muodossa, esim torjuntaa. Miehet eivät oikein osaa ymmärtää, että naisen ulkonäön kehuminen ja seksuaalinen huomio tsemppaa panostamaan, ei torjunta. Miehet itse eivät panosta ulkonäköön mitenkään erityisesti, eivät käytä seksikkäitä vaatteita tai miesten tuoksuja. Ulkonäköön panostaminen on suuren vaivan tulos, jos siitä ei saa kiitosta tai tulosta, ei inspaa.

        Omassa kodissa pitäisi saada olla rennosti, eikä kokoajan jonkun silmätikkuna ja passarina.

        Ehkä voisi määritellä jotkut päivät viikosta, jolloin panostettaisiin ulkonäköön ja naisellisen käytöksen esittämiseen😅👌😈


    • Anonyymi

      Okei mä taas haluaisin että olis nainen kainalos iltasin kun katotaa tv ja sais nukkua toisen kainalos, seki on kai jo menetetty.

      • Anonyymi

        Huomisen jälkeen ei minun osaltani ole enää mahdollista.


    • Anonyymi

      Tässä yksi nainen, joka ei varsinaisesti etsi mitään. Olisin kyllä valmis parisuhteeseen, jos sopiva (ja kiinnostunut) mies sattuisi kohdalle. En kuitenkaan jaksa pyöriä missään deittisovelluksissa ja -palstoilla. En yksinkertaisesti jaksa sen touhun pinnallisuutta. En myöskään juuri vietä aikaa yöelämässä. Töiden kautta tulee pakosta eteen sen verran kaiken maailman kissanristiäistä, että vapaa-ajalla ei enää jaksa. Toki eteen tulee aina välillä kiinnostavan oloisia tyyppejä, mutta oma automaattinen oletukseni on, että kaikilla sellaisilla varmaankin on jo se pari katsottuna. Juttelen paljon ihmisten kanssa, mutta olen sen verran ujo, että henkilökohtaista kiinnostusta on vaikea osoittaa. Välillä tulee mieleen, että olisi kiva kiehnätä jonkun kyljessä sohvalla, tai käydä vaikka ihan leffassa saakka ... mutta menee tämä näinkin :)

      • Anonyymi

        No en tuommosta ymmärrä, koska itse kaipaan naista aika paljo. Ehkä osittain olen vähän läheisyysriippuvainen. Mutta olen taas deittaillut mutta ollut jo varmaa vuoden niin et itse kiinnostuu ja naiset ei. En pääse nykyään ees treffeille. Naiset ei vastaa minulle. Mitä voin asialle tehdä. Läheisyyttä kai pitää hakee kohta nallesta.


      • Anonyymi

        En itsekkää jaksa pinnallisuutta ja käyn about kerran kuukaudessa ulkona. Muttakun en kertakaikkiaa ymmärrä. Ehkä pitäs sit sanoa itelle että unohda ne naiset ja läheisyys ja seksi tästä elämästä.


      • Ei deitti palsta ole pinnallinen, jos sinä itse et siitä sellaista itsellesi tee.
        -Voit aivan hyvin valita sieltä sellaisen itsellesi tekstin perusteella täydellisesti sopivan yksilön... Se, että jos sinä valitsen pelkän kuvan perusteella itsellesi täysin vääränlaisen yksilön, niin se taasen on sinun oma valintasi tehdä asiasta pinnallinen.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Ei deitti palsta ole pinnallinen, jos sinä itse et siitä sellaista itsellesi tee.
        -Voit aivan hyvin valita sieltä sellaisen itsellesi tekstin perusteella täydellisesti sopivan yksilön... Se, että jos sinä valitsen pelkän kuvan perusteella itsellesi täysin vääränlaisen yksilön, niin se taasen on sinun oma valintasi tehdä asiasta pinnallinen.

        Allulla on suuret luulot itsestään. Ei kelpaa tavallinen nainen, pitää olla nätti ja hoikka koska rumaksi ei ole sanottu, paitsi jotkut naiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En itsekkää jaksa pinnallisuutta ja käyn about kerran kuukaudessa ulkona. Muttakun en kertakaikkiaa ymmärrä. Ehkä pitäs sit sanoa itelle että unohda ne naiset ja läheisyys ja seksi tästä elämästä.

        Kuten kerroin, niin itse käyn "ulkona" todella harvoin, ehkä kerran/kaksi vuoteen ja silloinkin päädyn yleensä juttelemaan koko illan ystävien kanssa. Töiden kautta noita tapahtumia on välillä turhankin paljon. Viimeksi viime torstaina ja taas huomenna pitäisi mennä. Tuollaisen useamman tunnin "pakotetun sosiaalisuuden" jälkeen ei vaan jaksa viettää vapaa-aikaansa missään juottolassa "sosiaalisena" :D

        On minua joku joskus kauniiksikin kehunut ja huomaan välillä miesten katselevan pidempään. Katseet ikäänkuin pysähtyvän hetkeksi kohdalleni. Välillä mietin, että ehkä näytänkin jotenkin kummalliselta :) Mene ja tiedä. Joskus pohdin sitäkin, kuinka jotkut löytävät aina niin helposti seuraa (ihan pidemmäksikin aikaa). Täällä aina joku valittaa naisten painosta ym. mutta ei ylipainoisilla ystävilläni ole ikinä ollut seurasta pulaa. Toisaalta äänekkäimmät (ja vaativimmat) naiset tuntuvat löytävän miehen sormiaan napsauttamalla, vaikka miehet sitten jatkuvasti valittavat juuri sellaisista naisista. Ihmiset ovat niin ristiriitaisia ja kosiomenoja on välillä niin surrealistista katsella :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten kerroin, niin itse käyn "ulkona" todella harvoin, ehkä kerran/kaksi vuoteen ja silloinkin päädyn yleensä juttelemaan koko illan ystävien kanssa. Töiden kautta noita tapahtumia on välillä turhankin paljon. Viimeksi viime torstaina ja taas huomenna pitäisi mennä. Tuollaisen useamman tunnin "pakotetun sosiaalisuuden" jälkeen ei vaan jaksa viettää vapaa-aikaansa missään juottolassa "sosiaalisena" :D

        On minua joku joskus kauniiksikin kehunut ja huomaan välillä miesten katselevan pidempään. Katseet ikäänkuin pysähtyvän hetkeksi kohdalleni. Välillä mietin, että ehkä näytänkin jotenkin kummalliselta :) Mene ja tiedä. Joskus pohdin sitäkin, kuinka jotkut löytävät aina niin helposti seuraa (ihan pidemmäksikin aikaa). Täällä aina joku valittaa naisten painosta ym. mutta ei ylipainoisilla ystävilläni ole ikinä ollut seurasta pulaa. Toisaalta äänekkäimmät (ja vaativimmat) naiset tuntuvat löytävän miehen sormiaan napsauttamalla, vaikka miehet sitten jatkuvasti valittavat juuri sellaisista naisista. Ihmiset ovat niin ristiriitaisia ja kosiomenoja on välillä niin surrealistista katsella :)

        Olen laittanut saman merkille. Kärjistetysti, mitä vaativampi, määräilevämpi, kiukuttelevampi, oikuttelevampi, hankalampi ja äänekkäämpi nainen, niin sitä enemmän miehet sellaista haluaa. Itse olen aika tasainen ja varmasti liian kiltti, joten olen hirveän tylsä ja miehet kyllästyy nopeasti. Draamakuningattaret menestyy ja onhan niiden vuoksi sitten kiva uhriutua iltalehtien kommenttiosioissa... " kun mun akka on niiiiiiin kauhea... jo 10 vuotta olen jo tässä eroa miettinyt... ihan just lähden - tai viimeistään eläkkeellä... siinä sitten saa akka miettiä, nih!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen laittanut saman merkille. Kärjistetysti, mitä vaativampi, määräilevämpi, kiukuttelevampi, oikuttelevampi, hankalampi ja äänekkäämpi nainen, niin sitä enemmän miehet sellaista haluaa. Itse olen aika tasainen ja varmasti liian kiltti, joten olen hirveän tylsä ja miehet kyllästyy nopeasti. Draamakuningattaret menestyy ja onhan niiden vuoksi sitten kiva uhriutua iltalehtien kommenttiosioissa... " kun mun akka on niiiiiiin kauhea... jo 10 vuotta olen jo tässä eroa miettinyt... ihan just lähden - tai viimeistään eläkkeellä... siinä sitten saa akka miettiä, nih!"

        Impulsiiviset herättävät suuria tunteita. Puolesta ja vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten kerroin, niin itse käyn "ulkona" todella harvoin, ehkä kerran/kaksi vuoteen ja silloinkin päädyn yleensä juttelemaan koko illan ystävien kanssa. Töiden kautta noita tapahtumia on välillä turhankin paljon. Viimeksi viime torstaina ja taas huomenna pitäisi mennä. Tuollaisen useamman tunnin "pakotetun sosiaalisuuden" jälkeen ei vaan jaksa viettää vapaa-aikaansa missään juottolassa "sosiaalisena" :D

        On minua joku joskus kauniiksikin kehunut ja huomaan välillä miesten katselevan pidempään. Katseet ikäänkuin pysähtyvän hetkeksi kohdalleni. Välillä mietin, että ehkä näytänkin jotenkin kummalliselta :) Mene ja tiedä. Joskus pohdin sitäkin, kuinka jotkut löytävät aina niin helposti seuraa (ihan pidemmäksikin aikaa). Täällä aina joku valittaa naisten painosta ym. mutta ei ylipainoisilla ystävilläni ole ikinä ollut seurasta pulaa. Toisaalta äänekkäimmät (ja vaativimmat) naiset tuntuvat löytävän miehen sormiaan napsauttamalla, vaikka miehet sitten jatkuvasti valittavat juuri sellaisista naisista. Ihmiset ovat niin ristiriitaisia ja kosiomenoja on välillä niin surrealistista katsella :)

        äänekkäät ja vaativat saavat helposti, koska tuovat niitä vaatimuksia esiin, joilla niitä voi miellyttää. Ujoa ja hiljaista on vaikeampi miellyttää kun sellaisesta ei tiedä että mitä se haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        äänekkäät ja vaativat saavat helposti, koska tuovat niitä vaatimuksia esiin, joilla niitä voi miellyttää. Ujoa ja hiljaista on vaikeampi miellyttää kun sellaisesta ei tiedä että mitä se haluaa.

        Ei se oikeastaan noinkaan mene. Itsellä on pari "äänekästä" ystävää, jotka eivät tuo mitenkään erityisesti esiin vaatimuksiaan. He vain ovat vaativia. He vain odottavat ja olettavat, että esim. heidän juomansa maksetaan (miesten taholta). Jos he tarvitsevat autokyydin johonkin, he vain olettavat ja se onnistuu. Jos tarvitsee kuskata huonekalu toiselta puolen Suomea, niin hups vaan se on viikonloppuna ovella. Itselleni tuo on todella hämmentävä ja tavallaan kadehdittava ominaisuus. Olen usein miettinyt, että mistä jotkut naiset saavat tuollaisen "röyhkeän" olettamisen lahjan, joka vielä toimii!!!

        Eikä kyse ole mistään superkaunottarista, vaan vähän pyylevistä, ihan tavallisen näköisiatä, mutta räiskyvästi pukeutuvista, voimakkaasti meikkaavista ja todella äänekkäästi puhuvista ja nauravista naisista. Esim. toinen on omien sanojensa mukaan, äänekäs ja ylipainoinen homomama Kalliosta, joka ei todellakaan halua miestä vaikeuttamaan elämäänsä. Enkä ole ikinä nähnyt yhdenkään näistä "auttajista" pääsevän mukaan ns. jatkoille. Ilmassa on ehkä lupailua, mutta ei se kovin todellista ole. Silti ne samat tyypit pyörivät siinä aina vaan ja joukossa on todella hyvänkin näköisiä miehiä, joilla luulisi olevan vientiä muuallakin.

        Ystävinä nuo naiset ovat ihania ja täysin avoimesti sitä mitä ovat. Myönnetään, että joskus kadehdin heitä, mutta toisaalta itse en sitä elämää haluaisi. Se ei sopisi minulle. Miehiä sen sijaan en tuossa tilanteessa oikein tajua. Niitä syvän rakkauden vannojia on niin monta ja niin nopealla tahdilla :D


      • Anonyymi

        Parisuhdetta toivovia beta-kaverimiehiä.


    • Anonyymi

      Mies ja nainen haluavat toisiaan ja haluavat seksiä. Ilman läheisyyttä ja seksiä alkaa masentaa.

      • Anonyymi

        Mua jo masentaa ku en saa naista, Joulukuus vielä sai läheisyyttä ja seksiä ja naisen kosketusta, nyt niitä ei kiinnosta ollenkaan, en tiedä ne on jotenki täs vuoden sisää naiset muuttunu ja niit ei vaa kiinnosta, tiedä syytä sitte siihen.


      • Anonyymi

        Oon ainaski ite ajatellu sen niin että olen suht kivan näkönen ja monet naiset niin sanoneet, silti ei ole mitää säätöä, ennen naisetki otti itse yhteyttä ja vastas viesteihin, nykyää ei millää ota yhteyttä, ja sitten jos on kiva toista kohtaa, ollaan tympeitä eikä ees vastata viesteihin. Jos tämä jatkuu kauan, niin rupeen elään kyl vuosia yksin.


      • Anonyymi

        Vielä 2 vuotta taakseppäin kävin monilla treffeille ja baarista myös lähti nainen matkaan ja tuli itsekkin jutteleen, nyt useamman kuukauden sillon tällön käyny baareissa, niin naiset ehkä jotkut muutaman sanan suostuu jutteleen mutta ei halua lähtee matkaan. En ymmärrä enää tätä menoa.


    • Anonyymi

      Seksiä saa mutta parisuhdetta naiset ei halua.

      • Voi olla ihan toisinkinpäin.


    • Anonyymi

      Mä en aktiivisesti etsi, koska en nää touhua sen arvoisena, t.s muut tavat viettää aikaa on parempia kuin miehen etsintä. Mutta jotta suhteeseen rupeaisin, niin tyypin täytyis miellyttää mua seksuaalisesti ominaistuoksultaan ja olla riittävän kiva jotta sen kanssa voi viettää muutekin kuin sängyssä aikaa. Ja tietty konkreettiset asiat sopia yhteen, esim. ei asua jossain toisella puolen maapalloa (en oo etäsuhteilija). Ja toki tykätä vastaavasti musta.

      Että sellaista tää nainen miettii.

    • Muutama tuttu sinkkunainen on tässä taannoin sanonut, ettei enää kaipaa vakituista miestä rinnalleen. Koska miehistä on enemmän vaivaa, kun iloa. Ja vapaana saa olla just niin kun tykkää, ilman kenenkään oletuksia ja odotuksia..

      Liekö siinä sitten syy ainakin mun ikään ehtineillä (nelikymppisillä).

      Ei sen puoleen, olen aika varma että etten itsekään uutta miestä kattelisi mistään, jos nykyinen ei jaksaisi enää mua katsella. Ottas ritolat vaikka, niin sitten vaan unohtasin miehet ja keskittyisin asioihin mitkä on mulle itselleni tärkeitä. Ehkä se on joku ikä kysymyskin? Tai kun on tarpeeksi ehtinyt miesten kanssa suhteissa olemaan ja elämään, ei enää kaipaa sellaista sitten, etenkään jos se on ollut juurikin enempi haasteellista loppuajan...

      • No kyllä itsekin alan taipua siihen, että vois koittaa opetella pysymään naisista erossa suhdemielessä. :oD

        Ehkä sitä vaan kaipaa sitä alun huumaa, mutta sen jälkeen se vaan lässähtää ja tulee joutavaa mielenharmia. :o/

        Pysyis vaan pää erossa romanttisista kotkotuksista ja keskittyis omaan elelyyn. :oD Johan tuota on kerennyt lieppasta. :oD


      • Disse kirjoitti:

        No kyllä itsekin alan taipua siihen, että vois koittaa opetella pysymään naisista erossa suhdemielessä. :oD

        Ehkä sitä vaan kaipaa sitä alun huumaa, mutta sen jälkeen se vaan lässähtää ja tulee joutavaa mielenharmia. :o/

        Pysyis vaan pää erossa romanttisista kotkotuksista ja keskittyis omaan elelyyn. :oD Johan tuota on kerennyt lieppasta. :oD

        Aina sitä voip koittaa. Eihän sitä tarvi jatkaa, jos mieli muuttuu. 😃


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Aina sitä voip koittaa. Eihän sitä tarvi jatkaa, jos mieli muuttuu. 😃

        Mullahan on se ongelma, että miehiä pyörii liikaakin kintuissa jos vapautuu.. Kehuja sayelee vuolaasti miten kauniit kasvot jne.. 🤣😁

        Pakko pitää tommonen päätös, jos sinkuks jää.. 😜


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Mullahan on se ongelma, että miehiä pyörii liikaakin kintuissa jos vapautuu.. Kehuja sayelee vuolaasti miten kauniit kasvot jne.. 🤣😁

        Pakko pitää tommonen päätös, jos sinkuks jää.. 😜

        No mulla se on helppoa, kun vaan maltan olla itse etsimättä, niin kukaan ei kotiovelta käy hakemassa. :oD

        No tietenkään mä nyt en sellaista tee, mikä ei tunnu hyvältä, mutta tässä tapauksessa se on jännempi homma... Aina sitä on tullut jotain säätöjä jostain hommattua, mutta jos nyt oikeesti sinnittelis, että pysyis ihan oikeasti erossa probleemeista... Joskus lueskelin sellaisen kirjan kuin "kuinka olla piittaamatta pa.kaakaan..." ja siinä oli, että ihminen on onnellisemmillaan, kun ottaa sellaiset ongelmat itselleen, mitkä on helppoja ratkaista... Minusta tälläiset mihin liittyy muu ihminen, on aina vaikeita. Parempi pysyä sellaisissa ongelmissa, mihin liittyy vain lähinnä itse. Itsensä kanssa on helppo puljailla kaikkea. :oD Tiijän miten mulukku tyyppi on vastassa. :oD


      • Disse kirjoitti:

        No mulla se on helppoa, kun vaan maltan olla itse etsimättä, niin kukaan ei kotiovelta käy hakemassa. :oD

        No tietenkään mä nyt en sellaista tee, mikä ei tunnu hyvältä, mutta tässä tapauksessa se on jännempi homma... Aina sitä on tullut jotain säätöjä jostain hommattua, mutta jos nyt oikeesti sinnittelis, että pysyis ihan oikeasti erossa probleemeista... Joskus lueskelin sellaisen kirjan kuin "kuinka olla piittaamatta pa.kaakaan..." ja siinä oli, että ihminen on onnellisemmillaan, kun ottaa sellaiset ongelmat itselleen, mitkä on helppoja ratkaista... Minusta tälläiset mihin liittyy muu ihminen, on aina vaikeita. Parempi pysyä sellaisissa ongelmissa, mihin liittyy vain lähinnä itse. Itsensä kanssa on helppo puljailla kaikkea. :oD Tiijän miten mulukku tyyppi on vastassa. :oD

        Niin yleensä sitä ittensä kanssa tulee jotekin toimeen, muiden kanssa vaihtelevasti. Riippuu ihmisistä jotka on vastakkain.

        Mutta se on totta, että säästyy ihmissuhde ongelmilta, kun ei ryhdy ihmissuhteisiin. Useimmissa on aina jotakin hienosäätöä alun kuhertelun jälkeen. Ihan mutkatonta parisuhdetta en ole vielä kohdannut, mutta tällä hetkellä tähän mennessä nykyinen on toistaiseksi, ei helpoin mutta mun käsityskyvylle suotuisin.

        Ei ole mitään ylitsepääsemättömän hankalaa tullut vastaan, mistä ei olis puhumalla tai hyväksymällä päässyt eteenpäin.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Niin yleensä sitä ittensä kanssa tulee jotekin toimeen, muiden kanssa vaihtelevasti. Riippuu ihmisistä jotka on vastakkain.

        Mutta se on totta, että säästyy ihmissuhde ongelmilta, kun ei ryhdy ihmissuhteisiin. Useimmissa on aina jotakin hienosäätöä alun kuhertelun jälkeen. Ihan mutkatonta parisuhdetta en ole vielä kohdannut, mutta tällä hetkellä tähän mennessä nykyinen on toistaiseksi, ei helpoin mutta mun käsityskyvylle suotuisin.

        Ei ole mitään ylitsepääsemättömän hankalaa tullut vastaan, mistä ei olis puhumalla tai hyväksymällä päässyt eteenpäin.

        Ps. Mun edellinen viesti oli vitsi.

        "Mullahan on se ongelma, että miehiä pyörii liikaakin kintuissa jos vapautuu.. Kehuja sayelee vuolaasti miten kauniit kasvot jne.. 🤣😁

        Pakko pitää tommonen päätös, jos sinkuks jää.. 😜"

        - Ei pelkoa moisesta!!! Lähen kuvauttaa tota juttua...palataan!!


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Niin yleensä sitä ittensä kanssa tulee jotekin toimeen, muiden kanssa vaihtelevasti. Riippuu ihmisistä jotka on vastakkain.

        Mutta se on totta, että säästyy ihmissuhde ongelmilta, kun ei ryhdy ihmissuhteisiin. Useimmissa on aina jotakin hienosäätöä alun kuhertelun jälkeen. Ihan mutkatonta parisuhdetta en ole vielä kohdannut, mutta tällä hetkellä tähän mennessä nykyinen on toistaiseksi, ei helpoin mutta mun käsityskyvylle suotuisin.

        Ei ole mitään ylitsepääsemättömän hankalaa tullut vastaan, mistä ei olis puhumalla tai hyväksymällä päässyt eteenpäin.

        Joo, se voi olla tähän ikään ja sit kun muksut on jo isompia hiukan toinen asia... Ehkä ne yhteiset lapset, yhteinen kotinkin sitoo sen verran, että ei ihan pienestä alakaan harmittamaan...

        Jotenkin tällähetkellä on kyllästynyt olo ajatukseen, ehkä se tuossa jo viimeisen eron jälkeen kävi mielessä, vähän kopasin katsoa tarjontaa, mutta ei oikein tunnu hyvältä enää... En ainakaan nyt halua... Eikä enää pystykkään. Toisaalta varmaan ensimmäistä kertaa elämässä en ole edes huolissaan... Päinvastoin. Jos tälläinen tahdottomuus kestäiskin pitkään, niin oishan se helpompaa.


      • Disse kirjoitti:

        Joo, se voi olla tähän ikään ja sit kun muksut on jo isompia hiukan toinen asia... Ehkä ne yhteiset lapset, yhteinen kotinkin sitoo sen verran, että ei ihan pienestä alakaan harmittamaan...

        Jotenkin tällähetkellä on kyllästynyt olo ajatukseen, ehkä se tuossa jo viimeisen eron jälkeen kävi mielessä, vähän kopasin katsoa tarjontaa, mutta ei oikein tunnu hyvältä enää... En ainakaan nyt halua... Eikä enää pystykkään. Toisaalta varmaan ensimmäistä kertaa elämässä en ole edes huolissaan... Päinvastoin. Jos tälläinen tahdottomuus kestäiskin pitkään, niin oishan se helpompaa.

        Toki lastenkin hyvinvointi painaa vaakakupissa aina. Ei olla vaan enää minä ja mies, meidän pitää emellä niin että lapsetkin voi hyvin. Toisaalta ei mulla ole mitään syytä ulistakkaan, mulla on vilpittömästi kumppani jonka kanssa elämä tuntuu oikealle. Jopa sillon kun elämä potkii.

        Jos niin ei olis, olisin kyllä toisenlainen ja natkuttasin ääneenkin. 😃

        Sun kannattaa kuunnella sisintäs, mikä ei tunnu hyvälle ei sitä ole pakko.

        Voihan sitä joskus sitten taas kokeilla seurustellakin, jos muu ei riitä.

        Oon tapani mukaan liian ajoissa, saan varttua taas hyvän aikaa et pääsen pöydälle.. 🙄


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Toki lastenkin hyvinvointi painaa vaakakupissa aina. Ei olla vaan enää minä ja mies, meidän pitää emellä niin että lapsetkin voi hyvin. Toisaalta ei mulla ole mitään syytä ulistakkaan, mulla on vilpittömästi kumppani jonka kanssa elämä tuntuu oikealle. Jopa sillon kun elämä potkii.

        Jos niin ei olis, olisin kyllä toisenlainen ja natkuttasin ääneenkin. 😃

        Sun kannattaa kuunnella sisintäs, mikä ei tunnu hyvälle ei sitä ole pakko.

        Voihan sitä joskus sitten taas kokeilla seurustellakin, jos muu ei riitä.

        Oon tapani mukaan liian ajoissa, saan varttua taas hyvän aikaa et pääsen pöydälle.. 🙄

        No kaikkea ei tule ajateltuakaan aina ääneen, mutta kyllähän se rima erota oli aikoinaan mullakin aika korkealla lasten äitin kanssa. Ja taas näiden toisten kanssa matalalla...

        No mutta onneks ei enempätä tartte nyt miettiä... Ei oikeastaan jaksa... Tylsä laji.. :oD

        https://www.youtube.com/watch?v=Dmb02fJ_xbk

        Mä oon hurahtanut youtubeen pitkästä aikaa ja Hydraulic pressure-porukalta on hyvä toinen kanava tullut, kuin beyond the press... Ihan huikean hauskoja testejä tekevät ja toi rallienglanti on huikeaa! :oD


    • Anonyymi

      Mukavuudenhaluni on sitä luokkaa, että mies on siinä aina miinusmerkkinen olipa miten kiva/mukava tai komea tahansa. Sosiaalinen olen niissä ympyröissä missä olen, mutta muun ajan haluan erakoitua omaan ihanaan rauhaan ja tehdä niitä asioita, jotka tuovat minulle iloa. Täydellinen elämä voi olla tällaistakin. Ainakin nyt tuntuu siltä ja on jo pitkään tuntunut.
      Pörrääjiä on riittänyt ympärillä, mutten anna kenellekään mahdollisuutta lähestyä liikaa. Senkin taidon olen oppinut niin, ettei ketään tarvi loukata.

    • Anonyymi

      Minä olen juuri sellainen nainen; en etsi miestä enkä halua parisuhdetta. Sen kuitenkin tiedän mitä haluan. Ja se ei ole parisuhde. Eikä minkäänlainen seurustelukaan.
      Nuorempana sitä luuli että "kuuluu" olla parisuhteessa ja "kuuluu" etsiä kumppania, vaikka sisimmässään ei sitä edes halunnut. Sitä tuli sitten seurusteltua vaikka ei siitä mitään oikein tullut kun en halunnut sitoutua millään lailla ja se vain ahdisti.
      Onneksi kasvoin aikuiseksi siinäkin suhteessa ja itsetunto kasvoi niin että uskallan olla oma itseni ja elää sen mukaisesti.
      On ihanaa palata työstö kotiin, omaan huusholliin jossa on oma herransa. Saa tulla ja mennä niinkuin tahtoo ja elää juuri niinkuin itsestä hyvältä tuntuu. Lapsia en ole koskaan halunnut, mutta jos olisin, olisin hankkinut sellaiset/sellaiset yksin. Näin on tehnyt pari ystävääni, toisella kaksi poikaa toisella tyttö jotka he elättävät yksin. Kumpikaan ei koskaan oleollut naimisissa eivätkä sitä myöskään halua. Onnellisesti sinkkuna. Ei parisuhde ole mikään onnen tae, näkeehän se valtavissa avioeroluvuissakin ja perheväkivaltatilastoissa. Viisas elää yksin.

      • Anonyymi

        No näköjään se on sitten elättävä yksin, koko elämä, myös en halua lapsia. Mutta ite kyl aina kaivannu kumppania ja seurustellu 3 kertaa ja lukuisia baarisäätöjä sun muuta.


    • Anonyymi

      Ei naiset netistä etsi mitään. Muuten vaan tekevät profiileja ja haluavat nähdä miten rumilus pärjää. Ne kumppani löytyy baareista ja ulkoa muutenkin. Löysin oman naisen yllättäen jäähallin baarista kun olin katsomassa jäkistä. Kannattaa oikeesti vaan alkaa juttelee naiselle jossain baarissa tai koulussa niin se kumppani löytyy. Kyllä naiset etsii kumppania muttei netistä.

      • Anonyymi

        Joo no pitäs olla rohkea ja mennä jutteleen, mut aina ei uskalla lähestyä. Ei oo tarpeeks itsevarma.


    • Anonyymi

      No nythän sen näki naiset viihtyy sinkkuina, ovat niin kiireellisiä, töissä vain ja opiskelee, itse työtön. Ja sit vahdataa jatkuvasti sitä kännykkää kun ei muu kiinnosta.

    • Anonyymi

      Jotkut naiset viihtyy sinkkuina, osa kykenee olemaan sinkkuina, vaikka mielummin olisivat hyvän miehen kanssa parisuhteessa ja osa ei kykene sinkkuuteen (tai ainakaan pitkään sellaiseen). Itse kykenen olemaan sinkkuna, vaikka en siitä erityisesti pidä. Sinkkuus on silti parempi ja ainoa vaihtoehto verrattuna sellaiseen vaihtoehtoon, että olisi parisuhteessa sellaisen miehen kanssa, josta ei ole oikeasti kiinnostunut. Koen siis sinkkuuden omana valintana, vaikka siihen liittyy myös negativiisia piirteitä (, kuten kaipuu parisuhteeseen).

    • Anonyymi

      Etsii. Tyynyä.

    • Anonyymi

      Miten suomalaiset sinkkunaiset itse kertovat toimivansa 2018?

      -Kolmannes naisista ei halua parisuhdetta
      -Kolmannes naisista ei etsi mitään, mutta jos prinssi saapuu niin ehkä sitten
      -Kolmannes naisista on "aktiivisia", sillee naismaisesti

      Eihän tästä yhtään mitään tule.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10100
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      415
      4422
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      91
      3036
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2865
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2674
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1722
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1630
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1433
    Aihe